Glavni zavorni cilinder za vozilo

Originalni Glavni zavorni cilinder online ugodno

Podatki - Glavni zavorni cilinder

Glavni zavorni valj je pomemben del hidravlične zavore. Običajno je pritrjen na vakuumski poganjalec zavor. Nad valjem zavor leži prosojen polietilenski rezervoar z regulatorjem ravni zavorne tekočine. Na tanku je označena minimalna in maksimalna količina tekočine. Pri različnih modelih avtomobilov je lahko nameščen tudi ločeno od zavornih valjev in je pritrjen na ogrodje predela pod pokrovom avtomobila.

Glavni zavorni valj je potreben za pretvarjanje sile, ki deluje na zavorni pedal, v dodaten pritisk zavorne tekočine za nadaljnji prenos preko zavornega Sistema. Če želite preveriti delujočo zmogljivost glavnega zavornega valja, si poglejte stopnjo zavorne tekočine. Glavni zavorni valj določa spoj hidravličnih pogonskih vezij. Vsebuje dva bata. Na njegovem dnu je nekaj vijakov, ki omejujejo njegovo gibanje. Vsak ventil je odgovoren za pritisk v določenem vezju. Če eden izmed vezij preneha delovati, preostali še vedno funkcionirajo normalno in zavirajo avtomobil – le nekoliko manj učinkovito.

Za najbolj resno okvaro zavornega valja velja izguba neprepustnosti. V tem primeru zavorni valj začne puščati, česar ni preprosto opaziti. Tekočina teče preko telesa vakuumskega poganjalca, posledično pa se stopnja tekočine v rezervoarju zmanjša. To vodi do potrebe po popravilu ali zamenjavi zavornega valja, ki ga lahko kupite v naši spletni trgovini. Nudimo najboljše cene in kratek čas dostave za vse rezervne dele, ki vključujejo zavorne ploščice, bobnaste zavore in spojlerje.

Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi glavnega zavornega valja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila

Glavni zavorni valj nima posebne življenjske dobe.

Zamenjava enote je potrebna ob poškodbi njene notranje površine, na primer ob pojavu razpok na njej. Večinoma so te poškodbe posledica obrabe komponente.

Na okvaro enote nakazuje zmanjšana odpornost zavornega pedala, kjer se stanje po odzračevanju zavornega sistema ne spremeni. Tudi iztekanje zavorne tekočine kaže na prisotnost okvare. Znižanje tlaka valja se lahko zazna s pojavom iztekanja olja na čeljustih, zavornih ceveh, na ohišju vakuumskega ojačevalca. Poleg tega se lahko na puščanje sumi zaradi znižanja zavorne tekočine v sistemu.

Diagnostika se začne s preučevanjem odčitkov armaturne plošče: poseben indikator signalizira težave v zavornem sistemu. Potem lahko vizualno pregledate ohišje valja. Potrebno ga je preveriti zaradi pojava sledov zavorne tekočine. Posebno pozornost je treba nameniti območjem povezovanja cevi z izhodi cevi. Prav tako morate ohišje vizualno pregledati zaradi mehanskih poškodb.

Za podrobnejšo diagnostiko stanja valja se morate obrniti na strokovnjake. Priporočamo tudi, da zamenjavo enote opravite na servisni postaji.

Naše stranke vprašati

Je možno, da glavni zavorni valj zamenjate sami?

Lastnoročna zamenjava glavnega zavornega valja je brez ustreznih izkušenj strogo prepovedana: neustrezna namestitev lahko povzroči popolno okvaro zavornega sistema. Poleg tega je med izvajanjem del priporočljivo zamenjati zavorno tekočino in po končani namestitvi obvezno odzračiti zavorni sistem. To delo je precej težko lastnoročno izvesti, saj se odzračenje sistema izvaja v skladu s posebno shemo, začenši z zadnjim kolesom, najbolj oddaljenim od glavnega valja, in zaključi s prednjim, ki mu je bližje.

V nekaterih primerih lahko shajate brez zamenjave valja in se zadovoljite s popravilom enote. Večino operativnosti komponente lahko obnovite s pomočjo kompleta za popravilo. Vključuje tesnila, protiprašne manšete, bate, tesnilne obroče, zaščitne pokrove, povratne vzmeti, batne sedeže in druge dele. Torej, za namestitev kompleta za popravilo je potrebna demontaža glavnega zavornega valja, zato priporočamo, da obnovitvena dela opravite na servisni postaji.

Najpogostejši znaki, ki kažejo na potrebo po zamenjavi ali popravilu komponente, so podaljšano gibanje za delovanje pedala, znižanje učinkovitosti zaviranja in iztekanje zavorne tekočine.

Glavne zavorne valje katere blagovne znamke je bolje izbrati za vaš avtomobil? Koliko zavornih valjev ima moj avtomobil?

Za vaš avtomobil je bolje izbrati glavni zavorni valj takšnih dobro znanih podjetij, kot so Brembo, Stark Professional Line, Metelli, Textar, ABS, TRW, ATE, Triscan, Bosch, LPR, ERT, Frenkit, FTE, Magneti Marelli. Njegova proizvodnja vključuje visoko kakovostne surovine, glede na sodobne tehnologije, podvržen je testiranju na vseh proizvodnih stopnjah in je znan po zanesljivosti in trpežnosti. Poleg tega, najdete v ponudbi teh proizvajalcev ne samo široko paleto glavnih in pomožnih zavornih valjev, temveč tudi vse druge dele zavornega sistema: bate, protiprašne manšete in vodila za prednje in zadnje zavorne čeljusti, ploščice, diske, tesnila, gumijaste cevi, kovinske cevi, pritrdilne in druge elemente.

