Najdite avto Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore :
Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Zavorna tekocina
- Zicovod rocna zavora
- Zavorni boben
- Zicovod,rocna zavora
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Garnitura zavorne celjusti
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorna cev
- Glavni zavorni cilinder
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Komplet zavor
- Kolesni zavorni valj
- Senzorski obroc, abs
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Regulator zavorne sile
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
-
VW
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore GOLF
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore PASSAT
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore TRANSPORTER
-
BMW
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore Serija 3
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore Serija 5
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore Serija 1
-
RENAULT
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore CLIO
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore MEGANE
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore SCÉNIC
-
AUDI
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore A4
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore A6
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore A3
-
MERCEDES-BENZ
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore za Razred C
- Razred E
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore Razred B
-
OPEL
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore za ASTRA
- INSIGNIA
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore CORSA
-
FORD
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore za FOCUS
- MONDEO
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore C-MAX
Podatki - Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
Komplet za popravilo zavorne čeljusti: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati komplet za popravilo zavorne čeljusti
Zavorna čeljust nima določene omejitve življenjske dobe. Nujnost popravila se pojavi, če so poškodovani nekateri ločeni elementi enote. Še posebej je komplet za popravilo potreben, če je vodilni tulec čeljusti korodiran. Poleg tega je, v primeru kršitve celovitosti protiprašnih tesnil dela, zaradi abrazivne poškodbe zahtevana tudi njihova zamenjava. Ob zatikanju starega, je potreben nov bat.
Komponente zavorne čeljusti se pokvarijo, ker delujejo na območju stalnih temperaturnih sprememb. Poleg tega, pogosto pridejo v stik s umazanijo, ki povzroča abrazivne poškodbe. Vpliv vode lahko povzroči korozijo vodilnega tulca. Takšna situacija se pogosto zgodi zaradi obrabe protiprašnega tesnila in pojava zlomov ter mikrorazpok na njem.
Vzrok za okvaro bata je lahko kršitev njegove hermetičnosti, zaradi slabega stanja tesnil, ki so odgovorni za tesnjenje. Najpogosteje do zatikanja batov pride zaradi korozijske poškodbe.
Pojav cvilečega in piskajočega zvoka na območju kolesa kaže na potrebo po popravilu zavorne čeljusti. Poleg tega so na kolesih opazni madeže zavorne tekočine.
Med popravilom morate podmazati vodila in balansne plošče. Pri montaži kompleta za popravilo zavorne čeljusti je priporočljivo preveriti stanje zavornih ploščic. Debelina vsake od njih mora biti enaka. Pomembno je, da na površini ploščic ni zarez, razpok in drugih poškodb. Zavorne ploščice se zamenja po potrebi. Poleg tega je med izvedbo popravil priporočljivo pregledati stanje vzmeti čeljusti, ki ploščice pritiskajo na njeno ogrodje. Če ne delujejo, jih je prav tako treba zamenjati.
Kako izbrati komplet za popravilo zavorne čeljusti
Kompleti za popravilo zavornih čeljusti se med seboj razlikujejo po vsebini. Zlasti vsi kompleti ne vključujejo bata. V večini primerov se prodaja ločeno. Komplet lahko vključuje dve vrsti mazalnih sredstev za različne elemente, vijake, tesnila. Vsebina kompleta se lahko razlikuje tudi glede na dejstvo, za kakšne vrste čeljusti so izdelana: za fiksno ali s plavajočo spono. Na primer, za slednje lahko kupite komplet s tulci in tesnili zanje. Če ne deluje točno določen del zavorne čeljusti, potem se za njegovo popravilo uporabi poseben komplet, na primer, komplet za popravilo vodilnega tulca.
Kupiti bi morali izdelke preverjenih proizvajalcev, da bi imeli nove komponente, ki zagotavljajo pravilno delovanje čeljusti za dolgo časa. Na primer, kakovostni kompleti za popravilo so predstavljeni v ponudbi blagovnih znamk NK in ATE.
