Najdite avto Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge :
Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge za vozilo
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge
- VW
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge GOLF
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge PASSAT
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge TRANSPORTER
- BMW
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge Serija 3
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge Serija 5
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge Serija 1
- RENAULT
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge CLIO
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge MEGANE
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge SCÉNIC
- AUDI
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge A4
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge A6
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge A3
- MERCEDES-BENZ
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge za Razred C
- Razred E
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge Razred B
- OPEL
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge za ASTRA
- INSIGNIA
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge CORSA
- FORD
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge za FOCUS
- MONDEO
- Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge C-MAX
Podatki - Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge
Ležaj nosilca: zamenjava in izbira
Kdaj in zakaj je potrebno zamenjati ležaj nosilca
Proizvajalci ne določajo natančnega časovnega obdobja, ob koncu katerega je treba zamenjati ležaj nosilca. Komponento je treba zamenjati ob abrazivni obrabi, mehanskih poškodbah in pojavu prostega gibanja ali korozijskih madežev. Poleg tega se del zamenja zaradi razpokanja ali izgube elastičnosti gumijastega ščita.
Oksidacija in abrazivna obraba avtodela sta posledica vdora peska in vlage. Med tem, če v ležaju ni maziva, se bo še prej pokvaril. Mehanske poškodbe in prosto gibanje avtodela so lahko posledica agresivnega načina vožnje ali delovanja avtomobila na cestah s površino slabe kakovosti. V nekaterih primerih lahko zatikanje komponente povzročijo okvare opornika amortizerja.
Na okvarjen ležaj nosilca nakazujeta trkanje in šelestenje v območju opornikov amortizerja med vožnjo avtomobila. Ti zvoki so jasno slišni pri manevrih, ob delovanju natovorjenega avtomobila in med vožnjo po grobi cesti. Poleg tega se sposobnost oprijema ceste z okvarjenim delom bistveno poslabša, pri vožnji naravnost in pri zavijanju.
Zamenjavo tega dela je treba opraviti na servisni postaji, saj postopek predvideva prisotnost dvižne naprave in posebnih orodij. Proizvajalci avtomobilov priporočajo zamenjavo podpornega ležaja v parih na eni osi. To opredeljuje dejstvo, da se obremenitev neenakomerno porazdeli v različnih stanjih obrabe delov, zato se bo nov ležaj hitreje pokvaril.
Kako izbrati ležaj nosilca
Glede na konstrukcijo, obstaja nekaj vrst teh avtomobilskih delov: z enodelnim zunanjim ali notranjim obročem, z razstavljivim zunanjim ali notranjim obročem, razstavljivi (z zunanjim obročem, razdeljenim v eni točki). V delih z enodelnim obročem ponavadi obstajajo posebne luknje za montažo, kar bistveno olajša njihovo namestitev. Izdelki z razstavljivim obročem so enostavnejši za uporabo, za namestitev v različne opornike amortizerja. Ležaji z razdeljenim obročem pa se smatrajo za bolj odporne proti obrabi.
Da bi komponente brezhibno opravljale svojo funkcijo v neprekinjenem časovnem obdobju, morate dati prednost proizvodom zanesljivih proizvajalcev. Na primer, visokokakovostni ležaji nosilca se proizvajajo pod blagovnimi znamkami Lemforder, SKF, Magnum Technology, Mapco, Optimal.
Del mora ustrezati po debelini, notranjemu in zunanjemu premeru. Ti parametri so zelo odvisni od značilnosti vozila: blagovne znamke, modela, proizvodnega leta in tipa karoserije. Pri nakupu podpornega ležaja morate biti pozorni na stran in os njegove montaže.
Najboljše predmeti: Kotalni lezaj, oporni lezaj vzmetne noge
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Material: Guma
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez lezaja
- Notranji premer[mm]: 26,0
- Premer[mm]: 83,0
- Teža [kg]: 0,237
- Debelina[mm]: 54,0
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Notranji premer[mm]: 26,5
- Premer[mm]: 96,7
- Visina[mm]: 50
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kroglicastega lezaja
- Notranji premer[mm]: 10,1
- Premer[mm]: 73, 105
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s kroglicnim lezajem
- Notranji premer2[mm]: 12,3
- Premer[mm]: 79, 43,5
- Visina[mm]: 119
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, levo, desno
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kroglicastega lezaja
- Notranji premer[mm]: 12,5
- Premer[mm]: 87
- Visina[mm]: 30
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kroglicastega lezaja
- Stevilo na os: 2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Material: Guma
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kotalnega lezaja
- Notranji premer[mm]: 14,2
- Notranji premer2[mm]: 58
- Premer[mm]: 64,0, 70,5
- Debelina[mm]: 50,5
- Sirina[mm]: 132,25
- Dolzina [mm]: 137
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Material: Guma
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: brez kroglicastega lezaja
- Notranji premer[mm]: 13,5
- Premer[mm]: 90
- potrebno stevilo kosov: 2
- Teža [kg]: 0,773
- Debelina[mm]: 48
- Sirina[mm]: 137
- Dolzina [mm]: 159
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s kroglicnim lezajem
- Premer[mm]: 140
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Zadnja prema
- Stanje: Novo
- Družina izdelkov: - B1 Service Parts
- Vgradnja stran: sprednja os
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: s kroglicnim lezajem
- za OE-stevilko(st. prve vgradnje): 1K0 412 331 B
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: Sprednja os levo, prva os desno
- Stevilo na os: 2
- st.izdelka priporocenega pribora: 803 282
- Stanje: Novo