Najdite avto Rocicna gred :
Rocicna gred za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Rocicna gred
-
RENAULT
- Rocicna gred za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Rocicna gred za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Rocicna gred za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Rocicna gred za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Rocicna gred za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Rocicna gred za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Rocicna gred
Ročična gred: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati ročično gred
Proizvajalci ne opredeljujejo življenjske dobe ročične gredi. Zamenjava se opravi v primeru deformacije dela in ob pojavu razpok na njej. Komponento se zamenja tudi v primeru obrabe nosilcev glavnega in povezovalnega droga, topljenja vložkov ležajev, obrabe bočne površine pod podpornimi pol-podložkami. Poškodbe ključnih sedežev in sedežev pod zatiči, tulcev in tesnil, obraba navoja v pritrdilnih luknjah so tudi vzroki za zamenjavo ročične gredi.
Pojav razpok na avtodelu se pogosto pojasnjuje z nizko ravnjo olja ali nezadostnim tlakom v sistemu mazanja. Uporaba nizkokakovostnega olja prav tako negativno vpliva na stanje ročične gredi. Poleg tega, lahko poškodbo komponente povzročita okvara bata in veznega droga zaradi hidravličnega udara v valju.
Obraba navoja, ključnih sedežev in sedežev za zatiče in tulce je praviloma posledica nepravilne montaže pritrdilnih vijakov. Poleg tega, pojav kovinskega prahu v motornem olju negativno vpliva na stanje ročične gredi.
Značilen znak obrabe glavnega in veznega droga nosilcev, kot tudi njihovih tulcev, je udarjanje s strani ročične gredi, ki se povečuje pri pospeševanju. Zvok zvonjenja ob zagonu hladnega motorja in modri izpušni plini lahko kažejo na obrabo skupine komponent valja in bata.
Na okvare komponente lahko kažeta tudi večja poraba motornega olja (nivo delovne tekočine lahko preverite s pomočjo merilne palice za olje) in opazno znižanje moči motorja. Razpoke in deformacijo ročične gredi lahko najdete pri njeni demontaži, na primer med vzdrževanjem ali popravilom motorja.
Zamenjavo dela je treba zaupati strokovnjakom avtoservisa, ker ta postopek predpostavlja odstranitev motorja in nekaterih drugih komponent, kar otežuje dostop do ročične gredi. Med zamenjavo ročične gredi morate po potrebi pregledati in zamenjati pokrove glavnih ležajev ročične gredi in njihove pritrdilne elemente, radialne in aksialne vložke.
Kako izbrati ročično gred
V skladu s proizvodno tehnologijo obstajajo lite in kovane ročične gredi. Komponente se med seboj razlikujejo tudi glede na proizvodni material. Liti avtodeli so proizvedeni iz visoko odpornega jekla, kovani pa - iz litega železa.
Ročične gredi se razlikujejo glede na tip nosilca. Obstajajo popolno montažni (obstaja še en glavni nosilec glavnega ležaja ročične gredi, poleg nosilcev veznega droga) in nepopolno montažni (obstaja manj nosilcev glavnega ležaja ročične gredi, kot je nosilcev veznega droga) deli. Popolno montažne komponente so bolj razširjene, ker jih odlikuje zanesljivost.
Ročične gredi se delijo na tipe, glede na količino vreten. To sovpada z količino valjev motorja. Poleg tega obstajajo ročične gredi z eno protiutežjo, z dvema protiutežima in brez kakršnih koli. Avtodeli z eno protiutežjo so običajno nameščeni na motorjih z nizko močjo, na močnejših pa - z dvema protiutežima.
Dolgoživost komponent je večinoma odvisna od njihovih proizvajalcev. Kakovostne ročične gredi so predstavljene v ponudbi DT, Japanparts, Bugiad, Febi Bilstein in drugih blagovnih znamk.
Avtomobilski del je treba kupiti glede na blagovno znamko, model, leto proizvodnje avtomobila, vrsto in moč motorja. Pomembni parametri med izbiro komponent so količina motornih valjev, premeri glavnih ležajev in nosilcev veznega droga.
Najboljše predmeti: Rocicna gred
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 6
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lezajem za zvezo
- Material: lito żelezo
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lezajem za zvezo
- Stanje: Novo
- Material: lito żelezo
- Stanje: Novo
- Material: lito żelezo
- Hod[mm]: 90
- Stanje: Novo
- Material: lito żelezo
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 1.24
- Material: lito żelezo
- Hod[mm]: 89,6
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez lezaja za zvezo
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s lezajem za zvezo
- Obdelava: kovan
- Stanje: Novo