Najdite avto Vlezajenje, motor zadaj in spredaj:
Vlezajenje, motor za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Ventil za vbrizgavanje
- EGR ventil
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Jermenica,rocicna gred
- Cev polnilnega zraka
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Bat
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Oljna crpalka
- Odmikalna gred
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Komplet batnih obrockov
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ulezajanje
- Senzor, nivo olja v motorju
- Ojnicni lezaj
- Rocicna gred
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Sipka za merjenje olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Potezna zica za plin (gas)
- Blok motorja
- Zobnik, rocicna gred
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Vlezajenje, motor
-
MERCEDES-BENZ
- Vlezajenje, motor za Razred C
- Razred E
- Vlezajenje, motor Razred B
-
CITROËN
- Vlezajenje, motor za C4
- BERLINGO
- C3
-
VOLVO
- Vlezajenje, motor za V60
- XC60
- S60
Podatki - Vlezajenje, motor
Nosilci motorja in menjalnika: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati nosilce motorja in menjalnika
Komponente so precej trpežni detajli in pravilno delujejo več kot 100 000 prevoženih kilometrov. Njihovo zamenjavo je priporočljivo izvesti ob pojavu okvar.
Praviloma se potreba po namestitvi novih nosilcev motorja ali menjalnika pojavi v primeru, če se pri starih pojavi znižanje tlaka, postanejo trdi, razpokani ali delaminirani, aluminijasti nosilec ali montažne luknje se poškodujejo. Pogosto so te okvare povezane z vožnjo v terenskih pogojih, agresivnim načinom vožnje, še posebej sunkovitim speljevanjem in zaviranjem, udarjanjem ob ovire, vdorom olja, tekočine proti zmrzovanju ali zavorne tekočine na površino delov, padci temperature, nizko kakovostjo sestave motorja.
Okvare nosilca motorja so zlahka opazne zaradi vibracij, ki se čutijo v kabini pri pospeševanju avtomobila, zaradi nenavadnih zvokov in pritiskov pri zagonu motorja ali menjavi prestav. Za obrabo nosilcev sta značilna tudi trkanje in tuj hrup, ki se pogosto pojavljata pri neenakomerni vožnji.
Da bi se izognili drugim okvaram je nosilce motorja in menjalnika bolje zamenjati s kompletom.
Kako izbrati nosilce motorja in menjalnika
Glede na konstrukcijo, obstajajo gumijasto-kovinski in hidravlični nosilci. Gumijasto-kovinski imajo gumijasti blažilnik, ki je nameščen med dvema kovinskima ploščama. So najpogostejši. Imajo lahko razstavljivo in nerazstavljivo ogrodje. Njihove glavne prednosti so preprosta konstrukcija, zanesljivost in nizka cena. Na nekaterih avtomobilih, kot so športni avtomobili, so nameščene bolj trdne komponente. Njihova konstrukcija namesto gume vključuje poliuretan.
Hidravlični nosilci so bolj moderni. Sestavljeni so iz dveh komor, napolnjenih s posebno tekočino in razdeljenih z membrano, katere funkcija je, da absorbira vibracije v prostem teku. Pri pospeševanju, ko motor deluje pri povečani vrtilni frekvenci, se dušenje izvaja zaradi pretoka delovne tekočine iz ene komore v drugo. Togost takšnih nosilcev, kot tudi togost gumijasto-kovinskih, je določena pri proizvodnji in je prilagojena specifičnemu modelu avtomobila ter konstantna.
Hidravlični nosilci so lahko opremljeni z elektronskim krmilnim sistemom. Vibracije bolje absorbirajo pri vseh načinih delovanja motorja, vendar se zaradi svoje visoke cene običajno uporabljajo pri dragih avtomobilih. Takšni nosilci se imenujejo aktivni. Njihova togost se neovirano spreminja, glede na dane obremenitve. Togost je mogoče prilagoditi na več načinov.
Za pravilno delovanje nosilca motorja, bi morali dati prednost izdelkom dobro znanih proizvajalcev. Najboljši med njimi so Febi Bilstein, Metzger, Mapco, Lemförder in drugi.
Poleg tega, morate pri izbiri dela upoštevati tudi montažno stran in lokacijo komponent. Deli različnih vrst se lahko namestijo na zgornje in spodnje pritrdilne točke motorja in menjalnika. Pri izbiri blažilnika za dvokomponentne nosilce, bodite pozorni na njegovo dolžino, zunanji in notranji premer, saj je pravilnost namestitve komponente odvisna od teh značilnosti.
Kako lastnoročno zamenjati nosilce motorja? Kako razumeti, da potrebujejo zamenjavo?
Lastnoročna zamenjava nosilcev motorja ni priporočljiva, saj bodo med izvajanjem del zahtevane ustrezne veščine in oprema. Sama zamenjava lahko postane precej težavna: v nekaterih avtomobilih je potrebno s pomočjo dvigalke dvigniti motor, odstraniti hladilnik, žaromet in elemente izpušnega sistema.
Nosilci motorja se lahko neenakomerno obrabijo: v avtomobilih s prečnimi nosilci motorja se zadnji nosilec prej obrabi kot prednji; v avtomobilih z vzdolžnimi - levi se prej pokvari kot desni. Da bi razumeli, kdaj je prišel čas zamenjavo nosilcev, jih morate vizualno pregledati. V večini avtomobilov je zgornje nosilce lažje pregledati s prostora pod pokrovom motorja, spodnje - s spodnje strani vozila, za kar bo potrebna dvigalka ali servisni jašek. Dele je treba zamenjati, če se odkrijejo razpoke, prosto gibanje ali puščanje.
Katere vrste nosilcev se uporabljajo v menjalniku?
Za menjalnik se uporablja nekaj vrst nosilcev. Izvajajo različne funkcije. Gumijasto-kovinski ali hidravlični nosilci se uporabljajo za pritrditev menjalnika na motor in karoserijo. Njihova funkcija je zagotoviti zanesljivo pritrditev enot in absorpcija vibracij, ki se pojavijo med njihovim delovanjem. Pri konstrukciji različnih modelov avtomobilov se lahko uporabi različna količina pritrdilnih elementov, poleg tega pa spodnji nosilec menjalnika hkrati opravlja funkcijo zadnjega nosilca motorja. Za zagotovitev premične povezave ročice menjalnika, torzijskega droga in prestavnega droga se uporablja nosilec prestavne ročice, znan tudi kot nosilec ročice. Dejansko je zunanji tulec za zatič ročice. Zatič in nosilec tvorita krogelni zglob.
Pri katerih okvarah je potrebno zamenjati nosilec menjalnika?
Nosilec menjalnika je treba zamenjati ob pojavu takšnih okvar kot so prosto gibanje komponente, njeno razslojevanje, razpokanje ali izguba elastičnosti gumijastega blažilnika, deformacija ali zlom aluminijastega nosilca. Hidravlične nosilce je treba zamenjati v primeru izpada tlaka v ohišju, in nosilce kroglastega vzvoda - ob obrabi plastičnega vložka tulca.
Okvaro delov je mogoč opaziti po naslednjih znakih:
- prostem gibanju in okvari ročice;
- vibracijah in udarcih na menjalno ročico ob pojavu nepravilnosti;
- tujih zvokih v prednjem delu avtomobila, zlasti ob zagonu;
- iztekanju hidravlične tekočine na površine delov (dejansko za hidro-nosilce).
Najboljše predmeti: Vlezajenje, motor zadaj levi

