Zapiralni cep, oljna kad za vozilo

Originalni Zapiralni cep, oljna kad online ugodno

Podatki - Zapiralni cep, oljna kad

Izpustni vijak za olje: zamenjava in izbira

Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati izpustni vijak za olje

Ta element nima specifične omejitve življenjske dobe. Komponento se zamenja predvsem zaradi poškodbe navoja.

Ta okvara je lahko posledica neustrezne namestitve vijaka med zamenjavo olja. Poleg tega je lahko takšna okvara posledica pogostega ponovnega dotakanja delovne tekočine.

Na poškodovanje navoja vijaka navadno nakazuje uhajanje olja, kar vodi do povečanja njegove porabe. To je mogoče opaziti med vizualnim pregledom merilne palice. Če je nivo olja v posodi motorja kritično nizek, se na armaturni plošči aktivira kontrolna lučka. Pogosto lahko v primeru okvare izpustnega vijaka za olje pod avtomobilom najdete sledove delovne tekočine. Poleg tega je pri načrtovani menjavi olja opazno lomljenje: če je poškodovan navoj - se vijak čvrsto ne prilega odprtini. V nekaterih primerih okvarjenega izpustnega vijaka za olje, nasprotno, ne morete odviti s ključem.

Pri nekaterih modelih avtomobilov morate nov izpustni vijak za olje namestiti ob vsaki menjavi olja. To pomaga preprečiti, na primer, uničenje navoja v luknji za vijak, saj lahko ta okvara vodi do zamenjave celotne posode.

Za zmanjšanje tveganja uhajanja olja se uporablja tesnilo vijaka oljne posode. Bodite pozorni na dejstvo, da se morate, če je nemogoče samostojno opraviti demontažo vtiča s ključem, obrniti na servisno postajo. Obstaja nevarnost poškodbe robov dela, kar precej ovira njegovo odstranitev.

Kako izbrati izpustni vijak za olje

Obstajajo komponente z odstranljivimi tesnili in enodelni deli. Za izdelavo vijakov se uporablja kovina ali plastika, tesnila pa so lahko kovinska ali gumijasta. Izdelki, izdelani iz prvega materiala, veljajo za bolj trpežne, medtem ko je gumijaste lažje zamenjati.

Da se navojni izpustni vijak za olje ne bi prezgodaj pokvaril, kupite komponento preizkušene blagovne znamke. Na primer, kakovostni deli so predstavljeni v ponudbi podjetij VAICO, Febi Bilstein, SWAG.

Pri izbiri izpustnega vijaka so pomembni glavni parametri avtomobilskega motorja, kot tudi material za izdelavo karterja, velikost in oblika oljne posode. Bodite pozorni na velikost in razdaljo med grebeni navoja, obliko glave vijaka. Izpustni vijaki se med seboj razlikujejo tudi po premeru in količini polnih obratov pri privijanju.

Naše stranke vprašati

Ali je ob zamenjavi čepa karterja potrebno zamenjati o-tesnilo?

Med zamenjavo čepa karterja je potrebno zamenjati o-tesnilo. Je potrošen material in v večini primerov izgleda kot votel bakren ali medeninast disk, ki se zmečka pri privijanju in ponavlja vse nepravilnosti karterja. Tako se izvede tesnjenje najboljše kakovosti. Pri večkratni uporabi takšnega tesnjenja ni mogoče zagotoviti, zato se pojavi nevarnost uhajanja. V večini avtomobilov lahko najdete gumijasta o-tesnila karterja. Sčasoma izgubijo elastičnost in se deformirajo, tako kot kovinska, zato jih je treba zamenjati med vsako zamenjavo čepa karterja.

Kako odviti čep karterja?

Če želite odviti čep karterja, boste v primeru, da je prišlo do korozije, morali uporabiti posebno orodje za odstranjevanje. Strogo prepovedano je uporabljati materiale pri roki ali nezdružljive ključe, saj se lahko navoj zlahka poškoduje, kar vodi do drage zamenjave karterja. Novi čep karterja je treba priviti z določenim navorom, ki je naveden v tehnični dokumentaciji avtomobila. Zato je, če nimate ustreznih orodij in spretnosti, in opazite, da se vijak ne odvija med demontažo, bolje, da se za pomoč obrnete na servisno postajo.

S kakšnim navorom je potrebno priviti čep karterja?

Da bi izvedeli, s kakšnim navorom je treba zategniti čep karterja v vašem avtomobilu, preučite tehnično dokumentacijo vozila. Proizvajalec avtomobila vedno opredeli sprejemljive vrednosti zateznega navora za navojne povezave. Ta priporočila je obvezno je upoštevati. Zaradi nezadostno zategnjenega čepa karterja je lahko okrnjen tlak v posodi za motorno olje. Prekomeren navor pri privijanju dela povzroča poškodovanje navojnega priključka ne samo na čepu, temveč tudi v karterju, kar lahko vodi do njene zamenjave. Vrednost uporabljene sile je treba nadzorovati s pomočjo navornega ključa.

