Najdite avto Alternator :
Alternator za vozilo

- Glavni zaromet
- Akumulator za zagon
- Zadnja luc
- Zaganjalnik
- Merilnik zracne gmote
- Zarnica zarometa za meglo
- Smerna utripalka
- Zaromet za meglo
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Pozicijska luc
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Luc registrske tablice
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, tlak polnitve
- Senzor, pritisk izpuha
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Krmilna naprava, cas vziga
- Fanfara
- Stikalo, glavna luc
- Stikalo pritiska olja
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor, temperatura olja
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica glavnega zarometa
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor
- Senzor, zunanja temperatura
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
- Rele, interval pranja-brisanja
- Utripalnik
- Oglene scetke, alternator
- Oktanski senzor
- Zarnica, smerna utripalka
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Alternator
-
RENAULT
- Alternator za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Alternator za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Alternator za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Alternator za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Alternator za 206
- 308
- 207
-
SKODA
- Alternator za OCTAVIA
- FABIA
- SUPERB
-
TOYOTA
- Alternator za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Alternator
Avtomobilski generator je mehanizem, ki mehansko energijo z motorja pretvori v električno. Uporabljen je za polnjenje avtomobilske baterije. Dober avtomobilski generator mora izpolnjevati relativno visoke zahteve glede zanesljivosti, saj zagotavlja stalno in pravilno delovanje številnih komponent sodobnega avtomobila. Prav tako mora biti odporen, lahek in majhen. Poleg tega mora imeti tudi nizko raven hrupa. Za proizvodnjo električne energije je v tuljavo potrebno pognati napetost.
To se zgodi, ko vklopite stikalo za vžig. Jakost toka v tuljavi koordinira regulator napetosti. Rotor generatorja preko škripca poganja klinasti jermen. Elektromagnetno polje, ki ga proizvaja industrijska tuljava, inducira izmenično električno jakost v začetniku navijanja. Usmerjena napetost gre v avtomobilski električni sistem. Generator deluje v zelo neugodnih pogojih. Izpostavljen je vlagi, blatu, olju, ki so še bolj škodljivi zaradi visokih temperatur v motornem prostoru. Priporočeno se je izogibati kratkoročnem delovanju generatorja, ko je odklopljen od baterije. Hitra napetost, do katere pride, ko odklopite baterijo, je lahko zelo nevarna za vse električne sisteme in naprave v avtomobilu.
Prav tako ne smemo dovoliti preverjanja zmogljivosti generatorja na “iskri” preko kratkotrajne časovne kombinacije terminalov z “maso” vozila. V tem primeru zelo visoka jakost toka teče skozi usmerjevalne enote, kar ogrozi vaše energijske diode. Le zanesljiv in visoko kakovostni generator lahko vaše vozilo zaščiti pred nepričakovanimi okvarami ter zagotavlja stabilno delovanje vašega vozila. Če želite kupiti generator, obiščite našo spletno trgovino. Zagotavljamo ne le nizko ceno, temveč tudi kratek čas dostave. Prav tako lahko naročite avtomobilske dele, kot so zadnje luči, rezervoarji za gorivo ali vzmeti.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi avtomobilskega alternatorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Omejitev življenjske dobe avtomobilskega alternatorja je približno 160 000 prevoženih kilometrov. Ta komponenta lahko izgubi operativnost zaradi uničenja jermenice, toplotne poškodbe ščetk ali kontaktnih obročev, okvare regulatorja napetosti, kratkega stika navitja statorja, uničenja ležaja, poškodbe mosta diod in žic.
Običajni znaki, ki kažejo na nujnost diagnostike komponent, so prekomerna ali nezadostna napetost v omrežju avtomobila. Prvo se lahko zazna po hitri okvari električne opreme, drugo pa lahko signalizira poseben indikator armaturne plošče. Prav tako lahko na okvaro alternatorja nakazuje prenapolnjen akumulator, kjer prihaja do elektrolitskega vretja ali hitro razelektrenje, kar je opazno zaradi aktiviranja posebnega indikatorja armaturne plošče. Poleg tega so nenavadni zvoki med delovanjem motorja, zamegljeni žarometi, spreminjanje njihove intenzitete ob povečanju števila vrtljajev, vzrok za preverjanje alternatorja.
Diagnostika okvar avtomobilskega alternatorja se izvaja na servisni postaji in je sestavljena iz merjenja napetosti v omrežjih avtomobila ali preverjanja odstranjene komponente s pomočjo posebnega stojala. Merjenje napetosti se opravi na priključkih akumulatorja, nato se zažene motor, odčitki pa preverijo ob delujočem motorju. Odstopanje odčitkov od dovoljenih vrednosti kaže na potrebo po zamenjavi alternatorja.
Zamenjavo alternatorja se izvaja v pogojih avtoservisa. Ta postopek zahteva uporabo posebnih orodij in vključuje dela z visokonapetostno napeljavo ter demontažo ustreznih komponent. Zlasti morate odstraniti zaščito motorja, konektor sklopa kablov, jermen in nastavitveni nosilec alternatorja. Po tem odstranite alternator in namestite novega.
Najboljše predmeti: Alternator

- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 12
- Jermenica: z jermenico
- Dolzina 3[mm]: 46,00
- Dolzina [mm]: 42,00, 22,00
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 70
- Napetost [V]: 12, 14
- Jermenica: z vekratno jermenico
- Stevilo zlebov: 4
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 12
- Jermenice -Ø [mm]: 56
- Jermenica: jermenica rebrastega jermena
- Stevilo reber: 6
- ID-izvedba vtikaca: B+(M8)/L/DFM, beidseitig abger.
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 12
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Dolzina 3[mm]: 61,50
- Dolzina [mm]: 40,00, 14,00
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 150
- Napetost [V]: 12
- Jermenice -Ø [mm]: 49
- Jermenica: z jermenico
- Stevilo reber: 7
- Stevilo zlebov: 7
- ID-izvedba vtikaca: B+(M),L,DFM, B2(M8)
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 50,64
- Jermenica: z jermenico, s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo reber: 6
- Del za zamenjavo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Polozaj/stopinja: L/R
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Teža [kg]: 6,28
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 54
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo zlebov: 6
- ID-izvedba vtikaca: B+LDFM
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Sponka: M8 B+
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 140
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 56
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 6
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Polozaj/stopinja: R 90
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: 4-tockovna pritrditev
- Sponka: M8 B+
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 57,2
- Jermenica: z jermenico, z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 5
- Del za zamenjavo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Polozaj/stopinja: R 90
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- Teža [kg]: 6,675
- Stanje: Novo

- Jermenice -Ø [mm]: 70,0
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo zlebov: 7
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Sponka: B+ (M8)
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Kot pritrditve[stopinje]
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 150
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 50
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo zlebov: 5
- Stanje: Novo

- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 60,0
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 6
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Vrsta hlajenja: zracno hlajen
- Enota kolicine: Kos
- Agregati/valji: vkl. vakumska crpalka
- Stanje: Novo