Najdite avto Zaganjalnik :
Zaganjalnik za vozilo

- Glavni zaromet
- Akumulator za zagon
- Zadnja luc
- Alternator
- Merilnik zracne gmote
- Zarnica zarometa za meglo
- Smerna utripalka
- Zaromet za meglo
- Stikalo krmilnega vzvoda
- Pozicijska luc
- Senzor, stevilo obratov kolesa
- Prtisk pnevmatik-kontrolni sistem
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Opozorilni kontakt, obraba zavorne obloge
- Senzor, pomoc pri parkiranju
- Nastavni element, nastavitev dometa (visine)zarometov
- Luc registrske tablice
- Senzor, pozicija odmikalne gredi
- Daljiinsko upravljanje, centralno zaklepanje
- Dajalnik impulzev, rocicna gred
- Senzor, tlak polnitve
- Senzor, pritisk izpuha
- Senzor, temperatura hladilnega sredstva
- Krmilnik alternatorja (regler)
- Krmilna naprava, cas vziga
- Fanfara
- Stikalo, glavna luc
- Stikalo pritiska olja
- Stikalo, luc za vzratno voznjo
- Senzor, temperatura olja
- Senzor, temperatura sesalnega zraka
- Zarnica glavnega zarometa
- Agregat hidravlike, zavorna naprava
- Elektro-magnetno stikalo, zaganjalnik
- Senzor
- Senzor, zunanja temperatura
- Senzor, polozaj dusilne lopute uplinjaca
- Senzor, zaloga goriva
- Senzor, vzdolzno-precno pospesevanje
- Rele, interval pranja-brisanja
- Utripalnik
- Oglene scetke, alternator
- Oktanski senzor
- Zarnica, smerna utripalka
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zaganjalnik
-
RENAULT
- Zaganjalnik za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Zaganjalnik za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Zaganjalnik za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Zaganjalnik za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Anlaser za 206
- 308
- 207
-
SKODA
- Anlaser za OCTAVIA
- FABIA
- SUPERB
-
FIAT
- Anlaser za DUCATO
- PUNTO
- BRAVO
-
TOYOTA
- Anlaser za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Anlaser
Zaganjalniki služijo pri zagonu motorja. Običajno so nameščeni na levo stran motorja. Med delovanjem zaganjalnik porabi veliko količino energije, ob vsakem zagonu pa nekoliko izprazni baterijo. Zaradi tega ima vsak priročnik za uporabo avtomobila poglavje o uporabi zaganjalnika: navaja kritičen čas in najmanjše obdobje, po katerem je lahko spet obrnjen. Proizvajalci avtomobilskih delov pogosto navedejo ta pravila: obrnite ga za največ 5 sekund in ponovno zaženite po eni minuti.
Če tega ne boste storili, se bo baterija močno izpraznila in ne bo imela časa za okrevanje. V modernih avtomobilih za preprečevanje tega deluje nadzorovanje zaganjalnikovega prižiganja in ugašanja, ki ga izvaja elektronika v zraku. Zaganjalnik vedno deluje – tudi v najbolj ekstremnih pogojih. Glede na funkcijo, ki jo izpolnjuje, mora ta majhen električni motor delovati, ter se vrteti v hitrosti teže motorja, ki je nanj naložen. Le zaganjalnik z dobrimi tehničnimi možnostmi je to zmožen storiti. Stanje motorja ni vedno primerno.
Številne tehnične težave, obraba motorja, slaba kakovost, zgoščevanje olja v zimskem času in slaba formacija vodijo do učinka, ki se imenuje težko zaganjanje. Velja za glavnega sovražnika zaganjalnika. Če morate svoj zaganjalnih zamenjati, lahko ta rezervni del po ugodni ceni kupite v naši spletni trgovini. Prav tako lahko kupite druge dele, kot so amortizerji, brisalci in vžigalne tuljave.
Kaj morate vedeti o zamenjavi zaganjalnika: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihov znaki, nasveti in priporočila
Povprečno zaganjalnik motorja na avtomobilu deluje pet do šest let, vendar se življenjska doba lahko razlikuje, glede na pogoje delovanja vozila. Za to komponento so najpogostejše naslednje okvare: onesnažen mehanizem enosmerne sklopke zaganjalnika, onesnaženje ali obraba ščetk, toplotne poškodbe komutatorja, obraba zob pogonskega zobnika ali zob vztrajnika, kratek stik v armaturni tuljavi, okvara elektromagneta, poškodbe žic, poškodbe ohišja in obraba ležaja gredi zaganjalnika avtomobila.
Če zaganjalnik začne delovati šele po več poskusih zagona pogonske enote ali v primeru, če se avtomobil sploh ne zažene, je potrebna diagnostika. Pri vklopu sistema zaganjalnika motorja se lahko pojavi nenavaden cvileč zvok. Če se zaganjalnik po zagonu ne izklopi, opozarja, da je treba preveriti njegovo stanje.
Preverjanje električnega zaganjalnika avtomobila je sestavljeno iz njegovega pregleda po demontaži.
Vsi elementi komponente se preverjajo s pomočjo ampermetra, voltmetra in posebnih stojal. Diagnostika okvare in zamenjava usmerjenega zaganjalnika se izvedeta samo na servisni postaji. Ta dela lahko vključujejo demontažo akumulatorja, skupaj s nosilcem akumulatorja; poleg tega pomenijo manipulacije z visokonapetostno napeljavo. Takšni postopki so zelo težavni in zahtevajo strokovno znanje pri popravilu avtomobilov.
Najboljše predmeti: Zaganjalnik

