Najdite avto Zgibni lezaj, pogonska gred :
Zgibni lezaj, pogonska gred za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Drog/opornik, stabilizator
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Zgib, kardanska gred
- Stabilizator, podvozje
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vijak kolesa
- Vlezajenje, stabilizator
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Vlezajenje, telo osi
- Jedro osi
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zgibni lezaj, pogonska gred
-
MERCEDES-BENZ
- Zgibni lezaj, pogonska gred za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
PEUGEOT
- Zgibni lezaj, pogonska gred za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Zgibni lezaj, pogonska gred
Homokinetični zglob: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati homokinetični zglob
Povprečna življenjska doba homokinetičnega zgloba je 70.000-80.000 prevoženih kilometrov. Najpogostejše okvare komponent: zrahljanost, korozija ter abrazivna obraba kroglic, oboja in členkov. Praviloma to povzroča gumijasta manšeta homokinetičnega zgloba, zaradi česar na sosednje dele pridejo delci prahu, peska in vlage.
Del se lahko dokončno pokvari zaradi nenadnih zagonov z drsanjem na neporavnih kolesih, pri uporabi avtomobila na cestah s slabo površino in tudi zaradi preobremenitve motorja.
Glavni znak okvar homokinetičnih zglobov je specifičen zvok pokanja pri zavijanju, naglem pospeševanju, speljevanjem kolesa v jamo ali vožnjo čez ovire. Na težave kažejo tudi vibracije volana, nežni tresljaji pri speljevanju avtomobila.
Pri zamenjavi homokinetičnega zgloba je potrebno odstraniti celotno pogonsko gred iz menjalnika. Gre za opravilo, ki ga je bolje zaupati strokovnjakom na avtoservisu. Namestitev dela zahteva zamenjavo vseh pritrdilnih elementov in nanos maziva.
Kako izbrati homokinetični zglob
Pri samodejnem menjavanju se uporabljata dve vrsti homokinetičnih zglobov: notranji (tulka se nahaja v ohišju menjalnika) in zunanji (namščen v zglob kolesa). Z delovanjem v parih te komponente zagotavljajo prenos krožnega momenta od diferenciala do pogonskih koles v različnih kotih.
Glede na zasnovo se homokinetični zglobi delijo na štiri osnovne vrste: kroglične, tripodne, kulačne in dvojno kardane. V osebnih avtomobilih se praviloma uporabljajo kroglični in tripodni deli. Kroglični homokinetični zglobi zagotavljajo bolj gladko pot avta. Po drugi strani so tripodni deli bolj vzdržljivi, zato zdržijo dalj časa.
Na trgu avtodelov so na voljo deli različnih podjetij. Kakovostne homokinetične zglobe lahko najdete, na primer, v ponudbi Mapco, Metzger, Febi Bilstein.
Pri izbiri komponent je potrebno upoštevati, kje se jih namešča: zunanja ali notranja polgred, sprednja ali zadnja os. Zasnova homokinetičnega zgloba imacelo vrsto posebnosti, celo majhna odstopanja od zahtevanih velikosti lahko naredijo del neuporaben za montažo in delovanje. Pomembni dejavniki izbire: število notranjih in zunanjih ščitnikov, število zob obroča ABS, zunanji in notranji premer homokinetičnega zgloba in premer njegovega tesnila.
Kako lastnoročno zamenjati protiprašno manšeto HK zgloba?
Lastnoročna zamenjava protiprašne manšete HK zgloba ni priporočljiva. V večini primerov boste morali med izvajanjem del odstraniti pogonsko gred in razstaviti homokinetični zglob, kar zahteva posebne veščine. V nekaterih avtomobilih je prepovedano odstranjevati HK zglob, saj lahko poškodujete priključek zgloba. V takšnih primerih strokovnjaki uporabljajo posebno opremo, ki omogoča odstranjevanje protiprašne manšete, brez da bi morali odstraniti HK zglob. Včasih je zamenjava komponente mogoča brez demontaže pogonske gredi, če uporabljate orodje za pnevmatsko odstranjevanje. Protiprašne manšete je priporočljivo je zamenjati s kompletom: notranjo in zunanjo na levi in desni pogonski gredi.
Kako izbrati primerno protiprašno manšeto?
Če želite izbrati kompatibilno protiprašno manšeto, je najbolje iskati po blagovni znamki avtomobila. V naši spletni trgovini lahko zelo hitro najdete potreben rezervni del. Vse, kar morate storiti je, da opredelite blagovno znamko in model svojega avtomobila, njegovo proizvodno leto in vrsto motorja ter nato s seznama razpoložljivih preprosto izberete najboljši del. Z izbiro protiprašnih manšet na ta način ste lahko prepričani, da bo kupljeni del ustrezal vašemu avtomobilu. Vendar obstajajo večnamenske protiprašne manšete. Večinoma se izberejo glede na velikosti HK zgloba. Dolžino in premer takšne protiprašne manšete se lahko nastavi tako, da odrežete odvečne navitke.
Je možno voziti z raztrgano protiprašno manšeto HK zgloba?
Zaradi svoje montažne lege so komponente precej ranljive, se pogosto raztrgajo in ker je treba njihovo zamenjavo opraviti na servisni postaji, se mnogi lastniki avtomobilov sprašujejo, ali je mogoče voziti z raztrgano protiprašno manšeto HK zgloba. Ker je življenjska doba HK zgloba neposredno odvisna od delovanja teh delov, jih je treba zamenjati takoj po odkritju okvar. Na kratko bomo skušali opisati, zakaj neprekinjena vožnja z raztrgano protiprašno manšeto povzroča težave.
Za pravilno delovanje HK zglobov, potrebujejo njegovi elementi mazanje. Ob poškodovanju protiprašne manšete, mazljivi material sčasoma izteče. Če v enoto vdre voda, pride do izpiranja maščobe še hitreje. Zaradi njegovega pomanjkanja se abrazivna obraba povečuje in njegovi elementi so izpostavljeni koroziji. Poleg tega, umazanija in pesek, ki prihajata iz notranjosti, povzročata dodaten abrazivni učinek elementom zgloba, z mešanjem z ostanki mazljivega materiala. Rezultat vsega tega je popolno uničenje HK zgloba. Na okvare se lahko sumi zaradi šelestečega zvoka, ki se pojavlja v zavojih (kaže na okvaro zunanjega zgloba) ali po vibracijah med pospeševanjem, ki nakazujejo na poškodbe notranjega HK zgloba.
Najboljše predmeti: Zgibni lezaj, pogonska gred

