Najdite avto Oktanski senzor:
Oktanski senzor za vozilo

- Zadnja luc
- Glavni zaromet
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Smerna utripalka
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica, smerna utripalka
- Zaganjalnik
- Alternator
- Merilnik zracne gmote
- Zaromet za meglo
- Luc registrske tablice
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Akumulator za zagon
- Stikalo pritiska olja
- Oglene scetke, alternator
- Krmilna naprava, cas vziga
- Senzor, tlak polnitve
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Pozicijska luc
- Fanfara
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Stikalo, glavna luc
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Utripalnik
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, temperatura olja
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Oktanski senzor
Podatki - Oktanski senzor
Senzorji vozila: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati senzorje vozila
Za te komponente ni opredeljenih pogojev zamenjave. Najpogostejša okvara teh naprav je kratek stik. Vzroka za zamenjavo senzorjev sta lahko tudi oksidacija kontaktov in zmanjšanje tlaka v ohišju.
Vzroki poškodb enote se lahko razlikujejo glede na lokacijo senzorja. Na primer, senzor tlaka izpušnih plinov je nagnjen k toplotnim poškodbam, senzor hitrosti pa, zaradi svoje lokacije v bližini pesta kolesa, pogosto postane umazan s cestnim prahom. Med vzroki za odpoved delovanja sonde lambda so: zamazanost z ostanki izgorevanja goriva, toplotne preobremenitve, delovanje avtomobila na terenu. Celovitost komponent je lahko okrnjena v prometni nesreči. Kratek stik notranjega ožičenja senzorjev se pogosto pojavi zaradi mehanskih poškodb.
Na okvare teh elementov kažejo napake pri delovanju enot, ki jih krmilijo. Na primer, če je v okvari senzor detonacije, pride do takšnih dogodkov, kot so izguba moči motorja, poslabšanje zmogljivosti pospeševanja avtomobila in prekomerna poraba goriva.
V primeru okvare sonde lambda, se med vožnjo avtomobila pojavi tresenje in izpod pokrova motorja se slišijo poki. Če je v okvari senzor tlaka motornega olja, bo zasvetila ustrezna opozorilna lučka, celo ob zadostni ravni olja v sistemu (nivo olja se lahko meri s pomočjo merilne palice).
Med zamenjavo teh enot upoštevajte navodila, navedena v tehnični dokumentaciji avtomobila. Demontaža nekaterih senzorjev predpostavlja uporabo posebne opreme, vključno z dvižno. Poleg tega je dostop do komponent v številnih primerih zapleten.
Kako izbrati senzorje vozila
Te naprave se lahko med seboj razlikujejo po konstrukcijskih posebnostih. Na primer, sonde lambda so lahko univerzalne in opremljene s posebnim priključkom. Glavna prednost prvih je njihova dostopna cena. Vendar pri namestitvi takšne naprave morate izvesti dodatna dela pri povezavi. Sonda lambda, nameščena pred katalizatorjem, se uporablja za nastavitev vsebnosti mešanice zraka in goriva. Imenuje se kontrolna sonda lambda. In senzor, nameščen na izhodu iz katalizatorja, služi za oceno učinkovitosti delovanja katalizatorja. Takšna sonda lambda se imenuje diagnostična sonda lambda.
Senzorji udarca so lahko resonančni in širokopasovni. Naprave prve vrste se aktivirajo le v primeru pomembne spremembe frekvence detonacije. Širokopasovni senzorji registrirajo celoten spekter detonacijskega hrupa.
Da bi senzorji delovali pravilno, dajte prednost proizvodom preverjenih podjetij. Torej, visokokakovostne naprave se proizvajajo pod blagovnimi znamkami, kot so: METZGER, HELLA, VEMO.
Upoštevajte, da so za naprave, vgrajene v sistem motorja, pomembne vrsta, zmogljivost in moč motorja. Poleg tega, morate upoštevati specifikacije naprav, kot so, na primer, vrsta in količina priključnih kontaktov, velikost navoja in naklon (če je prisoten).
Najboljše predmeti: Oktanski senzor
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Dolzina opozorilnega kontakta: 883
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Teža [kg]: 0,04
- Stevilo na os: 1
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Sprednja os levo, Zadnja prema
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 102
- Teža [kg]: 0,006
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno, Sprednja os levo
- Dolzina opozorilnega kontakta: 650
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- żtevilo prikazovalnik obrabe [na os]: 1
- Teža [kg]: 0,03
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Dolzina opozorilnega kontakta: 97,5
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: levo, desno, z obeh strani sprednje osi
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 103
- Teža [kg]: 0,013
- Kolicina: 1
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Dolzina opozorilnega kontakta: 635
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Dolzina opozorilnega kontakta: 90
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Teža [kg]: 0,01
- Stevilo na os: 2/4
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 605
- Kolicina: 1
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 97
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 675
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- żtevilo prikazovalnik obrabe [na os]: 1
- Dolzina [mm]: 1045
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 1095
- Stanje: Novo