Najdite avto Bat :
Bat za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Bat
-
RENAULT
- Bat za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
MERCEDES-BENZ
- Bat za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
OPEL
- Bat za ASTRA
- INSIGNIA
- CORSA
-
FORD
- Bat za FOCUS
- MONDEO
- S-MAX
-
PEUGEOT
- Bat za 206
- 308
- 207
-
SKODA
- Bat za OCTAVIA
- FABIA
- SUPERB
-
FIAT
- Bat za DUCATO
- PUNTO
- BRAVO
-
TOYOTA
- Bat za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Bat
Bat motorja: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati bat motorja
Bati motorja nimajo posebne omejitve življenjske dobe. Ponavadi se zamenjajo v primeru deformacije, lomljenja, izgorevanja, obrabe luknje montažnega sedeža batnega zatiča.
Pojav okvar bata je posledica: nezadostne ali nizke kakovosti mazanja, udarcev tujih predmetov (kot je odcepni del veznega droga, ročične gredi ali ventila), hidravličnega šoka zaradi vdora vode v valje (na primer, po vožnji skozi globoko lužo). Deformacija batov se lahko pojavi zaradi uporabe rezervnih delov s prekomerno višino glave ali zaradi nezadostnega tesnjenja glave valja pri glavnem remontu motorja. Okvara se lahko pojavi kot posledica trčenja bata z ventili, kadar previsoka hitrost vrtenja ročične gredi ne dovoljuje, da se ventili potegnejo nazaj, in zaradi trkanja v valju.
Znaka okvar komponent sta trkanje ventilov, zlasti pri ogrevanju motorja, in rožljajoč zvok ogretega pogonskega sklopa.
Bati se zamenjajo s celotnim kompletom. Med njihovo zamenjavo morate namestiti tudi nove batne zatiče in obročke. Vezni drogovi se po potrebi zamenjajo. Po končanem delu morate pazljivo uporabljati motor, približno 1000 - 2000 km, kar ne dovoljuje nobenih premikov, doseganja velikega števila vrtljajev in prevoza težkih tovorov.
Kako izbrati bat
Bati se razlikujejo po proizvodni metodi in so lahko liti ali kovani. Za izdelavo komponent prvega tipa se uporablja visokotlačno litje. Kovani bati so izdelani s kovanjem; so bolj trpežni in manj dovzetni za vpliv visokih temperatur. Praviloma so kovani bati nameščeni v turbopolnjenih motorjih. Njihova cena, višja od cene litih batov, se lahko šteje za njihovo pomanjkljivost.
Oblika glave bata je odvisna od vrste motorja in njegovih sistemov. Pri bencinskih motorjih je ravna ali z utori, ki so odgovorni za popolno odpiranje ventilov. V glavah batov dizelskih motorjev z direktnim vbrizgavanjem se nahajajo zgorevalne komore. Njihova oblika omogoča boljše vrtinčenje in tvorbo mešanice.
Poleg tega se bati razlikujejo glede na obliko dna. Odvisna je od konfiguracije in prostornine zgorevalne komore, lokacije ventilov, aspektov dovoda mešanice goriva in zraka v komoro.
Komponente, ki lahko kontinuirano opravljajo svoje funkcije, proizvajajo samo priporočeni proizvajalci. Med njimi so Kolbenschmidt, Mahle Original, Nural, IPSA, Et Engineteam in drugi.
Komponente izberite izključno za svoj motor. To bo pomagalo preprečiti nezdružljivost delov glede na premer, dolžino, višino kompresije, težo in druge dejavnike, pomembne za delovanje motorja. Poleg tega bo kakovosten komplet za določen avtomobil vključeval batne zatiče in tulce. Včasih je lahko dodan še komplet batnih obročev.
