Najdite avto Bat :
Bat za vozilo
- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Ventil za vbrizgavanje
- Vlezajenje, motor
- EGR ventil
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Oljna crpalka
- Odmikalna gred
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Rocicna gred
- Komplet batnih obrockov
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Oljna kad
- Drocnik ventila
- Ulezajanje
- Ventil za izpust
- Sesalni ventil
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Sipka za merjenje olja
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Potezna zica za plin (gas)
- Blok motorja
- Zobnik, rocicna gred
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Bat
- RENAULT
- Bat MEGANE
- Bat CLIO
- Bat SCÉNIC
- MERCEDES-BENZ
- Bat za Razred C
- Razred E
- Bat Razred B
- FORD
- Bat za FOCUS
- MONDEO
- Bat FIESTA
- PEUGEOT
- Bat za 308
- 206
- 207
- SKODA
- Bat za OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- VOLVO
- Bat za V60
- XC60
- S60
- FIAT
- Bat za DUCATO
- PUNTO
- PANDA
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Bat
Bat motorja: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati bat motorja
Bati motorja nimajo posebne omejitve življenjske dobe. Ponavadi se zamenjajo v primeru deformacije, lomljenja, izgorevanja, obrabe luknje montažnega sedeža batnega zatiča.
Pojav okvar bata je posledica: nezadostne ali nizke kakovosti mazanja, udarcev tujih predmetov (kot je odcepni del veznega droga, ročične gredi ali ventila), hidravličnega šoka zaradi vdora vode v valje (na primer, po vožnji skozi globoko lužo). Deformacija batov se lahko pojavi zaradi uporabe rezervnih delov s prekomerno višino glave ali zaradi nezadostnega tesnjenja glave valja pri glavnem remontu motorja. Okvara se lahko pojavi kot posledica trčenja bata z ventili, kadar previsoka hitrost vrtenja ročične gredi ne dovoljuje, da se ventili potegnejo nazaj, in zaradi trkanja v valju.
Znaka okvar komponent sta trkanje ventilov, zlasti pri ogrevanju motorja, in rožljajoč zvok ogretega pogonskega sklopa.
Bati se zamenjajo s celotnim kompletom. Med njihovo zamenjavo morate namestiti tudi nove batne zatiče in obročke. Vezni drogovi se po potrebi zamenjajo. Po končanem delu morate pazljivo uporabljati motor, približno 1000 - 2000 km, kar ne dovoljuje nobenih premikov, doseganja velikega števila vrtljajev in prevoza težkih tovorov.
Kako izbrati bat
Bati se razlikujejo po proizvodni metodi in so lahko liti ali kovani. Za izdelavo komponent prvega tipa se uporablja visokotlačno litje. Kovani bati so izdelani s kovanjem; so bolj trpežni in manj dovzetni za vpliv visokih temperatur. Praviloma so kovani bati nameščeni v turbopolnjenih motorjih. Njihova cena, višja od cene litih batov, se lahko šteje za njihovo pomanjkljivost.
Oblika glave bata je odvisna od vrste motorja in njegovih sistemov. Pri bencinskih motorjih je ravna ali z utori, ki so odgovorni za popolno odpiranje ventilov. V glavah batov dizelskih motorjev z direktnim vbrizgavanjem se nahajajo zgorevalne komore. Njihova oblika omogoča boljše vrtinčenje in tvorbo mešanice.
Poleg tega se bati razlikujejo glede na obliko dna. Odvisna je od konfiguracije in prostornine zgorevalne komore, lokacije ventilov, aspektov dovoda mešanice goriva in zraka v komoro.
Komponente, ki lahko kontinuirano opravljajo svoje funkcije, proizvajajo samo priporočeni proizvajalci. Med njimi so Kolbenschmidt, Mahle Original, Nural, IPSA, Et Engineteam in drugi.
Komponente izberite izključno za svoj motor. To bo pomagalo preprečiti nezdružljivost delov glede na premer, dolžino, višino kompresije, težo in druge dejavnike, pomembne za delovanje motorja. Poleg tega bo kakovosten komplet za določen avtomobil vključeval batne zatiče in tulce. Včasih je lahko dodan še komplet batnih obročev.
