Najdite avto Ojacevalnik zavornega ucinka :
Ojacevalnik zavornega ucinka za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Zicovod,rocna zavora
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Glavni zavorni cilinder
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Kolesni zavorni valj
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Regulator zavorne sile
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Ojacevalnik zavornega ucinka
-
MERCEDES-BENZ
- Ojacevalnik zavornega ucinka za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Ojacevalnik zavornega ucinka
Zavorni valj je potreben za prenos sile v vse zavorne mehanizme koles, ko voznik pritisne na zavorni pedal. Običajno so sodobni avtomobili opremljeni s hidravličnimi zavornimi valji, kjer je posebna zavorna tekočina glavni delujoči element. Sestavni deli hidravličnega zavornega sistema so zavorni pedali, delujoči zavorni cilindri, glavni zavorni cilinder, zavorne cevi ter vakuumski zavorni spodbujevalnik. Za upočasnitev ali zaustavitev vozila, mora voznik pritisniti na zavorni pedal. Sila je nato preko palice prenesena do bata, ki je del glavnega zavornega valja.
Bat nato potisne zavorno tekočino, ki je napolnjena v sistem. Ta nato silo preko gorivnih cevi preusmeri na zavorne cilindre koles; obenem se bati zavornega cilindra pomaknejo naprej in pritiskajo na zavorne plošče. Kot rezultat se plošče pritisnejo ob zavorne diske ali zavorne bobne, kar postopoma upočasni gibanje koles, avtomobil pa se končno ustavi. Sodobni hidravlični zavorni valji so sestavljeni z dveh neodvisnih vezij za vsak par koles. Potrebno je omeniti, da ni nujno, da ta vezja povezujeta kolesi enake osi.
Vakuumski zavorni spodbujevalnik je potreben za izboljšanje delovanja celotnega zavornega sistema in zmanjšanje napora voznika pri zaviranju. Ojačevalnik (spodbujevalnik) je povezan z glavnim cilindrom. Njegov glavni del je prostor razdeljev v dve gumijasti zaslonki. Zaradi padca tlaka in dovolj zaslonske površine je napor pri pritisku na pedal znatno zmanjšan. Okvarjen del lahko preprosto zamenja tudi lastnik sam. Mnogo bolj donosno je, če potreben del naročite v naši spletni trgovini, kjer nudimo številne druge rezervne dele, kot so odbijači, vztrajniki ali ekspanzijski ventili.
Kaj morate vedeti o zamenjavi vakuumskega ojačevalca zavor: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Vakuumski ojačevalec zavor nima določene omejitve življenjske dobe. Okvari, ki zahtevata zamenjavo ojačevalca zavor, sta naslednji: znižanje tlaka v komorah in poškodba celovitosti membrane.
Če vakuumski ojačevalec zavor ne deluje, se upornost zavornega pedala poveča. Prav tako lahko pride do okvar motorja v prostem teku, ki izginejo ob pritisku zavornega pedala.
Okvaro komponente lahko odkrijete sami. Za to morate večkrat pritisniti na zavorni pedal, ga sredi njegovega premikanja pustiti v fiksnem položaju in zagnati motor. Če se upornost pedala ne zniža, je vakuumski ojačevalec zavor pokvarjen.
Zamenjavo komponente se opravi na servisni postaji, saj vzdrževanje zavornega sistema zahteva obsežne strokovne veščine. Z zavornega pedala morate odklopiti potisni drog vakuumskega ojačevalca zavor, nato pa demontirati glavni zavorni valj. Nato odklopite vakuumsko cev s kontrolnega ventila, odstranite pokvarjen vakuumski ojačevalec zavor in namestite novo komponento.
Če so med izvajanjem del ugotovljene poškodbe vakuumskega cevovoda, ga je treba zamenjati skupaj s tesnilom kontrolnega ventila vakuumskega ojačevalca zavor.
Najboljše predmeti: Ojacevalnik zavornega ucinka


- Karakteristika: T52
- Premer [cola]: 9
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo

- Karakteristika: T52
- Premer [cola]: 10
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo

- Karakteristika: T52 Tandem
- Premer [cola]: 9, 8
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo

- Karakteristika: T52/5
- Premer [cola]: 10
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo

- Karakteristika: T52
- Premer [cola]: 10
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo


- Karakteristika: T52
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Premer [cola]: 10
- Zavorni sistem: ATE
- Stanje: Novo

- Barva: crna barva
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Število vtičnih kontaktov: 3
- material ohisja: GFK (ojacevalec steklenih umetna snov), PBT (Polybutylenterephthalat)
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Novo
- Omejitev proizvajalca: TRW
- Premer [cola]: 10
- Stanje: Novo