Najdite avto Nosilni zgib/vodilni zgib :
Nosilni zgib/vodilni zgib za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Drog/opornik, stabilizator
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Olje za avtomatski menjalnik
- Zgib, kardanska gred
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vlezajenje, stabilizator
- Vijak kolesa
- Stabilizator, podvozje
- Vlezajenje, telo osi
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Jedro osi
- Premnik,obesa koles
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Nosilni zgib/vodilni zgib
-
MERCEDES-BENZ
- Nosilni zgib/vodilni zgib za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
PEUGEOT
- Nosilni zgib/vodilni zgib za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Nosilni zgib/vodilni zgib
Zglob je odstranljiv del pri koncu vilice pred začetkom kolesa. Sestavljen je iz klina, kroglice in zaščitnega ovoja. Tovrstna konstrukcija zagotavlja udobje temu delu. V kolikor vozimo vozilo v navadnih pogojih in lastnik vozi previdno lahko ti zglobi služijo vozilu dolgo časa. Lastnik bi moral tudi razmišljati o stanju pokrovov tečajev, ki pogosto spustijo umazanijo skozi in jih je potrebno zamenjati v kolikor opazimo majhno razpoko na njih.
Kako veste, če zglob ni uredu? Zelo preprosto in sicer ob vožnji zaslišite klikajoč zvok. Poleg tega slišimo tudi neprijeten zvok ob vrtenju sprednjih koles. Zlomljeni deli so tudi zaznavni po prepoznavnih zvokih izpod vozila in močnimi vibracijami. V kolikor sledite navodilom proizvajalca avtomobila, lahko ti zglobi zdržijo do 60.000 kilometrov. Če pa vaša vožnja vsebuje sunkovite zavoje, pospeševanja na slabih cestiščih ali če vaš avto drsi npr. v blatu, snegu potem ste lahko prepričani, da se je življenska doba zgloba zmanjšala.
Mimogrede nepravilna raba vozila vodi do poslabšanja delovanja drugih delov vozila, ne samo zglobov. Istočasno pa ima vsak lastnik vozila pravico do ravnanja z vozilom kakor sam hoče vendar mora biti v tem primeru pripravljen na pogosto menjavo delov. Da se izognete porabi veliko denarja za dele vašega avtomobila lahko uporabite našo spletno trgovino, ki ponuja veliko izbiro originalnih rezervnih delov po ugodnih cenah. Če potrebujete vodno pumpo, cilinder ali podoben del ga lahko vedno najdete po ugodni ceni v naši spletni trgovini.
Kaj morate vedeti o zamenjavi kroglastega zgloba: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Življenjska doba kroglastega zgloba lahko doseže 100 000 - 120 000 prevoženih kilometrov, toda če se avtomobil uporablja v terenskih pogojih, se lahko življenjska doba komponente znatno skrajša.
Prednji in zadnji kroglasti zglobi izgubijo svojo operativnost kot posledico konca življenjske dobe, abrazivne obrabe, sušenja mazivnega materiala. Pride lahko tudi do zloma kroglastega zgloba.
Na potrebo po diagnostiki komponente nakazuje trkanje v vzmetenju med vožnjo po grobi cesti ali vožnji prek ovir, kot tudi nihanje kolesa z ene strani na drugo. Neenakomerna obraba pnevmatik, cviljenje ob obračanju volana, sta lahko tudi znaka okvare kroglastih zglobov.
Diagnostiko okvare komponente se opravi na servisni postaji, s pomočjo posebnega stojala in dvižne opreme. Če želite zamenjati komponento, se morate prav tako obrniti na servisno postajo. Strokovnjaki bodo dvignili avtomobil, demontirali kolo, odvili pritrdilno matico kroglastega zgloba krmilnega členka. Včasih je treba odviti pritrditve povezave stabilizacijskega droga in ga odklopiti od spodnje roke. Nato se namesti novo komponento in izvede montaža. Spodnji in zgornji kroglasti zglob se zamenja skupaj.
Kako lahko sami zamenjate kroglični zglob?
Lastnoročne zamenjave krogličnega zgloba ne priporočamo. Bolje je, da zamenjavo komponent izvedete s pomočjo posebne opreme. Za iztiskanje in vtiskanje krogličnih zglobov boste potrebovali orodje za odstranjevanje ali prešo, za odstranitev krogličnega zatiča iz nosilca krmilnega členka pa se včasih uporablja poseben klinasti blok. Demontažo komponent brez orodja za odstranjevanje, s pomočjo materialov pri roki, je prepovedano izvajati, saj lahko poškodujete ohišje v roki ali tulcu zgloba. Po namestitvi novih delov, bo morda potrebna nastavitev kota poravnave koles. Priporočamo, da krogelne zglobe zamenjate v kompletu na celotni osi: na primer, če je v okvari prednji spodnji zglob - je priporočljivo zamenjati vse zglobe prednje osi: spodnje in zgornje, če so prisotni. Zamenjati je potrebno tudi protiprašne manšete krogličnih zglobov.
Kako pregledati kroglični zglob?
Za pregled krogličnega zgloba boste potrebovali dvižno ploščad ali dvigalko. Za pregled spodnjega krogličnega zgloba morate dvigniti ustrezno os vozila, nastaviti podstavek pod ohišje zgloba in rahlo dvigniti avtomobil navzdol, da obremenite del. Kolo naj ostane v visečem položaju in se lahko prosto vrti. Pomočnika zaprosite, naj med opravljanjem pregleda počasi vrti volan v obe smeri, saj je mogoče okvaro zaznati le v določenem položaju kolesa. Zagrabite zgornji in spodnji del kolesa in ga poskusite zanihati. Prisotnost prostega premikanja kaže na morebitno okvaro krogličnega zgloba, lahko pa kaže tudi na okvaro ležaja pesta ali puše roke. Da bi natančneje ocenili stanje komponente, med krmilni členek in roko vstavite pregrado ter pritisnite ročaj. Uporaben del mora imeti prosto gibanje. Zgornji zglob lahko preverite brez dvižne ploščadi. Če želite to storiti, najprej poskusite kolo zanihati z izklopljenim zavornim mehanizmom, nato pa - z aktiviranim. Na demontiranem zglobu lahko preverite lahkotnost vrtenja zatiča: ne sme se preveč zlahka vrteti.
Katere kroglične zglobe je bolje namestiti?
Bolje je, da na svojem avtomobilu namestite zglobe znanih podjetij. Njihova proizvodnja se preizkuša s številnimi testi, zato so znani po visoki kakovosti in služijo dolga leta. Najboljši proizvajalci krogličnih zglobov so danes Delphi, Mapco, Meyle, Ruville, Sidem, Lemförder, Stark Professional Line, TRW, Triscan, Febi Bilstein, Sasic, Ridex, Swag, ABS, Metzger, Vaico, NK in druga podjetja. Nadomestne dele teh blagovnih znamk lahko vedno kupite v naši spletni trgovini, po dobičkonosni ceni.
Kateri znaki kažejo na okvare krogličnega zgloba?
Na okvare krogličnega zgloba običajno nakazujejo takšni znaki:
- opletanje kolesa;
- neenakomerna obraba pnevmatik;
- okrnjena poravnava kotov koles;
- trkanje krogličnega zgloba, ki se sliši pri zavijanju;
- povečanje sile, ki je potrebna za vrtenje volana;
- nagibanje vozila od zastavljene poti in klikanje v vzmetenju med zaviranjem.
O tem, kako opredeliti okvaro dela, lahko izveste v našem odgovoru na vprašanje glede pregleda krogličnega zgloba. Pregled se izvaja v pogojih servisne postaje, s pomočjo posebnega diagnostičnega stojala.
Najboljše predmeti: Nosilni zgib/vodilni zgib

