Najdite avto Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka :
Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
Regulator hitrosti v prostem teku: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati regulator hitrosti v prostem teku
Regulator hitrosti v prostem teku nima določene omejitve življenjske dobe. Zamenjavo se izvede v primeru poškodb ohišja, poškodb kontaktov vtiča krmilnega ventila, preloma notranjega ožičenja.
Glavni vzrok okvare krmilnega ventila je konec življenjske dobe njegovih elementov: obraba pogonskega vijaka, obraba palice. Poleg tega se lahko regulator hitrosti v prostem teku poškoduje zaradi udarca v prometni nesreči. Elementi dela se lahko pokvarijo tudi zaradi umazanije (na primer pri pojavu umazanije na njih).
Na okvare regulacijskega ventila hitrosti v prostem teku kažejo z nestabilni vrtljaji v prostem teku in tudi naključno zaustavljanje motorja pri menjavi prestav. V mnogih primerih je opazna večja poraba goriva.
Skupaj z regulatorjem hitrosti v prostem teku se zamenja tudi tesnilo, če ga predvideva konstrukcija dela. Zamenjavo ventila je treba opraviti samo na servisni postaji, saj lahko pri montaži zlahka zlomite palico komponente, če nimate ustreznih izkušenj. Poleg tega boste morali pri nekaterih avtomobilih po namestitvi opraviti kalibracijo regulatorja hitrosti v prostem teku. Izvaja se na servisni postaji, s pomočjo računalnika.
Kako izbrati regulator hitrosti v prostem teku
Obstajajo trije glavni tipi regulacijskih ventilov hitrosti v prostem teku: elektromagnetni, koračni, rotorski. Elektromagnetni deli so sestavljeni iz tuljave in palice, ki se potegne in odpira sesalni kanal prostega teka pri oskrbi z električnim tokom. V rotorskih ventilih funkcijo palice izvaja rotor. Ta se vrti, s čimer se spreminja premer krmilnega kanala prostega teka. V koračnih ventilih se postopek odpiranja in zapiranja prostega kanala izvaja zaradi obročnega magneta in navitij, ki po enega za drugim prejemajo impulze.
Proizvode takšnih proizvajalcev, kot so Bosch, Hella, Magneti Marelli odlikuje visoka kakovost. Regulacijski ventil hitrosti v prostem teku morate izbrati samo za točno znamko in model avtomobila. Pomembni parametri so leto izdelave avtomobila, tip in moč motorja, ki je nameščen v njem. Tehnične značilnosti regulacijskega ventila hitrosti v prostem teku so odvisne od določenih parametrov, na primer njegovega načina delovanja (električni ali pnevmatski) ter tudi vrste in količine vtičnic za priključitev, prisotnosti tesnila in drugega.
Najboljše predmeti: Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka

- Nacin delovanja: elektricen
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Nazivna napetost[V]: 12
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Nazivna napetost[V]: 12
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Stanje: Novo

- Nazivna napetost[V]: 12
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Nacin delovanja: elektricen
- żtevilo priključkov: 4
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Stanje: Novo

- Teža [kg]: 0,112
- Nacin delovanja: elektricen
- żtevilo priključkov: 4
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- żtevilo priključkov: 4
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- Število vtičnih kontaktov: 6
- Napetost [V]: 12
- Stanje: Novo

- Vrsta ventilatorja: krmilni ventil
- Nacin delovanja: elektricen
- Teža [kg]: 0,13
- Družina izdelkov: Original Quality
- sirina pakiranja[cm]: 4
- visina pakiranja[cm]: 6,7
- Globina pakiranja [cm]: 6,8
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- po izbiri
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Teža [kg]: 0,204
- Alternativni komplet za popravilo: 556011
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- Napetost [V]: 12
- Število vtičnih kontaktov: 3
- Teža [kg]: 0,499
- dopolnilna informacija: Original VEMO Quality
- sirina pakiranja[cm]: 8,8
- visina pakiranja[cm]: 8,2
- Globina pakiranja [cm]: 14,1
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- tovarniżka żevilka: ESK-BM-000
- Stanje: Novo

- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo
- temperaturno podrocje od[°C]: 35
- temperaturno območje do [°C]: 60
- Nacin delovanja: mehanski
- Stanje: Novo