Najdite avto Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi :
Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
-
MERCEDES-BENZ
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
Napenjalec pogonske verige: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati napenjalec pogonske verige
Operativna življenjska doba napenjalca pogonske verige je 150 000 - 200 000 prevoženih kilometrov avtomobila. Zgodnja zamenjava dela se izvede ob njegovi deformaciji, zagozditvi bata, znižanju tlaka krogličnega ventila, pri obrabi delovne površine vretena ali poškodovanju njegovih zob. Prav tako bo nova komponenta potrebna ob obrabi kovinskih zobnikov, okvarah navojnih povezav. Poleg tega se nov napenjalec namesti med vsako zamenjavo pogonske verige.
Mehanske poškodbe in deformacija zob napenjalca so lahko posledica agresivnega načina vožnje, na primer zaradi pogostega delovanja motorja pri največjem številu obratov. Najpogostejši vzrok pojava okvar navoja pa je nepravilna namestitev dela. Druge okvare nastanejo zaradi uporabe neustreznega motornega olja ali njegove nepravočasne zamenjave. Tudi prelomi napenjalca so pogosto pogojeni z neustrezno namestitvijo pogonske verige.
Okvare tega avtodela praviloma spremlja rožljanje pod pokrovom motorja, med delovanjem motorja. V nekaterih primerih lahko na nedelovanje komponente nakazujejo neuspeli vžigi v motorju.
Defects of this car part, as a rule, cause rattling from under the bonnet during engine operation. In some cases malfunction of the component can be indicated by engine misfires.
Napenjalec pogonske verige je treba zamenjati na servisni postaji, saj odstranitev tega dela predpostavlja demontažo drugih komponent, vključno s pomožno opremo. Verigo je treba zamenjati skupaj s tem avtodelom. Prav tako je priporočljivo namestiti nove tesnilne elemente.
Kako izbrati napenjalec pogonske verige
Glede na konstrukcijo, obstajata dve glavni vrsti teh delov: z in brez vzmeti. Prvi zagotavljajo napenjanje verige, zahvaljujoč vzmeti, ki potiska palico, ki pa pritisne napenjalno ploščo z vodilom. Deli brez vzmeti (batni mehanizem z zapahom) delujejo po principu zapaha. Ti napenjalci ne spremljajo tresenja verige in ohranjajo konstantno razdaljo med ploščo in verigo. Menijo, da so bolj trpežni, vendar vodijo k pospešeni obrabi verige, ker nimajo povratnega gibanja. Za izdelavo napenjalcev verig se uporabljajo različni materiali, kot so kovina, poliakrilna guma in plastika.
Da bi avtodel brezhibno služil skozi celotno življenjsko dobo, daje prednost proizvodom zanesljivih proizvajalcev. Na primer, visokokakovostni napenjalci pogonskih verig se proizvajajo pod blagovnimi znamkami Febi Bilstein, Ruville, Swag, Trucktec Automotive in Vaico.
Pri izbiri dela upoštevajte priporočila proizvajalca avtomobila in model, leto proizvodnje ter vrsto motorja. Za pravilno namestitev so pomembni premer, debelina, dolžina, velikost in grebeni navoja komponente. Poleg tega, morate biti pozorni na zahtevano količino napenjalcev in montažno lokacijo delov, glede na odmično gred (zgoraj, spodaj, levo ali desno).
Najboljše predmeti: Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi


- Gnani agregati: Odmična gred
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Zev kljuca: 32
- zunanji navoj [mm]: M26 x 1,5
- Dolzina [mm]: 60
- Material: Aluminij
- Stanje: Novo

- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Nacin delovanja: hidravlicen
- Stanje: Novo

- Kolicina: 1
- Dolzina [mm]: 53
- Sirina[mm]: 51,0
- Debelina[mm]: 39,0
- Teža [kg]: 0,071
- Stanje: Novo

- Nacin delovanja: hidravlicen
- Teža [kg]: 0,58
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo
- stevilo orodja: 3
- Vrsta vozila: VAG
- Krmiljenje motorja: Zobati jermen
- Vrsta goriva: Bencin
- zunanji navoj [mm]: M22 x 1,5
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Dolzina [mm]: 92
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 0,11
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 96
- Zev kljuca: 27
- zunanji navoj [mm]: M22 x 1,5
- Nacin delovanja: hidravlicen
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 0,141
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 68
- Premer[mm]: 18
- Teža [kg]: 0,08
- Stanje: Novo