Najdite avto Vzmetenje:
Vzmetenje rezervni deli
Vzmetenje avtodeli
- Blazilnik
- Vijacna vzmet-vzmetenje podvozja
- Komplet obes, vzmeti
- Nosilec amortizerja
- Komplet obes, vzmeti / blazilci
- Regulator, regulacija nivoja
- Komplet zascite proti prahu, blazilnik
- Kroznik vzmeti
- Vzmetni list
- Osvetlitev notranjega prostora
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge
Podatki - Vzmetenje
Končni pogon služi za povezovanje pogonske gredi in motorja. Povezava je nujna za prenos navora z motorja na kolesa. Upoštevati morate razliko med vzhodno-zahodno in longidodinalno montažo motorja. V primeru vzhodno-zahodne montaže je glavni pogon sestavljen iz cilindričnih zobnikov. Ko je montaža longidodinalna je pogon sestavljen iz stožčastih zobnikov. Poleg tega so uporabljeni polžasti zobniki in hibridni končni pogon. Udobje med vožnjo je mogoče zaradi poševnega zobnika. Poleg zgoraj naštetih načinov uporabe, je končni pogon včasih uporabljen tudi za osni premik. Da bi imeli dovolj navora za vsa kolesa, se je treba prepričati, da je v končnem pogonu dovolj navora.
Če želite to storiti, spremenite prestavno razmerje. Enota števila vrtljajev na minuto je zmanjšana, navor pa se poveča. V tem primeru je uporabljeno konstantno razmerje, ki je odvisno od vrste vozila in je v večini primerov med 1:2.5 do 1:4. Končno razmerje avtomobila pri končnem pogonu je izračunano na temeljih razmerja končnega pogona in razmerja menjalnika. Razlika pogona nadomesti razliko med števili vrtljajev koles, ki se pomikajo vzdolž krivulje. Če je končni pogon neuspešen, avtomobila ni več mogoče voziti, saj ni energije za prenos.
Razlog napake je lahko skupni disk / Hardy Spicer sklep, povezovalna gred, vrtljiv ležaj, kolesni ležaji, kardanska gred, vodilno prečno vodilo, neodvisen sklep vzmetenja, os vratu, stabilizator in os vzmetenja. Zvoki odbijanja ali vibriranja kažejo poškodbo končnega pogona. V primeru takih težav nemudoma kontaktirajte servisni center. Če imate kakršne koli dvome se zapeljite do servisa. Končnega pogona ni težko zamenjati, a vseeno je bolje, če to stori strokovnjak.
Najboljše predmeti: Vzmetenje rezervni avtodeli
- Vgradnja stran: sprednja os
- Teža [kg]: 0,091
- Globina pakiranja [cm]: 7,2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Material: Guma
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez lezaja
- Notranji premer[mm]: 26,0
- Premer[mm]: 83,0
- Teža [kg]: 0,237
- Debelina[mm]: 54,0
- Stanje: Novo
- Debelina[mm]: 27
- Notranji premer[mm]: 68
- Premer[mm]: 111
- Material: Kovina, Umetna masa
- Izvedba lezaja: kotalni lezaj
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Teža [kg]: 0,26
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kroglicastega lezaja
- Stevilo na os: 2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Material: Guma
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kotalnega lezaja
- Notranji premer[mm]: 14,2
- Notranji premer2[mm]: 58
- Premer[mm]: 64,0, 70,5
- Debelina[mm]: 50,5
- Sirina[mm]: 132,25
- Dolzina [mm]: 137
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko spodaj, oko zgoraj
- maks. dolzina [mm]: 468
- min.dolzina[mm]: 315
- Premer batnice [mm]: 12,5
- neto teża [kg]: 1,7
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s kroglicnim lezajem
- Premer[mm]: 140
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, cep spodaj
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, oko spodaj
- maks. dolzina [mm]: 637
- min.dolzina[mm]: 409
- Dolzina [mm]: 648, 400
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, oko spodaj
- maks. dolzina [mm]: 650
- min.dolzina[mm]: 390
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, plosca spodaj
- Dolzina [mm]: 530, 335
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- Stevilo na os: 2
- st.izdelka priporocenega pribora: 803 282
- Stanje: Novo