Najdite avto Alternator :
Alternator za vozilo

- Glavni zaromet
- Zadnja luc
- Akumulator za zagon
- Zaganjalnik
- Merilnik zracne gmote
- Smerna utripalka
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Pozicijska luc
- Zaromet za meglo
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Luc registrske tablice
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Krmilna naprava, cas vziga
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Senzor, tlak polnitve
- Stikalo, glavna luc
- Stikalo pritiska olja
- Fanfara
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor, zaloga goriva
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Utripalnik
- Senzor, temperatura olja
- Zarnica, smerna utripalka
- Oktanski senzor
- Oglene scetke, alternator
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Alternator
-
RENAULT
- Alternator za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Alternator za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Alternator za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
PEUGEOT
- Alternator za 206
- 308
- 307
-
CITROËN
- Alternator za C4
- C5
- BERLINGO
-
VOLVO
- Alternator za V70
- S60
- V50
-
SKODA
- Alternator za OCTAVIA
- FABIA
- SUPERB
Podatki - Alternator
Avtomobilski generator je mehanizem, ki mehansko energijo z motorja pretvori v električno. Uporabljen je za polnjenje avtomobilske baterije. Dober avtomobilski generator mora izpolnjevati relativno visoke zahteve glede zanesljivosti, saj zagotavlja stalno in pravilno delovanje številnih komponent sodobnega avtomobila. Prav tako mora biti odporen, lahek in majhen. Poleg tega mora imeti tudi nizko raven hrupa. Za proizvodnjo električne energije je v tuljavo potrebno pognati napetost.
To se zgodi, ko vklopite stikalo za vžig. Jakost toka v tuljavi koordinira regulator napetosti. Rotor generatorja preko škripca poganja klinasti jermen. Elektromagnetno polje, ki ga proizvaja industrijska tuljava, inducira izmenično električno jakost v začetniku navijanja. Usmerjena napetost gre v avtomobilski električni sistem. Generator deluje v zelo neugodnih pogojih. Izpostavljen je vlagi, blatu, olju, ki so še bolj škodljivi zaradi visokih temperatur v motornem prostoru. Priporočeno se je izogibati kratkoročnem delovanju generatorja, ko je odklopljen od baterije. Hitra napetost, do katere pride, ko odklopite baterijo, je lahko zelo nevarna za vse električne sisteme in naprave v avtomobilu.
Prav tako ne smemo dovoliti preverjanja zmogljivosti generatorja na “iskri” preko kratkotrajne časovne kombinacije terminalov z “maso” vozila. V tem primeru zelo visoka jakost toka teče skozi usmerjevalne enote, kar ogrozi vaše energijske diode. Le zanesljiv in visoko kakovostni generator lahko vaše vozilo zaščiti pred nepričakovanimi okvarami ter zagotavlja stabilno delovanje vašega vozila. Če želite kupiti generator, obiščite našo spletno trgovino. Zagotavljamo ne le nizko ceno, temveč tudi kratek čas dostave. Prav tako lahko naročite avtomobilske dele, kot so zadnje luči, rezervoarji za gorivo ali vzmeti.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi avtomobilskega alternatorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Omejitev življenjske dobe avtomobilskega alternatorja je približno 160 000 prevoženih kilometrov. Ta komponenta lahko izgubi operativnost zaradi uničenja jermenice, toplotne poškodbe ščetk ali kontaktnih obročev, okvare regulatorja napetosti, kratkega stika navitja statorja, uničenja ležaja, poškodbe mosta diod in žic.
Običajni znaki, ki kažejo na nujnost diagnostike komponent, so prekomerna ali nezadostna napetost v omrežju avtomobila. Prvo se lahko zazna po hitri okvari električne opreme, drugo pa lahko signalizira poseben indikator armaturne plošče. Prav tako lahko na okvaro alternatorja nakazuje prenapolnjen akumulator, kjer prihaja do elektrolitskega vretja ali hitro razelektrenje, kar je opazno zaradi aktiviranja posebnega indikatorja armaturne plošče. Poleg tega so nenavadni zvoki med delovanjem motorja, zamegljeni žarometi, spreminjanje njihove intenzitete ob povečanju števila vrtljajev, vzrok za preverjanje alternatorja.
Diagnostika okvar avtomobilskega alternatorja se izvaja na servisni postaji in je sestavljena iz merjenja napetosti v omrežjih avtomobila ali preverjanja odstranjene komponente s pomočjo posebnega stojala. Merjenje napetosti se opravi na priključkih akumulatorja, nato se zažene motor, odčitki pa preverijo ob delujočem motorju. Odstopanje odčitkov od dovoljenih vrednosti kaže na potrebo po zamenjavi alternatorja.
Zamenjavo alternatorja se izvaja v pogojih avtoservisa. Ta postopek zahteva uporabo posebnih orodij in vključuje dela z visokonapetostno napeljavo ter demontažo ustreznih komponent. Zlasti morate odstraniti zaščito motorja, konektor sklopa kablov, jermen in nastavitveni nosilec alternatorja. Po tem odstranite alternator in namestite novega.
Najboljše predmeti: Alternator

- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 12
- Jermenica: z jermenico
- Dolzina 3[mm]: 46,00
- Dolzina [mm]: 42,00, 22,00
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 54
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo zlebov: 6
- ID-izvedba vtikaca: B+LDFM
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Sponka: M8 B+
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 57,2
- Jermenica: z jermenico, z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 5
- Del za zamenjavo
- Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Polozaj/stopinja: R 90
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- Teža [kg]: 6,675
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 100
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 58
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 7
- ID-izvedba vtikaca: L-IG-RLO-M Plug 203
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 50,64
- Jermenica: z jermenico, s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo reber: 6
- Del za zamenjavo
- Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Polozaj/stopinja: L/R
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Teža [kg]: 6,28
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 110
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 55
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 6
- ID-izvedba vtikaca: L-DFM Plug 129
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Sponka: M8 B+
- Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 9
- Debelina1 [mm]: 14
- Dolzina 3[mm]: 61
- Dolzina [mm]: 39
- neto teża [kg]: 6
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 70
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 55
- Jermenica: z vekratno jermenico
- Stevilo zlebov: 6
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 170
- Napetost [V]: 12
- Jermenice -Ø [mm]: 53
- Stevilo reber: 6
- ID-izvedba vtikaca: COM
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 70
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 56
- Stevilo reber: 6
- ID-izvedba vtikaca: L-DFM
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Sponka: B+ M8
- Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 8
- Debelina1 [mm]: 14
- Dolzina 3[mm]: 57
- Dolzina [mm]: 39,5
- neto teża [kg]: 5,4
- Stanje: Novo

- Jermenice -Ø [mm]: 70,0
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo zlebov: 7
- Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Sponka: B+ (M8)
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Kot pritrditve[stopinje] 0
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 125
- Napetost [V]: 12
- Jermenice -Ø [mm]: 49
- Jermenica: z vekratno jermenico
- Stevilo reber: 6
- ID-izvedba vtikaca: L, PLUG651, B+LDFM
- Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Polozaj/stopinja: R 90
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Način pritrditve: 4-tockovna pritrditev
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 12
- Jermenica: z jermenico
- Dolzina 3[mm]: 61,00
- Dolzina [mm]: 40,00, 14,00
- Stanje: Novo