Podatki - Nosilni zgib/vodilni zgib

Zglob je odstranljiv del pri koncu vilice pred začetkom kolesa. Sestavljen je iz klina, kroglice in zaščitnega ovoja. Tovrstna konstrukcija zagotavlja udobje temu delu. V kolikor vozimo vozilo v navadnih pogojih in lastnik vozi previdno lahko ti zglobi služijo vozilu dolgo časa. Lastnik bi moral tudi razmišljati o stanju pokrovov tečajev, ki pogosto spustijo umazanijo skozi in jih je potrebno zamenjati v kolikor opazimo majhno razpoko na njih.

Kako veste, če zglob ni uredu? Zelo preprosto in sicer ob vožnji zaslišite klikajoč zvok. Poleg tega slišimo tudi neprijeten zvok ob vrtenju sprednjih koles. Zlomljeni deli so tudi zaznavni po prepoznavnih zvokih izpod vozila in močnimi vibracijami. V kolikor sledite navodilom proizvajalca avtomobila, lahko ti zglobi zdržijo do 60.000 kilometrov. Če pa vaša vožnja vsebuje sunkovite zavoje, pospeševanja na slabih cestiščih ali če vaš avto drsi npr. v blatu, snegu potem ste lahko prepričani, da se je življenska doba zgloba zmanjšala.

Mimogrede nepravilna raba vozila vodi do poslabšanja delovanja drugih delov vozila, ne samo zglobov. Istočasno pa ima vsak lastnik vozila pravico do ravnanja z vozilom kakor sam hoče vendar mora biti v tem primeru pripravljen na pogosto menjavo delov. Da se izognete porabi veliko denarja za dele vašega avtomobila lahko uporabite našo spletno trgovino, ki ponuja veliko izbiro originalnih rezervnih delov po ugodnih cenah. Če potrebujete vodno pumpo, cilinder ali podoben del ga lahko vedno najdete po ugodni ceni v naši spletni trgovini.

Kaj morate vedeti o zamenjavi kroglastega zgloba: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila

Življenjska doba kroglastega zgloba lahko doseže 100 000 - 120 000 prevoženih kilometrov, toda če se avtomobil uporablja v terenskih pogojih, se lahko življenjska doba komponente znatno skrajša.

Prednji in zadnji kroglasti zglobi izgubijo svojo operativnost kot posledico konca življenjske dobe, abrazivne obrabe, sušenja mazivnega materiala.

Pride lahko tudi do zloma kroglastega zgloba.

Na potrebo po diagnostiki komponente nakazuje trkanje v vzmetenju med vožnjo po grobi cesti ali vožnji prek ovir, kot tudi nihanje kolesa z ene strani na drugo. Neenakomerna obraba pnevmatik, cviljenje ob obračanju volana, sta lahko tudi znaka okvare kroglastih zglobov.

Diagnostiko okvare komponente se opravi na servisni postaji, s pomočjo posebnega stojala in dvižne opreme. Če želite zamenjati komponento, se morate prav tako obrniti na servisno postajo. Strokovnjaki bodo dvignili avtomobil, demontirali kolo, odvili pritrdilno matico kroglastega zgloba krmilnega členka. Včasih je treba odviti pritrditve povezave stabilizacijskega droga in ga odklopiti od spodnje roke. Nato se namesti novo komponento in izvede montaža. Spodnji in zgornji kroglasti zglob se zamenja skupaj.

Naše stranke vprašati

Kako lahko sami zamenjate kroglični zglob?

Lastnoročne zamenjave krogličnega zgloba ne priporočamo. Bolje je, da zamenjavo komponent izvedete s pomočjo posebne opreme. Za iztiskanje in vtiskanje krogličnih zglobov boste potrebovali orodje za odstranjevanje ali prešo, za odstranitev krogličnega zatiča iz nosilca krmilnega členka pa se včasih uporablja poseben klinasti blok. Demontažo komponent brez orodja za odstranjevanje, s pomočjo materialov pri roki, je prepovedano izvajati, saj lahko poškodujete ohišje v roki ali tulcu zgloba. Po namestitvi novih delov, bo morda potrebna nastavitev kota poravnave koles. Priporočamo, da krogelne zglobe zamenjate v kompletu na celotni osi: na primer, če je v okvari prednji spodnji zglob - je priporočljivo zamenjati vse zglobe prednje osi: spodnje in zgornje, če so prisotni. Zamenjati je potrebno tudi protiprašne manšete krogličnih zglobov.

Kako pregledati kroglični zglob?

Za pregled krogličnega zgloba boste potrebovali dvižno ploščad ali dvigalko. Za pregled spodnjega krogličnega zgloba morate dvigniti ustrezno os vozila, nastaviti podstavek pod ohišje zgloba in rahlo dvigniti avtomobil navzdol, da obremenite del. Kolo naj ostane v visečem položaju in se lahko prosto vrti. Pomočnika zaprosite, naj med opravljanjem pregleda počasi vrti volan v obe smeri, saj je mogoče okvaro zaznati le v določenem položaju kolesa. Zagrabite zgornji in spodnji del kolesa in ga poskusite zanihati. Prisotnost prostega premikanja kaže na morebitno okvaro krogličnega zgloba, lahko pa kaže tudi na okvaro ležaja pesta ali puše roke. Da bi natančneje ocenili stanje komponente, med krmilni členek in roko vstavite pregrado ter pritisnite ročaj. Uporaben del mora imeti prosto gibanje. Zgornji zglob lahko preverite brez dvižne ploščadi. Če želite to storiti, najprej poskusite kolo zanihati z izklopljenim zavornim mehanizmom, nato pa - z aktiviranim. Na demontiranem zglobu lahko preverite lahkotnost vrtenja zatiča: ne sme se preveč zlahka vrteti.

