Najdite avto Zaganjalnik :
Zaganjalnik za vozilo
- Glavni zaromet
- Zadnja luc
- Alternator
- Akumulator za zagon
- Merilec pretoka zraka
- Zarnica zarometa za meglo
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Smerna utripalka
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Zaromet za meglo
- Pozicijska luc
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Luc registrske tablice
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, tlak polnitve
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Senzor, pritisk izpuha
- Krmilna naprava, cas vziga
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Fanfara
- Stikalo, glavna luc
- Stikalo pritiska olja
- Zarnica glavnega zarometa
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor, zunanja temperatura
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Senzor, zaloga goriva
- Utripalnik
- Senzor, temperatura olja
- Rele, interval pranja-brisanja
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
- Oktanski senzor
- Oglene scetke, alternator
- Zarnica, smerna utripalka
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zaganjalnik
- MERCEDES-BENZ
- Zaganjalnik za Razred C
- Razred E
- Zaganjalnik Razred B
- CITROËN
- Zaganjalnik za C4
- BERLINGO
- Zaganjalnik C5
- PEUGEOT
- Anlaser za 308
- 206
- 207
- SKODA
- Anlaser za OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- VOLVO
- Anlaser za V60
- XC60
- S60
- FIAT
- Anlaser za DUCATO
- PUNTO
- PANDA
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Anlaser
Zaganjalniki služijo pri zagonu motorja. Običajno so nameščeni na levo stran motorja. Med delovanjem zaganjalnik porabi veliko količino energije, ob vsakem zagonu pa nekoliko izprazni baterijo. Zaradi tega ima vsak priročnik za uporabo avtomobila poglavje o uporabi zaganjalnika: navaja kritičen čas in najmanjše obdobje, po katerem je lahko spet obrnjen. Proizvajalci avtomobilskih delov pogosto navedejo ta pravila: obrnite ga za največ 5 sekund in ponovno zaženite po eni minuti.
Če tega ne boste storili, se bo baterija močno izpraznila in ne bo imela časa za okrevanje. V modernih avtomobilih za preprečevanje tega deluje nadzorovanje zaganjalnikovega prižiganja in ugašanja, ki ga izvaja elektronika v zraku. Zaganjalnik vedno deluje – tudi v najbolj ekstremnih pogojih. Glede na funkcijo, ki jo izpolnjuje, mora ta majhen električni motor delovati, ter se vrteti v hitrosti teže motorja, ki je nanj naložen. Le zaganjalnik z dobrimi tehničnimi možnostmi je to zmožen storiti. Stanje motorja ni vedno primerno.
Številne tehnične težave, obraba motorja, slaba kakovost, zgoščevanje olja v zimskem času in slaba formacija vodijo do učinka, ki se imenuje težko zaganjanje. Velja za glavnega sovražnika zaganjalnika. Če morate svoj zaganjalnih zamenjati, lahko ta rezervni del po ugodni ceni kupite v naši spletni trgovini. Prav tako lahko kupite druge dele, kot so amortizerji, brisalci in vžigalne tuljave.
Kaj morate vedeti o zamenjavi zaganjalnika: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihov znaki, nasveti in priporočila
Povprečno zaganjalnik motorja na avtomobilu deluje pet do šest let, vendar se življenjska doba lahko razlikuje, glede na pogoje delovanja vozila. Za to komponento so najpogostejše naslednje okvare: onesnažen mehanizem enosmerne sklopke zaganjalnika, onesnaženje ali obraba ščetk, toplotne poškodbe komutatorja, obraba zob pogonskega zobnika ali zob vztrajnika, kratek stik v armaturni tuljavi, okvara elektromagneta, poškodbe žic, poškodbe ohišja in obraba ležaja gredi zaganjalnika avtomobila.
Če zaganjalnik začne delovati šele po več poskusih zagona pogonske enote ali v primeru, če se avtomobil sploh ne zažene, je potrebna diagnostika. Pri vklopu sistema zaganjalnika motorja se lahko pojavi nenavaden cvileč zvok. Če se zaganjalnik po zagonu ne izklopi, opozarja, da je treba preveriti njegovo stanje.
Preverjanje električnega zaganjalnika avtomobila je sestavljeno iz njegovega pregleda po demontaži.
Vsi elementi komponente se preverjajo s pomočjo ampermetra, voltmetra in posebnih stojal. Diagnostika okvare in zamenjava usmerjenega zaganjalnika se izvedeta samo na servisni postaji. Ta dela lahko vključujejo demontažo akumulatorja, skupaj s nosilcem akumulatorja; poleg tega pomenijo manipulacije z visokonapetostno napeljavo. Takšni postopki so zelo težavni in zahtevajo strokovno znanje pri popravilu avtomobilov.
Najboljše predmeti: Zaganjalnik
- Moc zaganjalnika [kW]: 0,90
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj 0
- ID-izvedba vtikaca: Sol66
- priključek/objemka: z objemko 50(jet)
- Dolzina [mm]: 68,00, 18,5
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,1
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Premer prirobnice [mm]: 62
- Stevilo navojnih lukenj: 3
- ID-izvedba vtikaca: B+(M8), 50(M5), B+(M8)/50(M5)
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,4
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 13
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Premer prirobnice [mm]: 78
- Sponka: 50, 30
- Dolzina [mm]: 192
- Nazivna napetost[V]: 12
- Mera navoja: M12
- Premer izvrtine 2 [mm]: 10,5
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje proti smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Premer prirobnice [mm]: 76
- Pastorek-osnovna pozicija[mm]: 53
- Potrebna montaža/demontaža s strani strokovnjaka!
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,30
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- Dolzina [mm]: 64,00, 24,00
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,8
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 11, 10
- Smer vrtenja: Vrtenje proti smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Premer prirobnice [mm]: 76,2
- Stevilo navojnih lukenj 0
- Sponka: 50, 30
- Polozaj/stopinja: links
- Pastorek-osnovna pozicija[mm]: 52,5
- Izvedba zaganjalnika: s prostim odpahovanjem
- Dolzina [mm]: 246
- Premer izvrtine [mm]: 11
- Premer izvrtine 2 [mm]: 11
- Kot pritrditve[stopinje]: 42
- Kotna mera pritrdilne izvrtine [stopinja]: 42
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 2,4
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo lukenj: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 3
- Polozaj/stopinja: R 30
- Teža [kg]: 3,86
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,70
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 11
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Premer prirobnice [mm]: 66,00
- Stevilo navojnih lukenj: 3
- Dolzina preko vsega [mm]: 239
- Dolzina [mm]: -5,00
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 2
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- Dolzina [mm]: 82,5, 26
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 2,2
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 11
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo lukenj: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- Sponka: NO
- Polozaj/stopinja: R 39
- Teža [kg]: 4,53
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,7
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Kvaliteta: PREMIUM LINE
- Nadomestni del brez kavcije
- Stanje: Predelano
- Moc zaganjalnika [kW]: 1
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Kvaliteta: PREMIUM LINE
- Nadomestni del brez kavcije
- Stanje: Predelano