Vlezajenje, motor zadaj in spredaj za vozilo

Originalni Vlezajenje, motor zadaj levi online ugodno

Podatki - Vlezajenje, motor

Nosilci motorja in menjalnika: zamenjava in izbira

Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati nosilce motorja in menjalnika

Komponente so precej trpežni detajli in pravilno delujejo več kot 100 000 prevoženih kilometrov. Njihovo zamenjavo je priporočljivo izvesti ob pojavu okvar.

Praviloma se potreba po namestitvi novih nosilcev motorja ali menjalnika pojavi v primeru, če se pri starih pojavi znižanje tlaka, postanejo trdi, razpokani ali delaminirani, aluminijasti nosilec ali montažne luknje se poškodujejo. Pogosto so te okvare povezane z vožnjo v terenskih pogojih, agresivnim načinom vožnje, še posebej sunkovitim speljevanjem in zaviranjem, udarjanjem ob ovire, vdorom olja, tekočine proti zmrzovanju ali zavorne tekočine na površino delov, padci temperature, nizko kakovostjo sestave motorja.

Okvare nosilca motorja so zlahka opazne zaradi vibracij, ki se čutijo v kabini pri pospeševanju avtomobila, zaradi nenavadnih zvokov in pritiskov pri zagonu motorja ali menjavi prestav. Za obrabo nosilcev sta značilna tudi trkanje in tuj hrup, ki se pogosto pojavljata pri neenakomerni vožnji.

Da bi se izognili drugim okvaram je nosilce motorja in menjalnika bolje zamenjati s kompletom.

Kako izbrati nosilce motorja in menjalnika

Glede na konstrukcijo, obstajajo gumijasto-kovinski in hidravlični nosilci. Gumijasto-kovinski imajo gumijasti blažilnik, ki je nameščen med dvema kovinskima ploščama. So najpogostejši. Imajo lahko razstavljivo in nerazstavljivo ogrodje. Njihove glavne prednosti so preprosta konstrukcija, zanesljivost in nizka cena.

Na nekaterih avtomobilih, kot so športni avtomobili, so nameščene bolj trdne komponente. Njihova konstrukcija namesto gume vključuje poliuretan.

Hidravlični nosilci so bolj moderni. Sestavljeni so iz dveh komor, napolnjenih s posebno tekočino in razdeljenih z membrano, katere funkcija je, da absorbira vibracije v prostem teku. Pri pospeševanju, ko motor deluje pri povečani vrtilni frekvenci, se dušenje izvaja zaradi pretoka delovne tekočine iz ene komore v drugo. Togost takšnih nosilcev, kot tudi togost gumijasto-kovinskih, je določena pri proizvodnji in je prilagojena specifičnemu modelu avtomobila ter konstantna.

Hidravlični nosilci so lahko opremljeni z elektronskim krmilnim sistemom. Vibracije bolje absorbirajo pri vseh načinih delovanja motorja, vendar se zaradi svoje visoke cene običajno uporabljajo pri dragih avtomobilih. Takšni nosilci se imenujejo aktivni. Njihova togost se neovirano spreminja, glede na dane obremenitve. Togost je mogoče prilagoditi na več načinov.

Za pravilno delovanje nosilca motorja, bi morali dati prednost izdelkom dobro znanih proizvajalcev. Najboljši med njimi so Febi Bilstein, Metzger, Mapco, Lemförder in drugi.

Poleg tega, morate pri izbiri dela upoštevati tudi montažno stran in lokacijo komponent. Deli različnih vrst se lahko namestijo na zgornje in spodnje pritrdilne točke motorja in menjalnika. Pri izbiri blažilnika za dvokomponentne nosilce, bodite pozorni na njegovo dolžino, zunanji in notranji premer, saj je pravilnost namestitve komponente odvisna od teh značilnosti.

Naše stranke vprašati

Kako lastnoročno zamenjati nosilce motorja? Kako razumeti, da potrebujejo zamenjavo?

Lastnoročna zamenjava nosilcev motorja ni priporočljiva, saj bodo med izvajanjem del zahtevane ustrezne veščine in oprema. Sama zamenjava lahko postane precej težavna: v nekaterih avtomobilih je potrebno s pomočjo dvigalke dvigniti motor, odstraniti hladilnik, žaromet in elemente izpušnega sistema.

Nosilci motorja se lahko neenakomerno obrabijo: v avtomobilih s prečnimi nosilci motorja se zadnji nosilec prej obrabi kot prednji; v avtomobilih z vzdolžnimi - levi se prej pokvari kot desni. Da bi razumeli, kdaj je prišel čas zamenjavo nosilcev, jih morate vizualno pregledati. V večini avtomobilov je zgornje nosilce lažje pregledati s prostora pod pokrovom motorja, spodnje - s spodnje strani vozila, za kar bo potrebna dvigalka ali servisni jašek. Dele je treba zamenjati, če se odkrijejo razpoke, prosto gibanje ali puščanje.

