Vijak kolesa za vozilo

Originalni Kolesni vijaki online ugodno

Podatki - Vijak kolesa

Kolesni vijaki in matice: zamenjava in izbira

Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati kolesne vijake in matice

Kolesni vijaki in matice nimajo določene omejitve življenjske dobe. Komponente je treba zamenjati, če so korodirane, imajo obrabljene navoje ali robove.

Agresivni okoljski dejavniki, kot je vlaga, povzročajo okvaro delov. Škodljiv učinek se poslabša ob poškodbi zaščitnega premaza komponent. Poleg tega lahko zatezni moment, višji od zahtevanega, ali neustrezno izbran ključ, povzroči neuporabnost vijakov in matic. Da je treba matice platišč ali vijake zamenjati lahko ugotovite, če jih ni mogoče priviti ali zdrsnejo, jih poškoduje korozija ali so deformirani.

Vijake in matice je bolje zamenjati s kompletom. Zamenjavo lahko opravite sami, toda za to bo potreben momentni ključ. Priporočljivo je navzkrižno zategovanje pritrdilnih elementov: najprej zgornjega levega, nato spodnjega desnega, spodnjega levega in zgornjega desnega. Pri tem je pomembno, da sledite zateznemu momentu, ki je naveden v tehnični dokumentaciji avtomobila.

Kako izbrati kolesne vijake in matice

Vijaki in matice so praviloma izdelani iz jekla, vendar obstajajo pritrdilni elementi, izdelani iz aluminija in titana. Jekleni vijaki so optimalni glede na razmerje cene in kakovosti, so zanesljivi in primerni za večkratno uporabo, vendar so najtežji.

Titanovi vijaki so trpežni in lahki, vendar dražji. Aluminijasti izdelki imajo manjšo težo, vendar se štejejo za najmanj zanesljive.

Komponente se razlikujejo tudi glede na vrsto prevleke: lahko so cinkove, kromirane ali nikljeve. Kolesne matice so razdeljene na odprte in zaprte. Komponente odprtega tipa so bolj primerne za lepljenje.

Trpežni in zanesljivi kolesni vijaki in matice so na voljo v ponudbi takšnih podjetij, kot so JP Group, Febi Bilstein, Vaico, SWAG in drugi proizvajalci z odličnim ugledom.

Pri izbiri kolesnih vijakov in matic morate upoštevati os, za katero so namenjeni, kot tudi razred trdnosti pritrdilnih elementov, premer, razdaljo navojev, količino zunanjih robov. Poleg tega morate upoštevati dolžino celotne komponente in njenega navojnega dela. Predolg vijak povzroča težave z motnjami elementov zavornega mehanizma, z verjetnostjo zatikanja vijakov. Nasprotno pa uporaba prekratkih komponent povzroča poškodbe navoja, in nenatančno ločevanje koles med vožnjo z avtomobilom. Oblika kontaktne površine sestavnega dela (sedeža) mora ustrezati vrsti platišča. Sedež je lahko raven, radialni ali stožčast.

Naše stranke vprašati

Kako izbrati velikosti kolesnih vijakov?

Velikosti kolesnih vijakov je treba izbrati ob strogem upoštevanju parametrov standardne opreme. Komponent z drugačnim premerom ali drugimi parametri navoja ni mogoče montirati. Če so vijaki krajši, kot je potrebno, ne morejo zagotoviti varne pritrditve kolesa, če pa so daljši - lahko poškodujejo elemente zavornega mehanizma. Proizvajalec vozila v tehnični dokumentaciji vozila vedno navede velikosti kolesnih vijakov. Če iz nekaterih razlogov nimate dostopa do teh informacij, izpolnite ustrezen obrazec na glavni strani naše spletne strani, navedite blagovno znamko, model, leto proizvodnje in vrsto motorja vašega vozila, sistem pa bo samodejno izbral komponente, ki so združljive z vašim vozilom.

Kakšen navor je potreben za zategovanje kolesnih vijakov?