- Moc zaganjalnika [kW]: 0,85
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- Dolzina [mm]: 63,50
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 0,90
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj
- priključek/objemka: z objemko 50(jet)
- Dolzina [mm]: 68,00, 18.5
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 1,10, 1,1
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje proti smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Stevilo navojnih lukenj
- ID-izvedba vtikaca: 30, 50, 15a (Jet)
- Dolzina [mm]: 76,00, 32,00
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 1.4
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 13
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Prirobnica -? [mm]: 78
- Del za zamenjavo
- Sponka: 50, 30
- Dolzina [mm]: 192
- Nazivna napetost[V]: 12
- Mera navoja: M12
- Vrtina, premer valja -Ø 2 [mm]: 10,5
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 1,4
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9,10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Prirobnica -? [mm]: 66
- ID-izvedba vtikaca: B+(M8), 50(M5)
- Mera navoja 1: M10
- Mera navoja 2: M10
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 2,4
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo lukenj: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 3
- Polozaj/stopinja: R 30
- Teža [kg]: 3,86
- Novi del brez kavcije
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 2
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- Dolzina [mm]: 82,5, 26
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 2,2
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Prirobnica -? [mm]: 76.5
- ID-izvedba vtikaca: B+(M8),30,50(M5)
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 2
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 10
- Smer vrtenja: Vrtenje proti smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Sponka
- priključek/objemka: z objemko 50(jet)
- Izvedba zaganjalnika: s prostim odpahovanjem
- Dolzina [mm]: 76,5, 52,5
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 2,2
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 11
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo lukenj: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- Del za zamenjavo
- Sponka: NO
- Polozaj/stopinja: R 39
- Teža [kg]: 4,53
- Stanje: Novo

- Moc zaganjalnika [kW]: 2,0
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 22
- Smer vrtenja: Vrtenje proti smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Prirobnica -? [mm]: 74
- Stevilo navojnih lukenj
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo
- Moc zaganjalnika [kW]: 1,00
- Napetost [V]: 12
- Stevilo zob: 9
- Smer vrtenja: Vrtenje v smeri urinega kazalca
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 3
- Stevilo navojnih lukenj: 1
- Dolzina [mm]: -6,00
- Stanje: Predelano