Najdite avto Glavni zavorni cilinder :
Glavni zavorni cilinder za vozilo
- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zavorna tekocina
- Zicovod rocna zavora
- Zicovod,rocna zavora
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Zavorni boben
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Kolesni zavorni valj
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Senzorski obroc, abs
- Stikalo zavorne luci
- Regulator zavorne sile
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Glavni zavorni cilinder
- BMW
- Glavni zavorni cilinder Serija 3
- Glavni zavorni cilinder Serija 5
- Glavni zavorni cilinder Serija 1
- PEUGEOT
- Glavni zavorni cilinder za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Glavni zavorni cilinder
Glavni zavorni valj je pomemben del hidravlične zavore. Običajno je pritrjen na vakuumski poganjalec zavor. Nad valjem zavor leži prosojen polietilenski rezervoar z regulatorjem ravni zavorne tekočine. Na tanku je označena minimalna in maksimalna količina tekočine. Pri različnih modelih avtomobilov je lahko nameščen tudi ločeno od zavornih valjev in je pritrjen na ogrodje predela pod pokrovom avtomobila.
Glavni zavorni valj je potreben za pretvarjanje sile, ki deluje na zavorni pedal, v dodaten pritisk zavorne tekočine za nadaljnji prenos preko zavornega Sistema. Če želite preveriti delujočo zmogljivost glavnega zavornega valja, si poglejte stopnjo zavorne tekočine. Glavni zavorni valj določa spoj hidravličnih pogonskih vezij. Vsebuje dva bata. Na njegovem dnu je nekaj vijakov, ki omejujejo njegovo gibanje. Vsak ventil je odgovoren za pritisk v določenem vezju. Če eden izmed vezij preneha delovati, preostali še vedno funkcionirajo normalno in zavirajo avtomobil – le nekoliko manj učinkovito.
Za najbolj resno okvaro zavornega valja velja izguba neprepustnosti. V tem primeru zavorni valj začne puščati, česar ni preprosto opaziti. Tekočina teče preko telesa vakuumskega poganjalca, posledično pa se stopnja tekočine v rezervoarju zmanjša. To vodi do potrebe po popravilu ali zamenjavi zavornega valja, ki ga lahko kupite v naši spletni trgovini. Nudimo najboljše cene in kratek čas dostave za vse rezervne dele, ki vključujejo zavorne ploščice, bobnaste zavore in spojlerje.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi glavnega zavornega valja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Glavni zavorni valj nima posebne življenjske dobe. Zamenjava enote je potrebna ob poškodbi njene notranje površine, na primer ob pojavu razpok na njej. Večinoma so te poškodbe posledica obrabe komponente.
Na okvaro enote nakazuje zmanjšana odpornost zavornega pedala, kjer se stanje po odzračevanju zavornega sistema ne spremeni. Tudi iztekanje zavorne tekočine kaže na prisotnost okvare. Znižanje tlaka valja se lahko zazna s pojavom iztekanja olja na čeljustih, zavornih ceveh, na ohišju vakuumskega ojačevalca. Poleg tega se lahko na puščanje sumi zaradi znižanja zavorne tekočine v sistemu.
Diagnostika se začne s preučevanjem odčitkov armaturne plošče: poseben indikator signalizira težave v zavornem sistemu. Potem lahko vizualno pregledate ohišje valja. Potrebno ga je preveriti zaradi pojava sledov zavorne tekočine. Posebno pozornost je treba nameniti območjem povezovanja cevi z izhodi cevi. Prav tako morate ohišje vizualno pregledati zaradi mehanskih poškodb.
Za podrobnejšo diagnostiko stanja valja se morate obrniti na strokovnjake. Priporočamo tudi, da zamenjavo enote opravite na servisni postaji.
Je možno, da glavni zavorni valj zamenjate sami?
Lastnoročna zamenjava glavnega zavornega valja je brez ustreznih izkušenj strogo prepovedana: neustrezna namestitev lahko povzroči popolno okvaro zavornega sistema. Poleg tega je med izvajanjem del priporočljivo zamenjati zavorno tekočino in po končani namestitvi obvezno odzračiti zavorni sistem. To delo je precej težko lastnoročno izvesti, saj se odzračenje sistema izvaja v skladu s posebno shemo, začenši z zadnjim kolesom, najbolj oddaljenim od glavnega valja, in zaključi s prednjim, ki mu je bližje.
V nekaterih primerih lahko shajate brez zamenjave valja in se zadovoljite s popravilom enote. Večino operativnosti komponente lahko obnovite s pomočjo kompleta za popravilo. Vključuje tesnila, protiprašne manšete, bate, tesnilne obroče, zaščitne pokrove, povratne vzmeti, batne sedeže in druge dele. Torej, za namestitev kompleta za popravilo je potrebna demontaža glavnega zavornega valja, zato priporočamo, da obnovitvena dela opravite na servisni postaji.
