Najdite avto Krmilje, obesa koles zadaj in spredaj:
Krmilje, obesa koles za vozilo
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Končnik stabilizatorja
- Pogonska gred
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Vijak kolesa
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Zgib, kardanska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Vlezajenje, telo osi
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Jedro osi
- Ohisje, diferencial
- Stabilizator, podvozje
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vilica
- MERCEDES-BENZ
- Vilica za Razred C
- Razred E
- Krmilje, obesa koles Razred B
- PEUGEOT
- Krmilje, obesa koles za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Krmilje, obesa koles
Prečno vodilo je potrebno za zagotavljanje premika središča kolesa v ravnini. Ta del je pravokoten na longidodinalno os in leži poleg vzdolžne osi. Pomembno je omeniti, da nobeno vzmetenje vozila ni končano brez tega dela. Pri najpogostejšem sistemu vzmetenja McPherson je prečno vodilo na prečni drog pritrjeno preko tihih blokov. Preko kroglastega sklepa je povezano s členkom kolesa. Ogrodje avtomobila s tako strukturo deluje kot zgornja roka, saj je pritrjen na blažilni opornik. Ta oblika je idealna za manjše avtomobile, a ni primerna za druge vrste avtomobilov.
Obstaja tudi vzmetenje z dvema prečnima vodiloma z dvema elementoma, ki imata na okvir, vrata ali telo pritrjeno gugalnico. Zasnova omogoča povezavo zunanjih koncev z uporabo krogličnih sklepov s krmilnim členkom ali premnikom. Večja, kot je razdalja med prečnimi vozili, manjša je sila, ki deluje na ročice in ležaje. Deli so manj obremenjeni s silo, zaradi česar je kinematika suspenzije natančnejša. Večtočkovno vzmetenje je uporabljeno v sprednjem in zadnjem vzmetenju. Za optimalno kinematiko koles ter za boljšo stabilnost so uporablljene štiri ročice ali pet ročic. Dve ročici sta potrebni za držanje kolesa, druge pa zagotavljajo potrebno kinematiko.
V tem primeru združevanje amortizerjev in vzmeti v oporniku ni potrebno. Prav tako je potrebno omeniti tako imenovane avtomobile z vse-kolesnim pogonom v katerih je večinoma uporabljeno večtočkovno neodvisno vzmetenje. Če morate prečno vodilo zamenjati je veliko bolje, da to storite v avtomobilski delavnici. Priporočamo, da potreben del naročite v naši spletni trgovini. Lahko naročite na primer amortizerje, vžigalne tuljave, vztrajnike. S spletnim naročilom poste prihranili čas in znatno količino denarja.
Kaj morate vedeti o zamenjavi vmetne ročice: življenjska doba, glavne okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Življenjska doba vmetne ročice je 60.000-80.000 prevoženih kilometrov. Nanjo precej vplivata tudi stanje cestne površine, na kateri se avto uporablja, in slog vožnja. Poleg obrabe lahko okvare sprednje in zadnje vzmetne ročice povzročijo tudi različne mehanske poškodbe (razpoke, zlomi) in deformacije.
Znaki okvare delov so cviljenje in trkanje med vožnjo po neravnem terenu. Pri zavijanju vozila se lahko slišni zvoki pokanja in klikanja s strani vzmetenja. Poleg tega so znaki okvare ročic: slabšanje oprijema na cesti pri vožnji v ravno smer. Na okvaro ročic (vzdolžnih ali prečnih) lahko kaže tudi neenakomerna obraba profilov pnevmatik in znatna zrahljanost volana.
Priporočeno je, da se komponente pregledajo na avtoservisu. Za to je potrebna dvižna platforma ali kanal. Del se temeljito pregleda za obstoj razpok ali deformacij ter se po potrebi zamenja. Ta postopek je bolje zaupati strokovnjakom, saj bo za to potrebno odstraniti določene druge dele, ki otežujejo dostop do enote.
Postopek zamenjave sprednje in zadnje zgornje ročice se nekoliko razlikuje od odstranitve in namestitve spodnjih ročic vzmetenja. V vsakem primeru je potrebno odstraniti kolesa (sprednje ali zadnje) in očistiti umazanijo z vzmetenja. Potem strokovnjak odvije pritrditve povezave stabilizatorja in odstrani zglobe. Pri odstranitvi zadnje spodnje ročice je potrebno odstraniti pritrdilne elemente opornika in osi. Za ddstranitev tako sprednje spodnje ročice (kot tudi zadnjega) specialist odklopi senzor ABS, če je potrebno.
Po tem je nepravilno komponento možno odstraniti. Novo ročico se namesti po postopku, ki je obraten odstranitvi. Po namestitvi dela strokovnjak preveri poravnanost koles in jih po potrebi prilagodi.
Pri zamenjavi delov ročic vzmetenja je priporočljivo upoštevati stanje zglobov, puš, amortizerjev in stabilizatorjev. Če je potrebno, jih zamenjajte skupaj z ročicami.
Najboljše predmeti: Krmilje, obesa koles levi in desni
- Vgradnja stran: zgoraj, spredaj, prva os desno
- Material: Aluminij
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 268
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z nosilnim-/vodilnim zgibom, z gumijsatim lezajem
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, zgoraj, spredaj
- Material: Aluminij
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 267,5
- Mere konusa [mm]: 16
- Premer pritrdilnih tock [mm]: 10,2
- Sirina[mm]: 40
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: obojestranski, prva os spodaj
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi, spodaj, spredaj
- Material: Aluminij
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 364,2
- Mere konusa [mm]: 16,20
- Korak konusa: 1/6
- zunanji navoj 2 [mm]: M12x1,5
- Teža [kg]: 1,146
- Stanje: Novo
- Material: jeklena plocevina
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z nosilnim-/vodilnim zgibom
- Razdalja med luknjami1/razdalja med luknjami 2: 258
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s sintetično mastjo
- Oblika volana: Trikraki upravljalni vzvod
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno, spodaj
- Material: jeklena plocevina
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Trikraki upravljalni vzvod (gosp.vozilo)
- Dolzina [mm]: 347
- Mere konusa [mm]: 15
- Korak konusa: 1/5
- Mera navoja: M12x1,5
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s krogelnimi zgibi
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, desno, zadaj
- Material: Jeklo
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 343
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lezajem
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, levo, spodaj, zadaj
- Material: jeklena litina
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 343
- zunanji navoj [mm]: M14 x 1,5 RHT M
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z gumijsatim lezajem
- Mera stožca 1 [mm]: 16,1
- Mera stožca 2 [mm]: 19,2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno
- Material: Aluminij
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 345,5
- Mere konusa [mm]: 16
- Korak konusa: 1:5
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s krogelnimi zgibi
- Sirina[mm]: 80
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: levo, spodaj, sprednja os
- Material: Jeklo
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 332
- Mere konusa [mm]: 15,3
- Notranji premer[mm]: 14,2
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno
- Material: Jeklo
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 332
- Mere konusa [mm]: 15,6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z gumijsatim lezajem
- Notranji premer2[mm]: 14,2
- Mera navoja: Without Ball Joint
- Stanje: Novo
- material podvozja: Aluminij
- Vgradnja stran: sprednja os, desno, spredaj
- Vrsta upravljalnega vzvoda: Precno vodilo
- Dolzina [mm]: 401
- Mere konusa [mm]: 16,2
- Mera navoja 1: M14X1,5
- Stanje: Novo