Najdite avto Aksialni zgib, jarmski drog :
Aksialni zgib, jarmski drog za vozilo
- Konec jarmovega droga
- Krmilno gonilo
- Crpalka za hidravliko, krmiljenje
- Jarmov drog
- Kompletna manseta, krmiljenje
- Olje za centralno hidravliko
- Olje za servo krmiljenje
- Senzor kota obracanja kolesa
- Krmilni drog
- Blazilnik udarcev krmila vozila
Izberite svoj avto in najdite visokokakovostne Aksialni zgib, jarmski drog
- VW
- Aksialni zgib, jarmski drog GOLF
- Aksialni zgib, jarmski drog PASSAT
- Aksialni zgib, jarmski drog POLO
- BMW
- Aksialni zgib, jarmski drog Serija 3
- Aksialni zgib, jarmski drog Serija 5
- Aksialni zgib, jarmski drog Serija 1
- RENAULT
- Aksialni zgib, jarmski drog MEGANE
- Aksialni zgib, jarmski drog CLIO
- Aksialni zgib, jarmski drog SCÉNIC
- PEUGEOT
- Aksialni zgib, jarmski drog za 308
- 206
- 207
- NISSAN
- QASHQAI
- X-TRAIL
- PATHFINDER
Podatki - Aksialni zgib, jarmski drog
Po pravilih v zvezi s predmeti v obliki palice, je obvezna uporaba nožnih tečajev za povezavo posameznih vozlišč vozne grede vozila. Po svoji zgrabi je osni tečaj podoben radialnem potisnem spoju, saj drsna ploskev osnega obroča in ojačevalni obroči tvorijo določen kot z ležajno osjo. Ponavadi so nožni tečaji potrebni v primeru osne obremenitve. V nekaterih primerih pa lahko, v določenih mejah, delajo s kombiniranimi obremenitvami. Omeniti je treba tudi, da je v takih primerih obremenitev radialne komponente ne sme preseči petdeset odstotkov osne obremenitve, ki deluje hkrati. Na splošno je nožni ležaj samo mazajoč del.
Ležaji take vrste so sestavljeni iz kombinacije drsnih ploskev iz jekla in PTFE kompozitnega politetrafluoretilena. Kar zadeva obročev nožnih tečajev, so izdelani iz kromiranega jekla, ki pa je ojačan in spoliran. Vsebujejo tudi PTFE in plastično prevleko drsalne površine. Poleg tega so ojačani s steklenimi vlakni, ki so vbrizgani direktno v obroč. Drsna ploskev obročne osi je prekrita tudi z trdnim kromirno prevleko in premazana z litijevim mazilom. Tečaji so zložljive komponente. To dejstvo nam omogoča, da dele tečajev sestavljamo ločeno. Spremljive delovne temperature za nožne tečaje so od - 40 °C do 75 °C.
Hkrati pa lahko za določen čas delati tudi do +110 °C. Prav tako je treba spomniti, da se mora v takih primerih znatno zmanjšati obremenitev. Kljub temu da so nožni tečaji zložljivi deli, ni priporočljivo, da se jih, v primeru poškodb, popravlja. Pametneje in bolj profitabilno bi bilo da naročite nov rezervni del. V naši spletni trgovini boste našli veliko izdelkov, ugodne cene in priročne pogoje dobave. V primeru, da potrebujete stabilizator, ekspanzijski vantil, niz mehov, ali kakršne koli druge dele, obiščite našo spletno stran in jih boste našli po razumnih cenah!
Kaj morate vedeti o zamenjavi jarmovega droga / stabilizatorja: življenjska doba, glavne okvare in njihovi znaki, nasveti in priporočila
Stablizator tako kot jarmov drog nima določene življenjske dobe. Največkrat se zamenjava teh komponent izvede, ko drog deformiran, na primer pri trku kolesa ob rob jame. Poleg tega je del potrebno zamenjati v primeru pojave korozije, razpok, rahljanja pritrditve.
Na okvaro krmilnega jarmovega droga / stabilizatorja najpogosteje kažeta trkanje v vzmetju in prevelika zrahljanost volana. Če pride do znakov okvare, se obrnite na avtoservis.
Strokovnjaki bodo opravili popolno diagnozo spoja osi stabilizatorja. Za to je potreben kanal ali dvigalo. Del se vizualno pregleda za prisotnost okvar, prav tako se preveri zrahljanost.
Če želite zamenjati stabilizator ali jarmov drog, je priporočeno, da se obrnete na avtoservis. Odstranjevanje starega dela je pogosto nemogoče brez posebnega orodja. Po namestitvi novega dela je potrebno poravnati kolesa.
Najboljše predmeti: Aksialni zgib, jarmski drog
- Vgradnja stran: prva os desno, Sprednja os levo
- Dolzina [mm]: 128
- Mera navoja 1: M16x1,5
- Mera navoja 2: M14x1,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 252
- Mera navoja 1: M12x1
- Mera navoja 2: M14x1,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: levo, desno
- Dolzina preko vsega [mm]: 227
- Mera navoja 1: MM16X1.5R
- Mera navoja: MM12X1R
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 212
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: obojestranski, znotraj, sprednja os
- Dolzina [mm]: 317
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja 1: M12X1
- Mera navoja 2: M14X1.5
- Premer 1 [mm]: 12
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja: M14x1,5/18x1,5
- potrebno stevilo kosov: 2
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 280
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 321,5
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja 1: M14X1.5
- Mera navoja 2: M14X1.5
- Premer 1 [mm]: 14,5
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: znotraj, z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 335
- Mera navoja 1: M16X1.5
- Mera navoja 2: M18X1.5
- Premer 1 [mm]: 24,2
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: znotraj, z obeh strani sprednje osi
- Dolzina [mm]: 358
- Mera navoja 1: M14X1.5
- Mera navoja 2: M14X1.5
- Premer 1 [mm]: 18
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: obojestranski, znotraj, sprednja os
- Dolzina [mm]: 332
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja 1: M16X1.5
- Mera navoja 2: M16X1.5
- Premer 1 [mm]: 16
- Vrsta posode: Škatla
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: z obeh strani sprednje osi
- Mera navoja 1: M14x1,5A
- Mera navoja 2: M16x1,5A
- Vrsta navoja aksialnega zgiba: z desnim navojem
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 340
- Stanje: Novo
- Vgradnja stran: prva os desno, Sprednja os levo, z obeh strani sprednje osi
- Dolzina preko vsega [mm]: 304
- Vrsta navoja: z desnim navojem
- Mera navoja: M16x1,5
- potrebno stevilo kosov: 2
- Dolzina aksialnega zgiba [mm]: 290
- Stanje: Novo
- dopolnilna informacija: CST222
- Premer[mm]: 10
- Notranja mera navoja: M6 x 1
- Zunanja mera navoja: M6 x 1
- DIN /ISO: 71802
- Povrsina: pocinkan
- dopoljnen izdelek / dopoljena Info 2: z matico
- Teža [kg]: 0,025
- Stanje: Novo