Najdite avto Senzor, temperatura hladilnega sredstva :
Senzor, temperatura hladilnega sredstva za vozilo

- Glavni zaromet
- Akumulator za zagon
- Zadnja luc
- Alternator
- Zaganjalnik
- Merilnik zracne gmote
- Zarnica zarometa za meglo
- Smerna utripalka
- Zaromet za meglo
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Pozicijska luc
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Luc registrske tablice
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, tlak polnitve
- Senzor, pritisk izpuha
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Krmilna naprava, cas vziga
- Fanfara
- Stikalo, glavna luc
- Stikalo pritiska olja
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor, temperatura olja
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica glavnega zarometa
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Senzor, zunanja temperatura
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Utripalnik
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
- Rele, interval pranja-brisanja
- Oglene scetke, alternator
- Oktanski senzor
- Zarnica, smerna utripalka
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Senzor, temperatura hladilnega sredstva
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Senzor, temperatura hladilnega sredstva
Senzor temperature hladilne tekočine je uporabljen za pretvorbo temperature hladilne tekočine v napetostni enosmerni tok. Podatki iz regulatorja temperature hladilne tekočine omogočajo možnost popravila splošnih parametrov za nadzor motorja, odvisno od njegove termalne situacije. Senzorju prav tako dovoljuje, da popravi splošne parametre kontroliranja motorja glede na nazivno temperaturo v območju motorja; za pregrado.
Senzor izgleda kot Zener diode, ki so pod napetostjo zaradi regulirane naprave za nadzor napetosti; izhodna napetost senzorja je odvisna od temperature okolice. Ko temperatura naraste, se tudi izhodna napetost senzorja poveča. Temperaturni senzorji so nameščeni na motor s privijanjem v montažne luknje za vijake. Sklep je zapečaten s tesnilno maso. Senzor je na žice priključen s pomočjo dvojnega kontaktnega podnožja z zapahom. Sestavljen je iz več elementov: kovinskega ohišja s pokrovčkov v obliki cilindra, ki vsebuje zaznavni element ter plastičnega zadnjega dela z dvema vtičema.
Nimate časa za nakupovanje avtomobilskih delov? Ali je popravilo v servisnih centrih mnogo dražje, zamenjava delov pa običajno traja dlje, kot mislite? Če je tako, zagotovo obiščite našo spletno trgovino. To lahko storire neposredno od doma ali s pisarne. Vse, kar morate storiti je, da izberete senzor temperature hladilne tekočine, ki je primeren za vaš avtomobil. Del vam bomo na priročno mesto dostavili v čim krajšem možnem času. Poleg senzorjev lahko prav tako kupite zavorne plošče, tempomat ali kljuke za vrata.
Kaj morate vedeti o zamenjavi senzorja hladilnega sredstva: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Za zamenjavo komponente ni definiranih pogojev. Zamenja se v primeru korozije in takšnih mehanskih poškodb kot so razpoke.
Pogosti znaki okvare senzorja temperature motorja so povečanje porabe goriva, težave pri zagonu motorja pri nizki temperaturi zraka. Aktiviranje indikatorja, ki obvešča o pregrevanju motorja, lahko signalizira tudi o okvari senzorja.
Diagnostika komponente se začne s pregledom. Če niste našli mehanskih poškodb ali korozije, potem za profesionalno diagnostiko obiščite servisno postajo. Strokovnjaki bodo izmerili upor in napetost naprave pri različnih temperaturah ter rezultate primerjali s standardnimi vrednostmi.
Pred izvedbo zamenjave, morate ustaviti motor, odstraniti negativni priključek akumulatorja in iztočiti hladilno sredstvo iz ekspanzijske posode. Potem morate s komponente odklopiti električno žico in del odviti s pomočjo ključa. Na njegovo mesto se namesti nov senzor temperature hladilnega sredstva. Potem morate vse ukrepe opraviti v obratnem vrstnem redu, očistiti madeže in dodati hladilno sredstvo do potrebne ravni.
Kako pregledati termostat hladilnega sredstva izven servisne postaje?
Za pregled termostata hladilnega sistema izven servisne postaje odprite pokrov motorja in zaženite motor. Počakajte približno dve minuti in se nato dotaknite cevi, ki poteka od termostata do radiatorja. Morala bi biti hladna, saj se hladilno sredstvo pri nezadostno ogretem motorju premika skozi majhen krogotok. Če je cev vroča, to pomeni, da termostatski ventil ni tesno pritrjen na montažni sedež. Počakajte, da motor doseže delovno temperaturo in se ponovno dotaknite cevi. Morala bi biti vroča. Hladna cev nakazuje na blokado termostatskega ventila. Za podrobnejšo diagnostiko je treba komponento demontirati, zato pa se morate obrniti na strokovnjake.
Na nujnost diagnostike komponente večinoma nakazujejo naslednji znaki:
- aktiviranje indikatorja pregrevanja motorja na armaturni plošči;
- prekomerno dolgotrajno segrevanje motorja na njegovo delovno temperaturo;
- povečanje porabe goriva;
- iztekanje hladilnega sredstva v bližini ohišja komponente ali sledovi na njenem ohišju.
Kako lastnoročno zamenjati termostat?
Termostat hladilne tekočine lahko zamenjate sami samo v primeru, če za dostop do njega ni potrebno demontirati pomožnih enot. Za namestitev termostata brez okvirja je običajno potrebno le odtočiti hladilno sredstvo iz hladilnega sistema, odstraniti pokrov termostata, odstraniti okvarjeni vložek in na njegovo mesto namestiti novega. Med zamenjavo termostata z ohišjem morate sprostiti cevne objemke, jih odklopiti od ohišja komponente, odviti pritrdilne elemente in nato demontirati celotno enoto. Namestite delujoči termostat na svoje mesto, priključite cevi nazaj in sistem napolnite s hladilnim sredstvom. V nekaterih avtomobilih je termostat nameščen v glavi valja. V tem primeru boste morali za njegovo zamenjavo odstraniti zobati jermen in pomožne enote, po tem pa se izvede obvezna sinhronizacija ročične in odmične gredi. Izvajanje teh del je treba zaupati strokovnjakom.
Kaj je termostat? Kako je organiziran?
Termostat je naprava za nastavitev moči in smeri pretoka hladilnega sredstva. Organiziran je na naslednji način: v notranjosti ohišja je občutljiv element, ki je glavna komponenta delovanja komponente. Ponavadi je sestavljen iz komore, napolnjene z voskom, in palice, priključene na komoro. Načelo delovanja termostata je naslednje: ko se motor in hladilno sredstvo pregrejeta, se vosek razširi in požene palico, ki odpre ventil za potreben kot. Hladilno sredstvo se začne premikati skozi velik krogotok in gre od motorja v radiator, kjer se izvaja hlajenje. Uporaba termostata pomaga dosegati optimalno temperaturo pogonskega sklopa, v vseh svojih načinih delovanja. Glede na konstrukcijo hladilnega sistema, se lahko v avtomobilih uporabljajo termostati z ohišjem in termostati brez okvirja. Temperatura odpiranja ventila komponente je lahko različna pri različnih avtomobilih, kar je treba upoštevati pri izbiri dela.
Kateri termostat je bolje namestiti?
Bolje je, da v svojem avtomobilu namestite termostate dobro znanih proizvajalcev, kot so Gates, Denso, Delphi, Stark Professional Line, Wahler, Ashika, Blue Print, Behr, Calorstat, Facet, Hella, Japanparts, Magneti Marelli, Mapco, Mahle, Nipparts, Triscan, Vemo. Njihovi izdelki so znani po učinkovitosti in trpežnosti, proizvodni program pa zajema najbolj priljubljene modele avtomobilov v Evropi. V ponudbi teh proizvajalcev lahko najdete običajne termostate, katerih stopnjo odpiranja regulira samo vpliv temperature hladilnega sredstva, kot tudi termostate z elektronskim upravljanjem, v katerega grelni element je vgrajen poseben rezistor. Zahvaljujoč slednjemu, se bo termostatski ventil odprl pred trenutkom, ko motor doseže določeno temperaturo, zaradi česar se maksimalno učinkovito hlajenje motorja izvaja tudi v načinu visokih obremenitev.
Na trgu poprodajnih storitev so predstavljeni tudi posebni in večnamenski termostati. Posebni so izdelani v skladu z značilnostmi določenega modela avtomobila, zato se zagotovo prilegajo vašemu avtomobilu in bodo zagotovili maksimalno učinkovitost delovanja hladilnega sistema. Večnamenski imajo nižje cene in se lahko namestijo v različne modele vozil.
Najboljše predmeti: Senzor, temperatura hladilnega sredstva

