Najdite avto Regulator zavorne sile :
Regulator zavorne sile za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Zicovod,rocna zavora
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Glavni zavorni cilinder
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Kolesni zavorni valj
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Regulator zavorne sile
-
MERCEDES-BENZ
- Regulator zavorne sile za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Regulator zavorne sile za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Regulator zavorne sile za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Regulator zavorne sile
Uporaba vakuumske energije v vstopni cevi zagotavlja delovanje spodbujevalnika hidravlične zavore. Ta postopek zagotavlja ustvarjanje dodatnega tlaka tekočine v hidravličnem zavornem sistemu, ki omogoča prejemanje velikega delovanja v zavornih sistemih in malo potrebnega delovanja na zavornem pedalu. Taki hidravlični vakuumski zavorni spodbujevalniki so uporabljeni tako v motornih avtomobilih kot v tovornjakih. Glavni komponenti spodbujevalnika sta cilinder s kontrolnim ventilom in komora. Hidravlični spodbujevalnik je z glavnim zavornim cilindrom motorja, sesalno cevjo in zavornim distančnikom povezan z določenimi cevovodi.
Ko pritisnete na zavorni predal, tekočina z glavnega cilindra v bat, k zavornemu spodbujevalniku steče preko kroglastega ventila. Ko se tlak sistema poveča, se bat kontrolnega ventila dvigne in zapre vakuumski ventil. Obenem se odpre odzračevalni ventil. Atmosferski zrak skozi filter steče v komoro, kjer je vakuum zmanjšan. Zaradi dejstva, da je v drugi komori vakuum ohranjen, razlika v tlaku premakne membrano in stisne vzmet. Obstajata dve sili, ki vplivata na spodbujevalni bat. To sta tlak tekočine z glavnega zavornega cilindra in tlak z membrane, ki poveča učinek zaviranja. Ko je pedal sproščen, se tlak tekočine ob kontrolnem ventilu zniža, membrana pa postane ohlapna.
Kot rezultat, se vakuumski ventil, ki povezuje komore, odpre. Ko tlak v komori pade, se vsi njeni premikajoči deli ter cilinder vrnejo na prvoten položaj, kar povzroči sproščanje zavore. Če je hidravlični vakuumski spodbujevalnih okvarjen, pogon pedala glavnega zavorna cilindra deluje z mnogo manjšo učinkovitostjo. Ko je okvarjen spodbujevalnik, ga je nujno zamenjati na servisnem centru. Če želite prihraniti na potrebnih delih priporočamo, da obiščete našo spletno trgovino, kjer lahko najdete široko paleto delov od zavornih plošč do cevi.
Kaj morate vedeti o zamenjavi regulatorja zavorne sile: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Regulator zavorne sile nima določenih omejitev trajanja in se zamenja po potrebi. Na življenjsko dobo komponente vpliva kakovost zavorne tekočine.
Regulator zavornega tlaka je treba zamenjati v primeru zastoja ventila in znižanja tlaka. Okvare se zazna zaradi potrebe po dodatnem naporu pri pritisku na pedal, skupaj z znižano učinkovitostjo zaviranja in tudi iztekanju zavorne tekočine. Poleg tega lahko pri ostrem zaviranju pride do odstopanja od ravnine.
Za preverjanje regulatorja zavorne sile morate opraviti njegov vizualni pregled zaradi poškodb, madežev zavorne tekočine. Strokovnjaki serviserji bodo opravili natančnejšo diagnostiko, izmerili tlak v sistemskih vezjih.
Za zamenjavo regulatorja zavorne sile se morate prav tako obrniti na servisno postajo, ker lahko novi del po namestitvi zahteva prilagoditev. Poleg tega je algoritem zamenjave odvisen od modela avtomobila. V celoti se postopek nanaša samo na čiščenje enote, odvijanje zavornih cevi in namestitev pokrovov na njih, kar preprečuje iztekanje zavorne tekočine. Ko se odvijejo pritrdilni vijaki, se odstrani pokvarjeni regulator in namesti novo komponento.
Najboljše predmeti: Regulator zavorne sile

- Mera navoja: 10 X 1 (1), 12 x 1 (1)
- Zavorni sistem: Bendix
- Stanje: Novo

- Mera navoja: 10 x 1 (2)
- Zavorni sistem: Bendix
- Material: Aluminij
- Stanje: Novo
- Zavorni sistem: Bendix
- Mera navoja: 10 X 1,25 (2)
- Stanje: Novo

- Zavorni sistem: hidravlicen
- V odvisnosti od obremenitve
- Stanje: Novo
- Mera navoja: 10 x 1 (4)
- Zavorni sistem: Bendix
- Material: Aluminij
- Stanje: Novo
- Zavorni sistem: Bendix
- Mera navoja: 10 X 1 (2)
- Stanje: Novo

- Mera navoja: 10 x 1 (4)
- Material: lito żelezo
- za stevilko izdelka: 9973
- Stanje: Novo

- Zavorni sistem: ATE
- Mera navoja: M10x1.0
- Teža [kg]: 0,48
- Material: Aluminij
- Omejitev proizvajalca: ATE
- Stanje: Novo
- Zavorni sistem: Bendix
- Stanje: Novo

- Zavorni sistem: ATE
- V odvisnosti od obremenitve
- Mera navoja: M10x1
- Teža [kg]: 0,85
- Material: lito żelezo
- Stanje: Novo

- Material: Aluminij
- Mera navoja 1: 25,40
- Stanje: Novo

- Zavorni sistem: BOSCH/BENDIX
- Mera navoja: M10x1.0
- Teža [kg]: 0,97
- Material: lito żelezo
- Stanje: Novo