Najdite avto Vlezajenje, motor zadaj in spredaj:
Vlezajenje, motor za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Cev polnilnega zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Rocicna gred
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Ulezajanje
- Zapiralni cep, oljna kad
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Ojnicni lezaj
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Sipka za merjenje olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vlezajenje, motor
-
RENAULT
- Vlezajenje, motor za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Vlezajenje, motor za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Vlezajenje, motor za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Vlezajenje, motor za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Vlezajenje, motor za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Vlezajenje, motor
Nosilci motorja in menjalnika: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati nosilce motorja in menjalnika
Komponente so precej trpežni detajli in pravilno delujejo več kot 100 000 prevoženih kilometrov. Njihovo zamenjavo je priporočljivo izvesti ob pojavu okvar.
Praviloma se potreba po namestitvi novih nosilcev motorja ali menjalnika pojavi v primeru, če se pri starih pojavi znižanje tlaka, postanejo trdi, razpokani ali delaminirani, aluminijasti nosilec ali montažne luknje se poškodujejo. Pogosto so te okvare povezane z vožnjo v terenskih pogojih, agresivnim načinom vožnje, še posebej sunkovitim speljevanjem in zaviranjem, udarjanjem ob ovire, vdorom olja, tekočine proti zmrzovanju ali zavorne tekočine na površino delov, padci temperature, nizko kakovostjo sestave motorja.
Okvare nosilca motorja so zlahka opazne zaradi vibracij, ki se čutijo v kabini pri pospeševanju avtomobila, zaradi nenavadnih zvokov in pritiskov pri zagonu motorja ali menjavi prestav. Za obrabo nosilcev sta značilna tudi trkanje in tuj hrup, ki se pogosto pojavljata pri neenakomerni vožnji.
Da bi se izognili drugim okvaram je nosilce motorja in menjalnika bolje zamenjati s kompletom.
Kako izbrati nosilce motorja in menjalnika
Glede na konstrukcijo, obstajajo gumijasto-kovinski in hidravlični nosilci. Gumijasto-kovinski imajo gumijasti blažilnik, ki je nameščen med dvema kovinskima ploščama. So najpogostejši. Imajo lahko razstavljivo in nerazstavljivo ogrodje. Njihove glavne prednosti so preprosta konstrukcija, zanesljivost in nizka cena. Na nekaterih avtomobilih, kot so športni avtomobili, so nameščene bolj trdne komponente. Njihova konstrukcija namesto gume vključuje poliuretan.
Hidravlični nosilci so bolj moderni. Sestavljeni so iz dveh komor, napolnjenih s posebno tekočino in razdeljenih z membrano, katere funkcija je, da absorbira vibracije v prostem teku. Pri pospeševanju, ko motor deluje pri povečani vrtilni frekvenci, se dušenje izvaja zaradi pretoka delovne tekočine iz ene komore v drugo. Togost takšnih nosilcev, kot tudi togost gumijasto-kovinskih, je določena pri proizvodnji in je prilagojena specifičnemu modelu avtomobila ter konstantna.
Hidravlični nosilci so lahko opremljeni z elektronskim krmilnim sistemom. Vibracije bolje absorbirajo pri vseh načinih delovanja motorja, vendar se zaradi svoje visoke cene običajno uporabljajo pri dragih avtomobilih. Takšni nosilci se imenujejo aktivni. Njihova togost se neovirano spreminja, glede na dane obremenitve. Togost je mogoče prilagoditi na več načinov.
Za pravilno delovanje nosilca motorja, bi morali dati prednost izdelkom dobro znanih proizvajalcev. Najboljši med njimi so Febi Bilstein, Metzger, Mapco, Lemförder in drugi.
Poleg tega, morate pri izbiri dela upoštevati tudi montažno stran in lokacijo komponent. Deli različnih vrst se lahko namestijo na zgornje in spodnje pritrdilne točke motorja in menjalnika. Pri izbiri blažilnika za dvokomponentne nosilce, bodite pozorni na njegovo dolžino, zunanji in notranji premer, saj je pravilnost namestitve komponente odvisna od teh značilnosti.
Kako lastnoročno zamenjati nosilce motorja? Kako razumeti, da potrebujejo zamenjavo?
