Najdite avto Alternator :
Alternator za vozilo
- Glavni zaromet
- Zadnja luc
- Zaganjalnik
- Akumulator za zagon
- Zarnica zarometa za meglo
- Merilec pretoka zraka
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Smerna utripalka
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Pozicijska luc
- Zaromet za meglo
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Luc registrske tablice
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, tlak polnitve
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Senzor, pritisk izpuha
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Krmilna naprava, cas vziga
- Fanfara
- Stikalo, glavna luc
- Zarnica glavnega zarometa
- Stikalo pritiska olja
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor, zunanja temperatura
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Senzor
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Senzor, zaloga goriva
- Utripalnik
- Rele, interval pranja-brisanja
- Senzor, temperatura olja
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
- Oktanski senzor
- Oglene scetke, alternator
- Zarnica, smerna utripalka
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Alternator
- MERCEDES-BENZ
- Alternator za Razred C
- Razred E
- Alternator Razred B
- PEUGEOT
- Alternator za 308
- 206
- Alternator 207
- CITROËN
- Alternator za C4
- BERLINGO
- C3
- SKODA
- Alternator za OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- VOLVO
- Alternator za V60
- XC60
- S60
- TOYOTA
- Alternator za YARIS
- RAV 4
- COROLLA
Podatki - Alternator
Avtomobilski generator je mehanizem, ki mehansko energijo z motorja pretvori v električno. Uporabljen je za polnjenje avtomobilske baterije. Dober avtomobilski generator mora izpolnjevati relativno visoke zahteve glede zanesljivosti, saj zagotavlja stalno in pravilno delovanje številnih komponent sodobnega avtomobila. Prav tako mora biti odporen, lahek in majhen. Poleg tega mora imeti tudi nizko raven hrupa. Za proizvodnjo električne energije je v tuljavo potrebno pognati napetost.
To se zgodi, ko vklopite stikalo za vžig. Jakost toka v tuljavi koordinira regulator napetosti. Rotor generatorja preko škripca poganja klinasti jermen. Elektromagnetno polje, ki ga proizvaja industrijska tuljava, inducira izmenično električno jakost v začetniku navijanja. Usmerjena napetost gre v avtomobilski električni sistem. Generator deluje v zelo neugodnih pogojih. Izpostavljen je vlagi, blatu, olju, ki so še bolj škodljivi zaradi visokih temperatur v motornem prostoru. Priporočeno se je izogibati kratkoročnem delovanju generatorja, ko je odklopljen od baterije. Hitra napetost, do katere pride, ko odklopite baterijo, je lahko zelo nevarna za vse električne sisteme in naprave v avtomobilu.
Prav tako ne smemo dovoliti preverjanja zmogljivosti generatorja na “iskri” preko kratkotrajne časovne kombinacije terminalov z “maso” vozila. V tem primeru zelo visoka jakost toka teče skozi usmerjevalne enote, kar ogrozi vaše energijske diode. Le zanesljiv in visoko kakovostni generator lahko vaše vozilo zaščiti pred nepričakovanimi okvarami ter zagotavlja stabilno delovanje vašega vozila. Če želite kupiti generator, obiščite našo spletno trgovino. Zagotavljamo ne le nizko ceno, temveč tudi kratek čas dostave. Prav tako lahko naročite avtomobilske dele, kot so zadnje luči, rezervoarji za gorivo ali vzmeti.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi avtomobilskega alternatorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Omejitev življenjske dobe avtomobilskega alternatorja je približno 160 000 prevoženih kilometrov. Ta komponenta lahko izgubi operativnost zaradi uničenja jermenice, toplotne poškodbe ščetk ali kontaktnih obročev, okvare regulatorja napetosti, kratkega stika navitja statorja, uničenja ležaja, poškodbe mosta diod in žic.
Običajni znaki, ki kažejo na nujnost diagnostike komponent, so prekomerna ali nezadostna napetost v omrežju avtomobila. Prvo se lahko zazna po hitri okvari električne opreme, drugo pa lahko signalizira poseben indikator armaturne plošče. Prav tako lahko na okvaro alternatorja nakazuje prenapolnjen akumulator, kjer prihaja do elektrolitskega vretja ali hitro razelektrenje, kar je opazno zaradi aktiviranja posebnega indikatorja armaturne plošče. Poleg tega so nenavadni zvoki med delovanjem motorja, zamegljeni žarometi, spreminjanje njihove intenzitete ob povečanju števila vrtljajev, vzrok za preverjanje alternatorja.
Diagnostika okvar avtomobilskega alternatorja se izvaja na servisni postaji in je sestavljena iz merjenja napetosti v omrežjih avtomobila ali preverjanja odstranjene komponente s pomočjo posebnega stojala. Merjenje napetosti se opravi na priključkih akumulatorja, nato se zažene motor, odčitki pa preverijo ob delujočem motorju. Odstopanje odčitkov od dovoljenih vrednosti kaže na potrebo po zamenjavi alternatorja.
