Najdite avto Blazilnik zadnji in prednji:
Blazilnik za vozilo
- Vijacna vzmet-vzmetenje podvozja
- Komplet obes, vzmeti
- Nosilec amortizerja
- Komplet obes, vzmeti / blazilci
- Regulator, regulacija nivoja
- Komplet zascite proti prahu, blazilnik
- Kroznik vzmeti
- Vzmetni list
- Osvetlitev notranjega prostora
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Blažilniki
- MERCEDES-BENZ
- Blažilniki za Razred C
- Razred E
- Blazilnik Razred B
- PEUGEOT
- Blažilniki za 308
- 206
- Blazilnik 207
- CITROËN
- Blažilnik za C4
- BERLINGO
- C3
- SKODA
- Blažilnik za OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- VOLVO
- Blažilnik za V60
- XC60
- S60
- TOYOTA
- Blažilnik za YARIS
- RAV 4
- COROLLA
Podatki - Blažilnik
Blažilnik je mehanizem, ki mehansko energijo pretvori v toploto. V sodobnih vozilih se nanaša na napravo, ki dovoljuje omehčanje sedenja ali vkrcanja, ustavljanja ali drugih situacij, ki se lahko v vozilu zgodijo. Zaščiti ne le avtomobil, temveč tudi voznika in sopotnike. Blažilnik je sestavljen iz vzmeti, plina, torzijskih palic, tekočin in seveda gumijastih delov.
Deluje na sledeč način: vzmet, ki prevzame udarec trčenja med usedanjem ali ustavljanjem dobljeno energijo pretvori v toploto, ki je nato uporabljena za segrevanje olja. Vsi blažilniki so lahko razdeljeni na hidravlični plin in udarec. Delitev je pogojna, saj v tem primerih “središčno” vozlišče – ventil v bistvu ostane nespremenjen. Glavni ventil se premakne v notranjost središčnega cilindra. V hidravličnih in udarnih blažilnikih je prav tako zunanji valj, kjer se olje pomika preko Sistema spodnjega ventila.
Plinski blažilnik nima zunanjega valja. Če morate ta rezervni del zamenjati ni potrebno, da čas in denar zapravljate v servisnih centrih. Ne le, da boste v tem primeru zapravili čas, del boste prav tako preplačali. Bolje je, da ga poiščete med široko izbiro na naši spletni strani ter ga naročite po zelo ugodni ceni. Na priročno mesto pa bo dostavljen v najmanjšem možnem času. Prav tako lahko kupite tudi druge rezervne dele, kot so kotni blažilniki, svečke ali vztrajniki.
Kaj morate vedeti o zamenjavi amortizerja: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Vzmetni amortizerji služijo povprečno za 100 000 - 120 000 prevoženih kilometrov. Komponenta se lahko pokvari zaradi obrabe montažnih puš in tesnila droga, korozije pritrdilnih elementov in vzmeti opornika amortizerja, deformacije ohišja in okvare ventila.
Okvaro prednjih ali zadnjih amortizerjev lahko opazite zaradi madežev uhajanja delovne tekočine, poslabšanja sposobnosti oprijema ceste in voznosti vozila. Prav tako lahko opazite zakasnitev odziva na obračanje volana na neravnih cestnih odsekih. Neenakomerna obraba pnevmatik prav tako kaže na okvaro nosilcev amortizerja.
Diagnostika na servisni postaji omogoča natančno oceno stanja opornika amortizerja. Lahko se izvaja na vibracijskem ali testnem stojalu. V prvem primeru se avtomobil namesti na območje stojala in nato se vzamejo odčitki aksialne oscilacije, potem pa se primerjajo s specifikacijami proizvajalca. Preverjanje sile dušenja se opravi na testnem stojalu, kar zahteva demontažo prednjega ali zadnjega amortizerja glede na lokacijo okvarjene komponente. Da bi preverili nosilce in opornik amortizerja ter druge elemente enote, morate avtomobil namestiti na dvižno ploščad in pregledati komponente.
Zamenjavo amortizerjev se izvaja samo na servisni postaji. Avtomobil je treba dvigniti in odviti pritrdilne vijake, ki opornik prednjega amortizerja pritrjujejo na krmilni členek. Nato morate od opornika odklopiti cev zavornega sistema, odviti pritrditev zgornjega prednjega nosilca amortizerja ter odstraniti opornik. Nova enota se namesti kot sklop; elementi se montirajo v obratnem vrstnem redu. Opornik zadnjega amortizerja se zamenja po podobnem načelu. Če so nosilci demontažni je možna le zamenjava kartuš amortizerja. Pomembno je vedeti, da je potrebno v primeru okvare enega amortizerja zamenjati obe komponenti na eni osi.
