Najdite avto Vijak kolesa :
Vijak kolesa za vozilo
- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Končnik stabilizatorja
- Pogonska gred
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Zgib, kardanska gred
- Vlezajenje, telo osi
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Jedro osi
- Ohisje, diferencial
- Stabilizator, podvozje
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Kolesni vijaki
- MERCEDES-BENZ
- Kolesni vijaki za Razred C
- Razred E
- Vijak kolesa Razred B
- PEUGEOT
- Vijak kolesa za 308
- 206
- 207
- VOLVO
- Vijak kolesa za V60
- XC60
- S60
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Vijak kolesa
Kolesni vijaki in matice: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati kolesne vijake in matice
Kolesni vijaki in matice nimajo določene omejitve življenjske dobe. Komponente je treba zamenjati, če so korodirane, imajo obrabljene navoje ali robove.
Agresivni okoljski dejavniki, kot je vlaga, povzročajo okvaro delov. Škodljiv učinek se poslabša ob poškodbi zaščitnega premaza komponent. Poleg tega lahko zatezni moment, višji od zahtevanega, ali neustrezno izbran ključ, povzroči neuporabnost vijakov in matic. Da je treba matice platišč ali vijake zamenjati lahko ugotovite, če jih ni mogoče priviti ali zdrsnejo, jih poškoduje korozija ali so deformirani.
Vijake in matice je bolje zamenjati s kompletom. Zamenjavo lahko opravite sami, toda za to bo potreben momentni ključ. Priporočljivo je navzkrižno zategovanje pritrdilnih elementov: najprej zgornjega levega, nato spodnjega desnega, spodnjega levega in zgornjega desnega. Pri tem je pomembno, da sledite zateznemu momentu, ki je naveden v tehnični dokumentaciji avtomobila.
Kako izbrati kolesne vijake in matice
Vijaki in matice so praviloma izdelani iz jekla, vendar obstajajo pritrdilni elementi, izdelani iz aluminija in titana. Jekleni vijaki so optimalni glede na razmerje cene in kakovosti, so zanesljivi in primerni za večkratno uporabo, vendar so najtežji. Titanovi vijaki so trpežni in lahki, vendar dražji. Aluminijasti izdelki imajo manjšo težo, vendar se štejejo za najmanj zanesljive.
Komponente se razlikujejo tudi glede na vrsto prevleke: lahko so cinkove, kromirane ali nikljeve. Kolesne matice so razdeljene na odprte in zaprte. Komponente odprtega tipa so bolj primerne za lepljenje.
Trpežni in zanesljivi kolesni vijaki in matice so na voljo v ponudbi takšnih podjetij, kot so JP Group, Febi Bilstein, Vaico, SWAG in drugi proizvajalci z odličnim ugledom.
Pri izbiri kolesnih vijakov in matic morate upoštevati os, za katero so namenjeni, kot tudi razred trdnosti pritrdilnih elementov, premer, razdaljo navojev, količino zunanjih robov. Poleg tega morate upoštevati dolžino celotne komponente in njenega navojnega dela. Predolg vijak povzroča težave z motnjami elementov zavornega mehanizma, z verjetnostjo zatikanja vijakov. Nasprotno pa uporaba prekratkih komponent povzroča poškodbe navoja, in nenatančno ločevanje koles med vožnjo z avtomobilom. Oblika kontaktne površine sestavnega dela (sedeža) mora ustrezati vrsti platišča. Sedež je lahko raven, radialni ali stožčast.
Kako izbrati velikosti kolesnih vijakov?
Velikosti kolesnih vijakov je treba izbrati ob strogem upoštevanju parametrov standardne opreme. Komponent z drugačnim premerom ali drugimi parametri navoja ni mogoče montirati. Če so vijaki krajši, kot je potrebno, ne morejo zagotoviti varne pritrditve kolesa, če pa so daljši - lahko poškodujejo elemente zavornega mehanizma. Proizvajalec vozila v tehnični dokumentaciji vozila vedno navede velikosti kolesnih vijakov. Če iz nekaterih razlogov nimate dostopa do teh informacij, izpolnite ustrezen obrazec na glavni strani naše spletne strani, navedite blagovno znamko, model, leto proizvodnje in vrsto motorja vašega vozila, sistem pa bo samodejno izbral komponente, ki so združljive z vašim vozilom.
Kakšen navor je potreben za zategovanje kolesnih vijakov?
Da bi ugotovili, kateri navor je potreben za zategovanje kolesnih vijakov, preučite tehnično dokumentacijo vozila. Za to je vedno dodana tabela: tam je zabeležen zatezni moment za navojne povezave v različnih sistemih avtomobila. Zelo pomembno je, da sledite navedenemu navoru: nezadostno zategnjeni pritrdilni elementi se lahko med vožnjo odklopijo, prekomerno zategnjeni pa se lahko zlomijo sredi postopka montaže ali poškodujejo platišče. Bodite previdni: priporočila za zategovalni navor kolesnih vijakov se lahko za avtomobile različnih blagovnih znamk popolnoma razlikujejo, zato morate uporabiti samo informacije, ki so veljajo za vaš model avtomobila.
Je možno vijake za alu platišča uporabiti za lita platišča?