Da bi ugotovili, kateri navor je potreben za zategovanje kolesnih vijakov, preučite tehnično dokumentacijo vozila. Za to je vedno dodana tabela: tam je zabeležen zatezni moment za navojne povezave v različnih sistemih avtomobila. Zelo pomembno je, da sledite navedenemu navoru: nezadostno zategnjeni pritrdilni elementi se lahko med vožnjo odklopijo, prekomerno zategnjeni pa se lahko zlomijo sredi postopka montaže ali poškodujejo platišče. Bodite previdni: priporočila za zategovalni navor kolesnih vijakov se lahko za avtomobile različnih blagovnih znamk popolnoma razlikujejo, zato morate uporabiti samo informacije, ki so veljajo za vaš model avtomobila.

Je možno vijake za alu platišča uporabiti za lita platišča?

Uporaba vijakov za alu platišča je na litih platiščih prepovedana. Lita platišča so izdelana iz mehke kovine, zato imajo večjo debelino. Za pritrditev litih platišč je treba uporabiti daljše vijake z drugačnim sedežem za vijak. Standardni pritrdilni elementi za alu platišča ne morejo zagotoviti varne pritrditve litih platišč in so lahko vzrok za prezgodnje uničenje montažnih sedežev.

Vijak kolesa poceni: Najboljši rezervni deli

Matica kolesa M12 x 1,5mm, 10, 19 (SWAG, 50 94 4949) -21%
Originalni Matica kolesa | SWAG 50 94 4949 Šifra artikla: 50 94 4949
SWAG Matica kolesa 50 94 4949
3,99 €**
3,15 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Zev kljuca 19
  • Notranji navoj 1[mm] M12 x 1,5
  • Pritrditev kolesa konusna celna povrsina F
  • Vgradnja stran sprednja os, Zadnja prema
  • Debelina[mm] 31,0
  • Kvaliteta/Razred 10
  • Povrsina pokroman
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Teža [kg] 0,050
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 26,5
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vijak kolesa 58mm, 17 (FEBI BILSTEIN, 29208) -21%
Originalni Vijak kolesa | FEBI BILSTEIN 29208 Šifra artikla: 29208
FEBI BILSTEIN Vijak kolesa 29208
2,99 €**
2,36 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • parna stevilka izdelka 27053
  • Zev kljuca 17
  • Dolzina [mm] 58
  • Dolzina navoja [mm] 17
  • Pritrditev kolesa Ploscati svitek
  • dolzina vodnika pod glavo [mm] 37
  • Vgradnja stran sprednja os, Zadnja prema
  • Teža [kg] 0,100
  • zunanji navoj [mm] M12 x 1,25
  • Kvaliteta/Razred 10.9
  • Povrsina zink lamelni premaz
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Upostevati servisne informacije
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 17,0, 28,3
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Matica kolesa M12 x 1,5mm, 10, 19, s pokrovom (FEBI BILSTEIN, 46674) -21%
Originalni Matica kolesa | FEBI BILSTEIN 46674 Šifra artikla: 46674
FEBI BILSTEIN Matica kolesa 46674
2,49 €**
1,97 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Zev kljuca 19
  • Notranji navoj 1[mm] M12 x 1,5
  • Pritrditev kolesa konusna celna povrsina F
  • Vgradnja stran Zadnja prema, sprednja os
  • Debelina[mm] 31,0
  • Kvaliteta/Razred 10
  • Povrsina pokroman
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Teža [kg] 0,06
  • Upostevati servisne informacije
  • dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2 s pokrovom
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 28,0
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Matica kolesa M12 x 1,5mm, 10, 19, s pokrovom (FEBI BILSTEIN, 29463) -21%
Originalni Matica kolesa | FEBI BILSTEIN 29463 Šifra artikla: 29463
FEBI BILSTEIN Matica kolesa 29463
2,99 €**
2,36 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Zev kljuca 19
  • Notranji navoj 1[mm] M12 x 1,5
