Najdite avto Pesto kolesa zadaj in spredaj:
Pesto kolesa za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Komplet kolesnega lezaja
- Olje menjalnika
- Končnik stabilizatorja
- Pogonska gred
- Olje za avtomatski menjalnik
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Razsiritev osne razdalje
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Jedro osi
- Zgib, kardanska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Vijak kolesa
- Vlezajenje, telo osi
- Premnik,obesa koles
- Stabilizator, podvozje
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Pesto kolesa
-
MERCEDES-BENZ
- Pesto kolesa za Razred C
- Razred E
- Pesto kolesa Razred B
-
PEUGEOT
- Pesto kolesa za 308
- 206
- Pesto kolesa 207
-
CITROËN
- Pesto kolesa za C4
- BERLINGO
- C3
-
VOLVO
- Pesto kolesa za V60
- XC60
- S60
-
TOYOTA
- Pesto kolesa za YARIS
- RAV 4
- COROLLA
Podatki - Pesto kolesa
Pesto je vrteči del vzmetenja. Če so kolesa poganjana, je to sestavni del prenosa pogona. Nanj so pritrjena kolesa in sprednje ter zadnje zavore. V pestu tako prednjih, kot zadnjih koles so uporabljene dvo-vrstični kontaktni kroglični ležaji z dvosmernim pečatom, ki mora imeti notranje izrezan obroč. Poleg tega je na ta del, preden je nameščen v tesnila in v votline ležajev, dodano mazilo. Ležajev ne smete regulirati, po določenem času njihovega delovanja pa je mazilo potrebno zamenjati.
Ker iztisnjenih ležajev ni mogoče ponovno uporabiti, jih ne smete odstraniti razen, če nujno potrebujejo zamenjavo. Prednji pesto kolesa je izdelan iz kromiranega jekla in ima tri luknje v prirobnici. Te so potrebne za namestitev orodja za odstranjevanje ležaja. Za zagotavljanje dodatne zaščite pred umazanijo, ki nenehno prihaja iz hitrostnih spojev, nudi tudi dodatno tesnjenje. Ta vrsta “blatnika” je tvorjena zaradi centrifugalnega učinka. Obraba sprednje peste, ki je navpična razdalja nasprotnega kolesa, je običajno razkrita po videzu ležajev.
V vsakem primeru se je s kakršno koli težavo nemogoče voziti. Če slišite stalno brnenje, ki se pojavi med povečanjem hitrosti in se ne spremeni, ko jo povečate ali pomanjšate, obstaja težava v ležajih peste. Zapomnite si, da te težave vodijo do pregrevanja čeljusti ter vrenja zavorne tekočine, kar vodi do okvare zavornega Sistema. V vsakem primeru je treba pokvarjeno pesto zamenjati in ne popraviti. Če želite kateri koli rezervni del kupiti, obiščite našo spletno trgovino.
Kaj morate vedeti o zamenjavi pesta kolesa: življenjska doba, glavne okvare in njihovi znaki, nasveti in triki
Povprečna življenjska doba pesta kolesa je 100.000-120.000 km. Sprednja pesta sta bolj nagnjena k obrabi kot zadnja. Tako se bo desni sprednji pesto pokvaril prej kot desni zadnji pesto, tudi če sta bila sočasno nameščena.
Pesto se zamenja konca življenjske dobe ali deformacije ohišja komponente, pa tudi zaradi razpok, ostružkov ali drugih poškodb na njem. Okvara ali obraba kolesnega ležaja je lahko prav tako razlog za zamenjavo.
Na prisotnost okvar kažejo hrup in vibracije s komponent med vožnjo. Hkrati so znaki okvare sprednjega ali zadnjega pesta neenakomerna obraba pnevmatik na eni osi in puščanje masti v bližini komponente.
Če želite sami preveriti pesto sprednjega ali zadnjega kolesa, morate avto namestiti na dvigalo ali ga dvigniti z dvigalko, nato prijeti kolo in ga poskusiti nežno zavrteti. S pokvarjenim pestom bo to zelo težko. Če med vrtenjem kolesa začutite zrahljanosti in se sliši hrup ležaja, to pomeni, da je pesto pokvarjen.
Če želite zamenjati desni ali levi pesto, se obrnite na avtoservis. Strokovnjaki odvijejo pritrdilne elemente ustreznega kolesa, dvignejo karoserijo na dvigalki, odstranijo kolo in odvijte matico pesta. Nato odstranite zavorno čeljust in odstranite zavorni disk. Po tem odvijte vijake, s katerimi je pesto pritrjen krmilni členek in odstranite komponento. Nato je na vrsti namestitev novega dela in sestavite sklop v obratnem vrstnem redu.
Najboljše predmeti: Pesto kolesa zadaj levi desni

- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim ABS senzorjem
- Stevilo lukenj platisca: 5
- Premer prirobnice [mm]: 138,9
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: zadnja os levo, zadnja os desno
- Notranji premer[mm]: 29
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem za gred
- Premer[mm]: 50
- Sirina[mm]: 17,5
- Teža [kg]: 0,3
- Izvedba lezaja: stozcasti valjcni lezaj
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 47
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: Slika ustreza obsegu dostave, Sklop z zmanjšano montažno opremo
- Premer[mm]: 59,1
- Notranji premer2[mm]: 19,1, 31,8
- Sirina2 [mm]: 16,8
- Sirina 1 [mm: 16,6
- zunanji premr 2 [mm]: 45,2
- Stanje: Novo

- Notranji premer[mm]: 30
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: Slika ustreza obsegu dostave
- Premer[mm]: 136,5
- Sirina[mm]: 67,8
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Teža [kg]: 3,825
- Dolzina pakiranja [cm]: 14,5
- Sirina pakiranja [cm]: 14,5
- Visina pakiranja[cm]: 11,0
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s prirobnico
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Visina[mm]: 9
- Vgradnji premer [mm]: 52
- Material: jeklena plocevina
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obe strani zadnje osi
- Visina[mm]: 26
- Vgradnji premer [mm]: 40
- Material: jeklena plocevina
- Stanje: Novo

- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z integriranim magnetnim senzorskim obrocem
- Premer[mm]: 72
- Teža [kg]: 0,69
- Notranji premer2[mm]: 39
- Sirina 1 [mm: 37
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Teža [kg]: 1,51
- Stevilo zob ABS obroca: 96
- Dolzina pakiranja [cm]: 10,3
- Sirina pakiranja [cm]: 7,8
- Visina pakiranja[cm]: 7,8
- Stanje: Novo