- Vgradnja stran: spredaj levo, spredaj desno
- Vrsta vlezajenja: elektricno nastavljiv hidro lezaj
- potrebno stevilo kosov: 1
- Enota kolicine: Komplet
- zamenjati samo v paru
- Stanje: Novo

- dopolnilna informacija: ORIGINAL Quality
- Vgradnja stran: obojestranski
- Vrsta vlezajenja: elektricno nastavljiv hidro lezaj
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spredaj levo
- Vrsta vlezajenja: hidro lezaj
- Dolzina [mm]: 183
- Sirina[mm]: 121
- Teža [kg]: 1,64
- Debelina[mm]: 131
- parna stevilka izdelka: 30628
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: levo
- Material: Guma
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Teža [kg]: 1,42
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 1813.94
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: obojestranski
- Vrsta vlezajenja: hidro lezaj
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 1 092 583, 1 095 444, 1 140 985, 11 81 1 092 583, 11 81 1 140 985, 22 11 1 095 444, 22 11 6 771 361, 22 11 6 779 970, 6 771 361, 6 779 970
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: spredaj levo, spredaj desno
- Vrsta vlezajenja: elektricno nastavljiv hidro lezaj
- potrebno stevilo kosov: 1
- Enota kolicine: Komplet
- zamenjati samo v paru
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: spredaj, obojestranski
- Teža [kg]: 0,038
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: zgoraj, spodaj
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Teža [kg]: 0,5
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 1K0 199 867 Q S1
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: obojestranski
- Vrsta vlezajenja: elektricno nastavljiv hidro lezaj
- potrebno stevilo kosov: 1
- Enota kolicine: Komplet
- zamenjati samo v paru
- Stanje: Novo

- dopolnilna informacija: Quality
- Vgradnja stran: na strani motorja
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- potrebno stevilo kosov: 1
- Ojacana izvedba
- Enota kolicine: Komplet
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: desno
- Vrsta vlezajenja: Gumijasto kovinski ležaj
- Teža [kg]: 0,800
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 1806.34
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo