Zavorna cev zadaj in spredaj za vozilo

Originalni Zavorna cev zadaj levi online ugodno

Podatki - Zavorna cev

Glavna naloga zavorne cevi je prenos zavorne sile z minimalnimi izgubami. Obstajajo različne vrste zavornih cevi, ki se v glavnem razlikujejo v materialu, vse pa imajo svoje prednosti in slabosti. Na primer gumijaste zavorne cevi se razširijo. Obenem se občutek zaviranja izgubi, zavorna razdalja pa se podaljša. Še ena slabost gumijastih zavornih cevi je, da so odvisne od vremenskih razmer, vključno z ultravijoličnim sevanjem. To je razlog, zakaj je ta vrsta cevi predložena obrabi. Poleg tega v zavorno vezje vstopijo molekule vode, kar vodi do vrenja zavornih tekočin – zavorna sila v vezju je spremenljiva. Pri ojačanih zavornih ceveh je sila konstantna tudi pri ekstremnih obremenitvah.

Ne potrebujejo vzdrževanja, med obdobjem delovanja pa niso predložene obrabi. Cevi te vrste prav tako pomagajo povečati učinkovitost zavornega sistema, saj skoraj v celoti odpravijo utrip in zmanjšajo delovne izgube tlaka, kar zmanjša gibanje zavornega pedala. Krepitev zavorne cevi je izdelana iz nitk nerjavečega jekla in je v notranjosti prekrita s politetrafluoretilenom. Kljub temu je ohranjena prožnost cevi. Kot pravilo so te cevi uporabljene v elementih obremenitve zavornega sistema ter mazalnega sistema turbopolnilnika. Kar se tiče temperaturnega območja delovanja cevi, je potrebno omeniti, da so sposobne delovati pri 73 stopinjah pod ničlo do 232 stopinjami nad ničlo.

Kljub temu, da imajo cevi okrepljen plašč, še vedno lahko pride do poškodb. V kakršnem kolu primeru mora lastnik avtomobila okvaro takoj popraviti v delavnici ali servisnem centru. Del lahko v primeru izkušenj in primernih orodij zamenja tudi sam. Potreben del naročite v naši spletni trgovini, kjer lahko kupite tudi druge dele, kot so amortizerji, brizgalni ventili ali termostati. Ne le, da boste prihranili svoj osebni čas, prav tako boste prihranili denar. Naročen del bomo dostavili v čim krajšem možnem času.

Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi zavornih cevi: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila

Skrajna življenjska doba cevi zavornega sistema je 100 000 prevoženih kilometrov ali pet let.

Če se avtomobil uporablja na cestah s slabo kakovostjo površine in se pogosto pojavlja zaviranje v sili, se lahko potreba po namestitvi novih komponent pojavi že prej. Običajno ojačane zavorne cevi služijo dlje, medtem ko se neojačane komponente prej pokvarijo in zato zahtevajo večjo pozornost.

Zavorne cevi običajno potrebujejo zamenjavo, če izgubijo elastičnost in se na njih pojavijo razpoke. Prav tako je komponente treba zamenjati, če so zamašene ali deformirane.

Na nujnost preverjanja stanja zavornih cevi nakazuje znižanje nivoja zavorne tekočine. Specifična iztekanja blizu koles kažejo, da tlak sistema ni ustrezen. Prav tako lahko sumimo na okvaro cevi, če avtomobil spremeni svojo pot pri zaviranju in če se zavorna pot podaljšuje. Poleg tega, daljša pot zavornega pedala kaže, da je treba del zamenjati.

Lastnoročno diagnostiko komponent je mogoče izvesti vizualno. Potrebno je temeljito pregledati prednje in zadnje zavorne cevi ter se prepričati, da niso poškodovane. Za podrobnejšo diagnostiko se morate obrniti na servisno postajo, kjer bodo elemente zavornega sistema preverili s pomočjo posebnega stojala.

