Najdite avto Zicovod,rocna zavora :
Zicovod,rocna zavora za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Glavni zavorni cilinder
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Kolesni zavorni valj
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Regulator zavorne sile
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zicovod,rocna zavora
-
RENAULT
- Zicovod,rocna zavora za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
MERCEDES-BENZ
- Zicovod,rocna zavora za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Zicovod,rocna zavora za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Zicovod,rocna zavora za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Zicovod,rocna zavora
Zavorni sistem parkiranja je opremljen z mehanskim pogonom, ki deluje neposredno na zavore zadnjih koles. Kabel parkirne zavore je sestavljen iz več komponent: vzvoda, prilagoditvenega potiska, pogonskih kablov, zavornih čevljev pogonskega orodja, izenačevalnika in širitvenih barov z vgrajenim mehanizmom za prilagajanje zračnosti med čevlji in bobnom. Zavorni sistemi parkiranja preprečujejo premikanje avtomobila med ustavljanjem.
Parkirna zavora je regulirana preko Sistema vrvi - deluje na zadnja kolesa. Ker kolutne zavore niso primerne za parkirno zaviranje, so na zadnja kolesa nameščene bobnaste zavore, ki so aktivirane s pritiskom na zavorno ročico. Ko voznik pritisne pedal parkirne zavore v prednji zavori pride no napetosti, kar vodi do samodejnega prenosa po kablih. Vsak kabel zavore vodi z izenačevalca do mehanizma zavore zadnjih koles. Ko se vrv raztegne, se zavorni čevlji odprejo, ročica pa se prestavi naprej v steno zavornega bobna. Pride do zaviranja zadnjih koles. Če so uporabljene vrvi, jih je pogosto treba prilagajati, saj se s časom preveč raztegnejo.
Če morate zamenjati kabel parkirne zavore, ne zapravljajte časa v garažah ali na servisu. Izgubljali boste čas in preplačali rezervni del. Bolje je, da obiščete našo spletno trgovino. Svojim strankam nudimo široko izbiro kablov parkirne zavore za vsak model avtomobila. Del, ki ga potrebujete, naročite po ugodni ceni. Dostava bo izvedena v čim krajšem času. Poleg parkirnih kablov lahko v naši spletni trgovini kupite še druge dele, kot so amortizer ležajev, vžigalna tuljava, oljna ponev ali izparilnik.
Kaj morate vedeti o zamenjavi kabla parkirne zavore: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Kabli parkirne zavore nimajo določene omejitve življenjske dobe in jih je treba zamenjati v primeru zloma, zmanjšanja gibljivosti, abrazivne obrabe, korozije in obrabe pritrdilnih elementov.
Okvare kabla parkirne zavore se kažejo v naslednjem – po dvigu ročice parkirne zavore se zadnja kolesa ne zaklenejo. Njihovo odklepanje je lahko po spustitvi ročice prav tako neuspešno. Poleg tega se lahko ročica zatakne.
Diagnostiko okvar kateregakoli kabla parkirne zavore je treba opraviti na servisni postaji. Strokovnjaki bodo avtomobil namestili na dvižno ploščad in komponento pregledali glede okvar. Poleg tega bodo preverili napetost kabla parkirne zavore.
Zamenjavo kabla parkirne zavore v kompletu je treba prav tako zaupati strokovnjakom v avtoservisu. Za izvedbo postopka morate demontirati zadnji kolesi in zavorne bobne. Nato bodo strokovnjaki odvili pritrdilne elemente kabla in matico izenačevalnika, potem pa odklopili konce prednjega kabla parkirne zavore in zadnjega, če so prisotni. Okvarjeni kabli se vzamejo iz nosilcev zadnje kolesne zavore, nato pa namestijo novi. Po namestitvi novih kablov parkirne zavore se nastavi izenačevalna napetost, v skladu s priporočili tehnične dokumentacije vozila.
Kako zamenjati kabel parkirne zavore? Je možno popraviti kabel parkirne zavore?
Za zamenjavo kabla parkirne zavore se obrnite na servisno postajo: to je precej težaven proces, ki zahteva določene veščine. Zelo pomembno je, da po namestitvi primerno prilagodite napetost novega dela. Algoritem del med zamenjavo se lahko razlikuje glede na konstrukcijo sistema parkirne zavore. Natančno navodilo najdete v priročniku za uporabo vozila.
Popravila kabla parkirne zavore se ne izvaja. Ob pojavu kakršnihkoli okvar, kot so razpoke ohišja kabla, trganje, zatikanje, je kabel potrebno popraviti.
Kako je organiziran kabel parkirne zavore?
Kabel parkirne zavore je organiziran na naslednji način: sam kabel se nahaja znotraj večslojnega ohišja, izdelanega iz trpežnega in elastičnega polimernega materiala; kabel je pleten iz jeklenih vlaken. Dolžina ohišja dela je krajša od dolžine same komponente, zaradi česar je zagotovljena gibljivost mehanizma. Vrhovi so povezani z obema stranema kabla, s pomočjo katerih se izvede pritrditev komponent na zavorne mehanizme ali nosilce avtomobilske karoserije. Pri aktiviranju sistema je kabel zategnjen in prenaša ustrezno silo na ročico, s čimer zavorne čeljusti pritiskajo na boben. Pod vplivom povratne vzmeti, se vrnejo v začetni položaj. V sistemu parkirne zavore sodobnih avtomobilov se lahko uporablja različna količina kablov parkirne zavore. Najpogostejša kombinacija: en kabel spredaj in dva zadaj, ki sta med seboj povezani s pomočjo izenačevalca.
Kako lahko prilagoditev kabla parkirne zavore izvedete sami?
Ni priporočljivo, da nastavitev kabla parkirne zavore izvajate sami. Od pravilnosti prilagoditve je odvisna učinkovitost celotnega sistema. Za nastavitev napetosti komponente je v konstrukciji zavornega sistema predvidena posebna matica. Strokovnjaki avtoservisne postaje lahko nastavijo delovno dolžino kabla tako, da jo privijejo za določeno količino obratov. Napetost komponente je potrebna predvsem v dveh primerih: če je kabel raztegnjen ali če so zavorne čeljusti obrabljene.
Najboljše predmeti: Zicovod,rocna zavora

- Vgradnja stran: zadaj desno, zadaj levo
- Dolzina [mm]: 175
- Vrsta zavore: Bobnasta zavora
- potrebno stevilo kosov: 2
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- Dolzina [mm]: 1840/475
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- potrebno stevilo kosov: 2
- Razdelek: sprednji del
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj
- Dolzina [mm]: 953/720
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- potrebno stevilo kosov: 2
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj
- Dolzina [mm]: 1737/1439
- Vrsta zavore: a plosco-diskom/z bobnom
- potrebno stevilo kosov: 2
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj, zadaj levo
- Dolzina [mm]: 1503 / 1365
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- Zavorna naprava: za rocno zavoro
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj levo, zadaj desno
- Dolzina [mm]: 1545
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj desno
- Dolzina [mm]: 1603/1465
- Vrsta zavore: Kolutna (ploscna) zavora
- potrebno stevilo kosov: 1
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 1447
- MAPP-Code na razpolago
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sredina, levo, desno
- Različica opreme: BEFESTIGUNGSCLIP, FASTENING CLIP
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 11061021, 2080726
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 1060
- MAPP-Code na razpolago
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 1693
- MAPP-Code na razpolago
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zadaj, levo, desno
- Dolzina [mm]: 1450/810
- Stanje: Novo