  • Pritrditev kolesa konusna celna povrsina F
  • Vgradnja stran Zadnja prema, sprednja os
  • Debelina[mm] 31,0
  • Kvaliteta/Razred 10
  • Povrsina pokroman
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Teža [kg] 0,060
  • Upostevati servisne informacije
  • dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2 s pokrovom
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 28,0
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Matica kolesa M12 x 1,5mm, 10, 19 (FEBI BILSTEIN, 44949) -21%
Originalni Matica kolesa | FEBI BILSTEIN 44949 Šifra artikla: 44949
FEBI BILSTEIN Matica kolesa 44949
4,49 €**
3,55 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Zev kljuca 19
  • Notranji navoj 1[mm] M12 x 1,5
  • Pritrditev kolesa konusna celna povrsina F
  • Vgradnja stran sprednja os, Zadnja prema
  • Debelina[mm] 31,0
  • Kvaliteta/Razred 10
  • Povrsina pokroman
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Teža [kg] 0,050
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 26,5
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vijak kolesa 48mm, 17 (FEBI BILSTEIN, 09801) -21%
Originalni Vijak kolesa | FEBI BILSTEIN 09801 Šifra artikla: 09801
FEBI BILSTEIN Vijak kolesa 09801
2,99 €**
2,36 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Zev kljuca 17
  • Dolzina [mm] 48
  • Dolzina navoja [mm] 27
  • Pritrditev kolesa kroglasta celna povrsina A/G
  • dolzina vodnika pod glavo [mm] 27
  • Barva sredbrna
  • Vgradnja stran sprednja os, Zadnja prema
  • Teža [kg] 0,062
  • zunanji navoj [mm] M14 x 1,5
  • Kvaliteta/Razred 8.8
  • Povrsina pocinkan
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Upostevati servisne informacije
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 23,0
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vijak kolesa 58mm, 17 (FEBI BILSTEIN, 46673) -21%
Originalni Vijak kolesa | FEBI BILSTEIN 46673 Šifra artikla: 46673
FEBI BILSTEIN Vijak kolesa 46673
2,49 €**
1,97 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • parna stevilka izdelka 27053
  • Zev kljuca 17
  • Dolzina [mm] 58
  • Dolzina navoja [mm] 17
  • Pritrditev kolesa Ploscati svitek
  • dolzina vodnika pod glavo [mm] 37
  • Vgradnja stran sprednja os, Zadnja prema
  • Teža [kg] 0,100
  • zunanji navoj [mm] M12 x 1,25
  • Kvaliteta/Razred 10.9
  • Povrsina zink lamelni premaz
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Upostevati servisne informacije
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 17,0, 28,3
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Matica kolesa M14 x 1,5mm, 10, 21 (FEBI BILSTEIN, 49072) -21%
Originalni Matica kolesa | FEBI BILSTEIN 49072 Šifra artikla: 49072
FEBI BILSTEIN Matica kolesa 49072
2,99 €**
2,36 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Zev kljuca 21
  • Notranji navoj 1[mm] M14 x 1,5
  • Pritrditev kolesa konusna celna povrsina F
  • Vgradnja stran Zadnja prema, sprednja os
  • Debelina[mm] 42,5
  • Kvaliteta/Razred 10
  • Povrsina pocinkan
  • Profil glava vijaka/matice zunanji sestroben
  • Teža [kg] 0,088
  • Material jeklo
  • Premer[mm] 31,0
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Kolesni vijaki
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Vijak kolesa
Master Card Vijak kolesa
American Express

*Velja za izbrane izdelke. Ta odstotek lahko po izteku desno zgoraj navedenega časa odpade, se poveča ali zmanjša. Ne nanaša se na prej zaračunano ceno, več pod **

**Prečrtani znesek ni prej zaračunana cena, ampak je zaračunan v realnem času na podlagi naše najnižje nakupne cene. Zato se lahko dnevno poveča ali zmanjša.