Vlezajenje, motor zadaj in spredaj za vozilo

Originalni Vlezajenje, motor zadaj levi online ugodno

Podatki - Vlezajenje, motor

Nosilci motorja in menjalnika: zamenjava in izbira

Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati nosilce motorja in menjalnika

Komponente so precej trpežni detajli in pravilno delujejo več kot 100 000 prevoženih kilometrov. Njihovo zamenjavo je priporočljivo izvesti ob pojavu okvar.

Praviloma se potreba po namestitvi novih nosilcev motorja ali menjalnika pojavi v primeru, če se pri starih pojavi znižanje tlaka, postanejo trdi, razpokani ali delaminirani, aluminijasti nosilec ali montažne luknje se poškodujejo. Pogosto so te okvare povezane z vožnjo v terenskih pogojih, agresivnim načinom vožnje, še posebej sunkovitim speljevanjem in zaviranjem, udarjanjem ob ovire, vdorom olja, tekočine proti zmrzovanju ali zavorne tekočine na površino delov, padci temperature, nizko kakovostjo sestave motorja.

Okvare nosilca motorja so zlahka opazne zaradi vibracij, ki se čutijo v kabini pri pospeševanju avtomobila, zaradi nenavadnih zvokov in pritiskov pri zagonu motorja ali menjavi prestav. Za obrabo nosilcev sta značilna tudi trkanje in tuj hrup, ki se pogosto pojavljata pri neenakomerni vožnji.

Da bi se izognili drugim okvaram je nosilce motorja in menjalnika bolje zamenjati s kompletom.

Kako izbrati nosilce motorja in menjalnika

Glede na konstrukcijo, obstajajo gumijasto-kovinski in hidravlični nosilci. Gumijasto-kovinski imajo gumijasti blažilnik, ki je nameščen med dvema kovinskima ploščama. So najpogostejši. Imajo lahko razstavljivo in nerazstavljivo ogrodje. Njihove glavne prednosti so preprosta konstrukcija, zanesljivost in nizka cena.

Na nekaterih avtomobilih, kot so športni avtomobili, so nameščene bolj trdne komponente. Njihova konstrukcija namesto gume vključuje poliuretan.

Hidravlični nosilci so bolj moderni. Sestavljeni so iz dveh komor, napolnjenih s posebno tekočino in razdeljenih z membrano, katere funkcija je, da absorbira vibracije v prostem teku. Pri pospeševanju, ko motor deluje pri povečani vrtilni frekvenci, se dušenje izvaja zaradi pretoka delovne tekočine iz ene komore v drugo. Togost takšnih nosilcev, kot tudi togost gumijasto-kovinskih, je določena pri proizvodnji in je prilagojena specifičnemu modelu avtomobila ter konstantna.

Hidravlični nosilci so lahko opremljeni z elektronskim krmilnim sistemom. Vibracije bolje absorbirajo pri vseh načinih delovanja motorja, vendar se zaradi svoje visoke cene običajno uporabljajo pri dragih avtomobilih. Takšni nosilci se imenujejo aktivni. Njihova togost se neovirano spreminja, glede na dane obremenitve. Togost je mogoče prilagoditi na več načinov.

Za pravilno delovanje nosilca motorja, bi morali dati prednost izdelkom dobro znanih proizvajalcev. Najboljši med njimi so Febi Bilstein, Metzger, Mapco, Lemförder in drugi.

Poleg tega, morate pri izbiri dela upoštevati tudi montažno stran in lokacijo komponent. Deli različnih vrst se lahko namestijo na zgornje in spodnje pritrdilne točke motorja in menjalnika. Pri izbiri blažilnika za dvokomponentne nosilce, bodite pozorni na njegovo dolžino, zunanji in notranji premer, saj je pravilnost namestitve komponente odvisna od teh značilnosti.

Naše stranke vprašati

Kako lastnoročno zamenjati nosilce motorja? Kako razumeti, da potrebujejo zamenjavo?

Lastnoročna zamenjava nosilcev motorja ni priporočljiva, saj bodo med izvajanjem del zahtevane ustrezne veščine in oprema. Sama zamenjava lahko postane precej težavna: v nekaterih avtomobilih je potrebno s pomočjo dvigalke dvigniti motor, odstraniti hladilnik, žaromet in elemente izpušnega sistema.

Nosilci motorja se lahko neenakomerno obrabijo: v avtomobilih s prečnimi nosilci motorja se zadnji nosilec prej obrabi kot prednji; v avtomobilih z vzdolžnimi - levi se prej pokvari kot desni. Da bi razumeli, kdaj je prišel čas zamenjavo nosilcev, jih morate vizualno pregledati. V večini avtomobilov je zgornje nosilce lažje pregledati s prostora pod pokrovom motorja, spodnje - s spodnje strani vozila, za kar bo potrebna dvigalka ali servisni jašek. Dele je treba zamenjati, če se odkrijejo razpoke, prosto gibanje ali puščanje.

