Najdite avto Filter za saje/delce, izpusna naprava :
Filter za saje/delce, izpusna naprava za vozilo

- Lambda sonda
- Polnilnik, tlacni polnilnik
- Katalizator
- Zadnji glusnik
- Garnitura za montazo, katalizator
- Cevi
- Zbiralnik, izpusna naprava
- Srednji glusnik (izpusni lonec)
- Senzor, temperatura izpusnega plina
- Fleksibilna cev, izpusni sistem
- Sportni glusnik
- Tesnilka, izpusni zbiralnik
- Drzalo, izpusni sistem
- Objemka
- Tesnilka, izpusna cev
- Predglusnik
- Toplotna zascita
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Filter trdih delcev
-
VW
- Filter za saje/delce, izpusna naprava GOLF
- Filter za saje/delce, izpusna naprava PASSAT
- Filter trdih delcev TRANSPORTER
-
BMW
- Filter za saje/delce, izpusna naprava Serija 3
- Filter za saje/delce, izpusna naprava Serija 5
- Filter trdih delcev Serija 1
-
RENAULT
- Filter za saje/delce, izpusna naprava CLIO
- Filter za saje/delce, izpusna naprava MEGANE
- Filter trdih delcev SCÉNIC
-
AUDI
- Filter za saje/delce, izpusna naprava A4
- Filter za saje/delce, izpusna naprava A6
- Filter trdih delcev A3
Podatki - Filter za saje/delce, izpusna naprava
Filter za delce: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je pomembno zamenjati filter za delce?
Življenjska doba filtra za delce je približno 120 000 - 150 000 prevoženih kilometrov. Ob koncu tega obdobja je treba del zamenjati. Uporaba okvarjenega filtra za delce lahko povzroči okvaro turbine, batnice in batne skupine, prezračevalnega sistema plinov bloka motorja, EGR ventila in preklop motorja v zasilni način.
Ponavadi se zamenjavo komponente izvede v primeru njene kritične zamašitve, ko regeneracijski sistem ne more očistiti satičnih celic od usedlin. Praviloma je prezgodnje onesnaženje dela posledica uporabe nizko kakovostnega goriva, vožnje na kratkih razdaljah, ko filter ne doseže temperature, potrebne za začetek pasivne regeneracije, in pogosto delovanje vozila z nizko vsebnostjo goriva v rezervoarju. Izgorevanje filtra, ki je nastalo zaradi čezmernega zvišanja temperature pri poskusu čiščenja močne umazanije, je prav tako lahko vzrok za zamenjavo.
Zmanjšanje moči motorja, njegovo nestabilno delovanje v prostem teku, počasno naraščanje rpm hitrosti, povečanje porabe goriva in količine dima iz izpušne cevi, večje kot ponavadi - vse to kaže, da je prišel čas zamenjave filtra za delce.
Kako izbrati filter za delce
V osnovi se za sodobne dizelske avtomobile uporabljata dve vrsti filtrov za delce: ločeni ali kombinirani s katalitskim nevtralizatorjem. Ločeni je satovje s celično strukturo, zaprto v kovinskem ohišju. Zajemanje sajastih delcev saj se izvaja s pomočjo satovja. Za čiščenje takšnih filtrov se običajno uporabljajo posebni aditivi, ki vsebujejo cerij; spodbuja gorenje saj pri nižji temperaturi.
Filtri s katalitsko funkcijo se razlikujejo po katalitski prevleki, dodani na njihove stene, ki pomaga pri oksidaciji nezgorelih ogljikovodikovih spojin. Komponente te vrste združujejo funkcije filtra za delce in katalitskega nevtralizatorja. Zaradi serije kemijskih reakcij so sposobni pasivne regeneracije, ki se pojavi pri največjih obremenitvah motorja, in so opremljeni tudi z aktivnimi sistemi regeneracije, ki zagotavljajo periodično čiščenje filtra v primerih, ko motor ne deluje pri maksimalni moči.
Satovja filtrirnih elementov se lahko razlikujejo glede na konfiguracijo celic. Filtri s pravokotnimi celicami so znani po dostopnih cenah, vendar imajo nižjo učinkovitost in se prej pokvarijo. Komponente z osmerokotnimi celicami so bolj napredne in znane po povečanem območju filtriranja in visoki učinkovitosti, imajo kontinuirano življenjsko dobo, vendar stanejo več.
Visokokakovostne in zanesljive filtre za delce je mogoče najti v ponudbi takšnih znanih podjetij kot so Walker, Delphi, Vegaz, Bosal, HJS in drugi proizvajalci.
Komponente, če niso kombinirane s katalizatorjem, se lahko namestijo pred njim ali po njem. Poleg tega se lahko razlikujejo glede na način montaže, težo in dolžino, kar je pomembno upoštevati med izbiro.
Najboljše predmeti: Filter za saje/delce, izpusna naprava

- Vrsta posode: razpršilo
- Vsebina [ml]: 400
- Enota kolicine: mililiter
- Barva: transparenten
- Kem. lastnost: brez silikona
- Upostevati tehnicne podatke
- upostevati informacijo o montazi
- Stanje: Novo
- Vsebina [ml]: 450
- dopolnilna informacija: DPF CLEANER
- Vrsta posode: razpršilo
- Dolzina [mm]: 450
- Teža [kg]: 7,8
- Material: kordirit
- Oprema vozila: za vozila s OBD
- skladno EG/ECE
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 6
- Vrsta katalizatorja: Z zbiralnim katalizatorjem NOx
- Stanje: Novo

- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 18308508993
- Stanje: Novo
- Dolzina [mm]: 440
- Teža [kg]: 5.720
- dopolnilna informacija: Original-DPF® City-Filter®
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: nadomesti izpušno cev
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: po vgradnji doseze 4. skup. skodljivih snovi=zelena plaket
- ABE-żt.: KBA 17039
- Verzija: DPF-03
- z dovoljenjem ECE/ABE
- Upostevati servisne informacije
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 5
- Dolzina [mm]: 560
- Material: kordirit
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 4 (D4)
- Stanje: Novo
- Teža [kg]: 5,5
- Dolzina [mm]: 710
- Material: kordirit
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 4 (D4)
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 640
- Teža [kg]: 6,620
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: do Euro 4
- Stanje: Novo
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 5
- Stanje: Novo