Če želite izvedeti, koliko zavornih valjev je nameščenih v vašem avtomobilu, morate preučiti njegovo konstrukcijo zavornega sistema. Vedno obstaja samo en glavni zavorni valj, medtem ko se količina njegovih pomožnih valjev razlikuje glede na kombinacijo zavornih mehanizmov in število batov v vsaki čeljusti. Najmanjša količina pomožnih zavornih valjev v avtomobilu je štiri.

Kako preveriti delovanje glavnega zavornega valja?

Delovanje glavnega zavornega valja se lahko preveri s pomočjo posebnega stojala, ki ga je mogoče enostavno najti na servisni postaji. Diagnostika leži v ustvarjanju delovnega tlaka znotraj valja. Seveda ga je treba vzdrževati na enaki ravni, 7-10 sekund po dosegu delovne točke. Nenadno znižanje tlaka kaže na to, da je okrnjena hermetičnost glavnega zavornega valja. Za nadaljnji pregled se komponento razstavi. Okvarjene bate in uničena tesnila se zamenja z novimi. Toda če pride do razpok, zarez, prask ali drugih poškodb na ohišju ali valju, je potrebna zamenjava celotne enote. Med izvajanjem popravila ali zamenjave je priporočljivo preveriti delovanje drugih elementov hidravličnega pogona, zlasti cevi in zavorne mehanizme prednjih in zadnjih koles.

Glavni zavorni cilinder poceni: Najboljši rezervni deli

Glavni zavorni cilinder (RIDEX, 258M0016) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | RIDEX 258M0016 Šifra artikla: 258M0016
RIDEX Glavni zavorni cilinder 258M0016
39,18 €**
34,48 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Premer 1 [mm] 23,8
  • żtevilo priključkov 3
  • Mera navoja 1 M10x1
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder brez posode za zavorno tekocino (RIDEX, 258M0115) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | RIDEX 258M0115 Šifra artikla: 258M0115
RIDEX Glavni zavorni cilinder 258M0115
31,99 €**
28,15 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • żtevilo priključkov 4
  • Mera navoja 1 M 10 x 1
  • dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2 brez posode za zavorno tekocino
  • Premer bata valja[mm] 20,6
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder AEB/ANB/APU/ARK Pogon spredaj za volan na levi strani za ESP (RIDEX, 258M0044) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | RIDEX 258M0044 Šifra artikla: 258M0044
RIDEX Glavni zavorni cilinder 258M0044
40,49 €**
35,63 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Premer 1 [mm] 25,4
  • żtevilo priključkov 2
  • Mera navoja 1 M10x1
  • Mera navoja 2 M12x1
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder za vozilo avto sole za volan na levi/desni strani za vozila s sportnim podvozjem ni za ABS (RIDEX, 258M0011) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | RIDEX 258M0011 Šifra artikla: 258M0011
RIDEX Glavni zavorni cilinder 258M0011
28,99 €**
25,51 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Premer[mm] 19
  • żtevilo priključkov 4
  • Mera navoja 1 M10x1
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder za volan na desni strani za vozila z ojacevalnikom zavorne moci (RIDEX, 258M0004) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | RIDEX 258M0004 Šifra artikla: 258M0004
RIDEX Glavni zavorni cilinder 258M0004
28,99 €**
25,51 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material lito żelezo
  • Mera navoja M10X1
  • Mere omrezja [mm] 20.6
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder za vozila brez ojacevalnika zavornega ucinka (LPR, 1206) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | LPR 1206 Šifra artikla: 1206
LPR Glavni zavorni cilinder 1206
30,49 €**
26,83 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material lito żelezo
  • Vrtina, premer valja-Ø [mm] 25,4
  • Mera navoja 1/2 20 UNF (1)
  • za stevilko izdelka 1206
  • 1-/2-krozni zavorni okvir 1
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder za volan na levi strani (A.B.S., 1068) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | A.B.S. 1068 Šifra artikla: 1068
A.B.S. Glavni zavorni cilinder 1068
29,99 €**
26,39 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Premer[mm] 22,2
  • Material lito żelezo
  • Volan na levi strani/desnistrani za volan na levi strani
  • Zavorni sistem BOSCH/BENDIX
  • żtevilo priključkov 3
  • Teža [kg] 1,24
  • Mera navoja 1 3x M10X1.0
  • Stevilo pritrdilnih vrtin 2
  • Vgradnja stran spredaj
  • Dolzina [mm] 167,0, 18,8
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Glavni zavorni cilinder D-E (LPR, 6602) -12%
Originalni Glavni zavorni cilinder | LPR 6602 Šifra artikla: 6602
LPR Glavni zavorni cilinder 6602
16,99 €**
14,95 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material lito żelezo
  • Vrtina, premer valja-Ø [mm] 19,05
  • Mera navoja 12 x 1,5 (1)
  • za stevilko izdelka 6602
  • 1-/2-krozni zavorni okvir 1
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Glavni zavorni cilinder
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Glavni zavorni cilinder
Master Card Glavni zavorni cilinder
American Express

*Velja za izbrane izdelke. Ta odstotek lahko po izteku desno zgoraj navedenega časa odpade, se poveča ali zmanjša. Ne nanaša se na prej zaračunano ceno, več pod **

**Prečrtani znesek ni prej zaračunana cena, ampak je zaračunan v realnem času na podlagi naše najnižje nakupne cene. Zato se lahko dnevno poveča ali zmanjša.