Zamenjavo alternatorja se izvaja v pogojih avtoservisa. Ta postopek zahteva uporabo posebnih orodij in vključuje dela z visokonapetostno napeljavo ter demontažo ustreznih komponent. Zlasti morate odstraniti zaščito motorja, konektor sklopa kablov, jermen in nastavitveni nosilec alternatorja. Po tem odstranite alternator in namestite novega.
Najboljše predmeti: Alternator
- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 12
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 50
- Jermenica: z jermenico
- Stevilo zlebov: 6
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- Sponka: M8 B+, DFM, L
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8,5
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4, 2
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- Mera navoja: M8
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 40
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 56
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 6
- Stevilo zlebov: 6
- ID-izvedba vtikaca: 0121
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- Sponka: M8 B+, L-DFM
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8
- Dolzina 3[mm]: 61,0
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Dolzina [mm]: 39,0
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 39,5
- neto teża [kg]: 6,7
- Dolzina 4[mm]: 14,0
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 150
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 54
- Jermenica: z jermenico, s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo reber: 6
- Stevilo zlebov: 6
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Polozaj/stopinja: L 40
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Način pritrditve: Štiritočkovna pritrditev
- Sponka: B+, L-DFM
- Premer izvrtine 1 [mm]: 10
- Teža [kg]: 6,91
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 42,5
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 51
- Jermenica: z jermenico, s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo reber: 6
- Stevilo zlebov: 6
- ID-izvedba vtikaca: B+,L,DFM
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Polozaj/stopinja: R 90
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- priključek/objemka: brez priključka za merilnika obratov
- Način pritrditve: Štiritočkovna pritrditev, Dvojna vrtljiva roka
- Sponka: B+ / L / DFM
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8
- Teža [kg]: 5,33
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 30,5
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 150
- Napetost [V]: 14, 12
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 53
- Jermenica: z vekratno jermenico, z jermenico
- Stevilo zlebov: 6
- ID-izvedba vtikaca: PL103
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- priporocena razsiritev popravila: klinasti jermen/rebricasti jermen
- Sponka: L, DFM
- Premer izvrtine 1 [mm]: 10,5
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Dolzina [mm]: 185
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 61, 60
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 12
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 56
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo zlebov: 6
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z integriranim regulatorjem
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- Sponka: L-DFM, M8 B+
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8,5
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 39,5
- Nadomestni del brez kavcije
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 65
- Napetost [V]: 12
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 69
- Jermenica: z jermenico
- Stevilo reber: 1
- Stevilo zlebov: 1
- ID-izvedba vtikaca: B+(M6), L, IG
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Dvojna vrtljiva roka
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- Mera navoja: M8X1,25
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 42
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 90
- Napetost [V]: 12, 14
- ID-izvedba vtikaca: B+(M8)/D+/W
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- Mera navoja: M8
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 40
- generalno obnovljen
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 180
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 62
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- ID-izvedba vtikaca: L-DFM (Plug 121)
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Štiritočkovna pritrditev
- Sponka: M8 B+
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8
- Debelina1 [mm]: 14
- Dolzina 3[mm]: 61
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 60
- Stevilo zob 1: 18T
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 100
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 58
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 7
- ID-izvedba vtikaca: 0203
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Tritočkovna pritrditev
- Sponka: L-IG-RLO-M
- Premer izvrtine 1 [mm]: 8
- Dolzina 3[mm]: 71,0
- Premer izvrtine 2 [mm]: 10
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Stevilo navojnih lukenj 0
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 23,5
- neto teża [kg]: 5,9
- Dolzina 4[mm]: 60,0
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 120
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 60,0
- Jermenica: z jermenico za prosti tek
- Stevilo reber: 6
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: vkl. vakumska crpalka
- Način pritrditve: enojni vrtljiva roka
- Sponka: M8 B+
- Premer izvrtine 1 [mm]: 10
- Vrsta hlajenja: zracno hlajen
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 40
- Enota kolicine: Kos
- Agregati/valji: vkl. vakumska crpalka
- Stanje: Novo
- Polnilni tok alternatorja[A]: 150
- Napetost [V]: 14
- Nazivna napetost[V]: 14
- Jermenice -Ø [mm]: 54
- Jermenica: s jermenico za rebrasti jermen
- Stevilo zlebov: 6
- ID-izvedba vtikaca: B+COM
- Izvedba omrezja v kabini: za vozila s 12V omrezjem
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Izvedba alternatorja: brez vakumske crpalke
- Način pritrditve: Tritočkovna pritrditev
- Premer izvrtine 1 [mm]: 10
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- oddaljenost od jermenice do altzernatorja [mm]: 56
- Stanje: Novo