Kako lahko sami zamenjate protiprašno manšeto amortizerja?
Lastnoročna zamenjava protiprašne manšete amortizerja ni priporočljiva. Med izvajanjem del morate demontirati in razstaviti vzmetno nogo amortizerja. Demontaža enote predvideva uporabo posebne opreme – orodja za odstranjevanje stisnjenih vzmeti. Brez njega je nevarno odstraniti vzmet, saj je njena potisna sila zelo visoka. Pri izbiri protiprašnih manšet za zamenjavo, morate slediti tehnični dokumentaciji vozila. Izberite samo tiste komponente, ki so po parametrih natančno enake originalni opremi. Upoštevajte, da se lahko protiprašne manšete prednjega in zadnjega amortizerja na istem avtomobilu razlikujejo glede na velikost.
Lahko protiprašne manšete amortizerja ropotajo?
Protiprašne manšete amortizerja ne morejo ropotati, ampak pri tem vozniki udarjanje vzmetenja najpogosteje zamenjujejo za trkanje protiprašnih manšet. Zaradi tega se morate, ko med vožnjo zaslišite tuje zvoke na montažnem mestu delov, obrniti na strokovnjake za opravljanje diagnostike.
Kar se tiče protiprašnih manšet, je mogoče njihove okvare - razpoke in raztrganine na njihovi površini – zlahka vizualno opaziti. Prav tako je mogoče med diagnostiko na površini protiprašne manšete najti tudi sledi puščanja olja. V tem primeru boste morali zamenjati vzmetno nogo amortizerja.
Kako preveriti udarno gumo opornika amortizerja?
Za pregled udarne gume amortizerja jo morate vizualno pregledati. Razpoke, raztrganine, deformacija nepravilno pritrjenih delov kažejo na potrebo po zamenjavi komponente. Okvarjene dele je treba čim prej zamenjati, sicer se tveganje, da bi prišlo do poškodb vzmetne noge amortizerja, poveča. Med vsakim tehničnim pregledom je priporočljivo preveriti stanje protiprašnih manšet in udarne gume.
Najboljše predmeti: Blazilnik prednji in zadnji
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko zgoraj, oko spodaj
- maks. dolzina [mm]: 406
- min.dolzina[mm]: 267
- Stevilo na os: 2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, oko spodaj
- maks. dolzina [mm]: 637
- min.dolzina[mm]: 409
- Dolzina [mm]: 648, 400
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, oko spodaj
- maks. dolzina [mm]: 650
- min.dolzina[mm]: 390
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, oko spodaj
- maks. dolzina [mm]: 615
- min.dolzina[mm]: 364
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, plosca spodaj
- Dolzina [mm]: 530, 335
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: objemka spodaj, zatic zgoraj, plosca spodaj
- maks. dolzina [mm]: 540
- min.dolzina[mm]: 358
- Premer batnice [mm]: 25
- neto teża [kg]: 4,37
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, objemka spodaj
- maks. dolzina [mm]: 488
- min.dolzina[mm]: 365
- Premer batnice [mm]: 20
- Teža [kg]: 3,900
- Dolzina [mm]: 365, 488
- Premer izvrtine [mm]: 30
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj, plosca spodaj
- maks. dolzina [mm]: 512
- min.dolzina[mm]: 359
- zamenjati samo v paru
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: - B4 OE Replacement
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: dużilo nenosi vzmet
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko spodaj, zatic zgoraj
- Oprema vozila: za vozila brez regulacije nivoja
- zunanji premer vzmetne noge [mm]: 50
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: TWIN
- Vgradnja stran: sprednja os
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Vzmetna noga(blazilnik)
- Vrsta pritrditve blazilnika: zatic zgoraj
- Premer[mm]: 50
- Premer batnice [mm]: 22
- Stevilo na os: 1
- Dolzina [mm]: 525, 355
- Upostevati tehnicne podatke
- Stanje: Novo
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: Tesleskopski blazilnik
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko spodaj, zatic zgoraj
- Upostevati servisne informacije
- Premer batnice [mm]: 12,4, 13
- Teža [kg]: 1,700
- Dolzina [mm]: 370, 593
- Premer izvrtine [mm]: 30
- st.izdelka priporocenega pribora: MK203, PK078
- Dolzina pakiranja [cm]: 50,5
- Sirina pakiranja [cm]: 6,4
- Visina pakiranja[cm]: 6,4
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: - B4 OE Replacement
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Sistem blazilnika: dvocevni
- Vrste blazilnika: Tlak plina
- Konstrukcija amortizerja: dużilo nenosi vzmet
- Vrsta pritrditve blazilnika: oko spodaj, zatic zgoraj
- Stanje: Novo