Najdite avto Garnitura zavorne celjusti zadaj in spredaj:
Garnitura zavorne celjusti za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Zicovod,rocna zavora
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Glavni zavorni cilinder
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Kolesni zavorni valj
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Regulator zavorne sile
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Garnitura zavorne celjusti
-
MERCEDES-BENZ
- Garnitura zavorne celjusti za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
PEUGEOT
- Garnitura zavorne celjusti za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Garnitura zavorne celjusti
Ta rezervni del je komponenta zavornega sistema, ki je prav tako glavni delujoči del. Njegova glavna naloga je ustvarjanje zavornega pospeška zaradi interakcije s površino zavornega diska in preoblikovanje pritisne sile med zaviranjem. Del ni uporabljen le v avtomobilih, temveč tudi v motorjih, kolesih in vlakih. Shema delovanja zavornega čevlja ni preveč zapletena. Med zaviranjem je tlak s pedala prenesen na zavorne čevlje. Ti zavornim diskom ne pustijo, da se vrtijo.
V tem trenutku se vrtenje zavornega diska upočasni, kar vodi do zmanjšanega vrtenja koles in zmanjšane hitrosti. Je zelo pomemben del zavornega sistema avtomobila, zato moramo biti pozorni na material, s katerega je izdelan. V proizvodnji zavornih čevljev so bili uporabljeni številni torni materiali, ki vsebujejo več kot 300 komponent vključno s katranom, minerali, organskimi vlakni, gumo, polnili in številni modifikatorji. Dejavniki, ki zagotavljajo dolgo delovanje delov brez kakršnih koli težav, so odvisni od teh materialov. Prav tako je potrebno omeniti, da se čevlji prednjih koles obrabijo mnogo hitreje, kot čevlji zadnjih koles, saj so ob zaviranju predloženi največji obremenitvi. Danes proizvajalci avtomobilskih delov uporabljajo posebne naprave, ki voznika opozorijo, ko je zavorni čevelj potrebno zamenjati.
Obstajata dve vrsti takih naprav – mehanske in elektronske. Pri mehanski napravi se ob obrabi zavornega čevlja začnejo proizvajati škripajoči zvoki. Pri elektronski napravi je obraba čevlja prikazana na armaturni plošči avtomobila – na njej zasveti posebna lučka. Tudi, če je obrabljen le en čevelj je potrebno zamenjati vse naenkrat, saj v nasprotnem primeru zamenjan čevelj in stari čevlji zavirajo različno, kar vpliva na vodljivost vozila. Vse potrebne rezervne dele lahko naročite v naši spletni trgovini.
Kaj morate vedeti o čeljustih bobnaste zavore: intervali zamenjave, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Omejitev življenjske dobe čeljusti bobnaste zavore je v povprečju 30 000 - 40 000 prevoženih kilometrov. Življenjska doba teh komponent je odvisna od pogojev uporabe. Zlasti se zmanjša zaradi pogostih silovitih zaviranj, agresivnega načina vožnje, nepravilne prilagoditve kabla parkirne zavore in zanemarjanja sprostitve parkirne zavore pred zagonom avtomobila.
Najpogostejši vzrok za zamenjavo čeljusti bobnaste zavore je njihova obraba. Močno onesnaženje lahko prav tako povzroči zamenjavo. Okvare zavornih čeljusti lahko povzroči tudi olje, ki je prišlo na površino torne obloge. Toda, če se na čeljustih nahajajo sledi maziva, bo njihova zamenjava nesmotrna, če uhajanje ni zaznano in odpravljeno.
Signal senzorja obrabe zavornih čeljusti, nenavadni zvoki pri zaviranju in spremenjena odpornost zavornega pedala - vse to kaže na nedelovanje čeljusti bobnaste zavore. Zavorna pot, ki je daljša od običajne, prav tako nakazuje, da zavorne čeljusti potrebujejo preverjanje. Če vozilo med zaviranjem zanaša, je lahko tudi to znak okvarjenih komponent.
Po vizualnem pregledu lahko sami odkrijete okvaro čeljusti bobnaste zavore. Mehanske poškodbe in deformacija kažejo na nujnost zamenjave. Prav tako je pomembno izmeriti debelino torne obloge: za večino vozil ne sme biti manjša od 2 mm. Natančne vzroke za okvare zavornega sistema boste lahko ugotovili tako, da za diagnostiko obiščete servisno postajo.
Če želite zamenjati čeljusti bobnaste zavore, sprostite parkirno zavoro, pod kolesa namestite kolesne zagozde, dvignite vozilo z dvigalko in kolo odstranite, da pridete do bobna. Po tem odstranite pritrdilne vijake zavornega bobna in odklopite boben. Nato odklopite vse vzvode in vzmeti zavornega mehanizma in kabel parkirne zavore, odklopite čeljusti od zatičev in jih razstavite. Nato namestite nove komponente in enoto sestavite v obratnem vrstnem redu.
Ne pozabite, da je treba zavorne čeljusti zamenjati v parih (na obeh straneh osi), zato proizvajalci ponujajo komplete čeljusti bobnaste zavore.
Najboljše predmeti: Garnitura zavorne celjusti spredaj in zadaj

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 185
- Sirina[mm]: 20
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vzvoda
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sirina[mm]: 40
- Premer zavornega bobna znotraj [mm]: 200
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z rocico rocne zavore
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 160,5
- Sirina[mm]: 20
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez vzvoda
- Stanje: Novo

- Sirina[mm]: 20
- Premer zavornega bobna znotraj [mm]: 164
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 208
- Sirina[mm]: 38
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z vzvodom (rocico)
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 200
- Sirina[mm]: 32
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z rocico rocne zavore
- Stanje: Novo

- Sirina[mm]: 40
- Zavorni sistem: VAG
- Premer zavornega bobna znotraj [mm]: 200
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z rocico rocne zavore
- Stanje: Novo
- Sirina[mm]: 38
- Zavorni sistem: Bosch
- Premer zavornega bobna znotraj [mm]: 203
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z rocico rocne zavore
- Stanje: Novo
- Sirina[mm]: 32
- Zavorni sistem: Bosch
- Premer zavornega bobna znotraj [mm]: 180
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z rocico rocne zavore
- Stanje: Novo

- Sirina[mm]: 40
- Zavorna obloga: s oblogo
- Premer zavornega bobna znotraj [mm]: 200
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 160
- Sirina[mm]: 20
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 172
- Sirina[mm]: 42
- Teža [kg]: 1,63
- Kontrolna oznaka: ECE R90 Approved
- Debelina1 [mm]: 3,5
- Stanje: Novo