Katere vrste nosilcev se uporabljajo v menjalniku?

Za menjalnik se uporablja nekaj vrst nosilcev. Izvajajo različne funkcije. Gumijasto-kovinski ali hidravlični nosilci se uporabljajo za pritrditev menjalnika na motor in karoserijo. Njihova funkcija je zagotoviti zanesljivo pritrditev enot in absorpcija vibracij, ki se pojavijo med njihovim delovanjem. Pri konstrukciji različnih modelov avtomobilov se lahko uporabi različna količina pritrdilnih elementov, poleg tega pa spodnji nosilec menjalnika hkrati opravlja funkcijo zadnjega nosilca motorja. Za zagotovitev premične povezave ročice menjalnika, torzijskega droga in prestavnega droga se uporablja nosilec prestavne ročice, znan tudi kot nosilec ročice. Dejansko je zunanji tulec za zatič ročice. Zatič in nosilec tvorita krogelni zglob.

Pri katerih okvarah je potrebno zamenjati nosilec menjalnika?

Nosilec menjalnika je treba zamenjati ob pojavu takšnih okvar kot so prosto gibanje komponente, njeno razslojevanje, razpokanje ali izguba elastičnosti gumijastega blažilnika, deformacija ali zlom aluminijastega nosilca. Hidravlične nosilce je treba zamenjati v primeru izpada tlaka v ohišju, in nosilce kroglastega vzvoda - ob obrabi plastičnega vložka tulca.

Okvaro delov je mogoč opaziti po naslednjih znakih:

  • prostem gibanju in okvari ročice;
  • vibracijah in udarcih na menjalno ročico ob pojavu nepravilnosti;
  • tujih zvokih v prednjem delu avtomobila, zlasti ob zagonu;
  • iztekanju hidravlične tekočine na površine delov (dejansko za hidro-nosilce).

Vlezajenje, motor zadaj levi poceni: Najboljši rezervni deli

Vlezajenje, motor zadaj (FEBI BILSTEIN, 28528) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 28528 Šifra artikla: 28528
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 28528
15,49 €
12,24 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadaj
  • Material aluminij
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Teza [kg] 0,448
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor zadaj (ORIGINAL IMPERIUM, 37232) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | ORIGINAL IMPERIUM 37232 Šifra artikla: 37232
ORIGINAL IMPERIUM Vlezajenje, motor 37232
29,99 €
23,69 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadaj
  • Material Guma/kovina
  • potrebno stevilo kosov 1
  • Teza [g] 1183
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor zadaj (FEBI BILSTEIN, 28660) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 28660 Šifra artikla: 28660
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 28660
18,99 €
15,00 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadaj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Dolzina [mm] 102
  • Teza [kg] 0,390
  • Notranji premer[mm] 10,30
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor zadaj (JP GROUP, 1517902200) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | JP GROUP 1517902200 Šifra artikla: 1517902200
JP GROUP Vlezajenje, motor 1517902200
21,49 €
16,98 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zadaj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor levo (FEBI BILSTEIN, 11485) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 11485 Šifra artikla: 11485
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 11485
26,49 €
20,93 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran levo
  • Vrsta vlezajenja hidro lezaj
  • Teza [kg] 0,72
  • zunanji navoj [mm] M8 x 1,25
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor zgoraj (FEBI BILSTEIN, 22766) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 22766 Šifra artikla: 22766
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 22766
17,49 €
13,82 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran zgoraj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Teza [kg] 0,251
  • Premer[mm] 91,0
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor desno, spredaj (ORIGINAL IMPERIUM, 37138) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | ORIGINAL IMPERIUM 37138 Šifra artikla: 37138
ORIGINAL IMPERIUM Vlezajenje, motor 37138
74,49 €
58,85 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran desno, spredaj
  • Teza [g] 2388
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Vlezajenje, motor spredaj, spodaj (FEBI BILSTEIN, 22711) -21%
Originalni Vlezajenje, motor | FEBI BILSTEIN 22711 Šifra artikla: 22711
FEBI BILSTEIN Vlezajenje, motor 22711
38,99 €
30,80 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Vgradnja stran spredaj, spodaj
  • Vrsta vlezajenja Gumijasto kovinski ležaj
  • Teza [kg] 0,676
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Vlezajenje, motor zadaj desni
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Vlezajenje, motor spredaj levi
Master Card Vlezajenje, motor spredaj desni
American Express