Najdite avto Premnik,obesa koles :
Premnik,obesa koles za vozilo

- Krmilje, obesa koles
- Pesto kolesa
- Komplet kolesnega lezaja
- Pogonska gred
- Drog/opornik, stabilizator
- Olje menjalnika
- Vlezajenje, upravljalni vzvod
- Zgibni lezaj, pogonska gred
- Nosilni zgib/vodilni zgib
- Olje za avtomatski menjalnik
- Razsiritev osne razdalje
- Komplet za popravilo, precno vodilo
- Zgib, kardanska gred
- Stabilizator, podvozje
- Kompletna manseta, pogonska gred
- Vijak kolesa
- Vlezajenje, stabilizator
- Pogonska (kardanska) gred, gonila koles
- Vlezajenje, telo osi
- Jedro osi
- Matica kolesa
- Ohisje, diferencial
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Premnik,obesa koles
-
RENAULT
- Premnik,obesa koles za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
MERCEDES-BENZ
- Premnik,obesa koles za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Premnik,obesa koles za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Premnik,obesa koles za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Premnik,obesa koles
Če želite razumeti, kako krmilni členek deluje v kompleksnem mehanizmu morate najprej razumeti sledeče. Sprednja kolesa avtomobila, ki so pritrjena na sprednje vzmetenje so potrebna za prenašanje navora motorja za zaviranje. Za prvo funkcijo – prenos navora – so kolesa povezana s prenosom pogonske gredi. O volanskem členku; nanj je osredotočena pesta kolesa in prav tako vzmetenje krmilnega elementa. Kot del vzmetenja je povezan z Macphersonovim opornikom ter spodnjo roko prednjega vzmetenja.
Poleg tega so sestavni deli Sistema zaviranja, kot so čeljusti, pritrjene na členek. V zvezi z njegovo natančno zgradbo morate vedeti, da je pesta prednjega kolesa na členek pritrjena z dvema stožičastama valjčnima ležajema. Na splošno ima ta del precej zapleteno konfiguracijo - v večini primerov pa je izdelan iz aluminija. Del je izdelan iz zelo obstojne zlitine, saj je izpostavljen visokim obremenitvam. Če preneha delovati, je najboljše, da se nemudoma odpravite na servisni center.
Če imate izkušnje z menjavo delov, lahko sledite tem priporočilom. Za zamenjavo dela boste morali odstraniti pesto kolesa ter kolesni ležaj ter blatnik. Po tem boste morali z zunanjega dela vezne palice potegniti zatič in razrahljati matico. Z uporabo snemalca krožnega sklepa vezno palico odstranite s krmilnega členka – nežno, brez, da bi poškodovali kapico krožnega členka. Zadnji korak pred odstranitvijo krmilnega členka je odstranitev prečnega vodila. Nov krmilni členek lahko namestite s sledenjem tem navodilom v nasprotni smeri. Če obiščete našo spletno trgovino lahko uživate v nakupu po ugodnih cenah.
Kaj morate vedeti o zamenjavi krmilnega členka: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Življenjska doba prednjega krmilnega členka ali pesta zadnje osi ni omejena z določenimi pogoji. Komponente je treba zamenjati v primeru odstranjenega navoja, obrabe sedeža pesta, lukenj za pritrditev roke in v primeru razpok. Glavni znaki okvare krmilnega členka so zračnost koles, zmanjšanje krmiljenja vozila in povečana obraba pnevmatik.
Nujnost zamenjave komponente je mogoče ugotoviti le na servisni postaji. Za to morajo strokovnjaki avtomobil postaviti na dvižno ploščad, demontirati kolesno enoto, nato pa odstraniti in pregledati zadnji ali prednji krmilni členek.
Levi in desni krmilni členki na obeh oseh se zamenjajo samo na servisni postaji, ker nekvalificirana namestitev rezervnih delov povečuje nevarnost izrednih razmer med vožnjo. Avtomobil se namesti na dvižno ploščad in demontira ustrezno kolo (npr. prednje desno kolo, če je treba zamenjati desni krmilni členek na prednji osi). Nato se odklopi elemente zavornega sistema. Odvije se matica, ki pritrjuje pogonsko gred na pesto kolesa, odstranita se pesto in zaščitni pokrov. Potem se krmilni členek odklopi od spodnje roke in volanskega končnika, demontira se senzor ABS. Po tem se odstrani okvarjen krmilni členek in namesti novo komponento.
Najboljše predmeti: Premnik,obesa koles

- Vgradnja stran: sprednja os, levo
- za premer kolesnega lezaja [mm]: 74
- Stanje: Novo

- za premer zavorne plosce (diska) [mm]: 256
- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- potrebno stevilo kosov: 1
- zapremer sredinske luknje od [mm]: 72
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- Premer[mm]: 54,6
- Stevilo pritrdilnih vrtin: 4
- za PR-stevilko: 1ZE, 1LP, 1LL
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, desno
- za premer kolesnega lezaja [mm]: 74
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Različica opreme: Cobapress
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 4G0407254A
- parna stevilka izdelka: BSP25146
- Različica opreme: KSM, ab 02.11.2009
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- parna stevilka izdelka: 107786
- Verzija: COBAPRESS
- potrebno stevilo kosov: 1
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 4G0407253A
- Verzija: KSM
- parna stevilka izdelka: BSP25147
- Različica opreme: KSM, bis 02.11.2009
- Stanje: Novo