Najdite avto Blok motorja :
Blok motorja za vozilo
- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Ventil za vbrizgavanje
- Vlezajenje, motor
- EGR ventil
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Oljna crpalka
- Odmikalna gred
- Bat
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Rocicna gred
- Komplet batnih obrockov
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Oljna kad
- Drocnik ventila
- Ulezajanje
- Ventil za izpust
- Sesalni ventil
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Sipka za merjenje olja
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Blok motorja
- MERCEDES-BENZ
- Blok motorja za Razred C
- Razred E
- Blok motorja Razred B
- PEUGEOT
- Blok motorja za 308
- 206
- 207
- VOLVO
- Blok motorja za V60
- XC60
- S60
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Blok motorja
Valjasti blok je verjetno najpomembnejši del katerega koli motornega vozila. Nedvomno se lahko imenuje baza katerega koli motorja z notranjim izgorevanjem. Na valjaste bloke so pritrjene stvari, kot so glave valja ter enote prenosa, na sredini bloka pa je skupina batov in ročični mehanizem. Očitno je, da katera koli izmed teh enot doživlja stres. To pomeni, da na valjast blok vpliva visoko udarna moč, spremenljivke in magnituda smeri.
Za nasprotovanje mora biti valjast blok izjemno trden, da se pod pritiskom ne deformira. Valjast blok ima več dodatnih lastnosti, ki so pomembne za celoten mehanizem. Na primer mazalni sistem, kjer je olje pod tlakom preneseno v izvrtine do mazalnih točk. Valjasti blok je prav tako potreben za hladilni sistem – tekočina se preko njegovih odprtih pomika, da hladi motor. Med delovanjem motor v avtomobilu ustvarja veliko hrupa. Druga naloga cilindra je, da absorbira ali zmanjša zvoke motorja. Seveda vseh teh zahtev ni preprosto izvesti nemudoma, a v sodobnih avtomobilih so nujne.
Zato blok motorja ni le kos železa, kot napačno misli večina voznikov, temveč zapleten in drag mehanizem, ki je rezultat delovanja računalnikov in natančnih matematičnih izračunov. Za nakupovanje potrebnega rezervnega dela časa ne potrebujete zapravljati v trgovinah ali servisnih centrih. Naša spletna trgovina nudi široko izbiro valjastih blokov, zato lahko hitro in preprosto izberete del, ki je primeren za model vašega avtomobila. Poleg valjastih blokov nudimo tudi druge dele, kot so oporniki ležajev, hladilne cevi, vijaki glav cilindrov in vztrajniki.
Kaj morate vedeti o zamenjavi bloka motorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Za blok motorja ni natančnih pogojev zamenjave. V večini sodobnih avtomobilov so valji in ohišje motorja ena sama ulita enota, imenovana blok ohišja ročične gredi. Da bi se izognili morebitnim okvaram motorja, je potrebno redno opravljati diagnostiko tega elementa. Na primer, aluminijast blok se preverja po 200 000 - 300 000 prevoženih kilometrih, litoželezni pa - po 300 000 - 600 000 prevoženih kilometrih.
Naj tej komponenti lahko nastanejo naslednje okvare: razpoke na delovni površini valja, deformacija bloka motorja. Pregrevanje motorja in znižanje nivoja sredstva proti zmrzovanju v ekspanzijski posodi sta znaka okvare komponente. Pregrevanje motorja se zazna s pomočjo ustreznega signala na armaturni plošči.
Diagnostiko bloka motorja je treba opraviti na servisni postaji, saj je brez profesionalne opreme ne morete sami izvesti. Predvsem sta potrebna dvižna oprema in posebno stojalo. Poleg tega se pred razstavljanjem komponente odstrani pomožna oprema. Komponento se opere, prezrači s pomočjo stisnjenega zraka, nato pa preveri za razpoke. Zamenjavo komponente prav tako opravljajo strokovnjaki serviserji. Celo najmanjša nenatančnost lahko povzroči resne težave pri delovanju motorja.
Najboljše predmeti: Blok motorja
- Material: Aluminij
- Vgradnja stran: zadaj
- Teža [kg]: 0,293
- Stanje: Novo
- Teza [g]: 15
- Visina[mm]: 9
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 77 03 075 328
- Premer[mm]: 43
- Stanje: Novo
- Material: Aluminij
- Stanje: Novo
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 180 015 0805
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilnim obrocem za rocicne gredi
- Material: jeklena plocevina
- Barva: črna
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 77,85
- Material: ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka iz kovine-elastomerja
- tarifna żtevilka: 8409919990
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 42,2
- Visina[mm]: 11,7
- Material: ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka iz kovine-elastomerja
- tarifna żtevilka: 8409919990
- Stanje: Novo
- Teza [g]: 26,5
- Visina[mm]: 6
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 77 00 100 967
- Premer[mm]: 63,2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: na celni strani
- Material: jeklena plocevina
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilnim obrocem za rocicne gredi
- material tesnilne ustnice: PTFE (Polytetrafluorethylen), FPM (Fluor-Kautschuk)
- Stanje: Novo
- Material: Aluminij
- Teža [kg]: 0,584
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Teža [kg]: 0,138
- Stanje: Novo
- Material: Aluminij
- Teža [kg]: 1,095
- Stanje: Novo