Nosilni zgib/vodilni zgib za vozilo

Originalni Nosilni zgib/vodilni zgib online ugodno

Podatki - Nosilni zgib/vodilni zgib

Zglob je odstranljiv del pri koncu vilice pred začetkom kolesa. Sestavljen je iz klina, kroglice in zaščitnega ovoja. Tovrstna konstrukcija zagotavlja udobje temu delu. V kolikor vozimo vozilo v navadnih pogojih in lastnik vozi previdno lahko ti zglobi služijo vozilu dolgo časa. Lastnik bi moral tudi razmišljati o stanju pokrovov tečajev, ki pogosto spustijo umazanijo skozi in jih je potrebno zamenjati v kolikor opazimo majhno razpoko na njih.

Kako veste, če zglob ni uredu? Zelo preprosto in sicer ob vožnji zaslišite klikajoč zvok. Poleg tega slišimo tudi neprijeten zvok ob vrtenju sprednjih koles. Zlomljeni deli so tudi zaznavni po prepoznavnih zvokih izpod vozila in močnimi vibracijami. V kolikor sledite navodilom proizvajalca avtomobila, lahko ti zglobi zdržijo do 60.000 kilometrov. Če pa vaša vožnja vsebuje sunkovite zavoje, pospeševanja na slabih cestiščih ali če vaš avto drsi npr. v blatu, snegu potem ste lahko prepričani, da se je življenska doba zgloba zmanjšala.

Mimogrede nepravilna raba vozila vodi do poslabšanja delovanja drugih delov vozila, ne samo zglobov. Istočasno pa ima vsak lastnik vozila pravico do ravnanja z vozilom kakor sam hoče vendar mora biti v tem primeru pripravljen na pogosto menjavo delov. Da se izognete porabi veliko denarja za dele vašega avtomobila lahko uporabite našo spletno trgovino, ki ponuja veliko izbiro originalnih rezervnih delov po ugodnih cenah. Če potrebujete vodno pumpo, cilinder ali podoben del ga lahko vedno najdete po ugodni ceni v naši spletni trgovini.

Kaj morate vedeti o zamenjavi kroglastega zgloba: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila

Življenjska doba kroglastega zgloba lahko doseže 100 000 - 120 000 prevoženih kilometrov, toda če se avtomobil uporablja v terenskih pogojih, se lahko življenjska doba komponente znatno skrajša.

Prednji in zadnji kroglasti zglobi izgubijo svojo operativnost kot posledico konca življenjske dobe, abrazivne obrabe, sušenja mazivnega materiala.

Pride lahko tudi do zloma kroglastega zgloba.

Na potrebo po diagnostiki komponente nakazuje trkanje v vzmetenju med vožnjo po grobi cesti ali vožnji prek ovir, kot tudi nihanje kolesa z ene strani na drugo. Neenakomerna obraba pnevmatik, cviljenje ob obračanju volana, sta lahko tudi znaka okvare kroglastih zglobov.

Diagnostiko okvare komponente se opravi na servisni postaji, s pomočjo posebnega stojala in dvižne opreme. Če želite zamenjati komponento, se morate prav tako obrniti na servisno postajo. Strokovnjaki bodo dvignili avtomobil, demontirali kolo, odvili pritrdilno matico kroglastega zgloba krmilnega členka. Včasih je treba odviti pritrditve povezave stabilizacijskega droga in ga odklopiti od spodnje roke. Nato se namesti novo komponento in izvede montaža. Spodnji in zgornji kroglasti zglob se zamenja skupaj.

Naše stranke vprašati

Kako lahko sami zamenjate kroglični zglob?

Lastnoročne zamenjave krogličnega zgloba ne priporočamo. Bolje je, da zamenjavo komponent izvedete s pomočjo posebne opreme. Za iztiskanje in vtiskanje krogličnih zglobov boste potrebovali orodje za odstranjevanje ali prešo, za odstranitev krogličnega zatiča iz nosilca krmilnega členka pa se včasih uporablja poseben klinasti blok. Demontažo komponent brez orodja za odstranjevanje, s pomočjo materialov pri roki, je prepovedano izvajati, saj lahko poškodujete ohišje v roki ali tulcu zgloba. Po namestitvi novih delov, bo morda potrebna nastavitev kota poravnave koles. Priporočamo, da krogelne zglobe zamenjate v kompletu na celotni osi: na primer, če je v okvari prednji spodnji zglob - je priporočljivo zamenjati vse zglobe prednje osi: spodnje in zgornje, če so prisotni. Zamenjati je potrebno tudi protiprašne manšete krogličnih zglobov.

Kako pregledati kroglični zglob?

Za pregled krogličnega zgloba boste potrebovali dvižno ploščad ali dvigalko. Za pregled spodnjega krogličnega zgloba morate dvigniti ustrezno os vozila, nastaviti podstavek pod ohišje zgloba in rahlo dvigniti avtomobil navzdol, da obremenite del. Kolo naj ostane v visečem položaju in se lahko prosto vrti. Pomočnika zaprosite, naj med opravljanjem pregleda počasi vrti volan v obe smeri, saj je mogoče okvaro zaznati le v določenem položaju kolesa. Zagrabite zgornji in spodnji del kolesa in ga poskusite zanihati. Prisotnost prostega premikanja kaže na morebitno okvaro krogličnega zgloba, lahko pa kaže tudi na okvaro ležaja pesta ali puše roke. Da bi natančneje ocenili stanje komponente, med krmilni členek in roko vstavite pregrado ter pritisnite ročaj. Uporaben del mora imeti prosto gibanje. Zgornji zglob lahko preverite brez dvižne ploščadi. Če želite to storiti, najprej poskusite kolo zanihati z izklopljenim zavornim mehanizmom, nato pa - z aktiviranim. Na demontiranem zglobu lahko preverite lahkotnost vrtenja zatiča: ne sme se preveč zlahka vrteti.