Lastnoročna zamenjava nosilcev motorja ni priporočljiva, saj bodo med izvajanjem del zahtevane ustrezne veščine in oprema. Sama zamenjava lahko postane precej težavna: v nekaterih avtomobilih je potrebno s pomočjo dvigalke dvigniti motor, odstraniti hladilnik, žaromet in elemente izpušnega sistema.
Nosilci motorja se lahko neenakomerno obrabijo: v avtomobilih s prečnimi nosilci motorja se zadnji nosilec prej obrabi kot prednji; v avtomobilih z vzdolžnimi - levi se prej pokvari kot desni. Da bi razumeli, kdaj je prišel čas zamenjavo nosilcev, jih morate vizualno pregledati. V večini avtomobilov je zgornje nosilce lažje pregledati s prostora pod pokrovom motorja, spodnje - s spodnje strani vozila, za kar bo potrebna dvigalka ali servisni jašek. Dele je treba zamenjati, če se odkrijejo razpoke, prosto gibanje ali puščanje.
Katere vrste nosilcev se uporabljajo v menjalniku?
Za menjalnik se uporablja nekaj vrst nosilcev. Izvajajo različne funkcije. Gumijasto-kovinski ali hidravlični nosilci se uporabljajo za pritrditev menjalnika na motor in karoserijo. Njihova funkcija je zagotoviti zanesljivo pritrditev enot in absorpcija vibracij, ki se pojavijo med njihovim delovanjem. Pri konstrukciji različnih modelov avtomobilov se lahko uporabi različna količina pritrdilnih elementov, poleg tega pa spodnji nosilec menjalnika hkrati opravlja funkcijo zadnjega nosilca motorja. Za zagotovitev premične povezave ročice menjalnika, torzijskega droga in prestavnega droga se uporablja nosilec prestavne ročice, znan tudi kot nosilec ročice. Dejansko je zunanji tulec za zatič ročice. Zatič in nosilec tvorita krogelni zglob.
Pri katerih okvarah je potrebno zamenjati nosilec menjalnika?
Nosilec menjalnika je treba zamenjati ob pojavu takšnih okvar kot so prosto gibanje komponente, njeno razslojevanje, razpokanje ali izguba elastičnosti gumijastega blažilnika, deformacija ali zlom aluminijastega nosilca. Hidravlične nosilce je treba zamenjati v primeru izpada tlaka v ohišju, in nosilce kroglastega vzvoda - ob obrabi plastičnega vložka tulca.
Okvaro delov je mogoč opaziti po naslednjih znakih:
- prostem gibanju in okvari ročice;
- vibracijah in udarcih na menjalno ročico ob pojavu nepravilnosti;
- tujih zvokih v prednjem delu avtomobila, zlasti ob zagonu;
- iztekanju hidravlične tekočine na površine delov (dejansko za hidro-nosilce).
Najboljše predmeti: Vlezajenje, motor zadaj levi

- Vgradnja stran: zadaj levo, sprednja os
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Teža [kg]: 0,473
- Globina pakiranja [cm]: 14,8
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zgoraj
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Dolzina [mm]: 34,29
- Teža [kg]: 0,251
- potrebno stevilo kosov: 1
- Premer[mm]: 91
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: na strani motorja
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: Momentna opora
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Teža [kg]: 0,632
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: hidro lezaj
- Mera navoja: M10x1,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj, levo
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Dolzina [mm]: 265
- Teža [kg]: 0,82
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj, spodaj
- Material: Guma
- Sirina[mm]: 52,8
- Razdalja medvrtinami [mm]: 101,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zadaj
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Dolzina [mm]: 248
- Sirina[mm]: 46
- Notranji premer[mm]: 12,20
- Visina[mm]: 79
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: Momentna opora
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: desno
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: hidro lezaj
- Teža [kg]: 0,814
- Teza [g]: 814
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spredaj, spodaj
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: Momentna opora
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spredaj, obojestranski
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: hidro lezaj
- Teža [kg]: 0,792
- Stanje: Novo
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Vgradnja stran: desno zgoraj, spredaj
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 8E0199339
- Stanje: Novo