Najdite avto Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja :
Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
Sistem za prezračevanje karterja: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati sistem za prezračevanje karterja
Sistem prezračevanja karterja nima določene omejitve življenjske dobe. Zamenjavo njegovih komponent se izvede, ko so obrabljene. Tako je ob prelomu membrane morda potreben nov separator olja. Zamenjava zračnih cevi je potrebna v primeru mehanskih poškodb, na primer, ko se na njih pojavijo razpoke. Poleg tega se nove cevi namestijo, če stare postanejo otrdele. Zahteva se lahko kompleksna montaža sistema, zlasti pri remontu motorja.
Okvare separatorja olja in cevi se pogosto pojavljajo zaradi onesnaženosti z oljnimi ostanki. Vzroka za okvaro elementov prezračevalnega sistema karterja sta lahko tudi uporaba nizko kakovostnega materiala za mazanje, uporaba avtomobila z okvarjenim motorjem.
Prisotnost okvar prezračevalnega sistema karterja je mogoče zaznati po spremembi barve izpušnih plinov. To se zgodi, ko je oljni separator poškodovan, delci masti pa pridejo v zgorevalno komoro. V večini primerov ob onesnaženju prezračevalnega sistema olje uhaja iz motorja. Pod avtomobilom lahko opazimo madeže delovne tekočine. Poleg tega lahko znižanje moči motorja prav tako kaže na okvare elementov prezračevalnega sistema.
Pri zamenjavi delov prezračevalnega sistema karterja morate upoštevati, da mora biti sistem pod pritiskom. Vse cevi, separator olja in drugi elementi morajo biti varno pritrjeni.
Kako izbrati prezračevalni sistem karterja
Nekateri proizvajalci cevi delijo na naprave za hladno, vroče ali zmerno podnebje. Za komponente prve vrste je značilna odpornost na mraz. Glede na proizvodni material so oljni separatorji lahko iz plastike, jekla ali aluminija. Kovinski deli se razlikujejo po trpežnosti in odpornosti na vpliv visokih temperatur, ampak so plastični separatorji olja praviloma bistveno cenejši. Hkrati konstrukcija nekaterih avtomobilov predpostavlja uporabo samo kovinskih ali plastičnih komponent.
Pravilno delovanje motorja je odvisno od količine elementov prezračevalnega sistema karterja. Zaupajte zanesljivim proizvajalcem avtomobilskih komponent. Tako so se kot dobri pokazali naslednji: Febi Bilstein, Vaico, Meyle, Topran.
Gumijaste in kovinske cevi se med seboj razlikujejo po obliki, premeru odprtin, dolžini in mestu montaže, glede na konstrukcijske značilnosti avtomobila. Da bi pravilno izbrali del, morate upoštevati blagovno znamko, model, konfiguracijo, leto proizvodnje avtomobila ter vrsto, moč in prostornino motorja.
Najboljše predmeti: Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja

- Vrsta ventilatorja: Odzracevalni ventil
- Vgradnja stran: Glava valja (cilindra motorja)
- Stanje: Novo
- Material: Umetna masa
- Vgradnja stran: Glava valja (cilindra motorja), zgoraj
- Teža [kg]: 0,04
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 328
- Notranji premer2[mm]: 22, 17
- Premer[mm]: 29
- zunanji premr 2 [mm]: 25
- Stanje: Novo

- Material: Umetna masa
- Teža [kg]: 0,21
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez filtra, z vijaki
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: Glava valja (cilindra motorja)
- Sirina[mm]: 90
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Priporoceni interval zamenjave [Jahre]: 3
- Visina[mm]: 95
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s centrifugalnim filtrom, z vijaki
- Kompleten set
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 60000
- Dolzina [mm]: 230
- Teža [kg]: 0,2
- Profil glava vijaka/matice: notranji sestkotni
- Vrsta ventilatorja: Odzracevalni ventil
- Nacin delovanja: tlacno krmiljen
- material ohisja: Polyamid 6.6
- tesnilni material: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Stanje: Novo

- Material: Umetna masa
- Barva: crna barva
- Notranji premer2[mm]: 26, 24
- dolzina cevi [mm]: 230
- Stanje: Novo

- Material: Umetna masa
- Barva: crna barva
- Notranji premer2[mm]: 26, 23
- dolzina cevi [mm]: 260
- Stanje: Novo

- Notranji premer[mm]: 33,77
- Visina[mm]: 60,48
- Material: Umetna masa
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Teža [kg]: 0,043
- Premer[mm]: 50,3
- zunanji premr 2 [mm]: 47,98
- Stanje: Novo

- Notranji premer[mm]: 16
- Stanje: Novo

- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 1180 86
- Vgradnja stran: od oljnega izlocevalnika do ventila (odzracev.ohisja mot.)
- Izvedba gibke cevi: Oblikovna cev, Odzračevalna cev
- Stanje: Novo

- Material: FVMQ (Fluorsilikon-Kavcuk)), Umetna masa
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z drzalom
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s filtrom
- Teža [kg]: 0,23
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo