Najdite avto Zavorni kolut zadaj in spredaj:
Zavorni kolut za vozilo

- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Zicovod,rocna zavora
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Glavni zavorni cilinder
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Kolesni zavorni valj
- Drzalo, sedlo zavore
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Regulator zavorne sile
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zavorni kolut
-
RENAULT
- Zavorni kolut za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Zavorni kolut za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Zavorni kolut za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Zavorni kolut za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Zavorni kolut za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Zavorni kolut za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Zavorni kolut
Varnost voznika in potnikov je odvisna predvsem od zavornega sistema vozila. Če opazita kakršno koli okvaro tega mehanizma, je boljše, da opustite vožnjo, saj lahko vodi do grozovitih posledic. Celotni sistem zaviranja je sestavljen s ploščic in diskov, ki so enako pomembni za celoten mehanizem. Za najpogostejše zavorne sisteme veljajo kolutne zavore, kar pomeni, da je glavni element te vrste zavor zavorna sila aktuatorja, ki nanje deluje.
Avtomobilske zavore proizvajajo trenje kot glavno načelo delovanja, zato je med diskom in zavornim mehanizmom nameščen blok. Med zaviranjem je kinetična energija pretvorjena v toploto, kar je pravzaprav glavna odgovornost in naloga zavornih diskov in ploščic. Učinkovito delovanje celotnega sistema je odvisno od hitrosti distribucije nastale toplote. Deli se lahko občasno zelo segrejejo – pregrevanje zavornega diska vodi do deformacije kovine, zaradi česar lahko pride do okvare zavor.
Da se takim okvaram izognete, je najbolje vnaprej poskrbeti za dobro kakovost in zanesljivost zavornega sistema, zato je pomembno izbrati “prave” diske. Seveda morajo biti kupljeni deli originalni, saj so le ti prestali strog nadzor kakovosti, kar zagotavlja, da bodo deli dolga leta zdržali. Danes lahko originalne nadomestne dele avtomobila kupite na naši spletni strani, kjer nudimo visoko kakovost po nizkih cenah. Poleg zavornih diskov lahko prav tako naročite druge dele, kot so zavorni bobni ali zavorne plošče.
Vse, kar morate vedeti o zamenjavi zavornih diskov: življenjska doba, običajne okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Proizvajalci zavornih diskov opredeljujejo njihovo minimalno dovoljeno debelino na robnih delih. Ko je ta dosežena, je komponente potrebno zamenjati. Ponavadi se to zgodi po 80 000 - 120 000 prevoženih kilometrih za diske prednje osi, in 130 000 do 170 000 prevoženih kilometrih za diske zadnje osi. V primerjavi z zadnjimi diski, so prednji zavorni diski bolj podvrženi obrabi, ker so med zaviranjem izpostavljeni večjim obremenitvam. Poleg tega se lahko športni - navrtani ali zavorni diski z utori prav tako predčasno pokvarijo.
V nekaterih primerih je treba komponente zamenjati, četudi njihova debelina ni kritična. Praviloma je takšna potreba odvisna od neenakomerne obrabe diska, njegove deformacije ali razpok, pojava zarez in utorov na površini, nastajanja posebne izbokline na zunanjem robu.
Cviljenje, škripanje, vibriranje in udarjanje diskov med zaviranjem kažejo na okvare diskov. Občutite lahko tudi popuščanje zavornega pedala. Poleg tega, če ste opazili, da se zavorni mehanizem ob pritisku na zavorni pedal zatika ali avtomobil med zaviranjem v sili vleče na stran, potem morate takoj izvesti pregled komponent.
Zavorne diske je potrebno v skladu z razporedom preveriti med vsakim velikim servisom avtomobila in ob zamenjavi ploščic. Mehanske poškodbe, deformacija, sprememba barve površine nakazujejo na potrebo po zamenjavi. Posebna oprema – merilna ura in kljunasto merilo - je potrebna za merjenje vrednosti nihanja in preostale debeline komponent. Upoštevajte, da imajo prezračevani zavorni diski večjo debelino od neprezračevanih, kar je pogojeno z njihovo konstrukcijo. Po izvedbi meritev, svoje dobljene podatke primerjajte z vrednostmi, navedenimi v tehnični dokumentaciji avtomobila.
Za zamenjavo zavornih diskov odstranite kolo, odvijte vijake nosilca čeljusti in s pomočjo improviziranih orodij pritrdite samo čeljust. Če je potrebno odstranite ploščice, nato pa odvijte pritrdilne elemente diska in ga demontirajte. Pri zamenjavi komponent na zadnji osi deaktivirajte parkirno zavoro in sprostite njene ploščice, drugače odstranitev diska ne bo možna. Po namestitvi novega dela, enoto sestavite v obratnem vrstnem redu.
