Najdite avto Izpušni sistemi:
Izpušni sistemi rezervni deli

Izpušni sistemi avtodeli
- Lambda sonda
- Polnilnik, tlacni polnilnik
- Katalizator
- Zadnji glusnik
- Filter za saje/delce, izpusna naprava
- Garnitura za montazo, katalizator
- Srednji glusnik (izpusni lonec)
- Cevi
- Zbiralnik, izpusna naprava
- Senzor, temperatura izpusnega plina
- Fleksibilna cev, izpusni sistem
- Sportni glusnik
- Tesnilka, izpusni zbiralnik
- Drzalo, izpusni sistem
- Objemka
- Tesnilka, izpusna cev
- Predglusnik
- Toplotna zascita
Podatki - Izpušni sistemi
Izpušni sistem je pomemben sestavni del vozila. Ko gorivo gori, se tvorijo izpušni plini, ki so odstranjeni preko izpušnega sistema, ki zagotavlja emisijo plinov z neprijetnim vonjem. Še ena izmed pomembnejših nalog izpušnega sistema je zvočna izolacija, saj v zgorevalnih komorah motorja prihaja do majhnih eksplozij, ki so potrebne za zgorevanje goriva in so razmeroma glasne. Zaradi izpušnega sistema ja ta hrup znatno zmanjšan.
Že številna leta katalizatorji zagotavljajo filtracijo in izpustitev večine osnaževalcev z izpušnih plinov. Da motor deluje s polno kapaciteto, mora biti dobro poravnan z izpušnim sistemom. Optimalna emisija izpušnih plinov je mogoča le, če prihaja do nihanj, ki se dogajajo v izpušnem sistemu in spodbujajo in ne preprečujejo emisij. Izpust prav tako določa navor. Okvarjen izpušni sistem tako vodi do zmanjšanje moči motorja. Izpušni sistem igra pomembno nalogo pri razvoju dirkalnih avtomobilov, a prav tako je pomemben dejavnik pri običajnih vozilih, saj optimizira učinkovitost motorja.
Pri motorjih s pozitivnim vžigom je izpušni sistem sestavljen s cevi, Simetričnega T-kosa (vilice) v obliki Y, senzorja kisika (lambda senzorja), srednjega dušilca, dušilca in izpušne cevi. V nekaterih avtomobilih izpušni sistem prav tako vsebuje turbo polnilnik. Zaradi visokih korozivnih vplivov na komponente izpušnega plina, so ti deli predloženi večji obrabi. To na primer vodi do dejstva, da se zaradi korozije pojavijo luknjice. Manjše luknje se lahko zvari, a če so poškodovani večji predeli, mora biti celoten del zamenjan. Prvi znak okvare izpušnega sistema je spreminjajoč zvok izpuha.
Najboljše predmeti: Izpušni sistemi rezervni avtodeli
- Premer[mm]: 50
- Univerzalno: Da
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 1000
- Teža [kg]: 5.580
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 1510
- Stevilo vodov: 5
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 250000
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik, Turbo polnilnik/kompresor, VTG-polnilnik, Pnevmatsko reguliran nastavni element (sprožilnik), Turbopolnilnik/hladilnik polnilnega zraka
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Vrsta goriva: Dizel
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 4
- Stanje: Novo
- Linija opreme/različica: sport pipe
- po izbiri
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 760
- Stevilo vodov: 5
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 160000
- Stanje: Novo

- Kodna oznaka motorja: AVB/ AWX/ AVF
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 615
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez prikljucnih delov
- Teža [kg]: 4,18
- Sirina[mm]: 170
- Visina[mm]: 145
- Karakteristicna crkovna oznaka: 52
- napolnjen
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik, Turbo polnilnik/kompresor, VTG-polnilnik, tlačno-/podtlačno krmiljen potisni ventil za krožeči zrak, Nakladalnik/hladilnik polnilnega zraka, Turbo, Turbopolnilnik/hladilnik polnilnega zraka
- Vrsta goriva: Dizel
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 5
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik, Turbo polnilnik/kompresor, z reguliranjem polnilnega tlaka obtočnega kanala, Pnevmatsko reguliran nastavni element (sprožilnik), Turbopolnilnik/hladilnik polnilnega zraka
- Vrsta goriva: Bencin
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 5
- Stanje: Novo