Uporaba vijakov za alu platišča je na litih platiščih prepovedana. Lita platišča so izdelana iz mehke kovine, zato imajo večjo debelino. Za pritrditev litih platišč je treba uporabiti daljše vijake z drugačnim sedežem za vijak. Standardni pritrdilni elementi za alu platišča ne morejo zagotoviti varne pritrditve litih platišč in so lahko vzrok za prezgodnje uničenje montažnih sedežev.
Najboljše predmeti: Vijak kolesa
- Zev kljuca: 17
- Dolzina [mm]: 48
- Dolzina navoja [mm]: 27
- Pritrditev kolesa: kroglasta celna povrsina A/G
- dolzina vodnika pod glavo [mm]: 27
- Barva: srebrna
- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Teža [kg]: 0,062
- zunanji navoj [mm]: M14 x 1,5
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Material: Jeklo
- Premer[mm]: 23
- Stanje: Novo
- Zev kljuca: 17
- Dolzina [mm]: 50
- Dolzina navoja [mm]: 26
- Pritrditev kolesa: konusna celna povrsina F
- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Teža [kg]: 0,07
- zunanji navoj [mm]: M12 x 1,5
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Premer[mm]: 22,75
- Stanje: Novo
- Zev kljuca: 17
- Mera navoja: M12x1,25
- Dolzina [mm]: 57,15
- Pritrditev kolesa: Ploscati svitek
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Stanje: Novo
- Zev kljuca: 19
- Notranji navoj 1[mm]: M12 x 1,5
- Pritrditev kolesa: konusna celna povrsina F
- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Debelina[mm]: 31,0
- Teža [kg]: 0,050
- Stanje: Novo
- Visina glave sornika[ mm ]: 19
- Zev kljuca: 17
- Mera navoja: M14 x 1,5
- Pritrditev kolesa: kroglasta celna povrsina A/G
- dolzina vodnika pod glavo [mm]: 27
- Barva: črna
- Teža [kg]: 0,066
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Platisca: za jeklena platisca, za lahka metalna platisca
- Material: Jeklo
- Radij [mm]: 13
- Premer[mm]: 22
- Stanje: Novo
- Visina glave sornika[ mm ]: 26
- razred trdnosti: 10.9
- Zev kljuca: 17
- Mera navoja: M14 x 1,5
- Dolzina [mm]: 53,5, 54
- Dolzina navoja [mm]: 28
- Barva: črna
- Povrsina: pocinkan
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Platisca: za jeklena platisca, za lahka metalna platisca
- Material: Jeklo
- Premer[mm]: 22, 23
- Karakteristika: Kegel 60°
- Stanje: Novo
- Visina glave sornika[ mm ]: 21
- razred trdnosti: 10.9
- Zev kljuca: 17
- Mera navoja: M14 x 1,5
- Dolzina [mm]: 48,0
- Dolzina navoja [mm]: 27
- Vgradnja stran: spredaj in zadaj
- Teža [kg]: 0,062
- Povrsina: pocinkan
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Platisca: za lahka metalna platisca, za jeklena platisca
- Material: Jeklo
- Premer[mm]: 24, 23
- Karakteristika: Kugel R13
- Stanje: Novo
- Zev kljuca: 19
- Pritrditev kolesa: konusna celna povrsina F
- Mera navoja: M12 x 1,5
- Barva: srebrna
- Teža [kg]: 0,02
- Platisca: za jeklena platisca
- Material: Jeklo
- Visina[mm]: 16
- Stanje: Novo
- Zev kljuca: 19
- Pritrditev kolesa: konusna celna povrsina F
- Vgradnja stran: Zadnja prema, sprednja os
- Debelina[mm]: 31
- Kvaliteta/Razred: 10
- Povrsina: pokroman
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Teža [kg]: 0,060
- Upostevati servisne informacije
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s pokrovom
- Platisca: za lahka metalna platisca, za jeklena platisca
- Material: Jeklo
- Premer[mm]: 28
- Notranja mera navoja: M12 x 1,5
- Stanje: Novo
- Zev kljuca: 17
- Dolzina [mm]: 48
- Dolzina navoja [mm]: 27
- Pritrditev kolesa: kroglasta celna povrsina A/G
- dolzina vodnika pod glavo [mm]: 27
- Barva: srebrna
- Vgradnja stran: sprednja os, Zadnja prema
- Teža [kg]: 0,062
- Kvaliteta/Razred: 8.8
- Povrsina: pocinkan
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Upostevati servisne informacije
- Platisca: za lahka metalna platisca, za jeklena platisca
- Material: Jeklo
- Premer[mm]: 23
- Zunanja mera navoja: M14 x 1,5
- Stanje: Novo
- Visina glave sornika[ mm ]: 20
- Zev kljuca: 17
- Mera navoja: M14 x 1,5
- Pritrditev kolesa: kroglasta celna povrsina A/G
- dolzina vodnika pod glavo [mm]: 45
- Barva: srebrna
- Teža [kg]: 0,088
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Platisca: za lahka metalna platisca
- Material: Jeklo
- Radij [mm]: 14
- Premer[mm]: 23
- Stanje: Novo
- Visina glave sornika[ mm ]: 21
- Zev kljuca: 17
- Mera navoja: M12 x 1,5
- Pritrditev kolesa: kroglasta celna povrsina A/G
- dolzina vodnika pod glavo [mm]: 40
- Barva: srebrna
- Teža [kg]: 0,07
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Platisca: za lahka metalna platisca
- Material: Jeklo
- Radij [mm]: 12
- Premer[mm]: 22
- Stanje: Novo