Najdite avto Senzor, stevilo obratov kolesa :
Senzor, stevilo obratov kolesa za vozilo

- Glavni zaromet
- Akumulator za zagon
- Zadnja luc
- Alternator
- Zaganjalnik
- Merilnik zracne gmote
- Zarnica zarometa za meglo
- Smerna utripalka
- Zaromet za meglo
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Pozicijska luc
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Luc registrske tablice
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, tlak polnitve
- Senzor, pritisk izpuha
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Krmilna naprava, cas vziga
- Fanfara
- Stikalo, glavna luc
- Stikalo pritiska olja
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor, temperatura olja
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica glavnega zarometa
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor
- Senzor, zunanja temperatura
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
- Rele, interval pranja-brisanja
- Utripalnik
- Oglene scetke, alternator
- Oktanski senzor
- Zarnica, smerna utripalka
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Senzor, stevilo obratov kolesa
-
MERCEDES-BENZ
- Senzor, stevilo obratov kolesa za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Senzor, stevilo obratov kolesa
Nadzor oprijema preprečuje popoln zaklep kolesa med zaviranjem. To omogoča premikajočemu vozilu stabilnost v neprijaznih razmerah na vozišču, kot so pesek, led, moker asfalt, sneg, ter zmanjšuje zavorno pot. Poleg tega je vozilo opremljeno z ABSom in je obvladljivo tudi, ko je zavorni pedal stisnjen na maksimum. ABS je mehanizem s senzorji, ki nadzirajo hitrost rotacije koles in hitrost vozila. V kolikor senzorji zaznajo, da se eno ali več koles ne vrti in da se vozilo še naprej premika pomeni, da so kolesa zaklenjena. Istočasno zavorni sistem prejme signal za spust pritiska, kar vodi do trenutnega odklepa koles.
Celotno delo ABS-a je zreducirano na analizo zaviranja in odklepa koles. Bolj kot je pogost in ponavljajujoč ta cikel, bolj je unčinkovit zavorni proces. ABS senzorji so nameščeni v sprednja kolesa z dodatnim senzorjem, lociranim na področju zadnje osi. Sprednja vozlišča vozil opremljenih z ABSom imajo poseben dizajn, ki ni kompatibilen z vozili brez ABSa. Senzor je sestavljen iz večih delov – rotorja in statorja. Rotor je lociran na vrtečem delu in izgleda kot prestava. Strator je elektromagnetna tuljava z magnetom, ki mu v bistvu rečemo senzor.
Ko vrtite volan, senzor generira električne impulze. Število pulzov na časovno enoto odraža hitrost rotacije (vrtenja). V kolikor morate kupiti sistem senzorjev za oprijem vam ni potrebno izgubljati časa z nakupovanjem. Naročite te izdelke v naši spletni trgovini. Imamo najnižje cene kot tudi zelo kratke dostavne roke kjerkoli po svetu. Poleg ABS senzorjev lahko kupite tudi gorivo, kisik, olje ali temperaturne senzorje.
Kaj morate vedeti o zamenjavi ABS senzorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Proizvajalci za senzor hitrosti vrtenja koles ne opredeljujejo določene življenjske dobe. Glavni vzroki za njegovo okvaro so zlom povezovalnih žic ali notranjega navitja, korozija priključka, mehanske poškodbe.
Stalno aktivni indikator ABS okvar kaže na okvaro senzorja hitrosti vrtenja koles. Poleg tega sistem ne deluje ali se naključno izklopi. Če po samodiagnostiki sistem ABS ugotovi okvaro, vendar nadaljuje z delovanjem, je lahko vzrok okvare senzor hitrosti vrtenja koles ali senzor bočnega pospeška, ki se uporablja v sistemu za nadzor stabilnosti.
Natančno oceno stanja ABS senzorja lahko podajo samo strokovnjaki serviserji, po opravljeni računalniški diagnostiki. Poleg tega, lahko diagnostika predpostavlja merjenje upornosti in napetosti v sistemu. Izmeri se tudi vrednost razlike med senzorjem in zobatim rotorjem, nato pa se primerja z vrednostjo, ki jo je določil proizvajalec.
Če želite zamenjati komponento, ki je nameščena na sprednjem kolesu, morate odviti pritrdilni vijak ABS senzorja in ga izvleči iz luknje v krmilnem členku prednjega vzmetenja. Potem morate izvleči žični kabel senzorja iz opornega nosilca prednjega vzmetenja, odviti montažni nosilec, žice odmakniti na stran in odklopiti priključek žičnega kabla. Po tem odstranite okvarjeno komponento in namestite novo.
Za zamenjavo senzorja zadnjega kolesa morate razstaviti pokrov praga zadnjih vrat in priključek za žični kabel vzeti iz odprtine na plošči karoserije. Nato odvijte pritrdilne elemente senzorja in žic ter jih odstranite, kot tudi tesnilni čep. Zamenjajte komponento in opravite sestavljanje v obratnem vrstnem redu.
Najboljše predmeti: Senzor, stevilo obratov kolesa

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Stevilo zob ABS obroca: 48
- Notranji premer[mm]: 79
- Sirina[mm]: 13
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Notranji premer[mm]: 61
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: za kolesni lezaj/pesto kolesa
- Stevilo zob ABS obroca: 43
- Premer[mm]: 79,5
- Stanje: Novo

- żtevilo preizkusnih kontaktov (pini): 2
- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- Vrsta senzorja: Induktivni senzor
- Upor [Ohm]: 1100
- Vgradnja globina[mm]: 27,7
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- Dolzina [mm]: 62
- Vrsta senzorja: Halov senzor
- Število vtičnih kontaktov: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vodnika
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Vgradnja globina[mm]: 21
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 1
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Dolzina [mm]: 62
- Vrsta senzorja: Halov senzor
- Število vtičnih kontaktov: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vodnika
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Vgradnja globina[mm]: 21
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 1
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Dolžina merilnega tipala [mm]: 14
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 990/400
- Vrsta senzorja: Induktivni senzor
- Dinamika zaviranja/dinamika voznje: za vozila z ABS
- Upor [kOhm]: 1,25
- Vgradnja globina[mm]: 39,5
- stevilo zasedenih polov: 6
- Stanje: Novo

- Notranji premer[mm]: 58,7
- Sirina[mm]: 6,5
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim magnetnim senzorskim obrocem
- Število vtičnih kontaktov: 96
- Premer[mm]: 71,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Vrsta senzorja: qaktivni senzor
- Število vtičnih kontaktov: 2
- Dolzina preko vsega [mm]: 1800
- Vgradnja globina[mm]: 38
- barva vtikača: crna barva
- Način pritrditve: za privijačit
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Dolzina vodnika[mm]: 870
- Vrsta senzorja: Halov senzor
- Število vtičnih kontaktov: 2
- Dolzina preko vsega [mm]: 990
- Oblika ohisja vtikaca: okrogel
- Vgradnja globina[mm]: 31
- barva vtikača: siva
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 1
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 660
- Vrsta senzorja: qaktivni senzor
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Sirina[mm]: 13
- Stevilo zob ABS obroca: 48
- Notranji premer[mm]: 79
- Teža [kg]: 0,026
- dopolnilna informacija: Original VEMO Quality
- Premer[mm]: 83
- sirina pakiranja[cm]: 8,3
- visina pakiranja[cm]: 1,3
- Stanje: Novo