Najdite avto Ventil za vbrizgavanje dizel in bencin:
Ventil za vbrizgavanje za vozilo
- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- EGR ventil
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Glava valja (cilindra motorja)
- Jermenica,rocicna gred
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Bat
- Odmikalna gred
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Oljna crpalka
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Komplet batnih obrockov
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Komplet vijakov glave valja
- Senzor, nivo olja v motorju
- Rocicna gred
- Oljna kad
- Ojnicni lezaj
- Ulezajanje
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Ventil za izpust
- Sipka za merjenje olja
- Sesalni ventil
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Potezna zica za plin (gas)
- Blok motorja
- Zobnik, rocicna gred
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Ventil za vbrizgavanje
- CITROËN
- Ventil za vbrizgavanje za C4
- BERLINGO
- C3
Podatki - Ventil za vbrizgavanje
Indukcijski ventil je končna točka sesalnega Sistema. Mešanica zraka in goriva, ki je potrebna za pravilno delovanje motorja, je preko indukcijskega ventila potisnjena v zgorevalno komoro. Za nadziranje odpiranja in zapiranja indukcijskega ventila je potrebna premična gred. Struktura kovine indukcijskega ventila (še posebaj dna –“plošče”) se znatno razlikuje od enega izmed izstopnih ventilov. To je določeno z različnimi termalnimi pogoji delovanja.
Moč motorja je neposredno povezana s količino gorljive mešanice goriva, ki preko cilindra vstopi v dovodni ventil ter kakovostjo čiščenja cilindra pred smogom iz odprtine (izpušnih) ventilov. Za izboljšano polnjenje motorja, je premer dovodnega ventila večji kot tisti izstopnega ventila. Med spustom je hitrost toka odpadne zmesi večja, kot vnos sveže zmesi, saj je smog ven potisnjen z batom.
Glavna elementa ventila sta glava in palica. Za zmanjšanje hidravličnih izgub med in v izhodu, je prehod od ventila do glave palice zelo gladek. Na ventile prav tako vpliva korozija, zato mora biti material vedno odporen na obrabo, saj mazanje ni zadovoljivo. Če želite podaljšati njegovo življenjsko dobo, morate ventil izpostaviti dodatni obdelavi. Za izboljšanje lastnosti in zmanjšano obrabo, mora biti obdelan z dušikom ali kromom. V naši spletni trgovini so vedno na voljo visoko kakovostni indukcijski ventili, ter izhodni ventili, aksialni spoji ali ogledala – vse po zelo ugodnih cenah.
Kaj morate vedeti o zamenjavi injektorja motornega goriva: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Ne obstaja opredeljena življenjska doba injektorja motornega goriva, ampak je priporočljivo diagnostiko tega dela opraviti na vsakih 100 000 - 150 000 prevoženih kilometrov. Omejitev življenjske dobe injektorja motornega goriva je odvisna od kakovosti uporabljenega goriva.
Najpogostejše okvare, ki zahtevajo zamenjavo komponente, so okrnjena tesnost sedeža ali zagozditev igle v vodilni puši, zamašitev lukenj šobe injektorja, razpoke v ohišju enote.
Na okvaro komponente nakazujejo otežen zagon motorja ali zniževanje njegove moči, kot tudi povečano odvajanje dima iz izpušne cevi, povečana poraba goriva in zmanjšanje potiska.
Preverjanje komponente se izvaja na servisni postaji, s pomočjo računalniške diagnostike ali posebnega nastavitvenega stojala. Za zamenjavo injektorjev motornega goriva se morate prav tako obrniti na servisno postajo, ker gre za požarno nevarno delo. Pred montažo se v sistemu za gorivo zniža tlak in razstavi injektorje motornega goriva.
Praviloma se pri menjavi injektorjev motornega goriva namestijo novi tulci in tesnilni obroči. Priporočamo tudi zamenjavo filtra za gorivo in preverjanje stanja cevi za dovod goriva, dušilnega ventila, rezervoarja za gorivo.
Najboljše predmeti: Ventil za vbrizgavanje bencin in dizel
- Vrsta goriva: Bencin
- Teža [kg]: 0,05
- Stevila vrtin: 4
- żtevilo priključkov: 2
- Stanje: Novo
- Vrsta goriva: Dizel
- st.izdelka priporocenega pribora: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: krmilna naprava/software se mora nauciti/posodobiti
- Upostevati prirporocila proizvajalca vozil
- Obvezno primerjajte stari del z novim (predvsem št. OE)
- Stanje: Novo
- Statični pretok pri 3 barih, medij n-heptan [g/min]: 192,9
- Upor [Ohm]: 12
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo
- Del za zamenjavo
- Priprava goriva: Common Rail
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Predelano
- Statični pretok pri 3 barih, medij n-heptan [g/min]: 116,5
- Upor [Ohm]: 15,95
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo
- Soba za vbrizgavanje: standardna soba z iglo
- Vrsta goriva: Dizel
- Stanje: Novo
- Statični pretok pri 3 barih, medij n-heptan [g/min]: 261,1
- Upor [Ohm]: 12
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo
- Statični pretok pri 3 barih, medij n-heptan [g/min]: 374,2
- Upor [Ohm]: 12
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo
- Del za zamenjavo
- Priprava goriva: Common Rail
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Predelano
- Statični pretok pri 3 barih, medij n-heptan [g/min]: 429,2
- Upor [Ohm]: 12
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo
- Priprava goriva: Common Rail
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Stanje: Novo
- Statični pretok pri 3 barih, medij n-heptan [g/min]: 670
- Upor [Ohm]: 12
- Vrsta goriva: Bencin
- Stanje: Novo