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Mere konusa [mm]: 13,7
- Korak konusa: 1:5
- Premer[mm]: 42
- Mera navoja 1: M12x1,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, spodaj, obojestranski
- Mere konusa [mm]: 16
- Mera navoja: M10
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s pritrdilnim materialom
- Dinamika zaviranja/dinamika voznje: za vozila brez ABS
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: obojestranski, spodaj, sprednja os
- Mere konusa [mm]: 17,5
- Mera navoja: M14X1.5
- Dolzina [mm]: 52
- zunanji navoj 1 [mm]: M40x1,5
- Visina[mm]: 66,5
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, spodaj, levo
- Debelina[mm]: 18
- Premer prirobnicne odprtine [mm]: 8,55
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os spodaj, obojestranski
- Mere konusa [mm]: 15,05
- Korak konusa: 1:8
- Mera navoja: M12x1,25
- Premer[mm]: 30
- Dolzina [mm]: 63,8
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Mere konusa [mm]: 15,7, 15,6
- Korak konusa: 1:8
- Mera navoja: M38x1,5
- zunanji navoj [mm]: M38 x 1,5
- Mera navoja 1: M14 x 1,5
- Mera stožca 1 [mm]: 18
- Stanje: Novo

- Premer[mm]: 38,2
- Vrsta montaze: vtisnjen
- Sornik -? [mm: 18
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spodaj, Sprednja os levo
- Mere konusa [mm]: 15,4
- Korak konusa: 1/5
- Mera navoja 1: MM12X1,5R
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s pritrdilnim materialom
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spodaj, z obeh strani sprednje osi
- Mere konusa [mm]: 19
- Dolzina [mm]: 48
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s pritrdilnim materialom
- Stevila vrtin: 3
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, desno
- Stanje: Novo

- Mere konusa [mm]: 15,6
- Dopolnilni izdelek/dopolnilna informacija: s sintetično mastjo
- Mera navoja 1: M14 x 1,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: obojestranski, spodaj, sprednja os
- Mere konusa [mm]: 15,5
- Mera navoja: M14X1.5
- Dolzina [mm]: 75,5
- Visina[mm]: 47
- Stanje: Novo