Najdite avto Vlezajenje, telo osi :
Vlezajenje, telo osi za vozilo
- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Končnik stabilizatorja
- Pogonska gred
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Vijak kolesa
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Zgib, kardanska gred
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Jedro osi
- Ohisje, diferencial
- Stabilizator, podvozje
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vlezajenje nosilec osi
- PEUGEOT
- Vlezajenje, telo osi za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Vlezajenje, telo osi
Puše osnega nosilca: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati puše osnega nosilca
Omejitev življenjske dobe teh komponent je 100 000 - 150 000 prevoženih kilometrov. Nove puše se namestijo ob poškodovanju starih, na primer pri deformaciji. Zamenjava je potrebna tudi, če gumijasti del komponent izgubi elastičnost. Poleg tega so možne korozivne poškodbe kovinskih delov.
Poleg obrabe je lahko vzrok za okvaro puše nepravilno delovanje avtomobila. Na primer, če so avtomobilska kolesa ostala nepomična, medtem ko je bil volan obrnjen v desno ali levo, se puše deformirajo. Med tem izgubijo svojo sposobnost za obnovo. Sledi korozivnih poškodb na kovinskih delih so posledica stalnega stika puš s cestno umazanijo.
Na obrabo puš osnega nosilca kaže hrup v vzmetenju ob vožnji avtomobila. Možni sta tudi zmanjšanje sposobnosti oprijema ceste pri gibanju naravnost in neenakomerna obraba površine pnevmatik.
Puše je priporočljivo zamenjati v enem paketu na eni osi. To delo je treba opraviti na servisni postaji, saj je po namestitvi novih delov potrebno prilagoditi kote poravnave koles, s pomočjo posebnega stojala. Pred namestitvijo puš je potrebno demontirati os. Da bi bil ta proces zadovoljiv in varen, se pred začetkom dela avtomobil dvigne s pomočjo posebne opreme. Strokovnjak odklopi vse dele, ki povezujejo osni nosilec na avtomobilsko karoserijo: ročico tlačnega regulatorja, zavorne cevi, kable parkirne zavore. Potem bo strokovnjak odstranil sklop enote. Šele po tem se lahko puše zamenjajo.
Kako izbrati puše osnega nosilca
Te komponente so lahko v celoti gumijaste ali poliuretanske, kot tudi izdelane iz gume in poliuretana, v kombinaciji s kovino. Gumijasti deli so znani po elastičnosti in mehkobi. Puše, proizvedene z uporabo kovine, preprečujejo vibracije karoserije, kar povečuje raven udobja voznika in potnikov. Poleg tega, deli iz poliuretana služijo dlje. Poleg tega je ta material težji od gume, zaradi česar je vzmetenje s temi pušami močnejše. Med tem se izboljša upravljanje z avtomobilom.
Da bi puše učinkovito opravljale svojo funkcijo, dajte prednost izdelkom preverjenega proizvajalca. LEMFÖRDER, Febi Bilstein, VAICO so zaupanja vredni.
Med izbiranjem komponent upoštevajte blagovno znamko, model, leto proizvodnje in tip karoserije vašega avtomobila, kot tudi tip krmilnega sistema. Upoštevajte naslednje značilnosti dela: notranji in zunanji premer, dolžino, debelino. Prav tako ne pozabite, da je puše mogoče namestiti na levi ali desni strani, na sprednji ali zadnji osi. Poleg tega se med seboj razlikujejo glede na vrsto pritrditve na nosilec osi.
Najboljše predmeti: Vlezajenje, telo osi
- Vgradnja stran: zadnja os desno, zadnja os levo
- Visina[mm]: 90
- Notranji premer[mm]: 12
- Premer[mm]: 72
- Vrsta vlezajenja: gumijasti lezaj
- Material: Umetna masa
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Dolzina [mm]: 78,4
- Visina[mm]: 70,75
- Notranji premer[mm]: 12,3
- Premer[mm]: 71
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Vrsta posode: vrecka
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Teža [kg]: 0,372
- Notranji premer[mm]: 16,7
- Premer[mm]: 71,42
- Dolzina [mm]: 82
- Stanje: Novo
- Material: Guma
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi, zadaj
- Teža [kg]: 0,69
- Visina[mm]: 40
- Stanje: Novo
- Notranji premer[mm]: 17
- Premer[mm]: 72
- Barva: siva
- Vgradnja stran: zadnja os levo, zadnja os desno
- Teža [kg]: 0,340
- Stanje: Novo
- Sirina 1 [mm: 78
- Notranji premer2[mm]: 12
- Premer[mm]: 71
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 60
- Notranji premer[mm]: 18
- Premer[mm]: 68
- Material: Guma
- Vgradnja stran: levo, zadaj
- Vrsta vlezajenja: hidro lezaj
- Teža [kg]: 0,491
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 90
- Notranji premer[mm]: 12
- Premer[mm]: 72
- Material: Guma
- Vgradnja stran: zadnja os levo, zadnja os desno
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Teža [kg]: 0,31
- Upostevati servisne informacije
- Nova izvedba
- Stanje: Novo
- Sirina 1 [mm: 82
- Notranji premer2[mm]: 17
- Premer[mm]: 41
- Stanje: Novo
- Material: Guma
- Vgradnja stran: zadnja os desno, zadnja os levo, zgoraj
- Teža [kg]: 0,85
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj, zadnja os levo, zadnja os desno
- Visina[mm]: 54
- Notranji premer[mm]: 12
- Premer[mm]: 60
- potrebno stevilo kosov: 2
- priporočena zamenjava v paru
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 61
- Notranji premer[mm]: 12,75
- Premer[mm]: 61,05
- Material: Guma
- Vgradnja stran: Zadnja prema, spredaj
- Teža [kg]: 0,187
- Stanje: Novo