Najboljše predmeti: Bat
- Visina[mm]: 74,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 86,5
- mehansko obdelan: z vdolbino /izrezom za sobo za olje
- Sornik -? [mm: 30
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s hladilnim kanalom, s nosilcem za batne obrocke, za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-427707-00
- Proizvodnja stevilka: 08683-607
- Visina kompresije[mm]: 48,42
- premer korita[mm]: 49,04
- Dolzina sornika [mm]: 66,85
- globina korita1 [mm]: 16,17
- Nadmera [mm]: 0,5, 0,50
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 74,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 86,5
- mehansko obdelan: z vdolbino /izrezom za sobo za olje
- Sornik -? [mm: 30
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s hladilnim kanalom, s nosilcem za batne obrocke, za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-427707-00
- Proizvodnja stevilka: 08683-101
- Visina kompresije[mm]: 48,42
- premer korita[mm]: 46,9
- Dolzina sornika [mm]: 66
- globina korita1 [mm]: 15,85
- Nadmera [mm]: 0,5, 0,50
- Stanje: Novo

- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 82,51
- Nadmera [mm]: 0,50
- Sornik -? [mm: 21,00
- Dolzina sornika [mm]: 53
- celotna dolżina [mm]: 49,97
- globina korita1 [mm]: 1,45
- globina korita2 [mm]: 4,21
- Specifikacija: RC
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z batnimi obročki
- Stanje: Novo
- Standardna mera [STD]
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 81,01
- Dolzina [mm]: 50,7
- Visina kompresije[mm]: 29,0
- Dolzina sornika [mm]: 42,0
- Sornik -? [mm: 19,0
- globina korita1 [mm]: 2,0
- premer korita[mm]: 61,4
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Visina termicne pregrade[mm]: 5,0
- vrsta ojnice: trapezna ojnica
- Proizvodnja stevilka: 81 L 63
- Stevilka komponent: 1. R 1.0 N, 2. NM 1.2, 3. DSF 2.0 Cr
- visina pakiranja[cm]: 12,80
- Neto teža [g]: 340
- dolzina pakiranja[cm]: 9,5
- sirina pakiranja[cm]: 9,50
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 50,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 71,9
- mehansko obdelan: z vdolbino /izrezom za sobo za olje
- Sornik -? [mm: 20
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-424300-00
- Visina kompresije[mm]: 32,8
- premer korita[mm]: 43
- Dolzina sornika [mm]: 47
- Standardna mera [STD]
- Zračnost bata [mm]: 0,04, 0,040
- Stanje: Novo

- Proizvodnja stevilka: 076212
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 76,51
- Visina kompresije[mm]: 28,97
- Dolzina [mm]: 49,97
- Previs bata [mm]: 2
- globina korita1 [mm]: 4,57
- Globina zepa ventila1 [mm]: 4
- Globina zepa ventila2 [mm]: 1,3
- Standardna mera [STD]
- Sornik -? [mm: 19
- Dolzina sornika [mm]: 54
- vrsta ojnice: trapezna ojnica
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 62,5
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 81
- Previs bata [mm]: 1,3
- Sornik -? [mm: 20
- Stevilka komponent: 08-109400-10
- Proizvodnja stevilka: 08130E-101
- Visina kompresije[mm]: 32,2
- premer korita[mm]: 55,7
- Dolzina sornika [mm]: 57
- globina korita1 [mm]: 4,4
- Standardna mera [STD]
- Zračnost bata [mm]: 0,02, 0,025
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 84
- Sornik -? [mm: 32
- Dolzina sornika [mm]: 73
- Stanje: Novo
- Proizvodnja stevilka: 76-00-T-SET/4/-MS
- neto teża [kg]: 2
- Bruto teža [kg]: 2,02
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 54,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 67,6
- Sornik -? [mm: 18
- Stevilka komponent: 08-782606-00
- Visina kompresije[mm]: 30,75
- Dolzina sornika [mm]: 56
- globina korita1 [mm]: 1,5
- Nadmera [mm]: 0,4, 0,40
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 74,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 86
- mehansko obdelan: z vdolbino /izrezom za sobo za olje
- Sornik -? [mm: 30
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s hladilnim kanalom, s nosilcem za batne obrocke, za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-427700-00
- Proizvodnja stevilka: 08683-607
- Visina kompresije[mm]: 48,42
- premer korita[mm]: 49,04
- Dolzina sornika [mm]: 67
- globina korita1 [mm]: 16,17
- Standardna mera [STD]
- Zračnost bata [mm]: 0,05, 0,050
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 76,51
- Dolzina [mm]: 50,1
- Visina kompresije[mm]: 29,12
- Dolzina sornika [mm]: 52
- Sornik -? [mm: 19
- globina korita1 [mm]: 5,6
- Globina zepa ventila1 [mm]: 3,8
- Globina zepa ventila2 [mm]: 1,1
- Povrsina: prevlecen (premaz)
- Visina termicne pregrade[mm]: 5,8
- Proizvodnja stevilka: 76 L 92
- Stevilka komponent: 1. R 1.2 N, 2. M 1.5, 3. 3S 2.0 N
- Zračnost bata [mm]: 0,070
- visina pakiranja[cm]: 12,80, 9,60
- Neto teža [g]: 240
- dolzina pakiranja[cm]: 9,5
- sirina pakiranja[cm]: 9,50
- Stanje: Novo