Najdite avto Stabilizator, podvozje zadaj in spredaj:
Stabilizator, podvozje za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Drog/opornik, stabilizator
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Zgib, kardanska gred
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vijak kolesa
- Vlezajenje, stabilizator
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Vlezajenje, telo osi
- Jedro osi
- Matica kolesa
- Premnik,obesa koles
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Stabilizator, podvozje
-
MERCEDES-BENZ
- Stabilizator, podvozje za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Stabilizator, podvozje za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Stabilizator, podvozje za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Stabilizator, podvozje
Stabilizatorski bar je naprava, ki se nanaša na suspenzijo in zmanjšuje stransko obračanje pri zavijanju. Torzijski bar, ki deluje ob zasuku, je oblikovan tako, da ustvarja odpornost na obračanje avtomobila. Torzija je nastavljena v levo montažno pesto kolesa in gre v smeri njegovega premikanja do povezave z zatiči. Svojo pot nadaljuje v prečni smeri na nasprotno stran vozila, kjer je nastavljena podobno – le v zrcalni sliki.
Odseki torzijskega bara, ki gredo mimo smeri premikanja, delujejo kot vzvodi, ko je vzmetenje v navpični smeri. Dva segmenta se zavrtita pod enakim kotom, torzijski bar pa se ne zvije, temveč zavrti na pritrditveni točki na ohišju. Ko pride do vrtenja, se levi in desni segment torzijskega bara obrneta v različnih kotih, kar dovoljuje, da lahko zavrtite torzijo in ustvarite elastičen trenutek. Kar se tiče odvisne zadnje suspenzije – je pogosto odsotna.
Namesto nje so tam na bar pritrjene roke, ki pomagajo togi povezavi in so spodobne prenašati navor. Tako bar skupaj z rokami izpolni funkcijo torzijskega bara. Stabilizatorji so lahko nameščeni na dve osi ali eno os. Običajno je to sprednja os. Stabilizatorja ni težko naročiti. Le pritisnite našo spletno stran in izberite del, ki ga potrebujete za svoj avtomobil. Do vas bo dostavljen v nekaj delovnih dneh- Poleg hitre dostave zagotavljamo tudi ugodne cene naše spletne trgovine.
Kaj je potrebno vedeti o zamenjavi stabilizatorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Uporabna življenjska doba stabilizatorja ni določena. Ponavadi se zamenja, če je deformiran sam drog ali pa se njegovi pritrdilni elementi razrahljajo.
Tipični znaki okvar prednjega stabilizacijskega droga, kot tudi zadnjega, so nihanje avtomobilske karoserije med zavijanjem in zaviranjem, cviljenje med manevriranjem, trkanje v vzmetenju med vožnjo, poslabšana sposobnost vožnje po cesti.
Diagnostika stabilizatorja avtomobila je sestavljena iz vizualnega pregleda. Če želite to narediti, morate avtomobil namestiti nad servisni jašek ali na dvižno ploščad. Deformacije, udrtine ali razpoke, ugotovljene med pregledom, kažejo, da komponenta zahteva zamenjavo. Treba je tudi zagotoviti, da konca komponente ležita v isti ravnini, z merjenjem razdalje vsakega od njih do tal.
Priporočamo, da zamenjavo avtomobilskega stabilizatorja opravite na servisni postaji. Pred demontažo dela, se sprednji in zadnji kolesi demontirata, odvisno od stabilizatorja, ki ga je treba zamenjati. Potem se posledično odvijejo vsi pritrdilni vijaki in matice, odstranijo se spojke, drog in nosilci komponente. Med postopkom morate oceniti stanje različnih delov stabilizatorja (gumijaste puše, podložke, pritrdilne nosilce) in jih po potrebi zamenjati.
Najboljše predmeti: Stabilizator, podvozje zadaj levi desni
- Vgradnja stran: sprednja os
- Barva: rumen
- Stanje: Novo
- dopolnilna informacija: ORIGINAL Quality
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z objemkami, z gumijsatim lezajem
- Premer stabilizatorja[mm]: 21,7
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi, z obeh strani sprednje osi
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi, spredaj
- tovarniżka żevilka: ZWT-MZ-060
- Bruto teža [kg]: 0,609
- Neto teža [g]: 579
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Notranji premer[mm]: 38
- potrebno stevilo kosov: 2
- Sirina[mm]: 50
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zadaj
- Teža [kg]: 1,737
- dolzina pakiranja[cm]: 120,0
- sirina pakiranja[cm]: 20,0
- visina pakiranja[cm]: 20,0
- Stanje: Novo
- potrebno stevilo kosov: 1
- Premer stabilizatorja[mm]: 25
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 21,0
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: -ORIGINAL Quality
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z objemkami, z gumijsatim lezajem
- Premer stabilizatorja[mm]: 20,7
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 1035
- Premer[mm]: 23,6
- Vgradnja stran: sprednja os
- Teža [kg]: 4,192
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s spojno palico
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Dolzina preko vsega [mm]: 97
- Premer[mm]: 31
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: -ORIGINAL Quality
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z objemkami, z gumijsatim lezajem
- Premer stabilizatorja[mm]: 21,7
- Stanje: Novo