Najdite avto Zapiralni cep, oljna kad :

1
2
3
Iskanje

Zapiralni cep, oljna kad za vozilo

Originalni Zapiralni cep, oljna kad katalog

Podatki - Zapiralni cep, oljna kad

Izpustni vijak za olje: zamenjava in izbira

Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati izpustni vijak za olje

Ta element nima specifične omejitve življenjske dobe. Komponento se zamenja predvsem zaradi poškodbe navoja.

Ta okvara je lahko posledica neustrezne namestitve vijaka med zamenjavo olja. Poleg tega je lahko takšna okvara posledica pogostega ponovnega dotakanja delovne tekočine.

Na poškodovanje navoja vijaka navadno nakazuje uhajanje olja, kar vodi do povečanja njegove porabe. To je mogoče opaziti med vizualnim pregledom merilne palice. Če je nivo olja v posodi motorja kritično nizek, se na armaturni plošči aktivira kontrolna lučka. Pogosto lahko v primeru okvare izpustnega vijaka za olje pod avtomobilom najdete sledove delovne tekočine. Poleg tega je pri načrtovani menjavi olja opazno lomljenje: če je poškodovan navoj - se vijak čvrsto ne prilega odprtini. V nekaterih primerih okvarjenega izpustnega vijaka za olje, nasprotno, ne morete odviti s ključem.

Pri nekaterih modelih avtomobilov morate nov izpustni vijak za olje namestiti ob vsaki menjavi olja. To pomaga preprečiti, na primer, uničenje navoja v luknji za vijak, saj lahko ta okvara vodi do zamenjave celotne posode. Za zmanjšanje tveganja uhajanja olja se uporablja tesnilo vijaka oljne posode. Bodite pozorni na dejstvo, da se morate, če je nemogoče samostojno opraviti demontažo vtiča s ključem, obrniti na servisno postajo. Obstaja nevarnost poškodbe robov dela, kar precej ovira njegovo odstranitev.

Kako izbrati izpustni vijak za olje

Obstajajo komponente z odstranljivimi tesnili in enodelni deli. Za izdelavo vijakov se uporablja kovina ali plastika, tesnila pa so lahko kovinska ali gumijasta. Izdelki, izdelani iz prvega materiala, veljajo za bolj trpežne, medtem ko je gumijaste lažje zamenjati.

Da se navojni izpustni vijak za olje ne bi prezgodaj pokvaril, kupite komponento preizkušene blagovne znamke. Na primer, kakovostni deli so predstavljeni v ponudbi podjetij VAICO, Febi Bilstein, SWAG.

Pri izbiri izpustnega vijaka so pomembni glavni parametri avtomobilskega motorja, kot tudi material za izdelavo karterja, velikost in oblika oljne posode. Bodite pozorni na velikost in razdaljo med grebeni navoja, obliko glave vijaka. Izpustni vijaki se med seboj razlikujejo tudi po premeru in količini polnih obratov pri privijanju.

Več
Naše stranke vprašati

Ali je ob zamenjavi čepa karterja potrebno zamenjati o-tesnilo?

Med zamenjavo čepa karterja je potrebno zamenjati o-tesnilo. Je potrošen material in v večini primerov izgleda kot votel bakren ali medeninast disk, ki se zmečka pri privijanju in ponavlja vse nepravilnosti karterja. Tako se izvede tesnjenje najboljše kakovosti. Pri večkratni uporabi takšnega tesnjenja ni mogoče zagotoviti, zato se pojavi nevarnost uhajanja. V večini avtomobilov lahko najdete gumijasta o-tesnila karterja. Sčasoma izgubijo elastičnost in se deformirajo, tako kot kovinska, zato jih je treba zamenjati med vsako zamenjavo čepa karterja.

Kako odviti čep karterja?

Če želite odviti čep karterja, boste v primeru, da je prišlo do korozije, morali uporabiti posebno orodje za odstranjevanje. Strogo prepovedano je uporabljati materiale pri roki ali nezdružljive ključe, saj se lahko navoj zlahka poškoduje, kar vodi do drage zamenjave karterja. Novi čep karterja je treba priviti z določenim navorom, ki je naveden v tehnični dokumentaciji avtomobila. Zato je, če nimate ustreznih orodij in spretnosti, in opazite, da se vijak ne odvija med demontažo, bolje, da se za pomoč obrnete na servisno postajo.

S kakšnim navorom je potrebno priviti čep karterja?

Da bi izvedeli, s kakšnim navorom je treba zategniti čep karterja v vašem avtomobilu, preučite tehnično dokumentacijo vozila. Proizvajalec avtomobila vedno opredeli sprejemljive vrednosti zateznega navora za navojne povezave. Ta priporočila je obvezno je upoštevati. Zaradi nezadostno zategnjenega čepa karterja je lahko okrnjen tlak v posodi za motorno olje. Prekomeren navor pri privijanju dela povzroča poškodovanje navojnega priključka ne samo na čepu, temveč tudi v karterju, kar lahko vodi do njene zamenjave. Vrednost uporabljene sile je treba nadzorovati s pomočjo navornega ključa.

