Najdite avto Tesnilo, glava valja (motorja) :
Tesnilo, glava valja (motorja) za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Glava valja (cilindra motorja)
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Cev polnilnega zraka
- Jermenica,rocicna gred
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Hladilnik polnilnega zraka
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Drocnik ventila
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Odmikalna gred
- Rocicna gred
- Bat
- Oljna crpalka
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Zapiralni cep, oljna kad
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Ulezajanje
- Oljna kad
- Komplet vijakov glave valja
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Senzor, nivo olja v motorju
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Sipka za merjenje olja
- Tesnilni obroc, cep za izpust olja
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sesalni ventil
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Pokrovcek za polnenje olja- / tesnilka
- Potezna zica za plin (gas)
- Zobnik, rocicna gred
- Blok motorja
- Tesnilo, termostat
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Tesnilo, glava valja (motorja)
-
MERCEDES-BENZ
- Tesnilo, glava valja (motorja) za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Tesnilo, glava valja (motorja)
Tesnilo glave valja: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati tesnilo glave valja
Ne obstaja določena življenjska doba, ob koncu katere je potrebno zamenjati tesnila glave valja. Zamenjavo se opravi zaradi mehanske poškodbe ali izgorevanja komponent. Poleg tega se nova tesnila namestijo pri vsakem popravilu motorja.
Glavni vzrok izgorevanja avtodela je pregrevanje ali detonacija motorja. Motor se lahko pregreje, zlasti zaradi uporabe goriva nizke kakovosti goriva ali nekaterih okvar v hladilnem sistemu. Prelom tesnila glave valja je pogosto posledica nepravilne namestitve pritrdilnih elementov glave valja. Nepravilna vgradnja komponente med njeno zamenjavo je lahko tudi vzrok za njene mehanske poškodbe. Ponovna montaža tesnila je nemogoča, zaradi izgube njegovih lastnosti po demontaži.
Okvaro dela lahko opazite po naslednjih znakih: težkem belem dimu iz izpušne cevi, glasnih zvokih s strani enote valja, ki jih povzroča izbruh izpušnih plinov pod glavo. Rezultat poškodbe tesnila glave valja je zmanjšanje tlaka enote. To se lahko odkrije zlasti s pojavom lahkih aditivov v olju, zaradi vdora hladilne tekočine v mazalni sistem. To je opazno pri preverjanju nivoja olja: na palici za merjenje nivoja olja se bodo pojavili madeži bele emulzije.
Dolgoživost tesnila glave valja je večinoma odvisna od pravilnosti njegove vgradnje, zamenjavo te komponente je priporočljivo izvesti v avtoservisu. Poleg tega je odstranitev tesnila glave valja precej težaven proces, ki v večini primerov zahteva odstranitev pomožne opreme. Pri namestitvi tesnila morate pritrdilne vijake zamenjati z novimi: niso primerni za večkratno uporabo. Vijake morate pritrditi po strogem redu, ki ga določi proizvajalec motorja, in prav tako natančno določiti zatezni moment.
Kako izbrati tesnilo glave valja
Glede na proizvodni material, so tesnila glave valja razdeljena na kovinska in nekovinska. Slednji so lahko azbestni in brez azbesta. Kovinske komponente so najbolj priljubljene, zlasti zaradi njihove visoke obstojnosti in odpornosti proti obrabi.
Da bi tesnila glave valja dolgo služila, dajte prednost izdelkom preizkušenih proizvajalcev. Kakovostne komponente so izdelane pod blagovnimi znamkami Reinz, Triscan, Payen, Glaser in drugimi. V ponudbi nekaterih blagovnih znamk, kot je Ajusa, lahko najdete komplete motornih tesnil, ki jih je primerno kupiti pri remontu te enote.
Dele je treba izbrati v skladu s priporočili proizvajalca avtomobila in tipom motorja. Komponente se lahko bistveno razlikujejo druga od druge, glede na velikosti, količino in vrsto lukenj za pritrditev. Pri zamenjavi tesnil glave valja dizelskih motorjev morate prav tako upoštevati debelino komponent.
Kako zamenjati tesnilo glave valja?
Za zamenjavo tesnila glave valja se obrnite na servisno postajo. Mnogi lastniki avtomobilov so napačno prepričani, da je novo komponento enostavno namestiti lastnoročno. Ampak tukaj je tisto, kar je potrebno vedeti o zamenjavi tesnila glave valja:
- Komponenta je montirana na težko dosegljivem mestu, zato boste za dostop do nje morali demontirati pomožno opremo, vključno z zobatim jermenom in zračnim filtrom. Prav tako boste morali iztočiti tekočino iz hladilnega sistema, odklopiti cevi z vodne črpalke, enoto za plin, vtikače žic od senzorjev in visokonapetostni žični kabel od vžigalnih svečk. Med povezovanjem cevi in senzorjev je enostavno narediti napako.