Komponente je treba zamenjati v parih na vsaki osi. Zato je zaželeno kupiti komplet zavornih diskov - tako boste lahko prihranili denar. Zavorne ploščice je treba zamenjati med namestitvijo novih diskov.
Najboljše predmeti: Zavorni kolut spredaj in zadaj

- Premer[mm]: 253
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Slika vrtin/stevilo lukenj: 5/10
- Ø izvrtine kolesnega sornika [mm]: 15,5
- Premer krozne luknje -Ø [mm]: 112,0
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 10
- Premer centriranja [mm]: 65,0
- Notranji premer[mm]: 140
- Visina[mm]: 51,6
- Povrsina: ne lakiran
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 15,3
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vijakov
- uporabno za vozila do letnika: 2016/11
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 272, 272,0
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Stevilo lukenj: 5
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 10
- Najmanjsa debelina[mm]: 8
- Premer centriranja [mm]: 65
- Notranji premer[mm]: 173
- Visina[mm]: 48
- Moment privijanja [Nm]: 120
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vijakov
- uporabno za vozila do letnika: 2016/11
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 256
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Stevilo lukenj platisca: 5/10
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 12,0
- Najmanjsa debelina[mm]: 10,0
- Premer centriranja [mm]: 65,0
- Notranji premer[mm]: 140,0
- Visina[mm]: 48,6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vijakov
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os
- Premer[mm]: 257
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: z notranjim prezračevanjem
- Stevilo lukenj: 4/8
- Premer krozne luknje -Ø [mm]: 100
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 22
- Najmanjsa debelina[mm]: 20
- Premer centriranja [mm]: 60
- Notranji premer[mm]: 127
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 14,3
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez pesta koles
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 312
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: prezracevan
- Slika vrtin/stevilo lukenj: 5/10
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 25
- Najmanjsa debelina[mm]: 22,0
- Premer centriranja [mm]: 65,0
- Notranji premer[mm]: 146,0
- Visina[mm]: 49,9
- Povrsina: ne lakiran
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 15,3
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez vijaka, brez ABS senzprskega obroca
- uporabno za vozila do letnika: 2016/11
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: COATED DISC LINE
- Premer[mm]: 230
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Stevilo lukenj: 5
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 9
- Najmanjsa debelina[mm]: 7
- Premer centriranja [mm]: 65
- Visina[mm]: 40
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Moment privijanja [Nm]: 120
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: COATED DISC LINE
- Premer[mm]: 272
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Stevilo lukenj: 5
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 10
- Najmanjsa debelina[mm]: 8
- Premer centriranja [mm]: 65
- Visina[mm]: 48
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Moment privijanja [Nm]: 120
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: COATED DISC LINE
- Premer[mm]: 288
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: z notranjim prezračevanjem
- Stevilo lukenj: 5
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 25
- Najmanjsa debelina[mm]: 22
- Premer centriranja [mm]: 65
- Visina[mm]: 50
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Moment privijanja [Nm]: 120
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 288
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: prezracevan
- Stevilo lukenj: 9
- Premer krozne luknje -Ø [mm]: 112
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 24,9
- Najmanjsa debelina[mm]: 22
- Premer centriranja [mm]: 65
- Visina[mm]: 49,6
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Obdelava: visoko karboniziran
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- v skladu s ECE standardi: ECE-R90
- premer izvrtine do [mm]: 15,3
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 266
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: prezracevan, z notranjim prezračevanjem
- Stevilo lukenj: 4
- Premer krozne luknje -Ø [mm]: 108
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 22
- Najmanjsa debelina[mm]: 20
- Premer centriranja [mm]: 66
- Visina[mm]: 34,2
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- v skladu s ECE standardi: ECE-R90
- premer izvrtine do [mm]: 13
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: COATED DISC LINE
- Premer[mm]: 253
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Stevilo lukenj: 5
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 10
- Najmanjsa debelina[mm]: 8
- Premer centriranja [mm]: 65
- Visina[mm]: 51
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Moment privijanja [Nm]: 120
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 230,0
- Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor: polno
- Stevilo lukenj: 5
- Premer krozne luknje -Ø [mm]: 100,0
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 9,0
- Najmanjsa debelina[mm]: 7,0
- Premer centriranja [mm]: 65,0
- Notranji premer[mm]: 125,8
- Visina[mm]: 40,6
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- MAPP-Code na razpolago
- Kontrolna oznaka: E1 90R-02C0165/0960
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 15,6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo