Najdite avto Zapiralni cep, oljna kad :
Zapiralni cep, oljna kad za vozilo

- Motorno olje
- Vodna crpalka+kit-komplet zobatega jermena
- Vlezajenje, motor
- Ventil za vbrizgavanje
- Ventil povratnih izpusnih plinov
- Krmilna veriga
- Tesnilo, glava valja (motorja)
- Jermenica,rocicna gred
- Krmilni pokrov, dovod zraka
- Hladilnik polnilnega zraka
- Cev polnilnega zraka
- Tesnilo, pokrov glave valja(ohisja nihajnih rocic)
- Pokrov glave valja (glave cilindra)
- Nastavek, sesalni razdelilnik
- Odmikalna gred
- Gibka cev, oddusnik ohisja (blok) motorja
- Komplet batnih obrockov
- Transduktor((pretvornik) tlaka, krmiljenje izpusnih plinov
- Drocnik ventila
- Bat
- Oljna crpalka
- Radialna oljna tesnilka za gred, rocicna gred
- Komplet vijakov glave valja
- Oljna kad
- Rocicna gred
- Ojnicni lezaj
- Tesnilka, sesalni razdelilnik
- Tesnilni obroc, steblo ventila
- Tesnilo, oljna kad (karter)
- Ventil za izpust
- Ventil regul. za prosti tek, oskrba zraka
- Sipka za merjenje olja
- Napenjalnik, veriga za pogon in krmiljenje odmikalne gredi
- Sesalni ventil
- Potezna zica za plin (gas)
- Radialna tesnilka za gred, odmikalna gred
- Tesnilo, termostat
- Blok motorja
- Zobnik, rocicna gred
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Zapiralni cep, oljna kad
-
MERCEDES-BENZ
- Zapiralni cep, oljna kad za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
PEUGEOT
- Zapiralni cep, oljna kad za 206
- 308
- 307
-
CITROËN
- Zapiralni cep, oljna kad za C4
- C5
- BERLINGO
Podatki - Zapiralni cep, oljna kad
Izpustni vijak za olje: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati izpustni vijak za olje
Ta element nima specifične omejitve življenjske dobe. Komponento se zamenja predvsem zaradi poškodbe navoja.
Ta okvara je lahko posledica neustrezne namestitve vijaka med zamenjavo olja. Poleg tega je lahko takšna okvara posledica pogostega ponovnega dotakanja delovne tekočine.
Na poškodovanje navoja vijaka navadno nakazuje uhajanje olja, kar vodi do povečanja njegove porabe. To je mogoče opaziti med vizualnim pregledom merilne palice. Če je nivo olja v posodi motorja kritično nizek, se na armaturni plošči aktivira kontrolna lučka. Pogosto lahko v primeru okvare izpustnega vijaka za olje pod avtomobilom najdete sledove delovne tekočine. Poleg tega je pri načrtovani menjavi olja opazno lomljenje: če je poškodovan navoj - se vijak čvrsto ne prilega odprtini. V nekaterih primerih okvarjenega izpustnega vijaka za olje, nasprotno, ne morete odviti s ključem.
Pri nekaterih modelih avtomobilov morate nov izpustni vijak za olje namestiti ob vsaki menjavi olja. To pomaga preprečiti, na primer, uničenje navoja v luknji za vijak, saj lahko ta okvara vodi do zamenjave celotne posode. Za zmanjšanje tveganja uhajanja olja se uporablja tesnilo vijaka oljne posode. Bodite pozorni na dejstvo, da se morate, če je nemogoče samostojno opraviti demontažo vtiča s ključem, obrniti na servisno postajo. Obstaja nevarnost poškodbe robov dela, kar precej ovira njegovo odstranitev.
Kako izbrati izpustni vijak za olje
Obstajajo komponente z odstranljivimi tesnili in enodelni deli. Za izdelavo vijakov se uporablja kovina ali plastika, tesnila pa so lahko kovinska ali gumijasta. Izdelki, izdelani iz prvega materiala, veljajo za bolj trpežne, medtem ko je gumijaste lažje zamenjati.
Da se navojni izpustni vijak za olje ne bi prezgodaj pokvaril, kupite komponento preizkušene blagovne znamke. Na primer, kakovostni deli so predstavljeni v ponudbi podjetij VAICO, Febi Bilstein, SWAG.
Pri izbiri izpustnega vijaka so pomembni glavni parametri avtomobilskega motorja, kot tudi material za izdelavo karterja, velikost in oblika oljne posode. Bodite pozorni na velikost in razdaljo med grebeni navoja, obliko glave vijaka. Izpustni vijaki se med seboj razlikujejo tudi po premeru in količini polnih obratov pri privijanju.
Ali je ob zamenjavi čepa karterja potrebno zamenjati o-tesnilo?
Med zamenjavo čepa karterja je potrebno zamenjati o-tesnilo. Je potrošen material in v večini primerov izgleda kot votel bakren ali medeninast disk, ki se zmečka pri privijanju in ponavlja vse nepravilnosti karterja. Tako se izvede tesnjenje najboljše kakovosti. Pri večkratni uporabi takšnega tesnjenja ni mogoče zagotoviti, zato se pojavi nevarnost uhajanja. V večini avtomobilov lahko najdete gumijasta o-tesnila karterja. Sčasoma izgubijo elastičnost in se deformirajo, tako kot kovinska, zato jih je treba zamenjati med vsako zamenjavo čepa karterja.
Kako odviti čep karterja?
Če želite odviti čep karterja, boste v primeru, da je prišlo do korozije, morali uporabiti posebno orodje za odstranjevanje. Strogo prepovedano je uporabljati materiale pri roki ali nezdružljive ključe, saj se lahko navoj zlahka poškoduje, kar vodi do drage zamenjave karterja. Novi čep karterja je treba priviti z določenim navorom, ki je naveden v tehnični dokumentaciji avtomobila. Zato je, če nimate ustreznih orodij in spretnosti, in opazite, da se vijak ne odvija med demontažo, bolje, da se za pomoč obrnete na servisno postajo.
S kakšnim navorom je potrebno priviti čep karterja?
Da bi izvedeli, s kakšnim navorom je treba zategniti čep karterja v vašem avtomobilu, preučite tehnično dokumentacijo vozila. Proizvajalec avtomobila vedno opredeli sprejemljive vrednosti zateznega navora za navojne povezave. Ta priporočila je obvezno je upoštevati. Zaradi nezadostno zategnjenega čepa karterja je lahko okrnjen tlak v posodi za motorno olje. Prekomeren navor pri privijanju dela povzroča poškodovanje navojnega priključka ne samo na čepu, temveč tudi v karterju, kar lahko vodi do njene zamenjave. Vrednost uporabljene sile je treba nadzorovati s pomočjo navornega ključa.
Najboljše predmeti: Zapiralni cep, oljna kad

