Najdite avto Drocnik ventila :
Drocnik ventila za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Drocnik ventila
-
RENAULT
- Drocnik ventila za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Drocnik ventila za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Drocnik ventila za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Drocnik ventila za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Drocnik ventila za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Drocnik ventila za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Drocnik ventila
Potiskalo je en izmed sestavnih delov ventilnega kontrolnega Sistema. Zaradi njegove kompaktnosti je dosežena maksimalna izhodna moč motorja. Obstajata dva tipa potiskal – gobasti in hidravlični. Sistem prav tako vključuje batnice in odmikala, ročico ventila ter ventil. Gib odmikal aktivira potiskala ter potisni drog. Tako je aktivirana izkoristna ročica, ki ventilu dovoljuje, da se odpira in zapira. Sodobni avtomobili so večinoma opremljeni z motorji z vodnim hlajenjem.
Prav tako je treba omeniti, da se potiskala nahajajo v posebni vdolbini v cilindrastem bloku motorja. Med procesom razvoja avtomobilske industrije je regulacijski ventil doživel pomembne spremembe. V sodobnih avtomobilih potiskala niso več uporabljena, saj je nadzorovanje ventila izvajano neposredno. Ena izmed glavnih prednosti te zgradbe je dejstvo, da je v primeru poškodbe dela Sistema tega preprosto zamenjati. Ko pride do težav v zgradbi, ki ventil še vedno nadzira preko potiskal in palic, mora biti avtomobil popravljen na servisu.
Če ima vaš avtomobil okvaro potiskala ali palice, ga ne poskušajte popraviti sami – mnogo bolje je, da ga pregleda strokovnjak. Iskanje težave in zamenjava dela je zelo zapleten proces, zato delo preskrbite mehaniku. Naša spletna trgovina vam bo pomagala prihraniti tako denar kot tudi čas. Nudimo široko paleto izdelkov po najboljših cenah. Karkoli želite kupiti – delovne cilindre, stacionarne ležaje ali opornike – vse boste prejeli na dom, brez, da bi zapustili svoj dom ali pisarno.
Kaj morate vedeti o zamenjavi hidravličnega ventilskega dročnika: omejitev življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Povprečna življenjska doba hidravličnega ventilskega dročnika, ki se imenuje tudi dročnik hidravličnega ventila, znaša 120 000 - 150 000 prevoženih kilometrov. Meja življenjske dobe te komponente je večinoma odvisna od uporabljenega olja in pravočasnosti njegove zamenjave.
Na prisotnost okvar hidravličnega ventilskega dročnika nakazuje trkajoč zvok v delujočem motorju. Ker je v motorju nameščenih več hidravličnih ventilskih dročnikov je pomembno ugotoviti, kateri ne deluje. Profesionalna diagnostika tega elementa zahteva posebno opremo, kot je stetoskop. Če nimate potrebnih izkušenj in veščin pri delu z motorjem, je treba ta postopek zaupati strokovnjakom serviserjem.
Če želite zamenjati hidravlični ventilski dročnik, se morate prav tako obrniti na strokovnjake. To zahteva temeljito poznavanje konstrukcije motorja in zaporedja demontaže ter montaže. Poleg tega lahko napake pri zamenjavi hidravličnega ventilskega dročnika povzročijo resne okvare v delovanju motorja.
Kako lahko sami zamenjate hidravlične dročnike?
Lastnoročna zamenjava hidravličnih dročnikov je strogo prepovedana: za njihovo demontažo potrebujete posebno opremo, za nekatere avtomobile pa boste morali odstraniti in razstaviti motor. Poleg tega boste morali, skupaj z vgradnjo novih regulatorjev hidravličnih ventilov, izprati sistem mazanja motorja, zamenjati olje in filter. To so precej težki in naporni postopki, ki jih je bolje zaupati strokovnjakom. Z zamenjavo hidravličnih dročnikov ni priporočljivo odlašati: njihovo neustrezno delovanje povzroči prezgodnjo obrabo odmične gredi in ročic za aktiviranje ventila in je lahko vzrok za znižanje moči motorja.
Zakaj lahko hidravlični vzvodi ropotajo? Kako ugotoviti, kateri od regulatorjev hidravličnega ventila ropota?
Hidravlični vzvodi lahko ropotajo zaradi različnih razlogov. Če se njihovo potrkavanje pojavlja samo pri hladnem motorju, to pomeni, da je oskrba regulatorja hidravličnega ventila z mazivom otežena. To se lahko zgodi zaradi prekomerne viskoznosti olja, neupoštevanja načrta njegove zamenjave, zamašitve vstopnih kanalov in oljnega filtra, okvare oljne črpalke. Če je bil motor ogret, vendar ventili še vedno potrkavajo, gre najverjetneje za to, da je okvarjen sam hidravlični vzvod, zaradi obrabe ali umazanije. V tem primeru je treba del zamenjati. Da bi ugotovili, kateri regulator hidravličnega ventila ropota, uporabite fonendoskop. Lahko se zgodi, da se po zamenjavi komponent trkanje nadaljuje. To lahko povzročijo okvare med namestitvijo regulatorjev hidravličnih ventilov, zamašitev kanalov motornega olja ali nepravilno delovanje oljne črpalke.
Kako pregledati regulatorje hidravličnega ventila in opredeliti njihove okvare?
Za pregled hidravličnih dročnikov glede delovanja, boste potrebovali fonendoskop. Pri delujočem motorju ga izmenično postavite na vsakega od regulatorjev hidravličnega ventila. Okvarjene komponente lahko zaznamo po posebnem zvoku. Demontirajte okvarjene dele in na njihova mesta namestite nove. Upoštevajte dejstvo, da lahko celo pravilno delujoči regulatorji hidravličnega ventila ropotajo, če motor ni ogret. Toda potem, ko so napolnjeni z oljem, se mora trkanje ustaviti. Okvare komponent je mogoče zaznati po posrednih znakih, kot sta prekinjen ali pretiran hrup v prostem teku, ki izgine po doseganju visokih vrtljajev motorja, in konstanten hrup nekaj ventilov, ki je neodvisen od načina delovanja motorja.
Najboljše predmeti: Drocnik ventila

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 24
- Teza [g]: 49,8
- Vgradnja stran: Motor
- Premer[mm]: 33
- Kolicina: 1
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 34,7
- Premer[mm]: 12,00
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 39,5
- Premer[mm]: 12,00
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 33,4
- Premer[mm]: 12,00
- Stanje: Novo

- Visina1[mm]: 25
- Visina2[mm]: 34,5
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 31,6
- Vgradnja stran: izpustna stran, dovodna stran
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 46475925
- Premer[mm]: 12
- Kolicina: 1
- Premer krogle [mm]: 8,4
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Debelina[mm]: 26
- Teža [kg]: 0,081
- Upostevati servisne informacije
- Vgradnja stran: dovodna stran, izpustna stran
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 034 109 309 AD
- Premer[mm]: 35
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 34,7
- Premer[mm]: 12,00
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Debelina[mm]: 26
- Teža [kg]: 0,056
- Upostevati servisne informacije
- Vgradnja stran: dovodna stran, izpustna stran
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 050 109 309 H
- Premer[mm]: 35
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Debelina[mm]: 26,5
- Teža [kg]: 0,06
- Upostevati servisne informacije
- Vgradnja stran: dovodna stran, izpustna stran
- Premer[mm]: 32
- Nova izvedba
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 32,7
- Premer[mm]: 12,00
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Stanje: Novo
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Visina[mm]: 24
- Premer[mm]: 33,00
- Stanje: Novo