- żtevilo priključkov: 4
- Oznaka barve: crna barva
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Stanje: Novo

- Barva: zelen
- zunanji navoj [mm]: M 12x1,5
- Število vtičnih kontaktov: 2
- Zev kljuca: 19
- Stanje: Novo

- Barva: crna barva
- Zev kljuca: 20
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Vgradnja globina[mm]: 10
- Obratovalna napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Mera navoja: 20 mm
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Vgradnja globina[mm]: 20
- Obratovalna napetost [V]: 12
- żtevilo preizkusnih kontaktov (pini): 4
- barva vtikača: zelen
- Stanje: Novo

- zunanji navoj [mm]: M 12x1,5
- Število vtičnih kontaktov: 2
- Zev kljuca: 19 mm
- Vrsta senzorja: NTC-senzor
- barva vtikača: zelen
- Stanje: Novo

- Mera navoja: M12x1.5
- Število vtičnih kontaktov: 2
- Zev kljuca: 19 mm
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem, brez vodnika
- Obratovalna napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 2
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Dolzina [mm]: 64
- Sirina[mm]: 30,0
- Stanje: Novo

- żtevilo priključkov: 2
- Barva: zelen
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vodnika
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Teža [kg]: 0,02
- Nazivna napetost[V]: 12
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- stevilo zasedenih kontaktov: 2
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 2
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Premer[mm]: 20
- Stanje: Novo

- żtevilo priključkov: 2
- zunanji navoj [mm]: M 12 x 1,5
- Stanje: Novo

- Barva: zelen
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Vrsta senzorja: NTC-senzor
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z varnostnim obrocem
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Vrsta montaze: naticno spojen
- Ustreza barvi originalnega dela: zelen, crna barva
- Napetost [V]: 12
- Potrebna montaža/demontaža s strani strokovnjaka!
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 4
- Zev kljuca
- Stanje: Novo