Najdite avto Okvir kolutne zavore zadaj in spredaj:
Okvir kolutne zavore za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Zicovod,rocna zavora
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Glavni zavorni cilinder
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Kolesni zavorni valj
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Regulator zavorne sile
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Okvir kolutne zavore
-
RENAULT
- Okvir kolutne zavore za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
MERCEDES-BENZ
- Okvir kolutne zavore za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Okvir kolutne zavore za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Okvir kolutne zavore za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Okvir kolutne zavore
Zavorni mehanizmi so razdeljeni v disk in boben. Mehanizem diska je konstrukcija, ki je sestavljena z objemke, enega ali dveh zavornih cilindrov ter dveh zavornih plošč in diskov. Objemka je mehanizem zavore diska za pritrjevanje zavornih cilindrov. Objemka sama je obvezno nameščena na krmilni členek prednjega kolesa. Obstajata dva zavorna cilindra, na katera sta pritrjena dva zavorna čevlja.
Ko voznik pritisne na zavorni pedal, se pojavijo bati v cilindrih in začnejo čevlje tesno potiskati proti disku. Ko je pedal sproščen, se zavorni čevlji in bati vrnejo na svoj prvotni položaj, kar se zgodi zaradi preprostega trkanja diska. Deli objemke so neprestano predloženi vodi in soli s ceste, obenem pa so pod vplivom zavorne tekočine s samega zavornega sistema. Pod temi pogoji je potrebno uporabljati posebna maziva, ki so oblikovana za ekstremne pogoje delovanja. Dele je zaradi naštetih pogojev potrebno mazati. Pomembno je, da je mazivo odporno proti visokim temperaturam s temperaturo delovanja do 180 stopinj ali več.
Mazivo mora prav tako biti odporno proti masti in vodi. Mast je potrebno združiti s plastičnimi deli elastomernih tesnil. Če morate zavorno objemko zamenjati, lahko potreben del kupite v naši spletni trgovini, kjer svojim strankam nudimo široko paleto rezervnih delov po ugodnih cenah. Poleg zavornih objemk lahko v naši spletni trgovini kupite tudi zavorne čevlje, zavorne cilindre, ploščo sklopke, zavorne bobne itd.
Vse, kar morate vedeti o zavorni čeljusti: omejitve življenjske dobe, običajne okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Zavorna čeljust nima opredeljene omejitve življenjske dobe. Ponavadi zavorna čeljust zahteva zamenjavo, če so bili njeni elementi, še posebej bat, izpostavljeni koroziji in obrabi, zaradi raztrganih protiprašnih tesnil. Prav tako je zamenjava potrebna v primeru deformacije komponente. Poleg tega lahko zrahljanje pritrdilnih vijakov, kar se odraža v premiku čeljusti iz njenega montažnega sedeža, pomeni namestitev novega dela.
Običajni znaki okvare komponente so: spreminjanje upornosti zavornega pedala, njegovo vibriranje, neobičajni zvoki pri vožnji čez grbine ali zaviranju. Zanašanje pri zaustavljanju lahko prav tako kaže na okvaro zavorne čeljusti. Poleg tega lahko uhajanje delovne tekočine na kolo pomeni okvaro.
Diagnostiko zavorne čeljusti je potrebno zaupati strokovnjakom na servisni postaji, saj je brez posebnega znanja, veščin in opreme zelo težko opredeliti, ali komponenta pravilno deluje.
Da bi zamenjali komponento, pod kolesa namestite zagozde, sprostite pritrdilne matice ali vijake na kolesu, z dvigalko dvignite ustrezno stran avtomobila (odvisno od tega, ali gre za zamenjavo prednje zavorne čeljusti, ali zadnje) in v celoti odvijte pritrdilne elemente. Nato demontirajte kolo, odvijte pritrdilne elemente zavorne cevi in namestite čep za preprečevanje uhajanja zavorne tekočine. Če gre za zamenjavo zadnje zavorne čeljusti, potem morate odstraniti kabel parkirne zavore. Po tem, zavorno čeljust odklopite od krmilnega členka. Nato namestite novo komponento in vse dele sestavite v obratnem vrstnem redu.
Po namestitvi, če je potrebno, dotočite zavorno tekočino in ne pozabite odzračiti zavornega sistema. Med zamenjavo zavorne čeljusti je priporočljivo pregledati zavorne cevi in jih zamenjati, če so poškodovane.
S čem je potrebno namastiti zavorne čeljusti?
Zavorne čeljusti je potrebno namestiti s posebnimi izdelki, ki ohranjajo viskoznost pri visokih temperaturah ter se ne topijo v vodi in zavorni tekočini. Sodobna maziva, ki ustrezajo tem zahtevam, običajno sodijo v eno od naslednjih treh skupin.
Prva skupina vključuje visoko temperaturna maziva, ki so namenjena za nosilce čeljusti, podložke proti cviljenju in zadnje dele zavornih ploščic.
Druga skupina vključuje maziva za bate, valje, zatiče, vodilne zatiče, vijake in tesnila.
Ta maziva so pogosto označena kot mast za gumo. Obstajajo tudi vsenamenska maziva za zavorne čeljusti. Večina znanih proizvajalcev, kot so Molykote, Bosch, Permatex in drugi, proizvajajo maziva za gumo. Ta so primerna za vse gibljive dele zavorne čeljusti, s čimer se znižajo stroški maziva.
Kako odstranim zavorno čeljust?
Sledite naslednjim korakom za odstranitev zavorne čeljusti:
- Aktivirajte ročno zavoro.
- Obrnite kolesa v primerni položaj, da bodo čeljusti lahko dostopne. Pritrdite kolesa na drugi strani. Namestite blokade za kolesa pred eno sprednjo in eno zadnjo kolo.
- Z dvigalko dvignite avto s tal.
- Odstranite kolo.
- Odvijte pritrdila in snemite čeljust.
- Če boste odstranili čeljust zaradi menjave nosilcev ali zavornih ploščic, ni potrebe, da bi jo odstranili v celoti. Vendar, če je potrebno zamenjati zaščito pred prahom ali bat, je potrebno odklopiti zavorno cev, ki vodi do čeljusti.
To je običajni postopek. Koraki se lahko razlikujejo glede na model avta ali os, na katero je nameščena čeljust. Za več podrobnosti si oglejte naš video vodič.
Katere zavorne čeljusti so boljše: fiksne ali lebdeče?
Zavorne čeljusti z lebdečim nosilcem so lahke, kompaktne, enostavne v zasnovi in ugodne. Odlične so za voznike manjših in srednjih vozil, ki prisegajo na zmerno vožnjo.
Vozniki, ki jim je ljubši agresivnejši slog vožnje, bi morali izbrati čeljusti s fiksnim nosilcem: so bistveno manj nagnjeni k pregrevanju v primeru ponavljajočega naglega zaviranja. Več valjev preprečuje neenakomerno obrabo zavorne ploščice.
Čeljusti s fiksnim nosilcem so primerni za velike, močne avte. Nimajo najbolj ranljivih delov, ki jih najdemo pri lebdečih čeljustih, to so vodilni zatiči. S tem se prihrani pri stroških posebne masti.
Najboljše predmeti: Okvir kolutne zavore levi in desni
- Vgradnja stran: sprednja os, Sprednja os levo
- Izvedba sedla kolutne zavore: Sedlo zavore (1bat)
- Material: lito żelezo
- Premer[mm]: 57
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 25
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 282, 288, 312, 314
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Sedlo zavore (1bat), plavajoce sedlo
- Material: siva litina, lito żelezo
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 20
- Teža [kg]: 2,63
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- Mera navoja 1: M8X1,25
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 82
- premer valja zavornega sedla [mm]: 42,0
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Sedlo zavore (1bat)
- Material: aluminijasta zlitina
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 10
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 245
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 118
- Premer bata [mm]: 38
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Ojacana celjust
- Material: lito żelezo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 94
- Premer bata [mm]: 54
- upostevajte merila
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Sedlo zavore (1bat)
- Material: lito żelezo
- Premer[mm]: 57
- za debelino zavorne plosce (diska) [mm]: 25
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 282, 288, 312, 314
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 94
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os levo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 245
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 118
- premer valja zavornega sedla [mm]: 38
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os levo
- Izvedba sedla kolutne zavore: Ojacana celjust, Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
- Material: Aluminij
- Premer[mm]: 41, 41,0
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 28
- Del za zamenjavo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 260, 282,0, 256,0
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Ojacana celjust
- Material: lito żelezo
- Premer[mm]: 41
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 144
- Stanje: Novo

- Izvedba sedla kolutne zavore: Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
- Material: lito żelezo
- Del za zamenjavo
- Notranja sirina [mm]: 57,5
- Mera navoja 1: M10X1
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 134
- Premer bata [mm]: 41
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zadnja os desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Ojacana celjust, Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
- Material: Aluminij
- Debelina zavorne plosce (diska) [mm]: 11
- Premer 1 [mm]: 38
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os levo
- Izvedba sedla kolutne zavore: Ojacana celjust, Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
- Material: Aluminij
- Del za zamenjavo
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 144
- Premer bata [mm]: 38
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadnja os desno, Zadnja prema, desno
- Izvedba sedla kolutne zavore: Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
- Material: lito żelezo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez drzala
- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 272
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez drzala okvirja
- Premer bata [mm]: 38
- tovarniżka żevilka: HZT-VW-039
- Stanje: Novo