Najdite avto Izpušni sistemi:
Izpušni sistemi rezervni deli

Izpušni sistemi avtodeli
- Lambda sonda
- Polnilnik, tlacni polnilnik
- Katalizator
- Zadnji glusnik
- Filter za saje/delce, izpusna naprava
- Srednji glusnik (izpusni lonec)
- Garnitura za montazo, katalizator
- Cevi
- Zbiralnik, izpusna naprava
- Senzor, temperatura izpusnega plina
- Fleksibilna cev, izpusni sistem
- Sportni glusnik
- Tesnilka, izpusni zbiralnik
- Drzalo, izpusni sistem
- Objemka
- Tesnilka, izpusna cev
- Predglusnik
- Toplotna zascita
Podatki - Izpušni sistemi
Izpušni sistem je pomemben sestavni del vozila. Ko gorivo gori, se tvorijo izpušni plini, ki so odstranjeni preko izpušnega sistema, ki zagotavlja emisijo plinov z neprijetnim vonjem. Še ena izmed pomembnejših nalog izpušnega sistema je zvočna izolacija, saj v zgorevalnih komorah motorja prihaja do majhnih eksplozij, ki so potrebne za zgorevanje goriva in so razmeroma glasne. Zaradi izpušnega sistema ja ta hrup znatno zmanjšan.
Že številna leta katalizatorji zagotavljajo filtracijo in izpustitev večine osnaževalcev z izpušnih plinov. Da motor deluje s polno kapaciteto, mora biti dobro poravnan z izpušnim sistemom. Optimalna emisija izpušnih plinov je mogoča le, če prihaja do nihanj, ki se dogajajo v izpušnem sistemu in spodbujajo in ne preprečujejo emisij. Izpust prav tako določa navor. Okvarjen izpušni sistem tako vodi do zmanjšanje moči motorja. Izpušni sistem igra pomembno nalogo pri razvoju dirkalnih avtomobilov, a prav tako je pomemben dejavnik pri običajnih vozilih, saj optimizira učinkovitost motorja.
Pri motorjih s pozitivnim vžigom je izpušni sistem sestavljen s cevi, Simetričnega T-kosa (vilice) v obliki Y, senzorja kisika (lambda senzorja), srednjega dušilca, dušilca in izpušne cevi. V nekaterih avtomobilih izpušni sistem prav tako vsebuje turbo polnilnik. Zaradi visokih korozivnih vplivov na komponente izpušnega plina, so ti deli predloženi večji obrabi. To na primer vodi do dejstva, da se zaradi korozije pojavijo luknjice. Manjše luknje se lahko zvari, a če so poškodovani večji predeli, mora biti celoten del zamenjan. Prvi znak okvare izpušnega sistema je spreminjajoč zvok izpuha.
Najboljše predmeti: Izpušni sistemi rezervni avtodeli

- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 1600
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stevilo vodov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 150
- Stevilo vodov: 4
- żtevilo priključkov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 440
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stevilo vodov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Dolzina vodnika[mm]: 350
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stevilo prevodnikov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: ovalen
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Zunanja mera navoja: M18x1,5
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Dolzina vodnika[mm]: 520
- Stevilo prevodnikov: 4
- żtevilo priključkov: 4
- zunanji navoj [mm]: M18 x 1,5
- Oblika ohisja vtikaca: ovalen
- izvedba ohisja stikala: ohisje vticne puse
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo
- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 625
- Stevilo vodov: 4
- żtevilo priključkov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 290
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stevilo vodov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Dolzina vodnika[mm]: 210
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stevilo prevodnikov: 4
- zunanji navoj [mm]: M18 x 1,5
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 550
- Število vtičnih kontaktov: 4
- Stevilo vodov: 4
- Oblika ohisja vtikaca: pravokoten
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo
- Lamda-sonda: ogrevan
- Mera navoja: M18x1,5
- Dolzina vodnika[mm]: 780
- Število vtičnih kontaktov: 6
- Stevilo vodov: 5
- Oblika ohisja vtikaca: D-oblika
- Potrebna montaža/demontaža s strani strokovnjaka!
- Izvedba izolacije napeljave: S silikonsko premazano izolacijo iz vlaknastega pleteža
- Stanje: Novo

- Material: Krom-molibdenovo jeklo
- Zev kljuca: 22
- Lamda-sonda: regulacijska sonda, Navoj prednamazan
- Vgradnja stran: pred katalizatorjem
- Dolzina preko vsega [mm]: 1010
- Stevilo vodov: 4
- tovarniżka żevilka: ESL-AU-005
- Stanje: Novo