Najboljše predmeti: Zapiralni cep, oljna kad

RIDEX 135O0029 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
135O0029
Šifra artikla: 135O0029
Zapiralni cep, oljna kad RIDEX 135O0029
0,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 10
  • Debelina[mm]: 1
  • Oblika: A-oblika
  • Premer[mm]: 13,5
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
TOPRAN 108647 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
108 647
Šifra artikla: 108 647
Zapiralni cep, oljna kad TOPRAN 108 647
0,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 10
  • Debelina[mm]: 1
  • Oblika: A-oblika
  • DIN /ISO: 7603
  • Premer[mm]: 13,5
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
FA1 866370011 Zapiralni cep, oljna kad
866.370.011
Šifra artikla: 866.370.011
Zapiralni cep, oljna kad FA1 866.370.011
1,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Mera navoja: M12x1,5
  • Dolzina [mm]: 16
  • dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
FEBI BILSTEIN 48871 Zapiralni cep, oljna kad
48871
Šifra artikla: 48871
Zapiralni cep, oljna kad FEBI BILSTEIN 48871
2,49 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Dolzina [mm]: 29,5
  • Zev kljuca: 19
  • Profil glava vijaka/matice: zunanji sestroben
  • dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
  • Dolzina navoja [mm]: 17,5
  • Material: Jeklo
  • Povrsina: pocinkan
  • Upostevati servisne informacije
  • Zunanja mera navoja: M14 x 1,5
  • dolzina vodnika pod glavo [mm]: 22
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
TOPRAN 721131 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
721 131
Šifra artikla: 721 131
Zapiralni cep, oljna kad TOPRAN 721 131
0,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 16
  • Debelina[mm]: 2
  • Oblika: C-oblika
  • Premer[mm]: 22
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
FA1 518471021 Zapiralni cep, oljna kad
518.471.021
Šifra artikla: 518.471.021
Zapiralni cep, oljna kad FA1 518.471.021
1,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Mera navoja: M16x1,5
  • Dolzina [mm]: 12
  • dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s tesnilnim obrocem
  • po izbiri
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
PAYEN PB907 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
PB907
Šifra artikla: PB907
PAYEN PB907 Zapiralni cep, oljna kad
0,49 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 14
  • Debelina[mm]: 2
  • Premer[mm]: 21
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
ELRING 473.500 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
473.500
Šifra artikla: 473.500
ELRING 473.500 Zapiralni cep, oljna kad
1,49 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: VF (Vulkanfiber)
  • Notranji premer[mm]: 12
  • Debelina[mm]: 2
  • Oblika: A-oblika
  • Alternativni komplet za popravilo: 505.540
  • Premer[mm]: 24
  • tarifna żtevilka: 6815994170
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
ELRING 108.502 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
108.502
Šifra artikla: 108.502
ELRING 108.502 Zapiralni cep, oljna kad
0,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 10
  • Debelina[mm]: 2,1
  • Oblika: A-oblika
  • Alternativni komplet za popravilo: 505.540
  • Premer[mm]: 21
  • tarifna żtevilka: 7415210000
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
FEBI BILSTEIN 33960 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
33960
Šifra artikla: 33960
FEBI BILSTEIN 33960 Zapiralni cep, oljna kad
0,99 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 10
  • Teža [kg]: 0,05
  • za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 0313.40
  • Premer[mm]: 20
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
FEBI BILSTEIN 07215 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
07215
Šifra artikla: 07215
FEBI BILSTEIN 07215 Zapiralni cep, oljna kad
0,49 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 14
  • Debelina[mm]: 1,5
  • DIN /ISO: 7603 A/CU
  • Teža [kg]: 0,002
  • za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 007603 014106
  • Premer[mm]: 20
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
ELRING 128.503 Tesnilni obroc, cep za izpust olja
128.503
Šifra artikla: 128.503
ELRING 128.503 Zapiralni cep, oljna kad
0,49 €
vklju. 22% DDV, brez vklj. stroškov dostave
  • Material: Baker
  • Notranji premer[mm]: 22
  • Debelina[mm]: 1,5
  • Oblika: A-oblika
  • Alternativni komplet za popravilo: 017.736, 036.400, 505.550, 505.540
  • DIN /ISO: 7603
  • Premer[mm]: 27
  • tarifna żtevilka: 7415210000
  • Stanje: Novo
Podrobnosti
Več kot 100 artiklov na zalogi
Najboljši proizvajalec
Najboljše cene: Zapiralni cep, oljna kad
Najboljša cena
Rezervniavtodeli24.si garantira avtodele višje kakovosti po atraktivnih cenah.
Brezplačna dostava: Zapiralni cep, oljna kad
Stroški pošiljanja
Prihranite pri stroških pošiljanja. Brezplačni stroški pošiljanja pri naročilih nad 140 €
Hitra dostava: Zapiralni cep, oljna kad
Hitra dostava
Zapiralni cep, oljna kad auto: DHL dostava Zapiralni cep, oljna kad avto: GLS dostava
  • Plačajte s PayPal: Zapiralni cep, oljna kad
  • Plačajte s Bančno nakazilo: Zapiralni cep, oljna kad
  • Plačajte s Visa: Zapiralni cep, oljna kad
  • Plačajte s Mastercard: Zapiralni cep, oljna kad
  • Plačajte s American Express: Zapiralni cep, oljna kad