Katere kroglične zglobe je bolje namestiti?

Bolje je, da na svojem avtomobilu namestite zglobe znanih podjetij. Njihova proizvodnja se preizkuša s številnimi testi, zato so znani po visoki kakovosti in služijo dolga leta. Najboljši proizvajalci krogličnih zglobov so danes Delphi, Mapco, Meyle, Ruville, Sidem, Lemförder, Stark Professional Line, TRW, Triscan, Febi Bilstein, Sasic, Ridex, Swag, ABS, Metzger, Vaico, NK in druga podjetja. Nadomestne dele teh blagovnih znamk lahko vedno kupite v naši spletni trgovini, po dobičkonosni ceni.

Kateri znaki kažejo na okvare krogličnega zgloba?

Na okvare krogličnega zgloba običajno nakazujejo takšni znaki:

  • opletanje kolesa;
  • neenakomerna obraba pnevmatik;
  • okrnjena poravnava kotov koles;
  • trkanje krogličnega zgloba, ki se sliši pri zavijanju;
  • povečanje sile, ki je potrebna za vrtenje volana;
  • nagibanje vozila od zastavljene poti in klikanje v vzmetenju med zaviranjem.

O tem, kako opredeliti okvaro dela, lahko izveste v našem odgovoru na vprašanje glede pregleda krogličnega zgloba. Pregled se izvaja v pogojih servisne postaje, s pomočjo posebnega diagnostičnega stojala.

Nosilni zgib/vodilni zgib poceni: Najboljši rezervni deli

Nosilni zgib / vodilni zgib spodaj, prva os desno, s pritrdilnim materialom (RIDEX, 2462S0042) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | RIDEX 2462S0042 Šifra artikla: 2462S0042
RIDEX Nosilni zgib / vodilni zgib 2462S0042
11,99 €
9,23 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran spodaj, prva os desno
  • Mere konusa [mm] 15.4
  • Korak konusa 1/5
  • Mera navoja 1 MM12X1.5R
  • dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2 s pritrdilnim materialom
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib sprednja os, spodaj, levo (RIDEX, 2462S0009) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | RIDEX 2462S0009 Šifra artikla: 2462S0009
RIDEX Nosilni zgib / vodilni zgib 2462S0009
8,99 €
6,92 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran sprednja os, spodaj, levo
  • Debelina[mm] 18
  • Premer prirobnicne odprtine [mm] 8,55
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib spredaj (RIDEX, 2462S0004) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | RIDEX 2462S0004 Šifra artikla: 2462S0004
RIDEX Nosilni zgib / vodilni zgib 2462S0004
10,99 €
8,46 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran spredaj
  • Mere konusa [mm] 12,7
  • Mera navoja M12X1.75 RHT
  • Premer[mm] 38,3
  • Teza [kg] 0,48
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib z obeh strani sprednje osi, spodaj (RIDEX, 2462S0005) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | RIDEX 2462S0005 Šifra artikla: 2462S0005
RIDEX Nosilni zgib / vodilni zgib 2462S0005
9,99 €
7,69 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran z obeh strani sprednje osi, spodaj
  • Mere konusa [mm] 15,7, 16
  • zunanji navoj 2 [mm] M 14x1,5
  • zunanji navoj 1 [mm] M 14x1,5
  • Material jeklo
  • Teza [g] 450
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib Espace sprednja os za jeklena platisca (A.B.S., 220406) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | A.B.S. 220406 Šifra artikla: 220406
A.B.S. Nosilni zgib / vodilni zgib 220406
9,99 €
7,69 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mere konusa [mm] 18,0
  • Mera navoja M16X1.5 RHT
  • Teza [kg] 0,76
  • Premer pritrdilnih tock [mm] 10,00
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib Rocni menjalnik sprednja os (A.B.S., 220230) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | A.B.S. 220230 Šifra artikla: 220230
A.B.S. Nosilni zgib / vodilni zgib 220230
8,99 €
6,92 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mere konusa [mm] 16,0
  • Mera navoja M10
  • Teza [kg] 0,54
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib zunaj, prva os desno, Sprednja os levo, 49mm, MEYLE-HD Quality (MEYLE, 316 010 0003/HD) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | MEYLE 316 010 0003/HD Šifra artikla: 316 010 0003/HD
MEYLE Nosilni zgib / vodilni zgib 316 010 0003/HD
21,99 €
16,93 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • dopolnilna informacija MEYLE-HD Quality
  • Vgradnja stran zunaj, prva os desno, Sprednja os levo
  • Mera navoja M12x1,5
  • Premer[mm] 49
  • Visina[mm] 76
  • Ojacana izvedba
  • Vrsta registracije s TÜV certifikatom
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib z obeh strani sprednje osi za vozila z ojacanimi blazilniki za vozila z ojacanim podvozjem (SKF, VKDS 311017) -23%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | SKF VKDS 311017 Šifra artikla: VKDS 311017
SKF Nosilni zgib / vodilni zgib VKDS 311017
14,99 €
11,54 €
vklju. 22% DDV, Dostava
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Nosilni zgib/vodilni zgib
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Nosilni zgib/vodilni zgib
Master Card Nosilni zgib/vodilni zgib
American Express

* Popust se lahko poveča, zmanjša ali se popolnoma konča po preteku. Popust velja le za izbrane izdelke.