Najdite avto Kolesni zavorni valj zadaj in spredaj:
Kolesni zavorni valj za vozilo

- Zavorni kolut
- Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore
- Okvir kolutne zavore
- Komplet za popravilo, sedlo kolutne zavore
- Zicovod rocna zavora
- Zavorna tekocina
- Zicovod,rocna zavora
- Garnitura zavorne celjusti
- Zavorna cev
- Komplet zavorne celjusti, rocna zavora
- Zavorni boben
- Glavni zavorni cilinder
- Zascitna plocevina (proti skropljenju), zavorni kolut
- Ojacevalnik zavornega ucinka
- Podtlacna crpalka, zavorna naprava
- Drzalo, sedlo zavore
- Kompresor, vzmetenje/blazenje
- Komplet zavor
- Zavorna cev
- Stikalo zavorne luci
- Senzorski obroc, abs
- Regulator zavorne sile
- Posoda za zavorno tekocino / posamezni deli
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zadnji zavorni cilinder
-
RENAULT
- Kolesni zavorni valj za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
MERCEDES-BENZ
- Zadnji zavorni cilinder za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Zadnji zavorni cilinder za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Kolesni zavorni valj za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Kolesni zavorni valj
Zavorni boben cilindra kolesa je ohišje, izdelano iz litega železa z dvema aluminijastima batoma, ki sta nameščena v njegovo notranjost z debelimi gumijastimi manšetami. Na zunanjih koncih batov so nameščene jeklene podrobnosti, ki zmanjšajo njihovo obrabo. Z obeh strani je cilinder opremljen z gumijastimi pokrovi za zaščito pred prahom. Zavorna tekočina v cilinder vstopi preko priključne cevi. Kolesni zavorni cilinder ima posebni črpalni ventil, ki je zaščiten z gumijastim pokrovom, ki je oblikovan za sproščanje zraka z avtomobilskega zavornega sistema.
V ohišje cilindra je vstavljen vzmetni tlačni obroč, ki deluje za prilagajanje vrzeli med mehanizmom in zavornimi ploščami. Ko začnete zavirati, se bat cilindra s tlakom zavorne tekočine premakne in tako stisne zavorno ploščico. Odvisno od hitrosti obrabe ploščic, do katere prihaja med zaviranjem, se takt bata poveča, kar vodi do trenutka, ko premakne obroč in tako prelomi silo njegove vgradnje. Med blazinicami povratne pristranskosti pod vplivom zaviralne spenjalne vzmeti tlačni obroč ostane na tem novem mestu, saj sila vzmeti ne zadošča za pomik nazaj.
Tako je samodejno povečana vrzel med ploščico in bobnom. Obstajata dve vrsti kolesnih zavornih cilindrov: enojno in dvo-batni. Naša spletna trgovina ne nudi le primernih informacij, temveč tudi nakup potrebnih avtomobilskih delov. Glavna prednost naše spletne trgovine je široka izbira dobrin. Tu lahko kupite ne le kolesne zavorne cilinde, a tudi glavne zavorne cilindre, svetlobne signale in vztrajnike. Še ena prednost naše spletne trgovine so nizke cene in hitra dostava, saj bomo naročene dele v najkrajšem možnem času dostavili na priročno mesto.
Vse, kar morate vedeti o zavornem valju: omejitve življenjske dobe, običajne okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Proizvajalci ne opredeljujejo operativne življenjske dobe kolesnega zavornega valja. Komponento se zamenja ob okvari.
Praviloma je komponento potrebno zamenjati, ko se bat zatakne ali ob uhajanju zavorne tekočine. Ko je zavorni pedal težje pritisniti kot ponavadi, ali pa se po pritisku ne vrne v prvotni položaj, to nakazuje na prej omenjeno okvaro. Na puščanje, po drugi strani, pa lahko nakazuje znižanje odpornosti pedala. Poleg tega se na zavornem disku pojavijo oljni madeži in vklopi se indikator nivoja zavorne tekočine. Prav tako na nujnost zamenjave zavornega valja nakazujeta znižana učinkovitost zavornega sistema in zanašanje med zaviranjem.
Diagnostika komponente se s posebno opremo izvaja na servisni postaji. Poleg tega bodo po demontaže enote, strokovnjaki opravili tudi vizualni pregled njenih elementov.
Vrstni red zamenjave je odvisen od montažne lokacije komponente. Če je v okvari prednji glavnii zavorni valj, avtomobil namestite na dvižno ploščad, imobilizirajte zadnji kolesi in za dostop do okvarjenega dela demontirajte prednje kolo. Nato odstranite zavorno čeljust, očistite montažne sedeže zavornega valja, odklopite zavorno cev in odvijte njene pritrdilne elemente, ki držijo okvarjen valj. Po tem odstranite okvarjeno komponento, namestite novo in enoto sestavite v obratnem vrstnem redu. Zamenjava glavnega valja zadnje zavore zahteva demontažo zavornega bobna in čeljusti, ampak v bistvu poteka na podoben način. Po namestitvi nove komponente ne pozabite odzračiti zavornega sistema.
Glavne zavorne valje zavore je priporočljivo hkrati zamenjati na dveh kolesih ene osi. Novo gumijasto manšeto se namesti skupaj z valjem. Komponento se izbere glede na velikost valja, ki se razlikuje za sprednji in zadnji kolesi.
Najboljše predmeti: Kolesni zavorni valj levi + desni

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Premer[mm]: 20,6
- Material: lito żelezo
- Mera navoja: 1x M10x1.0
- Teža [kg]: 0,36
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 35
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Material: lito żelezo
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 19,05
- Mera navoja: 10 x 1, 1x M10x1.0
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 24
- Vgradnji premer [mm]: 27,8
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s ventilom ventilacije
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Premer bata valja[mm]: 17,8
- Material: lito żelezo
- Mera navoja: 1x M10x1.0
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 31,7
- Premer centriranja [mm]: 32,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Material: Aluminij
- Mera navoja: 1x M10x1.0
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 15,9
- Premer bata [mm]: 20,64
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Material: Aluminij
- Mera navoja: 1x M10x1.0
- Teža [kg]: 0,2
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 35
- Vgradnji premer [mm]: 30
- Stevilo navojnih lukenj: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s ventilom ventilacije
- Premer bata [mm]: 19,05
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Material: Aluminij
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 20,64
- Mera navoja: 1xM10x1
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 35
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s ventilom ventilacije
- Premer krozne luknje -Ø [mm]: 30
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Premer[mm]: 19,05
- Material: siva litina
- Mera navoja: 1x M10x1.0
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 25
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s ventilom ventilacije
- Stanje: Novo

- Material: siva litina
- MAPP-Code na razpolago
- Premer bata [mm]: 23,8
- Stanje: Novo
- Material: siva litina
- Mera navoja: 10 X 1,25
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 35
- Premer bata [mm]: 22,2
- Stanje: Novo

- Material: Aluminij
- MAPP-Code na razpolago
- Premer bata [mm]: 19,0
- Stanje: Novo

- Material: lito żelezo
- Vrtina, premer valja-Ø [mm]: 19,05
- Zavorni sistem: APL/Bendix
- Mera navoja: 10 x 1
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 35
- Stanje: Novo

- Material: siva litina
- MAPP-Code na razpolago
- Premer bata [mm]: 22,2
- Stanje: Novo