Najdite avto Komplet kolesnega lezaja zadaj in spredaj:
Komplet kolesnega lezaja za vozilo
- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Končnik stabilizatorja
- Pogonska gred
- Olje menjalnika
- Olje za avtomatski menjalnik
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Razsiritev osne razdalje
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Vijak kolesa
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Zgib, kardanska gred
- Vlezajenje, telo osi
- Jedro osi
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
- Stabilizator, podvozje
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Komplet kolesnega lezaja
- BMW
- Komplet kolesnega lezaja Serija 3
- Komplet kolesnega lezaja Serija 5
- Komplet kolesnega lezaja Serija 1
- RENAULT
- Komplet kolesnega lezaja MEGANE
- Komplet kolesnega lezaja CLIO
- Komplet kolesnega lezaja SCÉNIC
- PEUGEOT
- Komplet kolesnega lezaja za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Komplet kolesnega lezaja
Ležaj peste kolesa je uporabljen pri avtomobilih, tovornjakih, inženirstvu, skuterjih in motornih kolesih. Varnost prometa je odvisna od stanja tega pomembnega dela avtomobila. Ležaj peste kolesa deluje s šoki in valjčnimi namiki v primeru, da so vrzeli zelo velike. To delovanje lahko vodi do poslabšanja nadzora in stabilnosti avtomobila. Na drugi strani težavo lahko povzroča tudi močno zategovanje matice, kar vodi do majhne vrzeli v ležaju. V kratkem času postane deformiran.
Uravnavanje vrzeli je zelo resen proces, ki ga je treba izvesti zelo previdno v skladu z navodili za uporabo proizvajalca avtomobila. Ko se odločite preveriti, če so vrzeli v kolesnih ležajih prilagojene pravilno, zavrtite ustavljeno kolo. Če pesto kolesa med pol urno vožnjo do 80 km/u postane zelo vroč, je prilagoditev napačna. Če je le nekoliko topel je vse v redu. Segrevanje je odvisno od zelo majhne vrzeli v ležaju. Ko izvajate to metodo testiranja, morate za ustavitev vozila uporabiti parkirno zavoro in ne delovne zavore, saj tako preprečite nadaljnje pregrevanje zavornega mehanizma.
Da bi razumeli, če je ležaj kolesa pokvarjen, morate opažati, če obstaja zvok ob ostrih ovinkih in, če je rotacija koles težka, ko je zavora sproščena. Če je ležaj pokvarjen, ga je priporočljivo zamenjati v garaži in ne sam doma, saj ta del leži blizu členka in mora biti nameščen s posebnim pritiskom. Če želite pri nakupu originalnih rezervnih delov prihraniti, obiščite našo spletno trgovino.
Kaj morate vedeti o zamenjavi pesto ležaja: življenjska doba, glavne okvare in njihove značilnosti, nasveti in priporočila
Življenjska doba pesto ležaja je 100.000-150.000 prevoženih kilometrov. Življenjska doba je dela je odvisna od značilnosti uporabe avtomobila, npr. od načina vožnje. Poleg obrabe lahko zamenjavo pesto ležaja zahteva mehanska poškodba senzorskega obroča ABS.
V večini primerov kaže na obrabo ležaja poseben hrup med vožno. Okvara je možna tudi, kadar so opazne vibracije volana. Če je potrebno držati volan pri vožnji naravnost, verjetno gre tudi za okvaro. Lahko se dogaja tudi, da se volan nekontrolirano obrača v eno smer.
Če pride do poškodbe na senzorskega obroča, se bo na armaturi prikazalo opozorilo za okvaro ABS. Sistem bo prešel v način v sili, ko bodo zavore še naprej delovale, vendar brez ABS.
Priporočeno je, da se diagnostika komponent izvaja na avtoservisu. To je povezano s tem, da se za diagnostiko potrebuje posebna oprema. Za potrebe pregleda sprednjega in zadnjega ležaja pesto kolesa, je potrebno dvigalo. Strokovnjaki imajo različne načine preverjanja, npr. z eno roko primejo spodnji del kolesa, z drugo pa zgornji del, nato ga vertikalno zibajo. Na ta način se preveri vsako kolo, da se ugotovi, ali je ležaj zrahljan, kar kaže na težavo s komponento.
Za zamenjavo sprednjega ali zadnjega pesto kolesa se priporoča, da se obrnete na avtoservis. Pri zamenjavi te komponente je pomembno upoštevati značilnosti določenega vozila. Na primer, pri nekaterih avtih sta ležaj pesta in pesto kolesa ena enota. Poleg tega lahko ima zamenjava dela izrazit vpliv na pesto kolesa. V tem primeru je po montaži potrebno preveriti poravnanost koles in jih po potrebi prilagoditi. Pri nameščanju novega ležaja pesto kolesa je potrebno zamenjati pritrdilne elemente.
