Najdite avto Pesto kolesa zadaj in spredaj:
Pesto kolesa za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Drog/opornik, stabilizator
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Zgib, kardanska gred
- Stabilizator, podvozje
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vijak kolesa
- Vlezajenje, stabilizator
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Vlezajenje, telo osi
- Jedro osi
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Pesto kolesa
-
RENAULT
- Pesto kolesa za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Pesto kolesa za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Pesto kolesa za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Pesto kolesa za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Pesto kolesa za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Pesto kolesa za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Pesto kolesa
Pesto je vrteči del vzmetenja. Če so kolesa poganjana, je to sestavni del prenosa pogona. Nanj so pritrjena kolesa in sprednje ter zadnje zavore. V pestu tako prednjih, kot zadnjih koles so uporabljene dvo-vrstični kontaktni kroglični ležaji z dvosmernim pečatom, ki mora imeti notranje izrezan obroč. Poleg tega je na ta del, preden je nameščen v tesnila in v votline ležajev, dodano mazilo. Ležajev ne smete regulirati, po določenem času njihovega delovanja pa je mazilo potrebno zamenjati.
Ker iztisnjenih ležajev ni mogoče ponovno uporabiti, jih ne smete odstraniti razen, če nujno potrebujejo zamenjavo. Prednji pesto kolesa je izdelan iz kromiranega jekla in ima tri luknje v prirobnici. Te so potrebne za namestitev orodja za odstranjevanje ležaja. Za zagotavljanje dodatne zaščite pred umazanijo, ki nenehno prihaja iz hitrostnih spojev, nudi tudi dodatno tesnjenje. Ta vrsta “blatnika” je tvorjena zaradi centrifugalnega učinka. Obraba sprednje peste, ki je navpična razdalja nasprotnega kolesa, je običajno razkrita po videzu ležajev.
V vsakem primeru se je s kakršno koli težavo nemogoče voziti. Če slišite stalno brnenje, ki se pojavi med povečanjem hitrosti in se ne spremeni, ko jo povečate ali pomanjšate, obstaja težava v ležajih peste. Zapomnite si, da te težave vodijo do pregrevanja čeljusti ter vrenja zavorne tekočine, kar vodi do okvare zavornega Sistema. V vsakem primeru je treba pokvarjeno pesto zamenjati in ne popraviti. Če želite kateri koli rezervni del kupiti, obiščite našo spletno trgovino.
Kaj morate vedeti o zamenjavi pesta kolesa: življenjska doba, glavne okvare in njihovi znaki, nasveti in triki
Povprečna življenjska doba pesta kolesa je 100.000-120.000 km. Sprednja pesta sta bolj nagnjena k obrabi kot zadnja. Tako se bo desni sprednji pesto pokvaril prej kot desni zadnji pesto, tudi če sta bila sočasno nameščena.
Pesto se zamenja konca življenjske dobe ali deformacije ohišja komponente, pa tudi zaradi razpok, ostružkov ali drugih poškodb na njem. Okvara ali obraba kolesnega ležaja je lahko prav tako razlog za zamenjavo.
Na prisotnost okvar kažejo hrup in vibracije s komponent med vožnjo. Hkrati so znaki okvare sprednjega ali zadnjega pesta neenakomerna obraba pnevmatik na eni osi in puščanje masti v bližini komponente.
Če želite sami preveriti pesto sprednjega ali zadnjega kolesa, morate avto namestiti na dvigalo ali ga dvigniti z dvigalko, nato prijeti kolo in ga poskusiti nežno zavrteti. S pokvarjenim pestom bo to zelo težko. Če med vrtenjem kolesa začutite zrahljanosti in se sliši hrup ležaja, to pomeni, da je pesto pokvarjen.
Če želite zamenjati desni ali levi pesto, se obrnite na avtoservis. Strokovnjaki odvijejo pritrdilne elemente ustreznega kolesa, dvignejo karoserijo na dvigalki, odstranijo kolo in odvijte matico pesta. Nato odstranite zavorno čeljust in odstranite zavorni disk. Po tem odvijte vijake, s katerimi je pesto pritrjen krmilni členek in odstranite komponento. Nato je na vrsti namestitev novega dela in sestavite sklop v obratnem vrstnem redu.
Najboljše predmeti: Pesto kolesa zadaj levi desni

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Notranji premer[mm]: 25
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez ABS senzprskega obroca
- Premer[mm]: 52
- Sirina[mm]: 37
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Visina1[mm]: 37
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez ABS senzprskega obroca
- Premer[mm]: 52
- Teža [kg]: 0,32
- Notranji premer2[mm]: 25
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, z obeh strani sprednje osi, z obe strani zadnje osi
- Notranji premer[mm]: 40
- Visina[mm]: 39,9
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez ABS senzprskega obroca
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z prikljucnim materialom
- Premer[mm]: 74
- Izvedba lezaja: kroglicni lezaj
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Notranji premer[mm]: 29
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z varnostnim obrocem, z matico
- Premer[mm]: 53
- Sirina[mm]: 37
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Notranji premer[mm]: 39
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem, z matico
- Premer[mm]: 72
- Sirina[mm]: 37
- Stevilo zob ABS obroca: 88
- Stanje: Novo

- Notranji premer[mm]: 30
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim magnetnim senzorskim obrocem, s kolesnim lezajem, z vijakom, s pokrovom za mast
- Mera navoja: M14x1,5
- Premer[mm]: 136,5
- Sirina[mm]: 68,2
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 112
- Moment privijanja [Nm]: 180
- vrtilni kot [°]: 180
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Visina1[mm]: 63,6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z ABS senzorskim obrocem
- Premer[mm]: 120
- Teža [kg]: 1,6
- Notranji premer2[mm]: 30
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Notranji premer[mm]: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim magnetnim senzorskim obrocem
- Premer[mm]: 120
- Sirina[mm]: 61,5
- Sirina2 [mm]: 63
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, levo, desno
- Notranji premer[mm]: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Premer[mm]: 131
- Sirina[mm]: 82
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Mera navoja: M12x1,25
- Premer[mm]: 80,00
- Razdalja izvrtin za pritrditev [mm]: 103
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Sirina2 [mm]: 40,60
- Prirobnica -? [mm]: 136
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 39,9
- Notranji premer2[mm]: 17,5, 29,0
- Sirina2 [mm]: 14,2
- Sirina 1 [mm: 13,9
- zunanji premr 2 [mm]: 50,3
- Stanje: Novo

- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Premer[mm]: 80
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Prirobnica -? [mm]: 136
- Stanje: Novo