- zunanji navoj [mm]: M16 x 1,5
- Mera navoja: M16 x 1,5
- Zev kljuca: 8
- potrebno stevilo kosov: 1
- Profil glava vijaka/matice: znotraj četverorobnik
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Dolzina navoja [mm]: 12
- Korak navoja[mm]: 1,5
- Teža [kg]: 0,02
- Vgradnja stran: na strani motorja
- Globina pakiranja [cm]: 2,2
- Stanje: Novo

- zunanji navoj [mm]: M14 x 1,5
- Dolzina [mm]: 13
- Zev kljuca: TX 40
- Profil glava vijaka/matice: notranji profil Torx
- Premer[mm]: 25,0
- Stanje: Novo
- Material: Baker
- Notranji premer[mm]: 10
- Teža [kg]: 0,05
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 0313.40
- Premer[mm]: 20
- Stanje: Novo
- Material: Baker
- Notranji premer[mm]: 26
- Debelina[mm]: 1,5
- Oblika: A-oblika
- Premer[mm]: 32
- Stanje: Novo
- Mera navoja: M16x1,5
- Dolzina [mm]: 12
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- po izbiri
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 29,5
- Zev kljuca: 19
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Dolzina navoja [mm]: 17,5
- Material: Jeklo
- Povrsina: pocinkan
- Teža [kg]: 0,04
- Upostevati servisne informacije
- Zunanja mera navoja: M14 x 1,5
- dolzina vodnika pod glavo [mm]: 22
- Stanje: Novo
- Material: CuSn (baker -cin), Baker
- Notranji premer[mm]: 10
- Debelina[mm]: 1
- Oblika: A-oblika
- DIN /ISO: 7603
- Premer[mm]: 13,5
- Stanje: Novo
- Material: Baker
- Notranji premer[mm]: 16
- Debelina[mm]: 2
- Oblika: C-oblika
- Premer[mm]: 22
- Stanje: Novo
- Mera navoja: M14x1,5x22
- Zev kljuca: 19 mm
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Alternativni komplet za popravilo: 505.540
- Stanje: Novo
- Material: Baker
- Notranji premer[mm]: 12
- Debelina[mm]: 1,5
- Oblika: A-oblika
- Alternativni komplet za popravilo: 017.736, 505.550, 505.540
- DIN /ISO: 7603
- Premer[mm]: 17
- Stanje: Novo
- Material: Baker
- Notranji premer[mm]: 16
- Debelina[mm]: 2
- Oblika: C-oblika
- Premer[mm]: 22
- Stanje: Novo

- Mera navoja: M 14
- Dolzina [mm]: 29,5
- Zev kljuca: 19
- Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
- dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
- Korak navoja[mm]: 1,5
- Stanje: Novo