Najdite avto Filter za saje/delce, izpusna naprava :
Filter za saje/delce, izpusna naprava za vozilo

- Lamda-sonda
- Katalizator
- Polnilnik, tlacni polnilnik
- Zadnji glusnik
- Garnitura za montazo, katalizator
- Senzor, temperatura izpusnega plina
- Srednji glusnik (izpusni lonec)
- Zbiralnik, izpusna naprava
- Cevi
- Fleksibilna cev, izpusni sistem
- Sportni glusnik
- Drzalo, izpusni sistem
- Tesnilka, izpusni zbiralnik
- Objemka
- Tesnilka, izpusna cev
- Predglusnik
- Toplotna zascita
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Filter trdih delcev
-
MERCEDES-BENZ
- Filter trdih delcev za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Filter trdih delcev za C4
- BERLINGO
- C3
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Filter za saje/delce, izpusna naprava
Filter za delce: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je pomembno zamenjati filter za delce?
Življenjska doba filtra za delce je približno 120 000 - 150 000 prevoženih kilometrov. Ob koncu tega obdobja je treba del zamenjati. Uporaba okvarjenega filtra za delce lahko povzroči okvaro turbine, batnice in batne skupine, prezračevalnega sistema plinov bloka motorja, EGR ventila in preklop motorja v zasilni način.
Ponavadi se zamenjavo komponente izvede v primeru njene kritične zamašitve, ko regeneracijski sistem ne more očistiti satičnih celic od usedlin. Praviloma je prezgodnje onesnaženje dela posledica uporabe nizko kakovostnega goriva, vožnje na kratkih razdaljah, ko filter ne doseže temperature, potrebne za začetek pasivne regeneracije, in pogosto delovanje vozila z nizko vsebnostjo goriva v rezervoarju. Izgorevanje filtra, ki je nastalo zaradi čezmernega zvišanja temperature pri poskusu čiščenja močne umazanije, je prav tako lahko vzrok za zamenjavo.
Zmanjšanje moči motorja, njegovo nestabilno delovanje v prostem teku, počasno naraščanje rpm hitrosti, povečanje porabe goriva in količine dima iz izpušne cevi, večje kot ponavadi - vse to kaže, da je prišel čas zamenjave filtra za delce.
Kako izbrati filter za delce
V osnovi se za sodobne dizelske avtomobile uporabljata dve vrsti filtrov za delce: ločeni ali kombinirani s katalitskim nevtralizatorjem. Ločeni je satovje s celično strukturo, zaprto v kovinskem ohišju. Zajemanje sajastih delcev saj se izvaja s pomočjo satovja. Za čiščenje takšnih filtrov se običajno uporabljajo posebni aditivi, ki vsebujejo cerij; spodbuja gorenje saj pri nižji temperaturi.
Filtri s katalitsko funkcijo se razlikujejo po katalitski prevleki, dodani na njihove stene, ki pomaga pri oksidaciji nezgorelih ogljikovodikovih spojin. Komponente te vrste združujejo funkcije filtra za delce in katalitskega nevtralizatorja. Zaradi serije kemijskih reakcij so sposobni pasivne regeneracije, ki se pojavi pri največjih obremenitvah motorja, in so opremljeni tudi z aktivnimi sistemi regeneracije, ki zagotavljajo periodično čiščenje filtra v primerih, ko motor ne deluje pri maksimalni moči.
Satovja filtrirnih elementov se lahko razlikujejo glede na konfiguracijo celic. Filtri s pravokotnimi celicami so znani po dostopnih cenah, vendar imajo nižjo učinkovitost in se prej pokvarijo. Komponente z osmerokotnimi celicami so bolj napredne in znane po povečanem območju filtriranja in visoki učinkovitosti, imajo kontinuirano življenjsko dobo, vendar stanejo več.
Visokokakovostne in zanesljive filtre za delce je mogoče najti v ponudbi takšnih znanih podjetij kot so Walker, Delphi, Vegaz, Bosal, HJS in drugi proizvajalci.
Komponente, če niso kombinirane s katalizatorjem, se lahko namestijo pred njim ali po njem. Poleg tega se lahko razlikujejo glede na način montaže, težo in dolžino, kar je pomembno upoštevati med izbiro.
Najboljše predmeti: Filter za saje/delce, izpusna naprava

- Za proizvajalcev standard izpusnih plinov: Euro 4
- Dolzina [mm]: 595
- Izpusni sistem: za vozila s tovarnisko vgrajenim filterom za saje/delcke
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z montažnim sklopom
- Material: kordirit
- primeren za vrsto motorja: Dizel
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 670
- Teža [kg]: 5,0
- Za proizvajalcev standard izpusnih plinov: Euro 4 / Euro 5
- Izpusni sistem: za vozila s tovarnisko vgrajenim filterom za saje/delcke
- Vrsta katalizatorja: za vozila z katalizatorjem
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s prikljucnimi deli, z montažnim sklopom
- material filter za saje/delcke: kordirit
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 600
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 5
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z montažnim sklopom
- Material: Silicij karbid
- Stanje: Novo

- Teža [kg]: 8.450
- Dolzina [mm]: 1100

- Vrsta posode: Doza
- Vsebina [ml]: 500
- Stanje: Novo

- material filter za saje/delcke: kordirit
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 5
- Stanje: Novo

- Dolzina [mm]: 300
- Teža [kg]: 3,320
- Stanje: Novo

- Teža [kg]: 4,680
- Stanje: Novo

- Vsebina [ml]: 450
- dopolnilna informacija: DPF CLEANER
- Vrsta posode: razpršilo
- Vsebina [ml]: 400
- Vrsta posode: Doza
- Družina izdelkov: HIGHTEC
- Različica: DPF & GPF CLEANER
- Vrsta goriva: Dizel, Bencin
- Stanje: Novo