Pri nakupu komponent upoštevajte značilnosti vašega avtomobila: blagovno znamko, model, leto proizvodnje, tip karoserije in tip same čeljusti, znamko zavornega sistema. Deli se lahko med seboj razlikujejo po tehničnih parametrih, zlasti po premeru bata. Upoštevajte tudi, da lahko kupite komplet za popravilo prednje ali zadnje zavorne čeljusti.
Kako namestiti komplet za popravilo zavorne čeljusti?
Za vgradnjo kompleta za popravilo zavorne čeljusti se obrnite na servisno postajo, saj bo med izvajanjem del morda potrebna posebna oprema. Kot na primer: za iztiskanje batov se uporablja posebna oprema, ki omogoča demontažo okvarjenih delov in ne poškoduje montažnega sedeža v ohišju naprave. Včasih se zaradi korozije zagozdijo vodila in pritrdilni vijaki. Med njihovim odvijanjem je prepovedano uporabljati preveliko silo: poškodovanje navoja vodi do zamenjave čeljusti. Poleg tega je treba vodilne zatiče in bate čeljusti podmazati s posebnimi spojinami. Prepovedano je uporabljati neprimerne mazalne snovi, saj imajo destruktivni učinek na elemente enote. Pri izbiri kompleta za popravilo upoštevajte njeno montažno os, saj so lahko konstrukcija in dimenzije prednjih in zadnjih zavornih čeljusti bistveno drugačne.
Komplet za popravilo zavorne čeljusti katerega podjetja je bolje namestiti na vašem avtomobilu?
Bolje je, da namestite komplete za popravilo zavornih čeljusti vodilnih proizvajalcev na trgu, ki imajo veliko izkušenj s proizvodnjo rezervnih delov za poprodajni trg. Najboljši proizvajalci delov zavornega sistema so danes ABS, Brembo, Budweg Caliper, Ert, Frenkit, NK, Metzger, Textar, Triscan, TRW, Bosch, Febi Bilstein in druga podjetja. Komponente, ki jih proizvajajo oni, vam bodo služile veliko let. Poleg tega lahko z njihovim nakupom v naši spletni trgovini prihranite denar: zagotavljamo precejšnje popuste.
Kaj je vključeno v vsebino kompleta za popravilo zavorne čeljusti?
Vsebina kompleta za popravilo zavorne čeljusti vključuje vse komponente, ki so potrebne za obnovitev delovanja enote: bate, vodila, protiprašna tesnila, vzmetne obroče in tulce, plošče proti cviljenju, material za mazanje in druge elemente. Natančno vsebino kompleta za popravilo določi njen proizvajalec in konstrukcija same čeljusti. Poleg tega, se lahko kompleti za popravilo prednjih in zadnjih zavornih čeljusti razlikujejo.
Najboljše predmeti: Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 38
- Zavorni sistem: Girling
- Verzija: Kit+Piston
- Kompleten set
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi, desno, levo, prva os desno, Sprednja os levo
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 26
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 280
- Teza [g]: 1,38
- razadalja luknje [mm: 160
- Razdalja izvrtin za pritrditev 2 [mm]: 127
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s vijaki za sedlo kolutne zavore
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Premer[mm]: 38
- Zavorni sistem: Lucas, ATE (Teves), TRW
- Verzija: Kit+Piston
- Kompleten set
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: TRW
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 12
- Stanje: Novo

- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s batom
- Družina izdelkov: ECO-KIT
- za premer bata [mm]: 45
- Premer 2[mm]: 45
- Zavorni sistem: SUMITOMO
- Teža [kg]: 0,63
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Premer[mm]: 54
- Zavorni sistem: ATE
- Kompleten set
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 25
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 54,9
- Premer[mm]: 12
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo
- Mera navoja: M 10
- Korak navoja[mm]: 1
- Dolzina preko vsega [mm]: 29
- Priporocena razsiritev popravila , glej listo pribora
- Stanje: Novo

- Stevilo na os: 2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema, levo, desno
- Barva: srebrna
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi, desno, levo, zadnja os desno, zadnja os levo
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 10,5
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 258
- Teza [g]: 0,78
- razadalja luknje [mm: 126
- Razdalja izvrtin za pritrditev 2 [mm]: 97
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s vijaki za sedlo kolutne zavore
- Stanje: Novo

- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo