Podatki - Okvir Kolutne Zavore

Zavorni mehanizmi so razdeljeni v disk in boben. Mehanizem diska je konstrukcija, ki je sestavljena z objemke, enega ali dveh zavornih cilindrov ter dveh zavornih plošč in diskov. Objemka je mehanizem zavore diska za pritrjevanje zavornih cilindrov. Objemka sama je obvezno nameščena na krmilni členek prednjega kolesa. Obstajata dva zavorna cilindra, na katera sta pritrjena dva zavorna čevlja.

Ko voznik pritisne na zavorni pedal, se pojavijo bati v cilindrih in začnejo čevlje tesno potiskati proti disku. Ko je pedal sproščen, se zavorni čevlji in bati vrnejo na svoj prvotni položaj, kar se zgodi zaradi preprostega trkanja diska. Deli objemke so neprestano predloženi vodi in soli s ceste, obenem pa so pod vplivom zavorne tekočine s samega zavornega sistema. Pod temi pogoji je potrebno uporabljati posebna maziva, ki so oblikovana za ekstremne pogoje delovanja. Dele je zaradi naštetih pogojev potrebno mazati. Pomembno je, da je mazivo odporno proti visokim temperaturam s temperaturo delovanja do 180 stopinj ali več.

Mazivo mora prav tako biti odporno proti masti in vodi. Mast je potrebno združiti s plastičnimi deli elastomernih tesnil. Če morate zavorno objemko zamenjati, lahko potreben del kupite v naši spletni trgovini, kjer svojim strankam nudimo široko paleto rezervnih delov po ugodnih cenah. Poleg zavornih objemk lahko v naši spletni trgovini kupite tudi zavorne čevlje, zavorne cilindre, ploščo sklopke, zavorne bobne itd.

Vse, kar morate vedeti o zavorni čeljusti: omejitve življenjske dobe, običajne okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila

Zavorna čeljust nima opredeljene omejitve življenjske dobe. Ponavadi zavorna čeljust zahteva zamenjavo, če so bili njeni elementi, še posebej bat, izpostavljeni koroziji in obrabi, zaradi raztrganih protiprašnih tesnil.

Prav tako je zamenjava potrebna v primeru deformacije komponente. Poleg tega lahko zrahljanje pritrdilnih vijakov, kar se odraža v premiku čeljusti iz njenega montažnega sedeža, pomeni namestitev novega dela.

Običajni znaki okvare komponente so: spreminjanje upornosti zavornega pedala, njegovo vibriranje, neobičajni zvoki pri vožnji čez grbine ali zaviranju. Zanašanje pri zaustavljanju lahko prav tako kaže na okvaro zavorne čeljusti. Poleg tega lahko uhajanje delovne tekočine na kolo pomeni okvaro.

Diagnostiko zavorne čeljusti je potrebno zaupati strokovnjakom na servisni postaji, saj je brez posebnega znanja, veščin in opreme zelo težko opredeliti, ali komponenta pravilno deluje.

Da bi zamenjali komponento, pod kolesa namestite zagozde, sprostite pritrdilne matice ali vijake na kolesu, z dvigalko dvignite ustrezno stran avtomobila (odvisno od tega, ali gre za zamenjavo prednje zavorne čeljusti, ali zadnje) in v celoti odvijte pritrdilne elemente. Nato demontirajte kolo, odvijte pritrdilne elemente zavorne cevi in namestite čep za preprečevanje uhajanja zavorne tekočine. Če gre za zamenjavo zadnje zavorne čeljusti, potem morate odstraniti kabel parkirne zavore. Po tem, zavorno čeljust odklopite od krmilnega členka. Nato namestite novo komponento in vse dele sestavite v obratnem vrstnem redu.

Po namestitvi, če je potrebno, dotočite zavorno tekočino in ne pozabite odzračiti zavornega sistema. Med zamenjavo zavorne čeljusti je priporočljivo pregledati zavorne cevi in jih zamenjati, če so poškodovane.

Naše stranke vprašati

S čem je potrebno namastiti zavorne čeljusti?

Zavorne čeljusti je potrebno namestiti s posebnimi izdelki, ki ohranjajo viskoznost pri visokih temperaturah ter se ne topijo v vodi in zavorni tekočini. Sodobna maziva, ki ustrezajo tem zahtevam, običajno sodijo v eno od naslednjih treh skupin.

Prva skupina vključuje visoko temperaturna maziva, ki so namenjena za nosilce čeljusti, podložke proti cviljenju in zadnje dele zavornih ploščic.

Druga skupina vključuje maziva za bate, valje, zatiče, vodilne zatiče, vijake in tesnila.

Ta maziva so pogosto označena kot mast za gumo. Obstajajo tudi vsenamenska maziva za zavorne čeljusti. Večina znanih proizvajalcev, kot so Molykote, Bosch, Permatex in drugi, proizvajajo maziva za gumo. Ta so primerna za vse gibljive dele zavorne čeljusti, s čimer se znižajo stroški maziva.

Kako odstranim zavorno čeljust?

Sledite naslednjim korakom za odstranitev zavorne čeljusti:

  • Aktivirajte ročno zavoro.
  • Obrnite kolesa v primerni položaj, da bodo čeljusti lahko dostopne. Pritrdite kolesa na drugi strani. Namestite blokade za kolesa pred eno sprednjo in eno zadnjo kolo.
  • Z dvigalko dvignite avto s tal.
  • Odstranite kolo.
  • Odvijte pritrdila in snemite čeljust.
  • Če boste odstranili čeljust zaradi menjave nosilcev ali zavornih ploščic, ni potrebe, da bi jo odstranili v celoti. Vendar, če je potrebno zamenjati zaščito pred prahom ali bat, je potrebno odklopiti zavorno cev, ki vodi do čeljusti.

To je običajni postopek. Koraki se lahko razlikujejo glede na model avta ali os, na katero je nameščena čeljust. Za več podrobnosti si oglejte naš video vodič.

Katere zavorne čeljusti so boljše: fiksne ali lebdeče?

Zavorne čeljusti z lebdečim nosilcem so lahke, kompaktne, enostavne v zasnovi in ugodne. Odlične so za voznike manjših in srednjih vozil, ki prisegajo na zmerno vožnjo.

Vozniki, ki jim je ljubši agresivnejši slog vožnje, bi morali izbrati čeljusti s fiksnim nosilcem: so bistveno manj nagnjeni k pregrevanju v primeru ponavljajočega naglega zaviranja. Več valjev preprečuje neenakomerno obrabo zavorne ploščice.

Čeljusti s fiksnim nosilcem so primerni za velike, močne avte. Nimajo najbolj ranljivih delov, ki jih najdemo pri lebdečih čeljustih, to so vodilni zatiči. S tem se prihrani pri stroških posebne masti.

Okvir Kolutne Zavore poceni: Najboljši rezervni deli

Okvir kolutne zavore Zadnja prema, zadnja os desno, desno (RIDEX, 78B0086)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | RIDEX 78B0086 Šifra artikla: 78B0086
RIDEX Okvir kolutne zavore 78B0086
54,49 €
42,50 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Izvedba sedla kolutne zavore Ojacana celjust, Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
  • Material aluminij
  • Omejitev proizvajalca TRW
  • Del za zamenjavo
  • parna stevilka izdelka BHN315E
  • Premer 1 [mm] 38
  • Upostevati tehnicne podatke
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore zadnja os desno, pred osjo (RIDEX, 78B0031)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | RIDEX 78B0031 Šifra artikla: 78B0031
RIDEX Okvir kolutne zavore 78B0031
55,99 €
43,67 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadnja os desno, pred osjo
  • Izvedba sedla kolutne zavore Sedlo zavore (1bat)
  • Debelina zavorne plosce (diska) [mm] 10
  • Omejitev proizvajalca TRW
  • Premer bata valja[mm] 38
  • za premer zavorne plosce (diska) [mm] 255
  • Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor Poln
  • neto teża [kg] 1,43
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore sprednja os, Sprednja os levo (RIDEX, 78B0145)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | RIDEX 78B0145 Šifra artikla: 78B0145
RIDEX Okvir kolutne zavore 78B0145
42,49 €
33,14 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Izvedba sedla kolutne zavore Ojacana celjust
  • Zavorni sistem ATE
  • Premer[mm] 54
  • Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija brez drzala
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore Zadnja prema, levo, desno (A.B.S., 521451)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | A.B.S. 521451 Šifra artikla: 521451
A.B.S. Okvir kolutne zavore 521451
56,99 €
44,45 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Izvedba sedla kolutne zavore Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
  • Material aluminij
  • Zavorni sistem LUCAS/TRW
  • za debelino zavorne plosce (diska) [mm] 9,0
  • Teza [kg] 1,34
  • parna stevilka izdelka 521452
  • Premer 1 /Premer 2 [mm] 38,0
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore zadnja os levo, za osjo (RIDEX, 78B0002)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | RIDEX 78B0002 Šifra artikla: 78B0002
RIDEX Okvir kolutne zavore 78B0002
64,99 €
50,69 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadnja os levo, za osjo
  • Izvedba sedla kolutne zavore Sedlo zavore (1bat)
  • Premer bata valja[mm] 38
  • Vrsta ploscnih (kolutnih )zavor Poln
  • neto teża [kg] 1,4
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore prva os desno (RIDEX, 78B0038)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | RIDEX 78B0038 Šifra artikla: 78B0038
RIDEX Okvir kolutne zavore 78B0038
55,99 €
43,67 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Izvedba sedla kolutne zavore Ojacana celjust
  • Zavorni sistem ATE
  • Premer[mm] 54
  • Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija brez drzala
  • parna stevilka izdelka 11.9541-9553.2
  • MAPP-Code na razpolago
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore Zadnja prema, desno, pred osjo (RIDEX, 78B0078)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | RIDEX 78B0078 Šifra artikla: 78B0078
RIDEX Okvir kolutne zavore 78B0078
54,99 €
42,89 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Izvedba sedla kolutne zavore Sedlo zavore (1bat), Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
  • Material aluminij
  • Premer[mm] 41
  • Omejitev proizvajalca LUCAS, TRW
  • za debelino zavorne plosce (diska) [mm] 12
  • za premer zavorne plosce (diska) [mm] 256, 282
Podrobnosti
Okvir kolutne zavore Zadnja prema, zadnja os desno, levo, desno (TRW, BHN183E)
-22%
Originalni Okvir kolutne zavore | TRW BHN183E Šifra artikla: BHN183E
TRW Okvir kolutne zavore BHN183E
71,49 €
55,76 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Izvedba sedla kolutne zavore Ojacana celjust, Sedlo kolutne zavore s integ. rocno zavoro
  • Material aluminij
  • Omejitev proizvajalca TRW
  • Del za zamenjavo
  • parna stevilka izdelka BHN182E
  • Premer 1 [mm] 38
  • Upostevati tehnicne podatke
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA
Mastercard
American Express