Najdite avto Blok motorja :
Blok motorja za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Blok motorja
-
RENAULT
- Blok motorja za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Blok motorja za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Blok motorja za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Blok motorja za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Blok motorja za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Blok motorja za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Blok motorja
Valjasti blok je verjetno najpomembnejši del katerega koli motornega vozila. Nedvomno se lahko imenuje baza katerega koli motorja z notranjim izgorevanjem. Na valjaste bloke so pritrjene stvari, kot so glave valja ter enote prenosa, na sredini bloka pa je skupina batov in ročični mehanizem. Očitno je, da katera koli izmed teh enot doživlja stres. To pomeni, da na valjast blok vpliva visoko udarna moč, spremenljivke in magnituda smeri.
Za nasprotovanje mora biti valjast blok izjemno trden, da se pod pritiskom ne deformira. Valjast blok ima več dodatnih lastnosti, ki so pomembne za celoten mehanizem. Na primer mazalni sistem, kjer je olje pod tlakom preneseno v izvrtine do mazalnih točk. Valjasti blok je prav tako potreben za hladilni sistem – tekočina se preko njegovih odprtih pomika, da hladi motor. Med delovanjem motor v avtomobilu ustvarja veliko hrupa. Druga naloga cilindra je, da absorbira ali zmanjša zvoke motorja. Seveda vseh teh zahtev ni preprosto izvesti nemudoma, a v sodobnih avtomobilih so nujne.
Zato blok motorja ni le kos železa, kot napačno misli večina voznikov, temveč zapleten in drag mehanizem, ki je rezultat delovanja računalnikov in natančnih matematičnih izračunov. Za nakupovanje potrebnega rezervnega dela časa ne potrebujete zapravljati v trgovinah ali servisnih centrih. Naša spletna trgovina nudi široko izbiro valjastih blokov, zato lahko hitro in preprosto izberete del, ki je primeren za model vašega avtomobila. Poleg valjastih blokov nudimo tudi druge dele, kot so oporniki ležajev, hladilne cevi, vijaki glav cilindrov in vztrajniki.
Kaj morate vedeti o zamenjavi bloka motorja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Za blok motorja ni natančnih pogojev zamenjave. V večini sodobnih avtomobilov so valji in ohišje motorja ena sama ulita enota, imenovana blok ohišja ročične gredi. Da bi se izognili morebitnim okvaram motorja, je potrebno redno opravljati diagnostiko tega elementa. Na primer, aluminijast blok se preverja po 200 000 - 300 000 prevoženih kilometrih, litoželezni pa - po 300 000 - 600 000 prevoženih kilometrih.
Naj tej komponenti lahko nastanejo naslednje okvare: razpoke na delovni površini valja, deformacija bloka motorja. Pregrevanje motorja in znižanje nivoja sredstva proti zmrzovanju v ekspanzijski posodi sta znaka okvare komponente. Pregrevanje motorja se zazna s pomočjo ustreznega signala na armaturni plošči.
Diagnostiko bloka motorja je treba opraviti na servisni postaji, saj je brez profesionalne opreme ne morete sami izvesti. Predvsem sta potrebna dvižna oprema in posebno stojalo. Poleg tega se pred razstavljanjem komponente odstrani pomožna oprema. Komponento se opere, prezrači s pomočjo stisnjenega zraka, nato pa preveri za razpoke. Zamenjavo komponente prav tako opravljajo strokovnjaki serviserji. Celo najmanjša nenatančnost lahko povzroči resne težave pri delovanju motorja.
Najboljše predmeti: Blok motorja
- Premer[mm]: 42,2
- Visina[mm]: 11,7
- Material: ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka iz kovine-elastomerja
- tarifna żtevilka: 8409919990
- Stanje: Novo
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 272 010 0631
- Stanje: Novo

- Material: Aluminij
- Teža [kg]: 0,584
- Stanje: Novo
- Teza [g]: 15
- Premer[mm]: 43
- Visina[mm]: 9
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom
- Teža [kg]: 0,138
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 0,035
- Stanje: Novo
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 130 015 0005
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 1,04
- sirina pakiranja[cm]: 15,5
- visina pakiranja[cm]: 13
- Globina pakiranja [cm]: 46
- Stanje: Novo
- Teza [g]: 26,5
- Premer[mm]: 63,2
- Visina[mm]: 6
- Stanje: Novo
- Teza [g]: 100
- Stanje: Novo
- Premer[mm]: 77,85
- Material: ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka iz kovine-elastomerja
- tarifna żtevilka: 8409919990
- Stanje: Novo
- Material: Umetna masa
- Teža [kg]: 0,101
- Stanje: Novo