Najboljše predmeti: Bat
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 71,9
- Standardna mera [STD]
- Visina kompresije[mm]: 32,9
- globina korita1 [mm]: 8,7
- premer korita[mm]: 43
- Dolzina sornika [mm]: 46,8
- Sornik Ø [mm]: 20
- Stanje: Novo
- Proizvodnja stevilka: 76-00-T-SET/4/-MS
- neto teża [kg]: 2
- Bruto teža [kg]: 2,02
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 50,1
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 77
- Sornik Ø [mm]: 20
- Stevilka komponent: 08-453000-00
- Proizvodnja stevilka: 88850
- Visina kompresije[mm]: 30,18
- Dolzina sornika [mm]: 48
- globina korita1 [mm]: 3,3
- Standardna mera [STD]
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 54,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 67,6
- Sornik Ø [mm]: 18
- Stevilka komponent: 08-782606-00
- Visina kompresije[mm]: 30,75
- Dolzina sornika [mm]: 56
- globina korita1 [mm]: 1,5
- Nadmera [mm]: 0,4, 0,40
- Stanje: Novo
- Proizvodnja stevilka: 081188
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 81,01
- Visina kompresije[mm]: 45,8
- Dolzina [mm]: 68,8
- globina korita1 [mm]: 12,7
- premer korita[mm]: 50,88
- Stevilka komponent: 63501, 63504, 63507
- Standardna mera [STD]
- Sornik Ø [mm]: 26
- Dolzina sornika [mm]: 66
- vrsta ojnice: trapezna ojnica
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 77
- Standardna mera [STD]
- Dolzina sornika [mm]: 47,8
- Sornik Ø [mm]: 20
- Visina kompresije[mm]: 28,45
- premer korita[mm]: 34,5
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z batnimi obročki
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 86
- Standardna mera [STD]
- Visina kompresije[mm]: 43,42
- globina korita1 [mm]: 15,85
- premer korita[mm]: 46,9
- Sornik Ø [mm]: 30
- Dolzina sornika [mm]: 66,85
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s nosilcem za batne obrocke, s hladilnim kanalom, za ojnico trapez
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z batnimi obročki
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 43,9
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 71,5
- Sornik Ø [mm]: 18
- Stevilka komponent: 08-448507-00
- Visina kompresije[mm]: 24,7
- premer korita[mm]: 58,5
- Dolzina sornika [mm]: 48
- globina korita1 [mm]: 3
- Globina zepa ventila1 [mm]: 2,82
- Globina zepa ventila2 [mm]: 2,67
- Nadmera [mm]: 0,5, 0,50
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 75
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 83,5
- Povrsina: trdno anodiziran
- mehansko obdelan: z vdolbino /izrezom za sobo za olje
- Sornik Ø [mm]: 28
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s nosilcem za batne obrocke, za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-105507-00
- Visina kompresije[mm]: 46,75
- Dolzina sornika [mm]: 68
- globina korita1 [mm]: 3,5
- Nadmera [mm]: 0,5, 0,50
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 53,9
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 79
- Sornik Ø [mm]: 21
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s nosilcem za batne obrocke, za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-452800-10
- Visina kompresije[mm]: 34,85
- premer korita[mm]: 53,5
- Dolzina sornika [mm]: 49
- globina korita1 [mm]: 9,3
- Globina zepa ventila1 [mm]: 3,53
- Globina zepa ventila2 [mm]: 3,47
- Standardna mera [STD]
- napolnjen
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 45,3
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 77
- Previs bata [mm]: 1,4
- Sornik Ø [mm]: 18
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-424800-30
- Visina kompresije[mm]: 26,9
- Dolzina sornika [mm]: 52
- Globina zepa ventila1 [mm]: 4,5
- Standardna mera [STD]
- Zračnost bata [mm]: 0,35, 0,350
- Stanje: Novo
- Visina[mm]: 74,8
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 86
- mehansko obdelan: z vdolbino /izrezom za sobo za olje
- Sornik Ø [mm]: 30
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s hladilnim kanalom, s nosilcem za batne obrocke, za ojnico trapez
- Stevilka komponent: 08-427700-00
- Proizvodnja stevilka: 08683-607
- Visina kompresije[mm]: 48,42
- premer korita[mm]: 49,04
- Dolzina sornika [mm]: 67
- globina korita1 [mm]: 16,17
- Standardna mera [STD]
- Zračnost bata [mm]: 0,05, 0,050
- Stanje: Novo