Najdite avto Komplet batnih obrockov :
Komplet batnih obrockov za vozilo
- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Ventil za vbrizgavanje
- Vlezajenje, motor
- EGR ventil
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Oljna crpalka
- Odmikalna gred
- Bat
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Rocicna gred
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Oljna kad
- Drocnik ventila
- Ulezajanje
- Ventil za izpust
- Sesalni ventil
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Sipka za merjenje olja
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Potezna zica za plin (gas)
- Blok motorja
- Zobnik, rocicna gred
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Batni obročki
- PEUGEOT
- Komplet batnih obrockov za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Komplet batnih obrockov
Batni obročki: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati batne obročke
Povprečna življenjska doba teh komponent ni nič manj kot 150 000 prevoženih kilometrov, toda življenjska doba batnih obročkov se lahko znatno zmanjša ob kršitvi pogojev delovanja avtomobila. Novi obročki se prej namestijo v primeru deformacije starih, zaradi izgube elastičnosti (če se deli ne držijo čvrsto valja). Poleg tega je treba zlomljene obročke nujno zamenjati. Namestitev novih komponent lahko predvideva popravila ali uglaševanje motorja.
Zgodnja obraba delov je pogosto posledica goriva ali olja slabe kakovosti, pa tudi intenzivnega izkoriščanja motorja. Poleg tega, obročki elastičnost izgubijo zaradi težkih usedlin ogljika v notranjosti kanalov glave bata. To se zgodi, na primer, če se avtomobil dolgo ne uporablja, kar vodi do zgostitve motornega olja.
Na okvaro elementov kažejo naslednji znaki: zmanjšanje moči motorja, povečanje porabe goriva ali motornega olja, nenavadna barva izpušnih plinov. Poleg tega je mogoče med njihovim pregledom, ki se opravi pri vsakem zamenjavi olja, na vžigalnih svečkah najti usedlino ali material za mazanje. Tudi to je lahko znak okvare batnih obročkov.
Če nimate ustreznih veščin, je treba namestitev komponent zaupati strokovnjakom avtoservisa. Stvar je v tem, da se obročke zamenja skupaj z bati. Poleg tega se izvajajo operacije vrtanja in honanja valjev. Pri uporabi kompleta batnih obročev je pomembno, da pravilno opredelite vrsto vsakega od njih in upoštevate lokacijo v odnosu enega do drugega. Nepravilna namestitev obročev lahko povzroči njihovo poškodbo.
Kako izbrati batne obroče
Ti deli se delijo na kompresijske in obroče za uravnavanje olja. Obroči prve vrste preprečujejo izhod plinov iz izgorevalne komore v ohišje motorja. Batni obroči za odstranjevanje olja so potrebni za odstranjevanje presežkov olja s sten valja.
Obroč za odstranjevanje olja ima, za razliko od kompresijskega, profil v obliki črke U in ekspanzijsko vzmet, medtem ko se stiskalni obroči razlikujejo glede na svojo debelino, ki pomaga pravilno določiti vrstni red njihove namestitve.
Kot proizvodni material se uporablja lito železo ali jeklo. Poleg tega so lahko deli prekriti s kromom ali molibdenom. Molibdenska prevleka se ponavadi uporablja za izdelavo zgornjega stiskalnega obroča, ki je podvržen največjim obremenitvam.
Življenjska doba komponent je odvisna predvsem od proizvodnega podjetja. Na primer, kakovostni in vzdržljivi batni obroči so predstavljeni v ponudbi blagovnih znamk MAHLE Original in Japanparts.
Pri nakupu delov morate upoštevati vrsto, prostornino in moč motorja. Prav tako morate upoštevati premer valja in velikosti samih obročev.
Pri nakupu kompleta batnih obročkov bodite pozorni na to, da lahko vključuje dele za vse bate ali samo za enega. Če želite pravilno namestiti komponente, si oglejte oznake, če obstajajo. Veliko proizvajalcev obročke označuje s številkami, ki kažejo na vrstni red njihove namestitve.
Najboljše predmeti: Komplet batnih obrockov
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 73,40
- Standardna mera [STD]
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 76,50
- po izbiri
- Standardna mera [STD]
- Stevilka komponent: 1.2mm 001 NT ST, 2. 401 1,50mm P, 3. 995 2,50mm Cr
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 76,5
- Stevilka komponent: 16492, 35371, 42112
- Standardna mera [STD]
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 82,51
- Stevilka komponent: 1. R 1.2 IF N, 2. NM 1.5, 3. DSF 2 N
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,5
- Sirina pakiranja [cm]: 12,50
- Neto teža [g]: 21
- Visina pakiranja[cm]: 3,00
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 74
- Stevilka komponent: 1.75mm 001IF MOP IKA, 2.0mm 026 P GOE13, 3.5mm 712 CR ST
- Standardna mera [STD]
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 89
- Stevilka komponent: 76853, 76854, 76855
- Standardna mera [STD]
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 81,01
- Stevilka komponent: 1. R1.5 IW Cr P, 2. NM 1.75, 3. DSF 3.0 Cr
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,5
- Sirina pakiranja [cm]: 12,50
- Visina pakiranja[cm]: 3,00
- Neto teža [g]: 30
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 77,0
- Stevilka komponent: 1. R1.2 IF Mo P, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2 Cr
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,5, 12,7
- Sirina pakiranja [cm]: 12,50, 12,7
- Visina pakiranja[cm]: 2,86, 3,00
- Neto teža [g]: 22, 54
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 84,0
- Stevilka komponent: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5, 3. 3S 2 N
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,5
- Sirina pakiranja [cm]: 12,50
- Neto teža [g]: 26
- Visina pakiranja[cm]: 3,00
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 81,01
- Stevilka komponent: 1. R2.5 IW CrK, 2. M 2.0 IFU P, 3. DSF 3.0 Cr
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,5
- Sirina pakiranja [cm]: 12,50
- Visina pakiranja[cm]: 3,00
- Neto teža [g]: 36
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 76,0
- Stevilka komponent: 1. R2.0 IF CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 2.5 N
- Dolzina pakiranja [cm]: 12,5
- Sirina pakiranja [cm]: 12,50
- Neto teža [g]: 28
- Visina pakiranja[cm]: 3,00
- Stanje: Novo
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 84
- Stevilka komponent: 1.2mm 001 NT ST, 1.5mm 026 P GOE13, 2.0mm 236 P KV1
- Standardna mera [STD]
- Stanje: Novo