- Vgradnja stran: A1
- Dolzina [mm]: 132
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 25
- Notranje ozobje na strani kolesa: 25
- Vrsta gonila: Rocni menjalnik
- Premer tesnilke [mm]: 60
- Mera navoja: M20X1,5
- Tehnicna informacijska stevilka: Inner groove
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 34
- Vrsta zgiba: Zgibna plosca
- Premer[mm]: 99,9
- Notranje ozobje na strani diferenc. za priklj. po.gredi: 33
- Stevilo lukenj: 6
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 96,5
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 36
- Teža [kg]: 1,8
- Premer[mm]: 90, 59,5
- Notranje ozobje na strani diferenc. za priklj. gonila: 30
- Upostevati servisne informacije
- Zunanja mera navoja: M16 x 1,5
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 81,5
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 42
- Notranje ozobje na strani kolesa: 25
- Premer tesnilke [mm]: 76,5
- Mera navoja: M16X1,5
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 8K0407305J, 8R0498099
- Tehnicna informacijska stevilka: SIX BALLS
- material pregibna vzmet: Polychloropren (Neopren)
- Stanje: Novo

- zunanje ozobljenje kolesna stran: 33
- Notranje ozobje na strani kolesa: 27
- Stevilo zob ABS obroca: 45
- Premer tesnilke [mm]: 53
- Vrsta zgiba: sinhron. kroglasti zgib
- Premer[mm]: 98
- material pregibna vzmet: Polychloropren (Neopren)
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 156
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 28
- Notranje ozobje na strani kolesa: 39
- Premer tesnilke [mm]: 58,6
- Mera navoja: M24X1,5
- Tehnicna informacijska stevilka: 6 balls, SIX BALLS
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: na strani kolesa, sprednja os
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 37
- Notranje ozobje na strani kolesa: 25
- Premer tesnilke [mm]: 65
- Premer[mm]: 86
- dolzina pakiranja[cm]: 17,5
- sirina pakiranja[cm]: 10,5
- visina pakiranja[cm]: 10,5
- Stanje: Novo

- za stevilko izdelka: KVW819
- Premer[mm]: 100
- Notranje ozobje na strani diferenc. za priklj. po.gredi: 33
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: na strani kolesa, Sprednja os levo, prva os desno
- Dolzina [mm]: 104,5
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 36
- Notranje ozobje na strani kolesa: 30
- Premer tesnilke [mm]: 72
- Teža [kg]: 2,03
- Premer[mm]: 90
- Upostevati servisne informacije
- Zunanja mera navoja: M16 x 1,5
- Stanje: Novo

- zunanje ozobljenje kolesna stran: 38
- Notranje ozobje na strani kolesa: 27
- Stevilo zob ABS obroca: 45
- Premer tesnilke [mm]: 59,5
- Vrsta zgiba: sinhron. kroglasti zgib
- mehansko obdelan: z dovodom v notranji del (znotraj)
- Mera navoja: M16x1.5
- Premer[mm]: 98
- Stanje: Novo
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 36
- Notranje ozobje na strani kolesa: 30
- Premer tesnilke [mm]: 59,5
- Vrsta zgiba: sinhron. kroglasti zgib
- mehansko obdelan: z dovodom v notranji del (znotraj)
- Mera navoja: M16x1.5
- Premer[mm]: 90
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 105
- zunanje ozobljenje kolesna stran: 36
- Notranje ozobje na strani kolesa: 27
- Premer tesnilke [mm]: 59,5
- Teža [kg]: 2,6
- Premer[mm]: 100
- Upostevati servisne informacije
- Zunanja mera navoja: M16 x 1,5
- Stanje: Novo