Najpogostejši znaki, ki kažejo na potrebo po zamenjavi ali popravilu komponente, so podaljšano gibanje za delovanje pedala, znižanje učinkovitosti zaviranja in iztekanje zavorne tekočine.
Glavne zavorne valje katere blagovne znamke je bolje izbrati za vaš avtomobil? Koliko zavornih valjev ima moj avtomobil?
Za vaš avtomobil je bolje izbrati glavni zavorni valj takšnih dobro znanih podjetij, kot so Brembo, Stark Professional Line, Metelli, Textar, ABS, TRW, ATE, Triscan, Bosch, LPR, ERT, Frenkit, FTE, Magneti Marelli. Njegova proizvodnja vključuje visoko kakovostne surovine, glede na sodobne tehnologije, podvržen je testiranju na vseh proizvodnih stopnjah in je znan po zanesljivosti in trpežnosti. Poleg tega, najdete v ponudbi teh proizvajalcev ne samo široko paleto glavnih in pomožnih zavornih valjev, temveč tudi vse druge dele zavornega sistema: bate, protiprašne manšete in vodila za prednje in zadnje zavorne čeljusti, ploščice, diske, tesnila, gumijaste cevi, kovinske cevi, pritrdilne in druge elemente.
Če želite izvedeti, koliko zavornih valjev je nameščenih v vašem avtomobilu, morate preučiti njegovo konstrukcijo zavornega sistema. Vedno obstaja samo en glavni zavorni valj, medtem ko se količina njegovih pomožnih valjev razlikuje glede na kombinacijo zavornih mehanizmov in število batov v vsaki čeljusti. Najmanjša količina pomožnih zavornih valjev v avtomobilu je štiri.
Kako preveriti delovanje glavnega zavornega valja?
Delovanje glavnega zavornega valja se lahko preveri s pomočjo posebnega stojala, ki ga je mogoče enostavno najti na servisni postaji. Diagnostika leži v ustvarjanju delovnega tlaka znotraj valja. Seveda ga je treba vzdrževati na enaki ravni, 7-10 sekund po dosegu delovne točke. Nenadno znižanje tlaka kaže na to, da je okrnjena hermetičnost glavnega zavornega valja. Za nadaljnji pregled se komponento razstavi. Okvarjene bate in uničena tesnila se zamenja z novimi. Toda če pride do razpok, zarez, prask ali drugih poškodb na ohišju ali valju, je potrebna zamenjava celotne enote. Med izvajanjem popravila ali zamenjave je priporočljivo preveriti delovanje drugih elementov hidravličnega pogona, zlasti cevi in zavorne mehanizme prednjih in zadnjih koles.
Najboljše predmeti: Glavni zavorni cilinder
- Premer 1 [mm]: 20,6
- Material: lito żelezo
- żtevilo priključkov: 4
- Mera navoja 1: 4x M10x1.0
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez posode za zavorno tekocino
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- Stanje: Novo
- Material: Aluminij
- żtevilo priključkov: 2
- Mera navoja 1: 2x M12x1.0
- Dolzina [mm]: 69,5, 92
- Premer bata [mm]: 25,4
- Stanje: Novo
- Material: Aluminij
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 23,81
- Mera navoja: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
- Vgradnja stran: spredaj
- razdalja med pritrdilnimi vijaki [mm]: 60
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 20,6
- Material: Aluminij
- Mera navoja: M12x1
- żtevilo priključkov: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez posode za zavorno tekocino
- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 38,5, 139,5
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 19
- Material: lito żelezo
- Teža [kg]: 0,72
- Vrsta posode: żkatla
- Dolzina pakiranja [cm]: 20,7
- Sirina pakiranja [cm]: 8
- Visina pakiranja[cm]: 5,4
- Stanje: Novo
- Material: siva litina
- Mera navoja: 12 X 1,5 (1)
- za stevilko izdelka: 6602
- 1-/2-krozni zavorni okvir: 1-krožni zavorni sistem
- Premer bata [mm]: 19,05
- Stanje: Novo
- Material: lito żelezo
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 22,2
- Zavorni sistem: ATE
- Mera navoja: 10 x 1 (4)
- za stevilko izdelka: 1834
- Stanje: Novo
- Material: siva litina
- Mera navoja: 1/2 20 UNF (1)
- za stevilko izdelka: 1206
- Premer bata [mm]: 25,4
- 1-/2-krozni zavorni okvir: 1-krožni zavorni sistem
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 19
- Zavorni sistem: ATE
- Mera navoja: M10x1
- żtevilo priključkov: 4
- Stanje: Novo
- Zavorni sistem: ATE/BEN
- Mera navoja 1: M10x1
- Premer bata [mm]: 19,1
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez posode za zavorno tekocino
- Mera navoja 2: M12x1
- Premer bata [mm]: 23,8
- Stanje: Novo
- Mera navoja: M12x1
- Dolzina [mm]: 13,0
- Dolzina preko vsega [mm]: 20,0
- Oblika zavihovanja: E, F
- Velikost ključa 1 [mm]: 12
- Stanje: Novo