Najdite avto Krmilna naprava, cas vziga:
Krmilna naprava, cas vziga za vozilo

- Zadnja luc
- Glavni zaromet
- Oktanski senzor
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Smerna utripalka
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica, smerna utripalka
- Zaganjalnik
- Alternator
- Merilnik zracne gmote
- Zaromet za meglo
- Luc registrske tablice
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Akumulator za zagon
- Stikalo pritiska olja
- Oglene scetke, alternator
- Senzor, tlak polnitve
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Pozicijska luc
- Fanfara
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Stikalo, glavna luc
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Utripalnik
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, temperatura olja
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Krmilna naprava, cas vziga
Podatki - Krmilna naprava, cas vziga
Kontrolna enota motorja je ključni element celotnega kontrolnega sistema motorja – vrsta samodejnih “možganov.” Z vseh vhodnih senzorjev sprejema informacije in jih obdeluje v skladu s specifičnim algoritmom in organizira kontrolna dejanja valjev različnih sistemov motorja. Z uporabo elektronskega nadzora je mogoče optimizirati glavne parametre motorja za različne načine delovanja: navor, moč, porabo goriva in sestavo emisij. Elektronska nadzorna enota motorja povezuje strojno in programsko opremo.
Analogni signali senzorjev so pretvorjeni v digitalne signale, ki jih prejeva mikroprocesor z uporabo analogno-digitalnega pretvornika. V večini primerov mora elektronska krmilna enota zagotavljati taka nadzorna dejanja, ki so izvedena z uporabo analogno-digitalnega pretvornika. Elektronska kontrolna enota lahko izvaja sledeče funkcije: nadzor vžiga, nadzor dušilne lopute, vključno s prostim tekom, nadzor vbrizgavanja goriva, reguliranje kompozicije izpušnega plina, regulacijo temperature hladilne tekočine, časovno nadzorovanje ventila itd. Kontrolna enota motorja prejete podatke prenaša v vse elektronske sisteme vozila: Proti-blokadni- zavorni sistem, sistemi lastnosti pasivne varnosti, samodejen prenos, sistem proti kraji, kontrolni sistem klime in druge.
Če morate rezervni del zamenjati, svojega časa ne zapravljajte v trgovinah ali servisnih centrih. Ne le, da boste izgubili čas, a prav tako boste potreben del znatno preplačali. Bolje je, da obiščete našo spletno trgovino, kjer svojim strankam nudimo široko izbiro potrebnih delov za katero koli znamko avtomobila. Del boste naročili po primerni ceni, dostavljen pa bo v najkrajšem možnem času. Prav tako lahko kupite druge rezervne dele, kot so kotni blažilniki, svečke itd.
Kaj morate vedeti o zamenjavi krmilnega modula motorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Operativna življenjska doba krmilnega modula motorja ni določena. Enoto se zamenja ob pojavu okvar.
Ta komponenta pogosto izgubi uporabnost zaradi korozije, kratkega stika, mehanskih in toplotnih poškodb. Enake okvare, ki vodijo do zamenjave enote, veljajo za krmilni modul žarilnih svečk ter modul za krmiljenje klimatske naprave in grelca.
Ob okvari elektronskega modula se aktivira "Check Engine". Poveča se poraba goriva, delovanje avtomatskega menjalnika se poslabša, poleg tega pa vozilo morda ne bo vžgalo. Oteženo je lahko tudi sodelovanje med krmilnim modulom in vbrizgalnim ter vžigalnim sistemom, hladilnim sistemom, sistemom za gorivo, sesalnim sistemom, izpušnim in drugimi sistemi.
Pregled komponente leži v računalniški diagnostiki, ki se izvaja na servisni postaji, s pomočjo posebne opreme. Predpostavlja dekodiranje kod napake, ki so shranjene v krmilnem modulu.
Zamenjavo komponente se prav tako opravi na servisni postaji. Ne glede na to, kje se nahaja krmilni modul: pod sedežem ali za armaturno ploščo, se postopek začne z odklopom akumulatorja. Po tem se odklopi pokvarjen modul in na njegovo mesto namesti nov. Nato se s pomočjo posebnih orodij izvede prilagoditev parametrov elektronskega modula, za določen model avtomobila, v skladu s tehnično dokumentacijo vozila. Zamenjavo drugih krmilnih modulov: grelca, svečke, regulatorja ventilatorja kabine – je prav tako potrebno izvesti na servisni postaji.
Najboljše predmeti: Krmilna naprava, cas vziga

- żtevilo priključkov: 4
- Napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Stevilo polov: 4
- Izvedba vtikaca: Ploscati vtikac
- Napetost [V]: 12
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo

- żtevilo priključkov: 4
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo

- żtevilo priključkov: 9
- Stanje: Novo

- żtevilo priključkov: 4
- Napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektronski
- Napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Napetost [V]: 12
- Dolzina [mm]: 104
- Sirina[mm]: 69
- Visina[mm]: 66
- Teža [kg]: 0,343
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi strani
- Oprema vozila: za vozila s avtomaticno klimo
- żtevilo priključkov: 6
- Stanje: Novo

- Obratovalna napetost [V]: 12
- Nazivna moc: 350
- nazivni tok [A]: 29
- Oprema vozila: za vozila s klimatsko napravo
- Stevilo polov: 5
- dopolnilna informacija: ORIGINAL Quality
- Stanje: Novo

- Oprema vozila: za vozila s klimatsko napravo
- Teža [kg]: 0,08
- Stanje: Novo
- żtevilo priključkov: 8
- Stanje: Novo

- Napetost [V]: 12
- Teža [kg]: 0,37
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo