Najdite avto Pogonska (kardanska) gred, gonila koles :
Pogonska (kardanska) gred, gonila koles za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Drog/opornik, stabilizator
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Zgib, kardanska gred
- Stabilizator, podvozje
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vijak kolesa
- Vlezajenje, stabilizator
- Vlezajenje, telo osi
- Jedro osi
- Premnik,obesa koles
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
Pogonska gred je najbolj nenadomestljiv del vseh koles ali zadnjih koles avtomobila. Naloga pogonske gredi je prenos navora z ene enote do druge, zato je pri proizvodnji pogonske gredi in pogonskega zobnika potrebno upoštevati vse razmere njegovega delovanja. Zasnova pogonske gredi obsega dva tečaja, ki sta medsebojno povezana s premično obrobno povezavo. Pogonske gredi in pogonski zobniki pogosto postanejo neuravnovešeni, kar je razmeroma nevaren fenomen, ki vpliva na vse vrtljive mehanizme ter prenos pogona.
Za prvi znak neuravnovešenosti veljajo povečane vibracije, ki se lahko še povečajo ali zmanjšajo in lahko povzročijo dodatno obremenitev prenosnega dela, ki je povezan s pogonsko gredjo, kar lahko zmanjša njeno življenjsko dobo. Dela, ki se lahko najbolj obrabita sta ležajna prirobnica in spremenljiva prestava. Glavni razlogi neravnovesja: nenatančnost proizvodnje nekaterih delov pogonske gredi, raznolikost med materiali delov, neenotna gostota, prisotnost vrzeli v sklepih nekaterih delov in njihova montažna neusklajenost, netočno usklajevanje vijačnih delov, deformacije gredi zaradi mehanske in toplotne obdelave itd.
Če morate pogonsko gred zamenjati, časa ne zapravljajte v trgovinah in servisnih centrih; ne le, da boste izgubili svoj čas, a tudi denar. Bolje je, da obiščete našo spletno trgovino, kjer strankam nudimo široko paleto nadomestnih delov za vse znamke avtomobila. Potreben del naročite po dostopni ceni in prepričali se bomo, da bo dostava izvedene v najkrajšem možnem času. Poleg pogonskih gredi nudimo tudi druge avtomobilske dele, kot so na primer odmična gred, vztrajniki itd.
Kaj morate vedeti o zamenjavi pogonske gredi: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Proizvajalci ne omejujejo življenjske dobe pogonske gredi z določenimi pogoji. Komponento se zamenja po potrebi.
Okvare komponente so njena deformacija, neravnovesje, ohlapnost pritrdilnih elementov in tudi abrazivna obraba, korozija ter mehanske poškodbe križa kardana, gibljivih ploskev, ležaja, puše.
Da pogonska gred potrebuje diagnostiko, lahko ugotovite zaradi vibriranja med delovanjem motorja, zaradi madežev puščanja olja na mestih povezave menjalnika in prednjega dela pogonske gredi, po rožljanju pri menjavi prestav. Včasih se rožljajoč zvok pojavi tudi ob pritisku pedala za plin.
Precizna diagnostika stanja komponente se izvaja na servisni postaji, z uporabo visokotehnološke opreme. Poleg tega se pogonsko gred pregleda tako, da se avtomobil postavi na dvižno platformo. Na potrebo po zamenjavi komponente kažejo deformacije, vdolbine, poškodovani ali obrabljeni zglobni ležaji pogonske gredi, prosto gibanje križev kardana in centralnega (visečega) ležaja.
Zmenjavo zadnje pogonske gredi se izvaja le v pogojih avtoservisa, saj namestitev novega dela pogosto zahteva zapleteno nastavitev ravnovesja. Na servisni postaji se avtomobil namesti na dvižno ploščad ali nad servisni jašek. Potem označijo lokacijo elementov glede enega do drugega in lokacijo prirobnice zadnjega križa kardana glede na prirobnico zobnika končnega prestavnega razmerja. Potem odvijte matice, ki pritrjujejo gred na prirobnico osi in matice držala gumijaste blazine sredinskega ležaja, nato pa se gred odstrani z obodnic menjalnika. Nameščena je nova komponenta in izvedena je montaža. Na podoben način se izvede zamenjava prednje pogonske gredi.
Najboljše predmeti: Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- vecdelni: dvodelni
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z drzalnim okvirjem
- Dolzina preko vsega [mm]: 1649
- Stevilo zob 1: 25
- Premer krozne luknje -?2 [mm]: 86
- Vrtina, premer valja -Ø 2 [mm]: 8,1
- Stevilo lukenj 2: 6
- Cev -Ø [mm]: 70
- zunanji premr 2 [mm]: 99,73
- Novi del
- Premer[mm]: 91,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 738
- tovarniżka żevilka: NWN-BM-001
- Neto teža [g]: 3780
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 730
- tovarniżka żevilka: NWN-BM-004
- Neto teža [g]: 3640
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 763
- zunanji premr 2 [mm]: 101,8
- Premer krozne luknje -Ø 1[mm]: 86
- Premer krozne luknje -?2 [mm]: 86
- Premer 1 [mm]: 100
- Premer 2[mm]: 100
- Premer[mm]: 102
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 733
- tovarniżka żevilka: NWN-BM-010
- Neto teža [g]: 2000
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Prednja stran vozila
- Dolzina [mm]: 640
- Premer pesta1 [mm]: 65
- Premer pesta2 [mm]: 65
- tovarniżka żevilka: NWN-NS-016
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 787
- tovarniżka żevilka: NWN-NS-006
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spredaj
- Dolzina [mm]: 709
- tovarniżka żevilka: NWN-BM-000
- Neto teža [g]: 3640
- Stanje: Novo
- vecdelni: dvodelni
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z drzalnim okvirjem
- Dolzina preko vsega [mm]: 1730
- Premer krozne luknje -Ø 1[mm]: 74,00
- Vrtina, premer valja -Ø 1 [mm: 8,20
- Stevilo lukenj 1: 6
- Premer krozne luknje -?2 [mm]: 74,00
- Vrtina, premer valja -Ø 2 [mm]: 8,20
- Stevilo lukenj 2: 6
- Cev -Ø [mm]: 75,00
- zunanji premr 2 [mm]: 86,70
- Novi del
- Premer[mm]: 86,70
- Stanje: Novo