Zapiralni cep, oljna kad poceni: Najboljši rezervni deli

Zapiralni cep, oljna kad 15,5mm, M 16 x 1,50 x 12, s tesnilnim obrocem, 8 x 8 (CORTECO, 220100S) -20%
Originalni Zapiralni cep, oljna kad | CORTECO 220100S Šifra artikla: 220100S
CORTECO Zapiralni cep, oljna kad 220100S
3,49 €
2,79 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mera navoja M 16 x 1,50 x 12
  • Dolzina [mm] 15,5
  • Zev kljuca 8 x 8
  • dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2 s tesnilnim obrocem
  • Vrsta posode Blister pakiranje
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Tesnilni obroc, cep za izpust olja Notranji premer: 14mm, baker (ELRING, 813.036) -20%
Originalni Tesnilni obroc, cep za izpust olja | ELRING 813.036 Šifra artikla: 813.036
ELRING Tesnilni obroc, cep za izpust olja 813.036
0,99 €
0,79 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material baker
  • Notranji premer[mm] 14
  • Debelina[mm] 2
  • Oblika C-oblika
  • Alternativni komplet za popravilo 017.736, 036.400, 505.550, 505.540
  • DIN /ISO 7603
  • Premer[mm] 20
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Tesnilni obroc, cep za izpust olja baker, Notranji premer: 16mm (TOPRAN, 721 131) -20%
Originalni Tesnilni obroc, cep za izpust olja | TOPRAN 721 131 Šifra artikla: 721 131
TOPRAN Tesnilni obroc, cep za izpust olja 721 131
0,49 €
0,39 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material baker
  • Notranji premer[mm] 16
  • Debelina[mm] 2
  • Premer[mm] 22
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Tesnilni obroc, cep za izpust olja Notranji premer: 13mm, Guma (ELRING, 176.090) -20%
Originalni Tesnilni obroc, cep za izpust olja | ELRING 176.090 Šifra artikla: 176.090
ELRING Tesnilni obroc, cep za izpust olja 176.090
0,99 €
0,79 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material Guma
  • Notranji premer[mm] 13
  • Debelina[mm] 3
  • Oblika asimetricen
  • Alternativni komplet za popravilo 505.550, 505.540
  • Premer[mm] 22,4
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Tesnilni obroc, cep za izpust olja Notranji premer: 12,35mm, aluminij (FEBI BILSTEIN, 07106) -20%
Originalni Tesnilni obroc, cep za izpust olja | FEBI BILSTEIN 07106 Šifra artikla: 07106
FEBI BILSTEIN Tesnilni obroc, cep za izpust olja 07106
0,49 €
0,39 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material aluminij
  • Notranji premer[mm] 12,35
  • Debelina[mm] 1,5
  • Teza [kg] 0,003
  • Premer[mm] 15,3
  • dopoljnen izdelek/dopoljena Info 2 za vijake zaizpust olja
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Tesnilni obroc, cep za izpust olja Notranji premer: 14mm, aluminij (ELRING, 243.205) -20%
Originalni Tesnilni obroc, cep za izpust olja | ELRING 243.205 Šifra artikla: 243.205
ELRING Tesnilni obroc, cep za izpust olja 243.205
0,49 €
0,39 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material aluminij
  • Notranji premer[mm] 14
  • Debelina[mm] 1,5
  • Oblika A-oblika
  • Alternativni komplet za popravilo 036.400, 505.550, 505.540
  • Premer[mm] 20
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Tesnilni obroc, cep za izpust olja Notranji premer: 12mm, baker (ELRING, 110.906) -20%
Originalni Tesnilni obroc, cep za izpust olja | ELRING 110.906 Šifra artikla: 110.906
ELRING Tesnilni obroc, cep za izpust olja 110.906
0,49 €
0,39 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Material baker
  • Notranji premer[mm] 12
  • Debelina[mm] 1,5
  • Oblika A-oblika
  • Alternativni komplet za popravilo 017.736, 505.550, 505.540
  • DIN /ISO 7603
  • Premer[mm] 17
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
Zapiralni cep, oljna kad M16x1.5 (FA1, 518.471.021) -20%
Originalni Zapiralni cep, oljna kad | FA1 518.471.021 Šifra artikla: 518.471.021
FA1 Zapiralni cep, oljna kad 518.471.021
2,49 €
1,99 €
vklju. 22% DDV, Dostava
Več kot 100 artiklov na zalogi
  • Mera navoja M16x1.5
  • Dolzina navoja [mm] 12
  • Stanje  Novo
Podrobnosti
  • Najboljša cenaRezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
  • Stroški pošiljanjaPrihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
  • Hitra dostavaVaše naročilo avtodelov boste prejeli v nekoliko delovnih dneh
PayPal Zapiralni cep, oljna kad
HypoVereinsbank Bancno nakazilo
VISA Zapiralni cep, oljna kad
Master Card Zapiralni cep, oljna kad
American Express