Katere kroglične zglobe je bolje namestiti?

Bolje je, da na svojem avtomobilu namestite zglobe znanih podjetij. Njihova proizvodnja se preizkuša s številnimi testi, zato so znani po visoki kakovosti in služijo dolga leta. Najboljši proizvajalci krogličnih zglobov so danes Delphi, Mapco, Meyle, Ruville, Sidem, Lemförder, Stark Professional Line, TRW, Triscan, Febi Bilstein, Sasic, Ridex, Swag, ABS, Metzger, Vaico, NK in druga podjetja. Nadomestne dele teh blagovnih znamk lahko vedno kupite v naši spletni trgovini, po dobičkonosni ceni.

Kateri znaki kažejo na okvare krogličnega zgloba?

Na okvare krogličnega zgloba običajno nakazujejo takšni znaki:

  • opletanje kolesa;
  • neenakomerna obraba pnevmatik;
  • okrnjena poravnava kotov koles;
  • trkanje krogličnega zgloba, ki se sliši pri zavijanju;
  • povečanje sile, ki je potrebna za vrtenje volana;
  • nagibanje vozila od zastavljene poti in klikanje v vzmetenju med zaviranjem.

O tem, kako opredeliti okvaro dela, lahko izveste v našem odgovoru na vprašanje glede pregleda krogličnega zgloba. Pregled se izvaja v pogojih servisne postaje, s pomočjo posebnega diagnostičnega stojala.

Nosilni zgib/vodilni zgib poceni: Najboljši rezervni deli

Nosilni zgib / vodilni zgib z obeh strani sprednje osi, spodaj (RIDEX, 2462S0010) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | RIDEX 2462S0010 Šifra artikla: 2462S0010
RIDEX Nosilni zgib / vodilni zgib 2462S0010
19,49 €
15,40 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran z obeh strani sprednje osi, spodaj
  • Notranji premer[mm] 27
  • Material jeklo
  • Teza [g] 600
  • Notranji navoj 1[mm] M 10X1,5
  • Notranji navoj 2[mm] M 14X1,5
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib sprednja os, spodaj, obojestranski, s priborom (RIDEX, 2462S0007) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | RIDEX 2462S0007 Šifra artikla: 2462S0007
RIDEX Nosilni zgib / vodilni zgib 2462S0007
11,49 €
9,08 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran sprednja os, spodaj, obojestranski
  • Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija s priborom
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib MCPHERSON SUSP. sprednja os Kitajska (A.B.S., 220363) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | A.B.S. 220363 Šifra artikla: 220363
A.B.S. Nosilni zgib / vodilni zgib 220363
10,49 €
8,29 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mere konusa [mm] 15,7
  • Mera navoja M14X1.5 RHT
  • Teza [kg] 0,36
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib 38,2mm (FAG, 825 0168 10) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | FAG 825 0168 10 Šifra artikla: 825 0168 10
FAG Nosilni zgib / vodilni zgib 825 0168 10
11,99 €
9,47 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Premer[mm] 38,2
  • Vrsta montaze vtisnjen
  • Sornik -? [mm 18
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib sprednja os za vozila z ojacanim podvozjem (A.B.S., 220418) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | A.B.S. 220418 Šifra artikla: 220418
A.B.S. Nosilni zgib / vodilni zgib 220418
10,99 €
8,68 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mere konusa [mm] 18,0
  • Teza [kg] 0,52
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Nosilni zgib / vodilni zgib z obeh strani sprednje osi (SKF, VKDS 318010) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | SKF VKDS 318010 Šifra artikla: VKDS 318010
SKF Nosilni zgib / vodilni zgib VKDS 318010
9,99 €
7,89 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Nosilni zgib / vodilni zgib 16,0mm, z prikljucnim materialom, z obeh strani sprednje osi, spodaj, CST222 (FEBI BILSTEIN, 10640) -21%
Originalni Nosilni zgib / vodilni zgib | FEBI BILSTEIN 10640 Šifra artikla: 10640
FEBI BILSTEIN Nosilni zgib / vodilni zgib 10640
11,49 €
9,08 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • dopolnilna informacija CST222
  • Vgradnja stran z obeh strani sprednje osi, spodaj
  • Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija z prikljucnim materialom
  • Premer[mm] 16,0
  • Teza [kg] 0,390
  • Notranji premer[mm] 10,0
  • Upostevati servisne informacije
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Privojni vijak, Nosilni-vodilni sklep (SASIC, 5223433) -21%
Originalni Privojni vijak, Nosilni-vodilni sklep | SASIC 5223433 Šifra artikla: 5223433
SASIC Privojni vijak, Nosilni-vodilni sklep 5223433
1,99 €
1,57 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mera navoja M10x1,5
  • Dolzina sornika [mm] 58
  • za OE-stevilko(st. prve vgradnje) 352243
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Nosilni zgib/vodilni zgib
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Nosilni zgib/vodilni zgib
Master Card Nosilni zgib/vodilni zgib
American Express