Najdite avto Krmilnik alternatorja (regler) :
Krmilnik alternatorja (regler) za vozilo

- Glavni zaromet
- Zadnja luc
- Alternator
- Zaganjalnik
- Merilec pretoka zraka
- Zarnica zarometa za meglo
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Smerna utripalka
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Pozicijska luc
- Akumulator za zagon
- Zaromet za meglo
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Luc registrske tablice
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Senzor, tlak polnitve
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, pritisk izpuha
- Krmilna naprava, cas vziga
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Stikalo, glavna luc
- Zarnica glavnega zarometa
- Fanfara
- Stikalo pritiska olja
- Senzor, zaloga goriva
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Senzor, zunanja temperatura
- Utripalnik
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Rele, interval pranja-brisanja
- Senzor, temperatura olja
- Oglene scetke, alternator
- Oktanski senzor
- Zarnica, smerna utripalka
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Regler alternatorja
-
VW
- Krmilnik alternatorja (regler) GOLF
- Krmilnik alternatorja (regler) PASSAT
- Regler alternatorja TRANSPORTER
-
BMW
- Krmilnik alternatorja (regler) Serija 3
- Krmilnik alternatorja (regler) Serija 5
- Regler alternatorja Serija 1
Podatki - Krmilnik alternatorja (regler)
Regulator napetosti alternatorja: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati regulator napetosti alternatorja
Proizvajalci za to komponento ne določajo pogojev redne zamenjave. Nov element je potreben v primeru zloma ali zaprtja kontaktov. Če je komponenta kombinirana s ščetkami alternatorja, jo je treba zamenjati ob njihovi obrabi.
Zaprtje kontaktov nastane predvsem zaradi oksidacije pri vstopu vlage, trganje pa lahko povzročijo okvare v omrežju avtomobila. Prvič, obraba alternatorskih ščetk je povezana z njihovo abrazijo, kar vodi v zamašitev vrzeli med njimi, z delci abrazivne obrabe.
Na okvaro regulatorja napetosti alternatorja lahko kaže dejstvo, da ustrezni indikator na armaturni plošči ne daje signala ob vklopu vžiga. Tudi na prelom kaže indikator akumulatorja, ki po zagonu motorja ne sveti. Pokvarjen del se ustavi, da prilagodi intenzivnost toka, ki prihaja iz alternatorja. Zaradi tega se lahko akumulator premalo ali prekomerno napolni. Težave z zagonom motorja se pogosto pojavijo ob nezadostni polnitvi. Včasih je nemogoče sploh zagnati avtomobil. Ob prekomernem polnjenju akumulatorja elektrolit zavre. To lahko opazite po beli usedlini na akumulatorju in v njegovi bližini. Če je napetostni regulator v kombinaciji s ščetkami pokvarjen, potem v večini primerov v avtomobilu ne bo elektrike.
Če želite zamenjati napetostni regulator alternatorja, morate demontirati alternator in morda še nekaj drugih delov, ki otežujejo dostop do enote. To delo je potrebno opraviti v skladu z navodili, ki so navedena v tehnični dokumentaciji avtomobila.
Kako izbrati regulator napetosti alternatorja
Ti deli so lahko kombinirani s ščetkami alternatorja ali pa so lahko ločene komponente. Najpogostejši so regulatorji prvega tipa, vendar so komponente brez ščetk znane po daljši življenjski dobi.
Da bi del dolgo brezhibno deloval, ga kupite od preverjenega proizvajalca. Na primer, visokokakovostni regulatorji napetosti alternatorja so predstavljeni v ponudbi blagovnih znamk HELLA, VEMO, BOSCH.
Med izbiro komponente upoštevajte blagovno znamko, model, leto izdelave vašega avtomobila. Upoštevajte tudi vrsto in moč alternatorja, delovno napetost regulatorja releja. Poleg tega se lahko komponente razlikujejo glede na tip pritrditve.