Najdite avto Jarmov drog :
Jarmov drog za vozilo

- Konec jarmovega droga
- Krmilno gonilo
- Crpalka za hidravliko, krmiljenje
- Aksialni zgib, jarmski drog
- Kompletna manseta, krmiljenje
- Olje za centralno hidravliko
- Senzor kota obracanja kolesa
- Olje za servo krmiljenje
- Blazilnik udarcev krmila vozila
- Krmilni drog
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Jarmov drog
-
RENAULT
- Jarmov drog za MEGANE
- CLIO
- LAGUNA
-
AUDI
- Jarmov drog za A4
- A6
- A3
-
MERCEDES-BENZ
- Jarmov drog za Razred C
- Razred E
- Razred B
-
CITROËN
- Jarmov drog za C4
- BERLINGO
- C3
-
PEUGEOT
- Jarmov drog za 206
- 308
- 207
-
TOYOTA
- Jarmov drog za RAV 4
- YARIS
- COROLLA
-
NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Jarmov drog
Sedenje v vsakem avtomobilu regulira vrtenje koncev veznih palic. Maksimalno obračanje koles je omejeno z vijaki za prilagajanje potiska, ki so priviti v krmilni členek. Da bi odstranili vezne palice, morate najprej odstraniti kroglast sklep zobatega bara. Če želite to storiti morate uporabiti poseben ključ, nato pa izmeriti dolžino vezne palice skupaj z glavo – dolžino si zapomnite. Ko je to končano popustite pokrov sklepa.
Med vijačenjem krmilne naprave ključ nastavite na kroglast sklep vezne palice. Odstranite vezno palico ter namestite nov del. Bodite previdni, da pri namestitvi novega dela ohranite razdaljo, ki ste jo prej izmerili. Vezno palico spet pritrdite na zobati bar. Za pritrjanje navojnega priključka na vezno palico je prepovedano uporabljati tekočino. Pokrov sklepa morate nato vrniti na prvotno mesto. Cestne razmere, slog vožnje in pravočasno servisiranje igrajo pomembno vlogo pri življenjski dobi delov Sistema krmiljenja.
Ko voznik pogosto zapelje s ceste, volan vrti na mestu, vozi v slabih cestnih razmerah itd. Se sklepi in deli krmiljenja hitro obrabijo. Če morate zamenjati kateri koli del, časa ne zapravljajte v trgovinah ali garažah. Ne le, da boste izgubili čas, prav tako boste preplačali potreben del. Bolje je, da obiščete našo spletno trgovino, kjer nudimo široko paleto delov za vse znamke avtomobila po ustreznih cenah. Prav tako zagotavljamo, da bo paket dostavljen v najkrajšem možnem času.
Kaj morate vedeti o zamenjavi sklopa droga volana: omejitve življenjske dobe, pogoste okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Operativna življenjska doba sklopa droga volana ni določena. Mehanske poškodbe (deformacije, razpoke itd.) vodijo do zamenjave tega dela. Sklop droga volana se pogosto pokvari zaradi abrazivne obrabe ali korozije zgloba, abrazije puše, mehanskih poškodb ali korozije navojnih povezav droga volana z njegovimi končniki.
Eden od tipičnih znakov okvare droga volana je vibriranje volana, še posebej pri pospeševanju in zavijanju. Na okvaro enote kaže tudi poslabšanje cestnega oprijema, povečano prosto gibanje volana, tuji zvoki na območju vzmetenja med vožnjo.
Priporočamo, da diagnostiko te komponente zaupate strokovnjakom avtoservisa. Da bi pregledali sklop droga volana, morate avtomobil namestiti na dvižno ploščad in enoto preveriti za prisotnost mehanskih poškodb. Del se preveri tudi z zibanjem gor in dol. Če pri tem pride do prostega gibanja ali trkanja, je uporaba kompleta za popravilo droga volana nesmotrna. V tem primeru se izvede zamenjava enote.
Za zamenjavo dela se je bolje obrniti na servisno postajo. Demontaža te komponente zahteva posebne veščine. Postopka odstranitve starega sklopa droga volana in namestitev novega se lahko razlikujeta glede na model avtomobila. Po zamenjavi dela avtomobila bo potrebno nastaviti kote poravnave koles.
Najboljše predmeti: Jarmov drog

- Vgradnja stran: obojestranski
- Mera navoja 1: M14x1,5 A
- Mera navoja 2: M14x1,5 A
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 215
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: sprednja os, obojestranski, znotraj
- Dolzina [mm]: 340
- Mera navoja 1: M14x1,5
- Mera navoja 2: M16X1,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: znotraj, z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 358
- Mera navoja 1: M14X1.5
- Mera navoja 2: M14X1.5
- Premer 1 [mm]: 18
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi, sprednja os
- Dolzina [mm]: 294,00
- Mera navoja 1: M14x1,5A
- Mera navoja 2: M14x1,5A
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: prva os desno, Sprednja os levo, z obeh strani sprednje osi
- Dolzina preko vsega [mm]: 304
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja: M16x1,5
- potrebno stevilo kosov: 2
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 290
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja: M14x1,5/18x1,5
- potrebno stevilo kosov: 2
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 280
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 359
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- zunanji navoj [mm]: M 12 x 1
- Notranji navoj 1[mm]: M14 x 1,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Mera navoja 1: MM16X1.5R
- Mera navoja: MM14X1.5R
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 175
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi, znotraj
- Dolzina [mm]: 298,0
- Dolzina preko vsega [mm]: 311
- Mera navoja 1: M14X1.5 RHT
- Mera navoja 2: M14X1.5 RHT
- Teža [kg]: 0,55
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 321,5
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja 1: M14X1.5
- Mera navoja 2: M14X1.5
- Premer 1 [mm]: 14,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 252
- Mera navoja 1: M12x1
- Mera navoja 2: M14x1,5
- Stanje: Novo

- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Mera navoja 1: M14x1,5A
- Mera navoja 2: M16x1,5A
- Vrsta navoja aksialnega zgiba: z desnim navojem
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 340
- Stanje: Novo