Najdite avto Vzmetenje:
Vzmetenje rezervni deli

Vzmetenje avtodeli
- Blazilnik
- Vijacna vzmet-vzmetenje podvozja
- Nosilec amortizerja
- Komplet obes, vzmeti
- Komplet obes, vzmeti / blazilci
- Regulator, regulacija nivoja
- Komplet zascite proti prahu, blazilnik
- Kroznik vzmeti
- Vzmetni list
- Osvetlitev notranjega prostora
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge
Podatki - Vzmetenje
Končni pogon služi za povezovanje pogonske gredi in motorja. Povezava je nujna za prenos navora z motorja na kolesa. Upoštevati morate razliko med vzhodno-zahodno in longidodinalno montažo motorja. V primeru vzhodno-zahodne montaže je glavni pogon sestavljen iz cilindričnih zobnikov. Ko je montaža longidodinalna je pogon sestavljen iz stožčastih zobnikov. Poleg tega so uporabljeni polžasti zobniki in hibridni končni pogon. Udobje med vožnjo je mogoče zaradi poševnega zobnika. Poleg zgoraj naštetih načinov uporabe, je končni pogon včasih uporabljen tudi za osni premik. Da bi imeli dovolj navora za vsa kolesa, se je treba prepričati, da je v končnem pogonu dovolj navora.
Če želite to storiti, spremenite prestavno razmerje. Enota števila vrtljajev na minuto je zmanjšana, navor pa se poveča. V tem primeru je uporabljeno konstantno razmerje, ki je odvisno od vrste vozila in je v večini primerov med 1:2.5 do 1:4. Končno razmerje avtomobila pri končnem pogonu je izračunano na temeljih razmerja končnega pogona in razmerja menjalnika. Razlika pogona nadomesti razliko med števili vrtljajev koles, ki se pomikajo vzdolž krivulje. Če je končni pogon neuspešen, avtomobila ni več mogoče voziti, saj ni energije za prenos.
Razlog napake je lahko skupni disk / Hardy Spicer sklep, povezovalna gred, vrtljiv ležaj, kolesni ležaji, kardanska gred, vodilno prečno vodilo, neodvisen sklep vzmetenja, os vratu, stabilizator in os vzmetenja. Zvoki odbijanja ali vibriranja kažejo poškodbo končnega pogona. V primeru takih težav nemudoma kontaktirajte servisni center. Če imate kakršne koli dvome se zapeljite do servisa. Končnega pogona ni težko zamenjati, a vseeno je bolje, če to stori strokovnjak.
Najboljše predmeti: Vzmetenje rezervni avtodeli
- Družina izdelkov: B4 OE Replacement
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: dużilo nenosi vzmet
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko zgoraj, oko spodaj
- Stanje: Novo
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, objemka spodaj
- Teža [kg]: 5,400
- Dolzina [mm]: 335, 516
- parna stevilka izdelka: G8383
- st.izdelka priporocenega pribora: MK501, PK124
- Dolzina pakiranja [cm]: 57,5
- Sirina pakiranja [cm]: 19,2
- Visina pakiranja[cm]: 20,3
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, desno, levo, prva os desno, Sprednja os levo
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik), Blažilni modul
- Vrsta montaze: predmontiran
- zamenjati samo v paru
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo
- Vrsta registracije: z atestom
- Osna obremenitev sprednje osi do [kg]: 950
- Osna obremenitev zadnje osi do [kg]: 870
- Dopolnilni izdelek / dopolnilna informacija: Sklop z 2 vzmetema
- Vrste vzmetenja: za vozila s torzijskim vzmetenjem
- Oprema vozila: za vozila brez regulacije nivoja
- Družina izdelkov: Pro-Kit
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: B4 OE Replacement
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: dużilo nenosi vzmet
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko spodaj, zatic zgoraj
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, desno, levo, prva os desno, Sprednja os levo
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik), Blažilni modul
- Vrsta montaze: predmontiran
- zamenjati samo v paru
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: B4 OE Replacement (Oil)
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Pritisk olja
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, objemka spodaj
- Stanje: Novo
- dopolnilna informacija: TWIN
- Vgradnja stran: sprednja os
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj
- Premer[mm]: 50
- Premer batnice [mm]: 20
- Stevilo na os: 1
- Dolzina [mm]: 525, 355
- Upostevati tehnicne podatke
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, desno, levo, prva os desno, Sprednja os levo
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik), Blažilni modul
- Vrsta montaze: predmontiran
- zamenjati samo v paru
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo

- Družina izdelkov: TWIN
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Pritisk olja
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj
- Premer[mm]: 45
- Premer batnice [mm]: 20
- Stevilo na os: 1
- Dolzina [mm]: 470, 325
- Mera navoja: M12x1,25
- Upostevati tehnicne podatke
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: TWIN
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko zgoraj, oko spodaj
- Premer[mm]: 48
- Premer batnice [mm]: 12
- Stevilo na os: 1
- Dolzina [mm]: 447, 287
- Upostevati tehnicne podatke
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: sprednja os, desno, levo, prva os desno, Sprednja os levo
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik), Blažilni modul
- Vrsta montaze: predmontiran
- zamenjati samo v paru
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z vijaki
- Stanje: Novo