Najdite avto Polnilnik, tlacni polnilnik :
Polnilnik, tlacni polnilnik za vozilo

- Lamda-sonda
- Katalizator
- Zadnji glusnik
- Filter za saje/delce, izpusna naprava
- Garnitura za montazo, katalizator
- Senzor, temperatura izpusnega plina
- Srednji glusnik (izpusni lonec)
- Zbiralnik, izpusna naprava
- Cevi
- Sportni glusnik
- Fleksibilna cev, izpusni sistem
- Drzalo, izpusni sistem
- Tesnilka, izpusni zbiralnik
- Objemka
- Tesnilka, izpusna cev
- Predglusnik
- Toplotna zascita
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Turbina
-
MERCEDES-BENZ
- Turbina za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Turbina za C4
- BERLINGO
- C3
-
FORD
- Turbina za FOCUS
- MONDEO
- S-MAX
-
PEUGEOT
- Polnilnik, tlacni polnilnik za 206
- 308
- 207
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Polnilnik, tlacni polnilnik
Turbopolnilniki služijo za povečanje moči motorja. To je še posebej resnično, če ima avtomobil določen premik. Do tega pride, ker je zrak dovajan v cilinder, ki je predhodno stisnjen v kompresorju. Ko je v cilinder dovajanega več zraka, je dovajanega tudi več goriva. Ko gori, sprosti več energije. Tako je glavna funkcija turbopolnilnika injekcija zraka pod tlakom v cilindre motorja. Zgradba turbopolnilnikov ni kompleksna. Centrifugalni kompresor, plinske turbine in kolesa so trdno pritrjena na skupno gred.
Izpušni plini v komoro plinske turbine vstopijo preko odvodne cevi, nato paso usmerjeni v kolesne lopatice turbine, ki jih vrti skupaj z gredjo. Plini se v ozračje izločijo preko izpušne cevi. Kolo, ki je pritrjeno na gred, preko čistilca zraka črpa zrak z ozračja. Zrak je pod izjemnim tlakom v cilindre motorja črpan z dovodno cevjo, ki poveča njihovo polnjenje. Če sta turbina in kompresor neuravnovešena zaradi visoke hitrosti, lahko pride do resnih vibracij. Če se želite temu izogniti, bronasti ležaji lahko delujejo kot podpora gredi. Prav tako ne pozabite na vlogo olja, ki je črpano preko posebne reže –traka filtra do puše.
Olje potuje v notranjo komoro, kjer izvaja svojo primarno nalogo – mazanje površine gredi, nato pa potuje preko zunanjega cevastega udora v vrzel med pušo in ohišjem, kjer tvori oljno blazino. Služi za vlaženje vibracij, do katerih pride, ko se gred premika. Za nadzorovanje tlaka olja, ki vstopi v turbopolnilnik, je nameščena povprečna povezava ohišja. Če kateri koli izmed delov avtomobila preneha delovati, ga pred obiskom servisnega centra naročite v naši spletni trgovini. Tako boste prihranili čas in denar.
Kaj morate vedeti o zamenjavi turbopolnilnika: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Turbopolnilnik nima določene življenjske dobe. Kakovost uporabljenega motornega olja vpliva na življenjsko dobo komponente, kot velja tudi v primeru mehansko gnanega superchargerja, ki se večinoma uporablja za športne avtomobile. Pogoste okvare turbopolnilnika so mehanske in toplotne poškodbe, korozija in abrazivna obraba.
Nujnost izvajanja diagnostike turbopolnilnika opredeljujejo znižanje moči motorja in hrup med njegovim delovanjem, poslabšanje dinamične zmogljivosti avtomobila in povečana poraba goriva ter motornega olja. Poleg tega so izpušni plini obarvani v črno, modro ali belo barvo.
Strokovnjaki servisne postaje lahko preverijo uporabnost turbopolnilnika. Diagnostika lahko zahteva odstranitev turbopolnilnika ali pa se lahko izvede tudi na avtomobilu. V kolikor obstajajo zračnost koles kompresorja, deformacija ali druge poškodbe elementov za ojačanje motorja ali iztekanje olja, je treba komponento zamenjati. Stanje tlačnega varnostnega ventila, vakuumskega ventila, ventila EGR in električnega krmiljenja geometrije kompresorja se oceni. Če ni zunanjih poškodb, se opravi pregled na posebnem stojalu.
Zamenjava turbopolnilnika bencinskega ali dizelskega motorja ter drugih vzdrževalnih del motorja se izvaja na servisni postaji. Postopek vključuje iztočitev motornega olja, demontažo dovodnih in povratnih cevi za olje, zračnih cevi sesalnega in izpušnega sistema ter hladilnika polnilnega zraka. Po vgradnji novega turbopolnilnika, vključno z električnim kompresorjem, priporočamo zamenjavo motornega olja, oljnega in zračnega filtra.
Najboljše predmeti: Polnilnik, tlacni polnilnik

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Teza [g]: 1090
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Material: Jeklo, Aluminij
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Enota kolicine: Kos
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 2, Euro 3
- Nacin delovanja: krmiljen s podtlakom
- Priprava goriva: Common Rail
- Material: Jeklo, Aluminij
- Stanje: Novo
- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Teza [g]: 6140
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk, z prikljucnim materialom
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 2, Euro 3
- Nacin delovanja: krmiljen s podtlakom
- Material: Jeklo, Aluminij
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: z prikljucnim materialom, vklj. komplet tesnilk
- Vrsta hlajenja: zracno hlajen
- Nacin delovanja: krmiljen s podtlakom
- Material: Jeklo, Aluminij
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Enota kolicine: Kos
- Del za zamenjavo
- Upostevati navodilo za vgradnjo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez prikljucnega materiala
- Nacin delovanja: elektricno krmiljen
- Stanje: Novo

- Upostevati navodilo za vgradnjo
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: brez prikljucnega materiala
- Vrsta polnenja: Turbopolnilnik/hladilnik polnilnega zraka
- Stanje: Novo

- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 4
- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik, VTG-polnilnik, napolnjen, Nakladalnik/hladilnik polnilnega zraka, Turbo, Turbopolnilnik/hladilnik polnilnega zraka, Turbo polnilnik/kompresor
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Stanje: Novo
- Novi del
- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo
- Upostevati tehnicne podatke
- Novi del
- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Enota kolicine: Kos
- Stanje: Novo

- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Enota kolicine: Kos
- Priprava goriva: Common Rail
- Stanje: Novo

- generalno obnovljen
- Vrsta polnenja: Izpusni turbinski polnilnik
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: vklj. komplet tesnilk
- Nacin delovanja: pnevmatski
- Standard(izpusna norma) za izpusne pline: Euro 4
- Izpusni sistem: za vozila s tovarnisko vgrajenim filterom za saje/delcke
- Teza [g]: 5900
- Enota kolicine: Kos
- Del za zamenjavo
- Upostevati tehnicne podatke
- Sirina[cm]: 26
- Dolzina [cm]: 30
- Visina[cm]: 27
- Material: Jeklo, Aluminij
- Stanje: Predelano