Najdite avto Lambda sonda :
Lambda sonda za vozilo

- Polnilnik, tlacni polnilnik
- Katalizator
- Zadnji glusnik
- Filter za saje/delce, izpusna naprava
- Srednji glusnik (izpusni lonec)
- Garnitura za montazo, katalizator
- Cevi
- Zbiralnik, izpusna naprava
- Senzor, temperatura izpusnega plina
- Fleksibilna cev, izpusni sistem
- Tesnilka, izpusni zbiralnik
- Sportni glusnik
- Drzalo, izpusni sistem
- Objemka
- Tesnilka, izpusna cev
- Predglusnik
- Toplotna zascita
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Senzor kisika
-
MERCEDES-BENZ
- Senzor kisika za Razred C
- Razred E
- Lambda sonda Razred B
-
PEUGEOT
- Senzor kisika za 308
- 206
- Lambda sonda 207
-
CITROËN
- NOx senzor za C4
- BERLINGO
- C3
-
SKODA
- NOx senzor za OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
-
VOLVO
- NOx senzor za V60
- XC60
- S60
-
TOYOTA
- NOx senzor za YARIS
- RAV 4
- COROLLA
Podatki - NOx senzor
Senzor za kisik je merilna naprava, ki je sposobna oceniti stopnjo koncentracije za gorljive zmesi. Takoj, ko je segreta do želene temperature, je v stanju aktivnega delovanja. Na osnovi odčitkov senzorjev za kisik in drugih senzorjev, avtomobilski računalnik zagotavlja boljšo porabo goriva, zmanjšane izpuste toksičnosti in maksimalno moč motorja. Za zagotovitev učinkovitega ekonomičnega in okolijskega delovanja motorja z notranjim izgorevanjem, mora biti mešanica koeficienta zraka in goriva popolnoma enaka v vseh delujočih modelih.
To je lahko doseženo z uporabo senzorjev za kisik neposredno v izpušnem sistemu. Na ta način ogljikovodiki in ogljikov monoksid niso popolnoma oksidirani zaradi pomanjkanja zraka v mešanici zraka in goriva. Na drugi strani, ko je prisoten presežek zraka, dušikovi oksidi v dušik in kisik ne razpadejo popolnoma. Odvisno od oblike, obstajata dva tipa senzorjev za kisik: dvotočkovni senzorji in široko-pasovni senzorji. Produktivno delo senzorja za kisik je izvedeno pri temperaturi 300 stopinj. Nimate časa za nakupovanje?
So servisi predragi, menjava dela pa traja predolgo? Kontaktirajte našo spletno trgovino. Tu lahko najdete podrobne opise vsakega predmeta, naročate pa lahko neposredno od doma ali iz pisarne. Vse, kar morate narediti, je izbrati senzor za kisik, ki je združljiv z vašim avtomobilom. V čim krajšem možnem času ga bomo dostavili na primerno mesto. Poleg senzorjev za kisik svojim strankam nudimo tudi druge avtomobilske dele, kot so senzorji za položaj plina, senzorji za temperaturo ali olje.
Kaj morate vedeti o zamenjavi lambda sonde: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
V povprečju je zamenjava lambda sonde potrebna po 100 000 prevoženih kilometrih. Življenjska doba uporabe je odvisna od vrste komponente (še posebej prisotnosti grelca). Če se uporablja gorivo nizke kakovosti, se lahko potreba po zamenjavi senzorja O2 lahko pojavi prej.
Za komponento so najpogostejše naslednje okvare: zgorelost in umazanost keramičnega konca, oksidacija kontaktov, okvara grelca in znižanje tlaka v ohišju senzorja.
Za okvare senzorja kisika je značilno nestabilno delovanje motorja, vključno z delovanjem v prostem teku, poslabšanjem dinamike avtomobila, znižanjem moči motorja in značilnosti pospeševanja, večjo porabo goriva, nenavadnim hrupom po vklopu pogonskega sklopa. Če obstaja indikator, ki nadzira delovanje lambda sonde, bo oddal ustrezen signal.
Diagnostika senzorja koncentracije kisika vključuje testiranje s pomočjo oscilografa. Rezultati z napetostnimi podatki se primerjajo s sprejemljivimi vrednostmi, ki jih določi proizvajalec. Priporočljivo je, da se obrnite na servisno postajo, da preverite in zamenjate senzor O2, saj ta postopek zahteva izkušnje s popravilom avtomobila in posebno opremo.
Kako preverim lamba senzor?
Če želite preveriti, ali lambda senzor deluje, boste potrebovali multimeter. Ta postopek vključuje več korakov. Najprej se prepričajte, da je grelec senzorja pod napetostjo
Da bi to storili, vklopite kontakt in namestite sonde multimetra na priključke žic, ki gredo do grelca. Nato previdno zaženite motorja. Napetost naj bi bila 12 V. Po tem, ko odklopite konektor, pritrdite sonde na žice grelca, da ga preizkusite. Če ni upora, potem bo lambda senzor potrebno zamenjati.
Ko je kontakt vklopljen, je priporočljivo, da preverite, ali obstaja referenčna napetost med signalno žico in šasijo. Napetost mora biti 0,45 V. Signal lambda senzorja se preverja, ko je motor segret na delovno temperaturo. Napetost med signalno žico in šasijo pri 3.000 obratov na minuto naj bi bila med 0,1 - 0,9 V. Podrobna navodila najdete v video vodičih.
Kje namestim lambda senzor?
Lambda senzor lahko vgradimo na različnih delih izpušnega sistema. V modernih vozilih se običajno uporabljata dva lambda senzorja: zgornji senzor, ki je nameščen v izpušni kolektor pred katalizatorjem in nižji - nameščen za katalizatorjem.
Lambda senzor je včasih nameščen v glavno cev pred katalizatorjem. Za odkrivanje točne lokacije tega nadomestnega dela, ki je odvisna od konstrukcijskih značilnosti vozila, natančneje vrste motorja, preverite tehnično dokumentacijo vozila.
Kaj so znaki okvari lambda senzorja?
Ko je lambda senzor pokvarjen, pogosto povzroča okvaro drugih sistemov avta. Najpogostejši znaki okvare lambda senzorja so:
- povečana poraba goriva;
- nestabilno delovanje motorja;
- tresenje vozila med vožnjo;
- povečana stopnja toksičnosti izpušnih plinih;
- nenavadni (pokajoči) zvoki, ki jih proizvaja motor;
- zmanjšanje moči motorja;
- slaba odzivost ob pritisku na stopalko za plin;
- črn dim iz izpušne cevi;
Najboljše predmeti: Lambda sonda

- Dolzina preko vsega [mm]: 760
- Stevilo vodov: 5
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 160000
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 1760
- Stevilo vodov: 4
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 160000
- priključek/objemka: po potrebi prilagodite vtikač
- na voljo tudi kot univerzalni izdelek glej żt. izdelka: 0258986615
- Stanje: Novo

- Stevilo vodov: 4
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 160000
- priključek/objemka: po potrebi prilagodite vtikač
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 480
- Stevilo vodov: 4
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 160000
- na voljo tudi kot univerzalni izdelek glej żt. izdelka: 0258986615
- Stanje: Novo

- Material: Krom-molibdenovo jeklo
- Zev kljuca: 22

- Material: krom vanadij jeklo
- Zev kljuca: 22

- Dolzina preko vsega [mm]: 660
- Stevilo vodov: 4
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 250000
- na voljo tudi kot univerzalni izdelek glej żt. izdelka: 0258986602
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 480
- Stevilo vodov: 4
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 250000
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 660
- Stevilo vodov: 5
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 250000
- Stanje: Novo

- Stevilo vodov: 5
- Stanje: Novo
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z navodilom za montazo
- je vsebovano v številki artikla: 75050, 75051, 75053, 75054, 75351, 75353, 75355, 75357, 75359, 75361, 75363
- za stevilko izdelka: 75363, 75361, 75359, 75357, 75355, 75353, 75351, 75054, 75053, 75051, 75050
- Stanje: Novo

- Dolzina preko vsega [mm]: 320
- Stevilo vodov: 4
- Priporoceni interval zamenjave [km]: 160000
- na voljo tudi kot univerzalni izdelek glej żt. izdelka: 0258986505
- Stanje: Novo