- Pred odvijanjem vijakov za odstranitev starega tesnila, morate odstraniti tlak iz glave valja, tako da pri tem odvijete vijake, z nič več kot enim zasukom, in sledite natančnemu načrtu.
- Pri zategovanju vijakov morate slediti natančni shemi, z uporabo navornega ključa. Proizvajalec v navodilih za vozilo vedno opozori na optimalen zatezni moment za točno določeno vrsto motorja.
- Pri zamenjavi tesnila je potrebno namestiti nove vijake.
Kako pregledati tesnilo glave valja?
Tesnilo glave valja je precej težavno pregledati. Stanje tesnila je mogoče natančno oceniti samo med njegovim vizualnim pregledom, ampak za to boste morali odstraniti glavo valja, za kar bo potrebna zamenjava tesnila. Diagnostiko komponente je treba opraviti na servisni postaji.
Naslednji znaki bodo pomagali pri sumu na poškodbo pokrova glave valja:
- bela emulzija na merilni palici za olje;
- bel dim iz izpušne cevi;
- oljni madeži v ekspanzijski posodi;
- sledi olja v prostoru pod pokrovom motorja;
- povečanje porabe goriva;
- znižanje moči motorja.
Mnogi vozniki se sprašujejo, če je mogoče voziti z okvarjenim tesnilom glave valja. Nevarna posledica delovanja poškodovane komponente je okvara motorja.
Iz česa je izdelano tesnilo glave valja?
Večinoma so tesnila glave izdelana iz kovine, vendar obstajajo tudi tesnila iz kompozitnega materiala brez azbesta. Kovinska tesnila so najpogostejša, saj so znana po dostopni ceni in trpežnosti. Tista, ki ne vsebujejo azbesta, zagotavljajo tesnejše tesnjenje in so znana po vzdržljivosti, elastičnosti, odpornosti proti deformaciji, tlaku, vibracijam in visokim temperaturam, zagotavljajo zanesljivo tesnjenje in dolgo služijo, ampak stanejo več kot kovinska tesnila.
Najboljše predmeti: Tesnilo, glava valja (motorja)
- Debelina[mm]: 1.3
- Konstrukcija tesnilke: Tesnilka od mehkega materiala
- potrebno stevilo kosov: 1
- Premer 1 [mm]: 73.5
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 1,45
- Premer[mm]: 76
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka z kovinskimi plastmi
- Stevilo zarez/stevilo lukenj: 7
- Stevilo lukenj: 5
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 1,22
- Premer[mm]: 82,4
- Vgradnja debelina (mm): 1,22
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka z kovinskimi plastmi
- Število slojev: 3
- tarifna żtevilka: 8484100000
- Stanje: Novo
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 602 016 3520
- Izvrtina valja (cilindra) [mm]: 90
- Stanje: Novo
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka iz kovine-elastomerja
- dodatno potrebni izdelki (stevilka izdelka ): HBS005
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 1,3
- Premer[mm]: 76,00
- Teža [kg]: 170
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 1,27
- Premer[mm]: 76
- Konstrukcija tesnilke: Tesnilka od mehkega materiala-kovine
- dodatno potrebni izdelki (stevilka izdelka ): 758.300
- Material bloka motorja: Aluminij
- tarifna żtevilka: 8409919990
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: s tesnilom stebla ventila
- dodatno potrebni izdelki (stevilka izdelka ): 820.512
- vsebuje vec izdelkov kot OE-komplet (st. izdelka): 270 689-3
- Vgradnja debelina (mm): 1,20
- tarifna żtevilka: 8484900000
- Stanje: Novo

- Debelina[mm]: 1,3
- Premer[mm]: 76
- Teža [kg]: 0,170
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 1,65
- Premer[mm]: 80,5
- Vgradnja debelina (mm): 1,65
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka z kovinskimi plastmi
- batnizvisek do [mm]: 1,2
- batnizvisek od [mm]: 1,11
- Stevilo lukenj: 3
- Število slojev: 4
- tarifna żtevilka: 8409919990
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 1,61
- Premer[mm]: 81
- Konstrukcija tesnilke: tesnilka z kovinskimi plastmi
- Stevilo lukenj: 3
- Stanje: Novo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez tesnilke glave valja, s tesnilnim obrocem za odmicno gred, s tesnilom stebla ventila
- Teža [kg]: 0,240
- Stanje: Novo