Če želite zamenjati zadnje ali prednje zavorne cevi, morate s pomočjo dvigalke dvigniti karoserijo avtomobila in sneti kolo. Potem morate odviti matico, ki pritrjuje zavorno cev na zaključek cevi. Med tem morate na cev namestiti poseben pokrovček, ki bo preprečil iztekanje zavorne tekočine. Po tem morate demontirati cevi, odstraniti drug zaključek, na njihovo mesto namestiti nove in opraviti montažo v obratnem vrstnem redu. Po končani montaži je potrebno dotočiti zavorno tekočino do ustrezne ravni in izpustiti zrak iz zavornega sistema.

Ne pozabite, da je potrebno zavorne cevi, kot večino drugih elementov zavornega sistema, zamenjati v parih na eni sami osi avtomobila.

Naše stranke vprašati

Kako zamenjati zavorno cev? Kdaj je potrebno zamenjati zavorne cevi?

Za zamenjavo zavorne cevi se obrnite na servisni center, saj vsa dela, povezana s popravilom in servisiranjem zavornega sistema, zahtevajo posebno odgovornost in določene spretnosti. Med zamenjavo brez pomoči se lahko srečate s številnimi težavami, tudi če natančno sledite priročniku proizvajalca avtomobila: matica pritrditve zavorne cevi pogosto postane korodirana in jo je zelo težko odviti, ne da bi pri tem poškodovali cev. Zelo pomembno je, da se pri montaži izognete zapletanju cevi, po izvedbi del pa je potrebno odzračiti zavorni sistem: začnite z zadnjimi zavorami in zaključite s sprednjimi.

Zavorne cevi je treba v povprečju zamenjati po petih letih uporabe ali po 100.000 prevoženih kilometrih. V nekaterih primerih se lahko potreba po zamenjavi dela pojavi že prej: na zavorne cevi, zlasti gumijaste, močno vpliva okolje, zato v pogojih visoke vlažnosti in temperaturnih sprememb izgubijo elastičnost in počijo hitreje kot običajno.

Kako izbrati velikosti zavornih cevi?<

Za pravilno izbiro velikosti zavornih cevi, uporabite tehnično dokumentacijo za vozilo; v njej so zapisane vse pomembne značilnosti standardne opreme. Izbiro je treba izvesti natančno, v skladu s specifikacijami originalnih komponent: prepovedano je lastnoročno zamenjati velikosti cevi.

Če iz nekaterih razlogov nimate dostopa do teh informacij, se za pomoč obrnite na naše strokovnjake. Ti se dobro spoznajo na avtomobilsko konstrukcijo vseh blagovnih znamk in vam bodo pomagali izbrati zavorne cevi, glede na njihovo dolžino, proizvodni material, ceno in druge značilnosti.

Katere zavorne cevi je bolje namestiti v avtomobilu?

Najboljše zavorne cevi za vgradnjo v avtomobil so tiste dobro znanih proizvajalcev, kot so A.B.S., ABE, Brembo, ATE, Bosch, Corteco, Delphi, Ferodo, Jurid, Metzger, Ridex, Stark Professional Line, Textar, Topran, TRW, Vaico, Triscan in druga podjetja. Glede na odzive kupcev, so zavorne cevi teh blagovnih znamk med najbolj kakovostnimi, zato vam bodo služile vrsto let.

Poleg tega, morate upoštevati tudi proizvodni material delov. Izbrati ga je treba v skladu s pogoji uporabe vozila. Gumijaste cevi so poceni, vendar so bolj izpostavljene vplivu okolja. Poleg tega se deformirajo pod tlakom, kar zmanjša reakcijsko hitrost sistema in spodbuja povečanje zavorne poti. Če ste ljubitelj aktivnega načina vožnje, bi morali dati prednost teflonskim cevem. Dobro ohranjajo obliko in zagotavljajo takojšnji prenos zavorne sile od pedala do zavornih ploščic, hkrati pa ohranjajo odlično zmogljivost skozi celotno življenjsko dobo.