Katere vrste nosilcev se uporabljajo v menjalniku?

Za menjalnik se uporablja nekaj vrst nosilcev. Izvajajo različne funkcije. Gumijasto-kovinski ali hidravlični nosilci se uporabljajo za pritrditev menjalnika na motor in karoserijo. Njihova funkcija je zagotoviti zanesljivo pritrditev enot in absorpcija vibracij, ki se pojavijo med njihovim delovanjem. Pri konstrukciji različnih modelov avtomobilov se lahko uporabi različna količina pritrdilnih elementov, poleg tega pa spodnji nosilec menjalnika hkrati opravlja funkcijo zadnjega nosilca motorja. Za zagotovitev premične povezave ročice menjalnika, torzijskega droga in prestavnega droga se uporablja nosilec prestavne ročice, znan tudi kot nosilec ročice. Dejansko je zunanji tulec za zatič ročice. Zatič in nosilec tvorita krogelni zglob.

Pri katerih okvarah je potrebno zamenjati nosilec menjalnika?

Nosilec menjalnika je treba zamenjati ob pojavu takšnih okvar kot so prosto gibanje komponente, njeno razslojevanje, razpokanje ali izguba elastičnosti gumijastega blažilnika, deformacija ali zlom aluminijastega nosilca. Hidravlične nosilce je treba zamenjati v primeru izpada tlaka v ohišju, in nosilce kroglastega vzvoda - ob obrabi plastičnega vložka tulca.

Okvaro delov je mogoč opaziti po naslednjih znakih:

  • prostem gibanju in okvari ročice;
  • vibracijah in udarcih na menjalno ročico ob pojavu nepravilnosti;
  • tujih zvokih v prednjem delu avtomobila, zlasti ob zagonu;
  • iztekanju hidravlične tekočine na površine delov (dejansko za hidro-nosilce).

Vlezajenje, motor zadaj levi poceni: Najboljši rezervni deli

Vlezajenje, motor levo (FEBI BILSTEIN, 11485) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 11485 Šifra artikla: 11485
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 11485
25,49 €**
19,37 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran levo
  • Vrsta vlezajenja hidro lezaj
  • Teža [kg] 0,72
  • zunanji navoj [mm] M8 x 1,25
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor obojestranski (FEBI BILSTEIN, 17860) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 17860 Šifra artikla: 17860
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 17860
41,49 €**
31,53 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran obojestranski
  • Material Guma/kovina
  • Vrsta vlezajenja hidro lezaj
  • Teža [kg] 0,71
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor spodaj (FEBI BILSTEIN, 22762) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 22762 Šifra artikla: 22762
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 22762
14,99 €**
11,39 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran spodaj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Teža [kg] 0,250
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor spodaj, zadaj (FEBI BILSTEIN, 32716) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 32716 Šifra artikla: 32716
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 32716
23,49 €**
17,85 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran spodaj, zadaj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Dolzina [mm] 100
  • Teža [kg] 0,45
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor zadaj, spredaj (FEBI BILSTEIN, 15880) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 15880 Šifra artikla: 15880
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 15880
8,49 €**
6,45 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadaj, spredaj
  • Material Guma/kovina
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Sirina[mm] 40,0, 53,0
  • Teža [kg] 0,2
  • Notranji premer[mm] 10,0
  • Premer[mm] 70,0
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor zgoraj, spodaj (FEBI BILSTEIN, 45308) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 45308 Šifra artikla: 45308
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 45308
23,49 €**
17,85 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zgoraj, spodaj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Teža [kg] 0,5
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor desno (FEBI BILSTEIN, 17877) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 17877 Šifra artikla: 17877
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 17877
2,99 €**
2,27 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran desno
  • Material Guma/kovina
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Teža [kg] 0,15
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor spredaj, obojestranski (FEBI BILSTEIN, 15533) -24%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 15533 Šifra artikla: 15533
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 15533
31,49 €**
23,93 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran spredaj, obojestranski
  • Material Guma/kovina
  • Vrsta vlezajenja hidro lezaj
  • Teža [kg] 0,792
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Vlezajenje, motor zadaj desni
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Vlezajenje, motor spredaj levi
Master Card Vlezajenje, motor spredaj desni
American Express

*Velja za izbrane izdelke. Ta odstotek lahko po izteku desno zgoraj navedenega časa odpade, se poveča ali zmanjša. Ne nanaša se na prej zaračunano ceno, več pod **

**Prečrtani znesek ni prej zaračunana cena, ampak je zaračunan v realnem času na podlagi naše najnižje nakupne cene. Zato se lahko dnevno poveča ali zmanjša.