Najdite avto Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge:
Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge za vozilo

- Zadnja luc
- Glavni zaromet
- Oktanski senzor
- Smerna utripalka
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica, smerna utripalka
- Zaganjalnik
- Alternator
- Merilnik zracne gmote
- Zaromet za meglo
- Luc registrske tablice
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Akumulator za zagon
- Stikalo pritiska olja
- Oglene scetke, alternator
- Krmilna naprava, cas vziga
- Senzor, tlak polnitve
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Pozicijska luc
- Fanfara
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Stikalo, glavna luc
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Utripalnik
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, temperatura olja
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
Podatki - Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
Senzor obrabe zavorne ploščice: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati senzor obrabe zavorne ploščice
Proizvajalci za to komponento ne določajo natančnih pogojev zamenjave. Elektronsko napravo je treba zamenjati v primeru poškodbe žice ali poškodovanja izolacije in v primeru oksidacije kontaktov. Plošča mehanskega senzorja se lahko med vožnjo avtomobila odlomi od zavorne ploščice.
Najpogosteje je oksidacija elementov elektronskega senzorja posledica vdora umazanije in vode nanje. Poškodbe žic in njihove izolacije pa so večinoma posledica slabe kakovosti samega dela ali nepravilne namestitve. Plošča mehanske naprave se lahko poškoduje zaradi udarca.
Znaki okvare komponente se razlikujejo glede na njeno vrsto. Tako velja da, če mehanski senzor ni bil pritrjen, bo specifičen zvok, ki kaže na obrabo ploščic, odsoten. Na okvaro elektronskega senzorja bodo nakazovali nepravilni podatki ustreznega indikatorja armaturne plošče. Tako velja da, če so poškodovane žice enote, indikator ne bo aktiven, celo če so ploščice znatno obrabljene. V tem primeru je mogoče konec njihove življenjske dobe zaznati po tujem zvoku s strani koles, ki se pojavi pri zaviranju. Poleg tega se pokvarjena naprava včasih aktivira tudi, ko so ploščice nove.
Bolje je, da senzor zamenjate na servisni postaji, saj bo za to potrebna dvižna naprava. Poleg tega ta dela predvidevajo demontažo kolesa. Vgrajene senzorje se vedno zamenja skupaj s ploščicami. Toda tudi če je naprava odstranljiva, mnogi proizvajalci avtomobilov priporočajo, da jo namestite skupaj z novo ploščico. Po namestitvi senzorja je treba podatke potovalnega računalnika ponastaviti na ničlo.
Kako izbrati senzor obrabe zavorne ploščice
Te naprave so lahko mehanske in elektronske. Senzor prvega tipa je jeklena plošča, upognjena pod določenim kotom. Montira se na osnovo plošče. Ena od stranic plošče je pritrjena pravokotno na zavorni disk in na razdalji minimalne obrabe torne plasti. Ko se torna plošča obrabi do določene debeline, se začne štrleči del senzorja dotikati z diskom. Med tem se pojavi poseben zvok. Te naprave se uporabljajo samo na kolutnih zavorah.
Naprednejši so elektronski senzorji obrabe zavorne ploščice. Na hudo obrabo zavornih ploščic bo nakazovala posebna kontrolna lučka na armaturni plošči, če so ti senzorji nameščeni v avtomobilu. Elektronski senzorji obrabe zavornih ploščic so lahko zunanji ali vgrajeni. Prvi so nameščeni v zavorni ploščici, v tornih oblogah pa so predvideni posebni utori za te naprave. Integrirani senzorji se vtisnejo v notranjost ploščic.
Ne pozabite, da je vaša varnost odvisna od stanja zavornega sistema. Kupujte samo visokokakovostne senzorje. Na primer, naprave tipa Febi Bilstein, ATE, MAPCO so takšne vrste.
Da bi pravilno izbrali komponento, upoštevajte dolžino in število povezovalnih kontaktov senzorja. Pomembni sta tudi os (sprednja ali zadnja) in stran (leva ali desna), kjer je naprava nameščena.
Najboljše predmeti: Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Vgradnja stran: levo, desno, z obeh strani sprednje osi
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 103
- Teža [kg]: 0,013
- Kolicina: 1
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- żtevilo prikazovalnik obrabe [na os]: 1
- żtevilo priključkov: 2
- Dolzina [mm]: 1140
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Dolzina opozorilnega kontakta: 97,5
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Dolzina opozorilnega kontakta: 883
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Teža [kg]: 0,04
- Stevilo na os: 1
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Dolzina [mm]: 95
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 97
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 695
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 97,5
- Stanje: Novo

- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 92,5
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- żtevilo prikazovalnik obrabe [na os]: 1
- Dolzina [mm]: 1045
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- żtevilo prikazovalnik obrabe [na os]: 1
- Dolzina [mm]: 95
- Stanje: Novo
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Dolzina [mm]: 675
- Stanje: Novo