Zavorna cev zadaj levi poceni: Najboljši rezervni deli

Drzalo, gibka zavorna cev (METZGER, 3208) -23%
Originalni Drzalo, gibka zavorna cev | METZGER 3208 Šifra artikla: 3208
METZGER Drzalo, gibka zavorna cev 3208
3,99 €**
3,07 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Dolzina [mm] 33,7
  • Sirina[mm] 27
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Drzalo, gibka zavorna cev (ATE, 24.5004-0003.1) -23%
Originalni Drzalo, gibka zavorna cev | ATE 24.5004-0003.1 Šifra artikla: 24.5004-0003.1
ATE Drzalo, gibka zavorna cev 24.5004-0003.1
2,49 €**
1,92 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Sirina[mm] 11,0
  • Debelina[mm] 1,00
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Zavorna cev Zadnja prema (A.B.S., SL 3652) -23%
Originalni Zavorna cev | A.B.S. SL 3652 Šifra artikla: SL 3652
A.B.S. Zavorna cev SL 3652
5,99 €**
4,61 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mera navoja 1 INN. M10x1
  • Mera navoja 2 INN. M10x1
  • Teža [kg] 0,08
  • Dolzina preko vsega [mm] 224
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Drzalo, gibka zavorna cev JN sprednja os Pogon na vseh kolesih za vozila s kolutno zavoro na zadni osi (TOPRAN, 108 718) -23%
Originalni Drzalo, gibka zavorna cev | TOPRAN 108 718 Šifra artikla: 108 718
TOPRAN Drzalo, gibka zavorna cev 108 718
0,99 €**
0,76 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material jeklo vzmeti
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Zavorna cev Octavia Scout Zadnja prema za vozila z bobnasto zavoro na zadnji osi (A.B.S., SL 5577) -23%
Originalni Zavorna cev | A.B.S. SL 5577 Šifra artikla: SL 5577
A.B.S. Zavorna cev SL 5577
6,49 €**
5,00 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mera navoja 1 INN. M10x1
  • Mera navoja 2 INN. M10x1
  • Teža [kg] 0,10
  • Dolzina preko vsega [mm] 257
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Zavorna cev 580mm (BREMBO, T 85 112) -23%
Originalni Zavorna cev | BREMBO T 85 112 Šifra artikla: T 85 112
BREMBO Zavorna cev T 85 112
15,49 €**
11,93 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Dolzina [mm] 580
  • Mera navoja 1 F10X1
  • Mera navoja 2 10
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Drzalo, gibka zavorna cev zadaj (FEBI BILSTEIN, 19524) -23%
Originalni Drzalo, gibka zavorna cev | FEBI BILSTEIN 19524 Šifra artikla: 19524
FEBI BILSTEIN Drzalo, gibka zavorna cev 19524
0,99 €**
0,76 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Teža [kg] 0,009
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Zavorna cev sprednja os ni za ABS (A.B.S., SL 3653) -23%
Originalni Zavorna cev | A.B.S. SL 3653 Šifra artikla: SL 3653
A.B.S. Zavorna cev SL 3653
6,49 €**
5,00 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mera navoja 1 OUT. M10x1
  • Mera navoja 2 INN. M10x1
  • Teža [kg] 0,08
  • Dolzina preko vsega [mm] 363
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal menjava Zavorna cev zadaj desni
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Zavorna cev menjava spredaj levi
Master Card Zavorna cev spredaj desni
American Express

*Velja za izbrane izdelke. Ta odstotek lahko po izteku desno zgoraj navedenega časa odpade, se poveča ali zmanjša. Ne nanaša se na prej zaračunano ceno, več pod **

**Prečrtani znesek ni prej zaračunana cena, ampak je zaračunan v realnem času na podlagi naše najnižje nakupne cene. Zato se lahko dnevno poveča ali zmanjša.