Ali lahko sami zamenjate kolesni ležaj?
Številni lastniki avtomobilov se sprašujejo, ali lahko pokvarjen kolesni ležaj zamenjajo sami. Praviloma demontaža zahteva kar nekaj časa, kar tudi posebna orodja, zato je zamenjavo izrabljenega kolesnega ležaja potrebno zaupati tehničnim strokovnjakom.
Samo zmerna količina mehanskih sposobnosti in posebna orodja sta potrebna, da zlahka postopek izvedete sami. Postopek za zamenjavo sprednjega ali zadnjega kolesnega ležaja se lahko razlikuje glede na vrsto vozila. Podrobne video vodiče, ki vam bodo pomagali pri postopku zamenjave, najdete na YouTubu.
Kako zamenjati kolesne ležaje?
V povprečju lahko kolesni ležaji delujejo do 70.000-100.000 km. Vendar pa je njihova dejanska življenjska doba odvisna od številnih dejavnikov, med katerimi so naslednji:
- slog vožne;
- povprečna hitrost vožnje v mestu ali po avtocestah;
- kakovost površine ceste;
- zasnova posameznega kolesnega ležaja;
- stanje tesnilnih elementov in drugih delov vzmetenja;
- mesto namestitve: zadnji kolesni ležaji lahko deluje malo dlje v primerjavi s sprednjimi kolesnimi ležaji;
- mehanske obremenitve pesta: praviloma prezgodnjo obrabo kolesnega ležaja povzroča namestitev distančnikov, kot tudi uporaba težkih zavornih diskov in pnevmatik.
Če odkrijete znake okvare na ležaju, nujno opravite diagnostiko in po potrebi zamenjajte del.
Kako preveriti kolesne ležaje?
Da bi preverili, ali vaši sprednji kolesni ležaji pesta pravilno delujejo, pospešite vozilo do 40-60 km/h, nato pa zavrtite volan levo in desno za največ 20°. Če se brnenje poveča, ko zavrtite volan na desno stran, to pomeni, da je potrebno zamenjati levi kolesni ležaj. Če enako velja za obračanje levo, potem morate zamenjati desni ležaj . Hrup bo vse glasnejši tudi pri mehkem zavijanju; imejte to v mislih, če ne morete preizkusiti delovanja po zgoraj opisani metodi.
Če želite preveriti, ali vaši zadnji kolesni ležaji pravilno delujejo, ročno zavrtite ustrezno kolo in jo poskusite zamajati.
Zatikanje, tresenje in ohlapnost kažejo na to, da je kolesni ležaj presegel življenjsko dobo. Podrobna navodila za zamenjavo je mogoče najti v video vodiču na spletu.
Najboljše predmeti: Komplet kolesnega lezaja zadaj levi desni
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez ABS senzprskega obroca
- Premer[mm]: 39,9
- Notranji premer2[mm]: 17,5, 29,0
- Sirina2 [mm]: 14,2
- Sirina 1 [mm: 13,9
- zunanji premr 2 [mm]: 50,3
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Visina1[mm]: 37
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez ABS senzprskega obroca
- Premer[mm]: 52
- Teža [kg]: 0,32
- Notranji premer2[mm]: 25
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Notranji premer[mm]: 35
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez ABS senzprskega obroca
- Premer[mm]: 65
- Sirina[mm]: 35
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Notranji premer[mm]: 25
- Premer[mm]: 52
- Sirina[mm]: 37
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema, levo, desno
- Notranji premer[mm]: 30
- Premer[mm]: 62
- Sirina[mm]: 48
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Notranji premer[mm]: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim magnetnim senzorskim obrocem
- Premer[mm]: 120
- Sirina[mm]: 61,5
- Sirina2 [mm]: 63
- Stanje: Novo
- Visina1[mm]: 69,2
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s pokrovom za mast, z vijakom
- Premer[mm]: 137
- Teža [kg]: 2,04
- Notranji premer2[mm]: 32
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, levo, desno
- Notranji premer[mm]: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem, z vijakom
- Premer[mm]: 131
- Sirina[mm]: 82
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Stanje: Novo
- Mera navoja: M12x1,5
- Dinamika zaviranja/dinamika voznje: za vozila z ABS
- Premer 2[mm]: 74
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 108
- Sirina2 [mm]: 150, 63,20
- Sirina 1 [mm: 63
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Notranji premer[mm]: 32
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Sirina[mm]: 69
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Premer prirobnice [mm]: 136,9
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Premer[mm]: 80
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Premer prirobnice [mm]: 136
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Premer prirobnice [mm]: 137
- Stanje: Novo