Najdite avto Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka :
Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Ventil za vbrizgavanje
- Vlezajenje, motor
- EGR ventil
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Jermenica,rocicna gred
- Cev polnilnega zraka
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Bat
- Hladilnik polnilnega zraka
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Odmikalna gred
- Oljna crpalka
- Komplet batnih obrockov
- Drocnik ventila
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Ulezajanje
- Komplet vijakov glave valja
- Oljna kad
- Senzor, nivo olja v motorju
- Ojnicni lezaj
- Rocicna gred
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Ventil za izpust
- Sipka za merjenje olja
- Sesalni ventil
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
-
VW
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka GOLF
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka PASSAT
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka TRANSPORTER
-
BMW
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka Serija 3
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka Serija 5
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka Serija 1
-
RENAULT
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka CLIO
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka MEGANE
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka SCÉNIC
-
AUDI
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka A4
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka A6
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka A3
-
MERCEDES-BENZ
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka za Razred C
- Razred E
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka Razred B
-
OPEL
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka za ASTRA
- INSIGNIA
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka CORSA
-
FORD
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka za FOCUS
- MONDEO
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka C-MAX
Podatki - Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
Regulator hitrosti v prostem teku: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati regulator hitrosti v prostem teku
Regulator hitrosti v prostem teku nima določene omejitve življenjske dobe. Zamenjavo se izvede v primeru poškodb ohišja, poškodb kontaktov vtiča krmilnega ventila, preloma notranjega ožičenja.
Glavni vzrok okvare krmilnega ventila je konec življenjske dobe njegovih elementov: obraba pogonskega vijaka, obraba palice. Poleg tega se lahko regulator hitrosti v prostem teku poškoduje zaradi udarca v prometni nesreči. Elementi dela se lahko pokvarijo tudi zaradi umazanije (na primer pri pojavu umazanije na njih).
Na okvare regulacijskega ventila hitrosti v prostem teku kažejo z nestabilni vrtljaji v prostem teku in tudi naključno zaustavljanje motorja pri menjavi prestav. V mnogih primerih je opazna večja poraba goriva.
Skupaj z regulatorjem hitrosti v prostem teku se zamenja tudi tesnilo, če ga predvideva konstrukcija dela. Zamenjavo ventila je treba opraviti samo na servisni postaji, saj lahko pri montaži zlahka zlomite palico komponente, če nimate ustreznih izkušenj. Poleg tega boste morali pri nekaterih avtomobilih po namestitvi opraviti kalibracijo regulatorja hitrosti v prostem teku. Izvaja se na servisni postaji, s pomočjo računalnika.
Kako izbrati regulator hitrosti v prostem teku
Obstajajo trije glavni tipi regulacijskih ventilov hitrosti v prostem teku: elektromagnetni, koračni, rotorski. Elektromagnetni deli so sestavljeni iz tuljave in palice, ki se potegne in odpira sesalni kanal prostega teka pri oskrbi z električnim tokom. V rotorskih ventilih funkcijo palice izvaja rotor. Ta se vrti, s čimer se spreminja premer krmilnega kanala prostega teka. V koračnih ventilih se postopek odpiranja in zapiranja prostega kanala izvaja zaradi obročnega magneta in navitij, ki po enega za drugim prejemajo impulze.
Proizvode takšnih proizvajalcev, kot so Bosch, Hella, Magneti Marelli odlikuje visoka kakovost. Regulacijski ventil hitrosti v prostem teku morate izbrati samo za točno znamko in model avtomobila. Pomembni parametri so leto izdelave avtomobila, tip in moč motorja, ki je nameščen v njem. Tehnične značilnosti regulacijskega ventila hitrosti v prostem teku so odvisne od določenih parametrov, na primer njegovega načina delovanja (električni ali pnevmatski) ter tudi vrste in količine vtičnic za priključitev, prisotnosti tesnila in drugega.
Najboljše predmeti: Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka

- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: elektricen
- po izbiri
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Teža [kg]: 0,098
- Alternativni komplet za popravilo: 556003
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo
- Napetost [V]: 12
- Nacin delovanja: elektricen
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Teža [kg]: 0,13
- Obvezno primerjajte stari del z novim (predvsem št. OE)
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Število vtičnih kontaktov: 4
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- tovarniżka żevilka: ESK-CT-001
- Stanje: Novo
- żtevilo priključkov: 4
- Nacin delovanja: elektricen
- Teža [kg]: 0,100
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: elektricen
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stanje: Novo

- Število vtičnih kontaktov: 6
- Stanje: Novo
- Napetost [V]: 12
- Nacin delovanja: elektricen
- Teža [kg]: 0,54
- Obvezno primerjajte stari del z novim (predvsem št. OE)
- Stanje: Novo