Najdite avto Končnik stabilizatorja zadaj in spredaj:
Končnik stabilizatorja za vozilo
- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Olje menjalnika
- Olje za avtomatski menjalnik
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Razsiritev osne razdalje
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Vijak kolesa
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Zgib, kardanska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Vlezajenje, telo osi
- Premnik,obesa koles
- Jedro osi
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
- Stabilizator, podvozje
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Drog/opornik, stabilizator
- BMW
- Končnik stabilizatorja Serija 3
- Končnik stabilizatorja Serija 5
- Drog/opornik, stabilizator Serija 1
- CITROËN
- Zglob stabilizatorja za C4
- BERLINGO
- C3
Podatki - Zglob stabilizatorja
Pri večini avtomobilov je na sprednje vzmetenje nameščen stabilizatorski bar. Izgleda kot nekoliko ukrivljena prečna jeklena palica, katere konec je običajno pritrjen neposredno na spodnjo kontrolno ročico. Kljub temu imajo nekateri avtomobili del, ki se imenuje nihajna opora - zagotavlja povezavo med stabilizatorjem in ročko vzmetenja. Če uporabimo tehnično besedišče; je stabilizatorski torzijski bar, ki preprečuje čezmerno nagibanje karoserije v ovinkih. To funkcijo izvaja z vrtenjem. Končni del je pritrjen na nevzmetene dele.
Če je stabilizator nemogoče popraviti z uporabo spone, je uporabljena nihajna opora. Stabilizator je v tem primeru nameščen nekoliko višje, da ne zmanjša odmika od tal. Nihajna opora je odgovorna za udobje v vožnji pri nizki hitrosti in počasnem zavijanju. Če na tem predelu ne slišite nobenega trkanja pomeni, da je vse v redu, a, če slišite trkanje, mora biti nihajna opora zamenjana. Rezervni del je v primeru poškodbe nujno zamenjati, saj drugače lahko vodi do resne nesreče. Poleg tega je nujno redno pregledovanje tega sestavnega dela avtomobila. Težava morda ne bo opazna med počasno vožnjo – v večini primerov postane očitna šele med ostrim zavijanjem.
Nov originalni del bo lastnikom avtomobilom prihranil kakršne koli težave pri nameščanju in zagotavljal dobro vožnjo. Če izberete analog prvotnega dela ne zagotavljamo, da bo nihajna opora dolgo obstojna. Nihče ne priporoča varčevanja pri nakupu kakovostnega rezervnega dela avtomobila, ne glede na to, ali potrebujete blažilec, zavorne kolute ali termostat. Če želite prihraniti pri kupovanju avtomobilskih delov, obiščite našo spletno trgovino in poiščite potreben del. Njegova cena bo mnogo nižja kot v drugih trgovinah, kakovost pa bo vseeno najboljša.
Kaj morate vedeti o zamenjavi stabilizacijskega droga: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Povprečna življenjska doba stabilizacijskega droga je 30 000 - 50 000 prevoženih kilometrov. Omejitev življenjske dobe komponente je odvisna od razmer na cesti, kjer se avtomobil uporablja, in individualnega načina vožnje.
Pogosto stabilizacijski drog potrebuje zamenjavo zaradi okvarjenih pritrdilnih elementov v obliki tečajev. Še en pogost vzrok za zamenjavo je okvara ohišja zatiča kroglastega zgloba, ki vodi k njegovemu zlomu in prostemu gibanju droga.
Pogosti znaki, ki kažejo na okvare sprednjega ali zadnjega stabilizacijskega droga so rožljanje med vožnjo prek ovir, povečano nagibanje karoserije pri zavijanju, poslabšanje sposobnosti zadrževanja na cesti, premikanje karoserije pri pospeševanju ali upočasnitvi.
Da bi sami izvedli diagnostiko prednjega ali zadnjega stabilizacijskega droga, poskušajte avtomobil zazibati sem in tja. Če so komponente uporabne, bo to težko narediti. Pri preverjanju, bodite pozorni na stanje protiprašne manšete: če na njej obstajajo razpoke ali druge poškodbe, obstaja nevarnost, da se bo drog verjetno zlomil, zaradi abrazivne obrabe. Za natančnejšo diagnostiko priporočamo, da se obrnete na servisno postajo, ker okvare stabilizacijskega droga niso vedno opazne s prostim očesom.
Da bi zamenjali komponento, morate avtomobil ustaviti s pomočjo parkirne zavore in ga namestiti na dvižno ploščad, nato polovico osi pritrditi z imbus ključem in odviti pritrdilne elemente s stabilizacijskega droga. Demontirajte okvarjeno komponento, očistite sedež, namestite nov stabilizacijski drog in sestavite vse v obratnem vrstnem redu.
Priporočljivo je zamenjati stabilizacijske drogove v parih na eni osi. Prav tako morate spremljati stanje puš in nosilcev stabilizatorja. Bolje je, da zamenjavo komponente zaupate strokovnjakom na servisni postaji, ker takšna dela zahtevajo posebne veščine.
Kako zamenjati povezave stabilizatorja?
Povezave stabilizatorja lahko zlahka zamenjate sami, če imate vsaj osnovna znanja. Postopek zamenjave sprednjih in zadnjih povezav stabilizatorja podoben. Koraki si sledijo, kot sledi:
- Zategnite ročico ročne zavore.
- Popustite kolesne vijake ali matice, ki pritrjujejo kolo.
- Dvignite ustrezno os avtomobila s pomočjo dvigalke.
- Odstranite kolesa.
- Postavite nosilce pod ročice koles ali pod karoserijo.
- Odstranite pritrdilne elemente povezav stabilizatorjev s pomočjo ustreznih orodij. Povezave so lahko pritrjene na stabilizatorje in druge dele vzmetenja s pomočjo gume, tečajev, navojnih povezav, kombinacijo puše in sklopa, itd.
- Namestite nove dele.
Po namestitvi komponent ni potrebno prilagajati kote poravnave koles. Če nimate ustreznih izkušenj in veščin, bo bolje, da pravilno zamenjavo prepustite strokovnjakom.
Katere povezave stabilizatorja je bolje izbrati?
Povezave stabilizatorja je bolje izbrati glede na tehnične zahteve avta in pogoje njegovega delovanja. Kovinske povezave stabilizatorja so na primer namenjene za težki tovor, vendar se lahko v vlažnem podnebju hitro pokvarijo zaradi korozije. Povezave stabilizatorjev iz polimernih materialov so bolj občutljive na mehanske poškodbe, tako da se lahko v primeru slabe kakovosti cest pokvarijo pogosteje kot kovinski. Da vam bodo komponente služile karseda dolgo, dajte prednost izdelkom znanih podjetij, kot so A.B.S., Delphi, Febi Bilstein, Fortune Line, Mapco, Metzger, Sasic, Meyle, Monroe, Ridex, Moog, Ruville, Stark Professional Line, Topran, Triscan, TRW, Vaico, Swag in drugi.
Kako preveriti delovanje povezav stabilizatorja?
- Povezave stabilizatorja lahko preverite na več načinov. Za začetek obrnite volan, kolikor je mogoče, nato primite povezavo stabilizatorja in jo poskusite tresti. Če čutite zrahljanost, morate komponento zamenjati. Ta metoda je primerna izključno za testiranje sprednjih povezav stabilizatorja. Za pregled zadnjih bo potrebno odstraiti kolesa.
- Na nekaterih vozilih je zaradi specifične zasnove dostop do mesta povezav stabilizatorja s strani blatnikov težek. V tem primeru je potrebno avto dvigniti, odstraniti kolo, po sproščenju pritrdilnih vijakov ali matice pa odviti zgornjo pritrditev povezav stabilizatorja in potresti mehanizem. Izrazito enostavno gibanje tečaja ali prevelik razmak med njegovimi komponentami kaže na okvaro dela. Delovanje pritrdilnih elementov je mogoče preveriti tako, da povezave s pomočjo stvari pri roki, kot je vzvod, pretresete.
Kaj so znaki okvare povezav stabilizatorja?
Okvaro povezav stabilizatorja je mogoče zaznati na podlagi številnih posrednih znakov. Najpogostejši med njimi so: trka na sprednji ali zadnji osi, ki se povečuje pri vožnji po nepravilnem terenu, zanašanje vozila, ko vozite z veliko hitrostjo, odstopanje od linije pri zavijanju, zibanje karoserije in čezmerno zibanje vozila pri zaviranju. Če opazite enega od teh znakov, preglejte povezave stabilizatorja: na njihovi površini ne sme biti rje in poškodb. Po tem preverite spoje povezav za zrahljanost. Če obstaja samo majheh razmak, je komponento potrebno zamenjati.
Najboljše predmeti: Končnik stabilizatorja zadaj levi
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 249
- Mera navoja 1: M10x1,25
- Mera navoja 2: M10x1,25
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s ključastim nastavkom
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 103,5
- Material: Umetna masa
- Mera navoja: M10×1,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 93,5
- Material: Jeklo
- zunanji navoj [mm]: M8 x 1,25
- Zev kljuca: 13
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 300
- Mera navoja: M12x1,5/M12x1,5
- Dinamika zaviranja/dinamika voznje: za vozila brez elektronsko regulacije vozne dinamike
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, obojestranski
- Drog/opornik: nihalni drog
- Dolzina [mm]: 280
- Mera navoja: M10x1,5
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s priborom
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 300
- Material: Kovina
- Mera navoja 1: M10x1,5
- Mera navoja 2: M10x1,5
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s ključastim nastavkom
- Stanje: Novo
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 275
- Material: Jeklo
- Mera navoja 1: M10x1,5
- Premer cevi [mm]: 8
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 335
- Mera navoja 1: M10x1.5
- Mera navoja 2: M10x1.5
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Premer 3[mm]: 11
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, obojestranski
- Drog/opornik: nihalni drog
- Dolzina [mm]: 360
- Material: Jeklo
- zunanji navoj [mm]: M12x1,25
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 95
- Mera navoja: M10x1.5
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s priborom
- Volan na levi strani/desnistrani: za volan na levi/desni strani
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 283,5
- Mera navoja 1: MM10X1,5R
- Stanje: Novo
- parna stevilka izdelka: VKDS 341002
- Drog/opornik: Koncnik
- Dolzina [mm]: 335
- Mera navoja 1: M12x1,5
- Mera navoja 2: M12x1,5
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s sintetično mastjo
- Premer cevi [mm]: 10
- Stanje: Novo